Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих таборів)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-05-24-002826-a 1b925d4494ab483d9f44429a9c93302f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Левицька

+380974355172 levitskaya.tanya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Могилів-Подільської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141396
Вебсайт: http://rvo-mog.klasna.com
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. І провулок Коцюбинського, буд. 19
Контактна особа: Тетяна Левицька
+380974355172
levitskaya.tanya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 12:59
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штука
ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих таборів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Одеська обл., Західне узбережжя Чорного моря
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом: попередньої оплати Замовником Виконавцю послуг у розмірі 30% ціни Договору визначеної у підпункті 3.1 цього договору, а саме на підставі рахунку-фактури Аванс 5 Робочі 30
Iнша подія 70% протягом 5 робочих днів після підписанням сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 12:05
ТД озд. пос. 2019 рік Мог-Под Нова редакція.doc
28 травня 2019 12:05
Зміни до ТД.docx
28 травня 2019 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 12:05
ТД озд. пос. 2019 рік Мог-Под Нова редакція.doc
24 травня 2019 16:06
ТД озд. пос. 2019 рік Мог-Под Ост.doc
28 травня 2019 12:05
Зміни до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-002826-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 26 травня 2019 22:25
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)
Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в Розділ 1, пункт 3: Загальні положення, та у Додатку 5, пункті 2: місце розташування, кліматичні умови дитячого табору: дитячий табір повинен знаходитися на західному узбережжі Чорного моря (Україна, Одеська область) та вказати окрім Одеської області також Миколаївську область узбережжя Чорного моря. Таким чином на території узбережжі Чорного моря в Одеській та Миколаївській областях розміщено безліч дитячих таборів, центрів та будинків відпочинку, які мають багаторічний досвід в оздоровленні діток з відповідною матеріально-технічною базою та досвідченим професійним та педагогічним персоналом.
Наразі ваші умови, які викладені в Розділі 1 пункт 3 та Додатку 5 пункті 2: перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг/місце розташування дитячого закладу відпочинку вказавши виключно Західне узбережжя Чорного моря, Одеська область та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.

Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у Розділі 1 пункт 3 та Додатку 5 пункті 2 ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.

Замовником у Розділі 1 пункт 3 та Додатку 5 пункті 2 ТД визначено місце розташування закладу відпочинку виключно Західне узбережжя Чорного моря, Одеська область.

Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці Одеська область, Західне узбережжя Чорного моря є прямим порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Не зрозуміло, чим саме, та по якій причині Замовнику не підходить Миколаївська область, на території (узбережжі) якої склалися всі умови для приймання та оздоровлення дітей та знаходиться безліч дитячих закладів відпочинку, яким присвоєно відповідну категорію державної атестації, або заплановані для проведення атестації.
Окрім цього, місце розташування Замовника дозволяє безперешкодно перевозити дітей не тільки в Одеському, але також в Миколаївському напрямку. Відстань від Могильов-Подільська Вінницької області в бік Чорного моря, Одеської області відносно така, як і в сторону Узбережжя Чорного моря Миколаївської областей, де склалися всі кліматичні умови для комфортного розміщення та оздоровлення дітей.
Якщо замовник вибрав Одеську область, Західне узбережжя Чорного моря з огляду на безпеку дітей та з метою максимального наближення оздоровчого закладу до місця розташування Замовника, для спрощення та полегшення переїзду дітей, а також для скорочення терміну поїздки до табору працівників школи у разі виникнення нагальної потреби, то слід зазначити, що відстань від Вінницької області однакова не тільки до Одеської області, але і до Миколаївської області, та курсування поїздів здійснюється в одноковому напрямку - Південному.
Морська вода в Одеській чи Миколаївській області однакова, а саме вона за складом близька до мікроелементів складу людської крові, серед них бром, йод, хлор, натрій, калій, кальцій, магній, сульфати, карбонати. На глибині, Чорне море має сіро-водневі сполуки, які роблять повітря і воду корисними для людини, тому особливих пріоритетів Одеська область, не має, в порівнянні зі Миколаївською областю.

Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.

Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції.
Як відомо, підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі в мережі інтернет), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.

Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у Розділі 1 пункт 3 та Додатку 5 пункті 2 Тендерної документації встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають аналогічні послуги на узбережжі Чорного моря, Миколаївська область, Україна, а не виключно в Одеській області.

Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги та розташовані на території узбережжя Чорного моря, Миколаївська область, а не лише в Одеській області.

Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.

Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої/аналогічні послуги на території узбережжя Чорного моря Миколаївської області. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає. особи зобов’язані діяти

Вважаю, що виклавши у Розділі 1 пункт 3 та Додатку 5 пункті 2 у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.
Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови в ТД, а саме Розділі 1 пункт 3 та Додатку 5 пункті 2 для того та додати окрім кліматичні умови, місця розташування дитячого закладу відпочинку: дитячий табір повинен знаходитися на західному узбережжі Чорного моря (Україна, Одеська область) також Миколаївську область, узбережжя Чорного моря, таким чином, щоб провести закупівлі з дотриманням усіх вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2019 12:07
«Дякуємо за Ваше звернення.
Замовником унесено зміни до Тендерної документації».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА" 294 000,00
UAH з ПДВ
243 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Черниш Олександра Леонтіївна 378 000,00
UAH з ПДВ
243 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 11:42
Електронний підпис
10 червня 2019 11:40
таблиця відповідності.rar
10 червня 2019 11:40
Фото ч. 3.7z
10 червня 2019 11:40
Фото ч. 2.7z
07 червня 2019 17:58
Електронний підпис
07 червня 2019 17:56
5. Фото .7z
07 червня 2019 17:56
3. Технічні вимоги.rar
07 червня 2019 17:56
2. Кваліфікаційні.rar
07 червня 2019 17:56
1. Установчі.rar

Публічні документи

10 червня 2019 11:32
Електронний підпис
10 червня 2019 11:29
частина 4.pdf
10 червня 2019 11:29
частина 3.pdf
10 червня 2019 11:29
частина 2.pdf
10 червня 2019 11:29
частина 1.pdf
10 червня 2019 11:29
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"

ФОП Черниш Олександра Леонтіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"
#38543296
Рішення скасоване 243 599,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 12:08
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"
#38543296
Відхилено 243 599,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 12:13
ФОП Черниш Олександра Леонтіївна
#1591108027
Відхилено 243 600,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 15:57

Документи

18 червня 2019 16:18
Електронний підпис

Документи

25 червня 2019 12:13
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
27 червня 2019 15:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі