Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вікна металопластикові
Очікувана вартість
829 000,00 UAH
UA-2019-05-24-002861-a e65be93bff574c8bb69c57296bd922d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Єрьоменко

+380612397057 zshi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 2" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20508858
Місцезнаходження: 69071, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Куйбишева, 267
Контактна особа: Наталія Єрьоменко
+380612397057
zshi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 11:44
Очікувана вартість: 829 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 658,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 штука
вікна металопластикові з установкою та відновленням внутрішніх відкосів та зовнішніх віконних швів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69071, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, І. Сікорського, 267
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  10 липня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 11:52
Додаток_3_якiснi та кількісні вимоги.doc
24 травня 2019 16:11
Додаток_3_якiснi та кількісні вимоги.doc
24 травня 2019 16:16
Оголошення 44220000-8 столярні вироби 2019.doc
24 травня 2019 16:11
Оголошення 44220000-8 столярні вироби 2019.doc
24 травня 2019 16:11
Додаток_8_Ескізи вікон.docx
24 травня 2019 16:11
Додаток_5_Анкета учасника.doc
24 травня 2019 16:11
Додаток_6_Згода на обробку данних.doc
24 травня 2019 16:11
2019_TD_металопластикові вікна нова редакція .doc
24 травня 2019 16:11
Додаток_4_Проект договору.doc
24 травня 2019 16:11
Додаток_7_Цінова пропозиція .doc
24 травня 2019 16:11
Додаток_1_довідки.doc
24 травня 2019 16:11
Додаток_2_ст.17.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 27 травня 2019 12:16
Дата відповіді: 27 травня 2019 14:58
Шановний Замовник, просимо надати розмір (мм) ширини відливів та підвіконня. Зазделегіть дякуємо за відповівдь.
Відповідь: КЗ "Запорізька спеціальна загльноосвітня школа-інтернат №2" ЗОР надає відповідь стосовно розміру підвіконь та відливів. Підвіконня розмір 400/1800*35мм, відліви 200/1700*35мм.
Відкоси
Дата подання: 28 травня 2019 16:37
Дата відповіді: 28 травня 2019 19:57
Шановний замовник, просимо надати ширину зовнішніх та внутрішніх відкосів.
Відповідь: КЗ "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа інтернат №2" ЗОР надає відповідь та повідомляє, що в технічному завданні, а саме у Додатку 3 є дефектний акт де вказано обсяг робіт, щодо відновлення внутрішніх відкосів та зовнішніх віконних швів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-002861-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 14 червня 2019 21:34
Щодо прийняття неправомірного рішення, щодо обрання пропозиції ТОВ "Вінтера-Вікна"
Наступним повідомляємо, ТОВ «Компанія Позитив», було подано пропозицію щодо участі відкритих торгах на закупівлю вікна металопластикові (оголошення UA-2019-05-24-002861-a), яке проводить КЗ "ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 2" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ аукціон за якими було проведено 10.06.2019р. за результатами якого, найменшу пропозицію було подано від ТОВ «Вінтера-Вікна».
Згідно рішення Замовника протокол б/н від 11.06.2019р., переможцем торгів було обрано пропозицію ТОВ «Вінтера-Вікна».
Розглянувши пропозицію ТОВ «Вінтера-Вікна» було виявлено наступне:
1. Згідно п.3.1 частини 3 Додатку 3 Тендерної документації, учасник зобов’язаний надати сертифікати якості на будівельні матеріали, який посвідчує відповідність названих будівельних матеріалів вимогам відповідних стандартів або технічних умов. Так, у складі пропозиції учасника надано Сертифікат відповідності на засобі трипільні (п. 32 Рестру документів учасника), який станом на 18.03.2019р. закінчився строк дії, тобто наданий сертифікат не є дійсним й таким чином, учасником не підтверджено відповідність будівельних матеріалів.
