Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1«Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва)
Code Classifier DK 021: 2015 (CPV): 72310000-1 "Data Processing Services" (Continued creation of an electronic database of technical documentation for real estate in Kyiv)
Очікувана вартість
9 000 000,00 UAH
UA-2019-05-24-002733-a b4cf5b1e103f4804ab41fa38fb7c7b93
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Донець Олена Валеріївна

380442796637 lenadon049@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Код ЄДРПОУ: 03359836
Вебсайт: http://bti.com.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, Трьохсвятительська,4в
Контактна особа: Донець Олена Валеріївна
380442796637
lenadon049@gmail.com
Додаткові контактні особи: Донець Олена
380442796637
lena-don@bigmir.net
Грицай Владислав
380442798117
bti@bti.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal Enterprise of Kyiv City Council "Kyiv City Bureau of Technical Inventory"
National ID: 03359836
Contact point: Olena Donets
380442796637
lenadon049@gmail.com
Additional contacts: Donets Olena
380442796637
lena-don@bigmir.net
Hrytsay Vladyslav
380442798117
bti@bti.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 травня 2019 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:16
Очікувана вартість: 9 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH
Publication date: 24 травня 2019 15:52
Enquiries until: 13 червня 2019 16:00
Complaints submission until: до 19 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 червня 2019 16:00

Information

Estimated total value: 9 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 45 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Scope of the procurement
код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1«Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва) (відповідно до вимог тендерної документації)
Code Classifier DK 021: 2015 (CPV): 72310000-1 "Data Processing Services" (Continued creation of an electronic database of technical documentation for real estate in Kyiv) (in accordance with the requirements of tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код Класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 72310000-1«Послуги з обробки даних» (Продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Трьохсвятительська, 4-в
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Code Classifier DK 021: 2015 (CPV): 72310000-1 "Data Processing Services" (Continued creation of an electronic database of technical documentation for real estate in Kyiv)
CPV: 72310000-1
Період постачання: з 08 липня 2019 по 20 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 15:16
Зміни до ТД-14.06.2019.pdf
24 травня 2019 16:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
14 червня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 15:16
Зміни до ТД-14.06.2019.pdf
24 травня 2019 16:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

предмет закупівлі
Дата подання: 10 червня 2019 14:37
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:15
Предметом закупівлі названо «Послуги з обробки даних», який віднесено Замовником до коду 72310000-1 Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», адже п.5.1. Додатку 5 до Тендерної документації передбачає сканування інвентаризаційних справ, індексацію електронних образів, та інші послуги з обробки даних. В той же час, пункти 5.2 та 5.3 Додатку 5 до Тендерної документації, передбачають також надання послуг з:  Постачання спеціалізованого програмного забезпечення (що відноситься до коду 72268000-1 Національного класифікатора),  Встановлення спеціалізованого програмного забезпечення (що відноситься до кодів 72263000-6 та 72264000-3 Національного класифікатора),  Налаштування спеціалізованого програмного забезпечення (що відноситься до коду 72265000-0 Національного класифікатора)  Тестування та дослідну експлуатацію комп’ютерних систем (що відноситься до кодів 72820000-4 та 72254000-0 Національного класифікатора),  Навчання персоналу щодо користування комп’ютерними системами (що відноситься до кодів 80533000-9 та 72266000-7 Національного класифікатора). Відповідно до абзацу 2 та 4 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.1 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Враховуючи роз’яснення, надане Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в листі №3302-06/37708-07 від 22.11.2016 року «Щодо визначення предмета закупівлі», з урахуванням змін, прийнятих наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №2092 від 19.12.2016 року, предмет закупівлі товарів і послуг повинен визначатись замовником за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 з дотриманням вимог Закону, ураховуючи при цьому, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища. Вважаємо, що об’єднання в одній закупівлі послуг із постачання, встановлення та налаштування програмного забезпечення, тестування і дослідної експлуатації комп’ютерних систем, та навчання персоналу щодо користування комп’ютерними системами, поряд з послугами з обробки даних (палітурні роботи, сканування, індексація, тощо), показник четвертої цифри яких основного словника ДК 021:2015 не співпадає, по-перше не відповідає коду предмета закупівлі, а по друге штучно обмежує коло потенційних учасників з числа розробників і постачальників програмного забезпечення та рішень на базі автоматизованих систем, що суперечить вимогам ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», адже створює передумови для дискримінації учасників та збільшення вартості закупівлі. Пропонуємо розділити предмет закупівлі як мінімум на дві окремі закупівлі, визначивши цифру коду кожної з них у відповідності до вимог абзацу 2 та 4 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі. Це дозволить прийняти участь розробникам та власникам програмного забезпечення у закупівлі, предметом якої будуть програмне забезпечення та/або комп’ютерні системи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше запитання. Наступним надаємо роз’яснення по суті.
Дана закупівля здійснюється на виконання заходів Міської цільової програми «Управління об’єктами комунальної власності територіальної громади міста Києва на 2019-2021 роки» в частині створення системи єдиного інформаційно-аналітичного простору для забезпечення організації єдиної системи проведення робіт з технічної інвентаризації та електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва з метою впровадження європейських стандартів у сфері обліку об’єктів нерухомого майна м.Києва.
У відповідності до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі - це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Отже Предмет закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Згідно абзацу 2 пункту 1 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Слід зазначити, що вказаний наказ не містить вимог щодо віднесення того чи іншого виду послуг до відповідного класу Єдиного закупівельного словника.
Крім того, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.11.2016 № 3302-06/37708-07 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником самостійно з дотриманням вимог Закону, ураховуючи при цьому, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища, за показниками або третьої, або четвертої, або п'ятої цифр основного словника ДК 021:2015, керуючись при цьому абзацом сьомим статті 2 Закону, яка забороняє умисний поділ предмета закупівлі, та дотримуючись принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону. Тобто замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини для того, щоб уникнути проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону (ч. 6 ст. 2 Закону).
Окрім цього Код класифікатора ДК 021:2015 (CPV) 72310000-1 «Послуги з обробки даних» включає коди CPV, які цілком задовольняють усім вимогам даної закупівлі, в чому можна переконатись, переглянувши класифікатор ДК 021:2015 (CPV), а саме:
72311000-8 Послуги, пов’язані з роботою з електронними таблицями
72311100-9 Послуги з перетворення даних
72311200-0 Послуги з пакетної обробки даних
72311300-1 Комп’ютерні послуги в режимі розподілу часу
72312000-5 Послуги зі введення даних
72312100-6 Послуги з підготовки даних
72312200-7 Послуги з оптичного розпізнавання символів
72313000-2 Послуги з накопичення даних
72314000-9 Послуги зі збирання та зіставлення даних
72315000-6 Послуги з керування мережами даних і з підтримки мереж даних
72315100-7 Послуги з підтримки мереж даних
72315200-8 Послуги з керування мережами даних
72316000-3 Послуги з аналізу даних
72317000-0 Послуги зі зберігання даних
72318000-7 Послуги з передачі даних
72319000-4 Послуги з постачання даних
Враховуючи викладене, предмет закупівлі був визначений замовником у відповідності до вимог Закону та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 без передумови будь-якої дискримінації учасників.
Крім того, у відповідності до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п'яти днів з дня їх затвердження.
Слід зазначити, що чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено внесення змін до річного плану закупівель після початку відповідної процедури закупівлі.
Отже, у замовника відсутні правові підстави для розділення предмета закупівлі.