2. Згідно п.3.2 частини 3 Додатку 3 Тендерної документації, учасник зобов’язаний Надати рахунки – фактури для підтвердження ціни на придбання будівельних матеріалів. Згідно п. 32 та п. 41 пропозиції учасника, пропонується дюбеля виробництва Kinfast Hardware (Кітай), ТОВА СМК Директ Сиситем, однак згідно п. 44 наданого рахунку п. 1 «Дюбель грибок 6х60 (100 шт) Україна» - тобто виробництва України, крім того, відповідного сертифікату на дані вироби у складі пропозиції учасника не надано. Крім того, документи згідно реєстру п. 32 та п. 41, не відповідають фактично виставленому рахунку (п.44 згідно реєстру наданих документів).
3. Згідно п. 1 ч. 3 Тендерної документації, учасник зобов’язані подавати свої документи у наступних форматах: .pdf (Portable Document Format), *.jpeg (Joint Photographic Experts Group та/або з розширенням програм, що здійснюють архівацію даних. Слід зауважити, що даний перелік є вичерпним, та іншого не передбачає. Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано файли іншого формату, а саме, п. «61. 10 О п. 8 Витяг з ЭДР Документ_ЄДР_31_05_19» надано у форматі *.rtf, що не відповідає умовам закупівлі.
4. Згідно абз. 24 п. 1 ч. 3 Тендерної документації, Документи пропозиції (довідки, листи, інформація та ін.), що готуються безпосередньо Учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку Учасника, із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплені печаткою Учасника (за наявності). Так, у складі пропозиції учасника надано документи, які складено учасником із застосуванням факсимільного підпису та документи, які складені з накладанням скопійованого підпису та печатки на електронний документ, що не відповідає умовам закупівлі.
5. Учасником не надано опис віконних виробів, які пропонуються до постачання, а надані сертифікати відповідності не дають розуміння який саме профіль пропонується, з яким армуванням, склопакетом, тощо, що не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлю» та вимогам документації, оскільки всі матеріали та ціни на них повинні бути чітко визначені до кінцевого строку подання пропозицій.
Зважаючи на вищевикладене, пропозиція ТОВ «Вінтера-Вікна» не відповідає умовам закупівлі. Вважаємо рішення Замовником, щодо обрання переможцем торгів пропозицію ТОВ «Вінтера-Вікна» незаконним та таким, що порушує основні принципи закупівлі.
Вимагаємо відмінити рішення, щодо обрання переможцем торгів пропозицію ТОВ «Вінтера-Вікна» та відхилити їх пропозицію, як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
У разі не виконання вимоги, ми будемо змушені звернутися до ДАСУ, АМКУ та правоохоронні органи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2019 17:33

КЗ «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа інтернат №2» ЗОР надає відповідь стосовно вимоги ТОВ "Компанія Позитив" та повідомляє на Вашу вимогу від 14.06.2019 року по закупівлі UA-2019-05-24-002861-a:
«1. Згідно п.3.1 частини 3 Додатку 3 Тендерної документації, учасник зобов’язаний надати сертифікати якості на будівельні матеріали, який посвідчує відповідність названих будівельних матеріалів вимогам відповідних стандартів або технічних умов. Так, у складі пропозиції учасника надано Сертифікат відповідності на засобі трипільні (п. 32 Рестру документів учасника), який станом на 18.03.2019р. закінчився строк дії, тобто наданий сертифікат не є дійсним й таким чином, учасником не підтверджено відповідність будівельних матеріалів.» - Учасником ТОВ «Вінтенра Вікна» надано лист – пояснення стосовно сертифікатів на будівельні матеріали, які вимагались Замовником у тендерній документації, під номером 40 у реєстрі до тендерної пропозиції, де учасник надає пояснення, про те що будівельні матеріали, які потрібні для влаштування відкосів та зовнішніх швів не підлягають обов’язковій сертифікації, оскільки дюбеля відносяться до будівельних матеріалів для влаштування відкосів та не підлягають обов’язковій сертифікації - дана вимога є безпідставною.