предмет закупівлі
Дата подання: 11 червня 2019 09:30
Дата відповіді: 13 червня 2019 17:20
Пункти 1.2 та 1.3 Додатку 5 до Тендерної документації, вказують, що метою надання послуг є:  Придбання та початок впровадження системи автоматизації процесів ведення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва;  Придбання та початок впровадження системи оцифрування документів на об’єкти нерухомого майна міста Києва; В той же час п.5.2 та 5.3 Додатку 5 до Тендерної документації передбачає:  постачання спеціалізованого програмного забезпечення для управління документами, на платформі якого створюється АСУ ЕІР, його встановлення та налаштування;  постачання спеціалізованого програмного забезпечення для сканування, обробки, індексування та ретроконверсії, його встановлення та налаштування А пп.7.2, 7.3 визначають кінцевим результатом:  початок створення АСУ ЕІР відповідно до вимог тендерної документації;  початок створення АРМ ОЦ відповідно до вимог тендерної документації;  проведення інструктажу та контролю знань фахівців Замовника з роботи з АСУ ЕІР та АРМ ОЦ. Порядок і етапи створення, а також впровадження автоматизованих систем визначаються державними стандартами. Зокрема, згідно з ГОСТ 34.602-89 «Комплекс стандартів на автоматизовані системи. Технічне завдання на створення автоматизованої системи», саме технічне завдання є основним документом, що визначає вимоги та порядок створення автоматизованої системи, відповідно до якого проводиться проектування і розробка АС, в т.ч. тестування і дослідна експлуатація, приймання і введення в експлуатацію. З урахуванням цього, вимоги до створення АСУ ЕІР та АРМ ОЦ повинні бути відображені в окремому Технічному завдані або вимагати розробки Технічного завдання, та його затвердження. Тендерна документація не містить відомостей, а також документів (посилання на них), які регламентують питання початку створення АСУ ЕІР та АРМ ОЦ (загальні вимоги, вимоги до структури, функціонуванню, надійності та безпеці систем, тощо). Також, Тендерна документація не містить вимог щодо їх розробки. Отже незрозуміло, що саме є таким кінцевим результатом, як початок створення АСУ ЕІР та АРМ ОЦ, як здійснюється передача таких результатів Замовнику, які кількісні та якісні вимоги до цих послуг висуває Замовник. Це суперечить вимогам п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вимагає наявності в тендерній документації інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники. Відсутність в тендерній документації інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічної специфікації, свідчить про порушення такого принципу публічних закупівель як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, та створить загрози для об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше запитання. Надаємо роз’яснення по суті.
11.06.2019 р. через електронну систему закупівель до замовника надійшло питання, в якому запитувач не задоволений відсутністю в тендерній документації інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та висловив свої безпідставні звинувачення та вимоги щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, а саме в частині не зазначення у тендерній документації інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Дане питання було опрацьовано тендерним комітетом та встановлено, що такі твердження запитувача не відповідають дійсності, зважаючи на наступне.
У відповідності до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
У відповідності до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю послуг з продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету замовника від 24.05.2019 № 11 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку № 5 до тендерної документації.
При цьому слід зазначити, що у штаті замовника відсутні фахівці, які володіють необхідними знаннями для складання детального опису послуг з продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва.
Враховуючи викладене, замовником у тендерній документації, у відповідності до вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону було наведено вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Отже, у тендерній документації на закупівлю продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва відсутні порушення викладені у зверненні.
предмет закупівлі
Дата подання: 11 червня 2019 09:32
Дата відповіді: 13 червня 2019 18:18
Підпункт 6.10.2.3 Додатку 5 до Тендерної документації передбачає розширення функціоналу спеціалізованого програмного забезпечення (комп’ютерної програми) для сканування документів, графічного редагування (обробки) графічних образів, індексування та ретроконверсії, новими можливостями (перелічуються). 1.) Про яке саме спеціалізоване програмне забезпечення йде мова, функціонал якого необхідно розширити новими можливостями (виробник, назва, версія)? 2.) Розширення функціоналу повинно відбуватись за рахунок придбання додаткових ліцензій на використання окремих блоків, модулів, бібліотек? Якщо так, то про яке саме програмне забезпечення йде мова (виробник, назва, версія), і які саме обмеження (за територією чи строком використання, кількістю робочих місць, тощо) можуть бути в такій ліцензії? 3.) Мова йде про розширення функціоналу програмного забезпечення за рахунок штатних налаштувань в межах його існуючого функціоналу (тобто такого, який в ньому вже закладено розробником)? 4.) Чому вимагається саме такий порядок отримання нових можливостей, як розширення функціоналу існуючого програмного забезпечення, а не наприклад, придбання іншого програмного забезпечення, яке має аналогічні функціональні можливості? Якщо інший порядок неможливий, то чому саме? Підпункт 6.11.3 Додатку 5 до Тендерної документації передбачає розширення функціоналу спеціалізованого програмного забезпечення (комп’ютерної програми) для сканування документів, графічного редагування (обробки) графічних образів, індексування та ретроконверсії новими можливостями (перелічується). 1.) Про яке саме спеціалізоване програмне забезпечення йде мова, функціонал якого необхідно розширити новими можливостями (виробник, назва, версія)? 2.) Розширення функціоналу повинно відбуватись за рахунок придбання додаткових ліцензій на використання окремих блоків, модулів, бібліотек? Якщо так, то про яке саме програмне забезпечення йде мова (виробник, назва, версія), і які саме обмеження (за територією чи строком використання, кількістю робочих місць, тощо) можуть бути в такій ліцензії? 3.) Мова йде про розширення функціоналу програмного забезпечення за рахунок штатних налаштувань в межах його існуючого функціоналу (тобто такого, який в ньому вже закладено розробником)? 4.) Чому вимагається саме такий порядок отримання нових можливостей, як розширення функціоналу існуючого програмного забезпечення, а не наприклад, придбання іншого програмного забезпечення, яке має аналогічні функціональні можливості? Якщо інший порядок неможливий, то чому саме?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше запитання.