«2. Згідно п.3.2 частини 3 Додатку 3 Тендерної документації, учасник зобов’язаний Надати рахунки – фактури для підтвердження ціни на придбання будівельних матеріалів. Згідно п. 32 та п. 41 пропозиції учасника, пропонується дюбеля виробництва Kinfast Hardware (Кітай), ТОВА СМК Директ Сиситем, однак згідно п. 44 наданого рахунку п. 1 «Дюбель грибок 6х60 (100 шт) Україна» - тобто виробництва України, крім того, відповідного сертифікату на дані вироби у складі пропозиції учасника не надано. Крім того, документи згідно реєстру п. 32 та п. 41, не відповідають фактично виставленому рахунку (п.44 згідно реєстру наданих документів).» - у зв’язку з вищезаначеним у першому абзаці даної відповіді та тим, що дюбеля які потрібні для влаштування відкосів не є основним товаром тендеру, а рахунок фактура не є підтвердженням того, що дюбеля будуть придбані саме від виробника в Україні - дана вимога є безпідставною.
«3. Згідно п. 1 ч. 3 Тендерної документації, учасник зобов’язані подавати свої документи у наступних форматах: .pdf (Portable Document Format), *.jpeg (Joint Photographic Experts Group та/або з розширенням програм, що здійснюють архівацію даних. Слід зауважити, що даний перелік є вичерпним, та іншого не передбачає. Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано файли іншого формату, а саме, п. «61. 10 О п. 8 Витяг з ЭДР Документ_ЄДР_31_05_19» надано у форматі *.rtf, що не відповідає умовам закупівлі.» - в тендерній документації було вказано вищезазначені формати, але також в тендерній документації є пояснення, щодо несуттєвих помилок, де зазначено що «зміна розширення чи режиму при скануванні окремих документів» вважається несуттєвою помилкою, а окрім того Витяг з ЄДР це електронний документ в якому міститься QR – код та сканувати його не обов’язково вимога вказана Вами в даному пункті є безпідставною.
«4. Згідно абз. 24 п. 1 ч. 3 Тендерної документації, Документи пропозиції (довідки, листи, інформація та ін.), що готуються безпосередньо Учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку Учасника, із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплені печаткою Учасника (за наявності). Так, у складі пропозиції учасника надано документи, які складено учасником із застосуванням факсимільного підпису та документи, які складені з накладанням скопійованого підпису та печатки на електронний документ, що не відповідає умовам закупівлі.» - це заперечення також є безпідставним та розцінюється, як несуттєва помилка, про що вказано у документації до відкритих торгів, а саме «не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за навності) учаника торгів; - неправільне (неповне) завірення та /або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації». Крім того повідомляємо, що для того щоб стверджувати, що учасником використався факсимільний підпис або накладання скопійованого підпису та печатки необхідно робити експертизу. Ще зазначимо, що в тендерній документації не вказана умова про те, що використовувати факсимільний або електронний підпис/печатку не допускається. Крім того факсимільний/електронний підпис допускається при електронному документообігу, окрім документів: розрахункові документи, податкова звітність, фінансова звітність, процесуальні документи, які подаються до суду, вказані документи не вимагались в тендерній документації. Зазначимо, що факсимільна/електрона підпис/печатка є точним відтворенням власноручного підпису/печатки.
«5. Учасником не надано опис віконних виробів, які пропонуються до постачання, а надані сертифікати відповідності не дають розуміння який саме профіль пропонується, з яким армуванням, склопакетом, тощо, що не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлю» та вимогам документації, оскільки всі матеріали та ціни на них повинні бути чітко визначені до кінцевого строку подання пропозицій.» - Замовником в умовах тендерної документації не вимагався точний опис віконних виробів, але вимагалися технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а саме додаток 3 до тендерної документації, де описані характеристики, яких повинен дотримуватись учасник, сертифікати та протоколи випробувань надані учасником у складі своє пропозиції відповідають якісним та технічним вимогам вказаним у додатку 3 та учасник надав підтвердження своєї згоди з якісними та кількісними характеристиками вказаними у зазначеному додатку, тобто віконні вироби запропоновані учасником відповідають умовам тендерної документації, тому зазначена вимога також є безпідставною.
При розгляді тендерних пропозицій замовник керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 28 де зазначено, що «критеріями оцінки є: «у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.» тобто закупівля не має складний або спеціалізований характер, а значить основним критерієм оцінки є ціна товару. Ціна, яку надав учасник є найбільш економічно вигідною. Крім того при визначенні переможця замовник керувався: ст. 16 кваліфікаційні критерії де вказано, що кваліфікаційними критеріями є: «наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». У зв’язку з тим що визначений замовником учасник ТОВ «Вінтера Вікна» відповідає зазначеним у ст. 16 та ст. 17 вимогам та надав найбільш економічно вигідну ціну Ваші вимоги, щодо скасування рішення є без підставними, тому залишаємо Вашу вимогу без задоволення. З повагою, тендерний комітет КЗ «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа інтернат №2» ЗОР.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" 767 266,60
UAH з ПДВ
764 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Позитив" 797 676,60
UAH з ПДВ
765 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 13:09
Електронний підпис
07 червня 2019 18:11
Електронний підпис
07 червня 2019 18:09
73. Довідка щодо сміття.pdf
07 червня 2019 18:09
50. Додаток 8 Ескізи.pdf
07 червня 2019 18:09
12. 1 Д2.п.3 ст. 17 п.4 ч.1.pdf
07 червня 2019 18:09
11. 1 Д2.п.8 ст. 17 ч.2.pdf
07 червня 2019 18:09
10. 1 Д2.п.7 ст. 17 п.10 ч.1.pdf
07 червня 2019 18:09
9. 1 Д2.п.4 ст. 17 п.6 ч.1.pdf
07 червня 2019 18:09
8. 1 Д2. п.1 ст. 17 п.2 ч.1.pdf

Публічні документи

08 червня 2019 16:17
Електронний підпис
08 червня 2019 16:15
8. Довідка працівники.PDF
08 червня 2019 16:15
71. Лист від виробника.pdf
08 червня 2019 16:15
70. Довідка про санкції.PDF
08 червня 2019 16:15
69. Згода з договором.PDF
08 червня 2019 16:15
68. Ліцензія лист ДАБІ.pdf
08 червня 2019 16:15
67. Ліцензія.pdf
08 червня 2019 16:15
66. Декларація.pdf
08 червня 2019 16:15
65. дозвіл.pdf
08 червня 2019 16:15
64. Баланс, фінзвіт.PDF
08 червня 2019 16:14
61. Залишок коштів.pdf
08 червня 2019 16:14
60. Заборгованість.pdf
08 червня 2019 16:14
6. Довідка транспорт.PDF
08 червня 2019 16:14
59. Відкриття рахунку.pdf
08 червня 2019 16:14
58. Довідка Укргазбанк.PDF
08 червня 2019 16:14
57. Довідка ПУМБ.pdf
08 червня 2019 16:14
56. Довідка Ощадбанк.pdf
08 червня 2019 16:14
54. Свідоцтво ПДВ.pdf
08 червня 2019 16:14
53. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
08 червня 2019 16:14
52. Витяг з ЄДР.PDF
08 червня 2019 16:14
51. Дилерський договір.PDF
08 червня 2019 16:14
50. Довідка дилер.PDF
08 червня 2019 16:14
46. Паспорт директора.PDF
08 червня 2019 16:14
41. Довідка про печатку.PDF
08 червня 2019 16:14
40. Статут.pdf
08 червня 2019 16:14
39. Пропозиція.PDF
08 червня 2019 16:14
37. Анкета учасника.PDF
08 червня 2019 16:14
34. Лист будматеріали.PDF
08 червня 2019 16:14
33. Рахунок-фактура.pdf
08 червня 2019 16:14
30. Сертифікат дюбелі.pdf
08 червня 2019 16:14
27. Гарантія на вироби.PDF
08 червня 2019 16:13
24. Сертифікат відливи.pdf
08 червня 2019 16:13
10. Підтвердження ст.17.PDF
08 червня 2019 16:13
реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"

ТОВ "Компанія Позитив"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"
#39762659
Переможець 764 900,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 09:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"
#39762659
764 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 14:17
Договор окна Винтера.pdf укладений
25 червня 2019 14:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 764 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 127 483,33 UAH)