11.06.2019 р. через електронну систему закупівель до замовника надійшло звернення з проханням надати роз’яснення щодо тендерної документації на закупівлю продовження створення електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна м. Києва, а саме ставляться наступні питання:
1) Про яке саме спеціалізоване програмне забезпечення йде мова, функціонал якого необхідно розширити новими можливостями (виробник, назва, версія)?
2) Розширення функціоналу повинно відбуватись за рахунок придбання додаткових ліцензій на використання окремих блоків, модулів, бібліотек? Якщо так, то про яке саме програмне забезпечення йде мова (виробник, назва, версія), і які саме обмеження (за територією чи строком використання, кількістю робочих місць, тощо) можуть бути в такій ліцензії?
3) Мова йде про розширення функціоналу програмного забезпечення за рахунок штатних налаштувань в межах його існуючого функціоналу (тобто такого, який в ньому вже закладено розробником)?
4) Чому вимагається саме такий порядок отримання нових можливостей, як розширення функціоналу існуючого програмного забезпечення, а не наприклад, придбання іншого програмного забезпечення, яке має аналогічні функціональні можливості? Якщо інший порядок неможливий, то чому саме?
З приводу викладеного питання надаємо роз’яснення по
У відповідності до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Враховуючи викладене, замовником у тендерній документації було зазначено вимоги щодо технічних і функціональних характеристик програмного забезпечення отриманих з відкритих джерел.
У відповідності до інформації з відкритих джерел вказані характеристики наявні у більшості програмного забезпечення світових виробників.
Стосовно питань щодо способу розширення функціональних можливостей програмного забезпечення слід зазначити, що замовником у тендерній документації не висуваються вимог щодо способу реалізації необхідного функціоналу, а лише вимоги до кінцевого результату.
Отже, пропонування учасником програмного забезпечення, яке відповідає всім вимогам викладеним у тендерній документації не буде вважатися порушенням.
Стосовно обмеження використання програмного забезпечення (за територією чи строком використання, кількістю робочих місць, тощо) слід зазначити, що вказані вимоги викладені у п.п. 6.10.2.1. та 6.11.5. Додатку 5 до тендерної документації.
З метою усунення технічної помилки тендерним комітетом прийнято рішення про необхідність внесення змін до тендерної документації, а саме викласти пункт 6.10.2.3. у наступній редакції:
«6.10.2.3 Розширити функціонал спеціалізованого програмне забезпечення для управління документами на платформі якого створюється АСУ ЕІР:
- формування переліку об’єктів нерухомості;
- формування переліку власників майнових прав;
- формування переліку арештованих об’єктів;
- формування переліку власників об’єктів нерухомого майна;
- формування переліку вартості об’єктів нерухомості;
- формування переліку зауважень.»
Дані зміни в найближчий час будуть внесені до тендерної документації.
предмет закупівлі
Дата подання: 11 червня 2019 09:33
Дата відповіді: 13 червня 2019 18:13
Підпункт 1.2.3 Додатку 2 до Тендерної документації визначає перелік обладнання, наявність якого у виконавця є обов’язковим для надання послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі обладнання для сканування. На нашу думку, необхідна кількість сканерів, принтерів, їх типи і формати, визначені в Тендерній документації без урахування їх виробничої потужності, та без урахування якісних вимог до результатів послуг. Зважаючи на графік робочих днів та годин, і відведений строк надання послуг (до 20.12.2019 року), така кількість сканерів, їх типи і формати є значно завищеними, ніж це необхідно для забезпечення належної якості результатам послуг. Окрім того, верстат для свердління отворів, також не є необхідним для надання послуг, адже наявні в документах інвентаризаційних справ отвори, після їх розшивання нікуди не зникають, і для зшивання їх у справу робити нові отвори верстатом для свердління немає потреби. Нагадаємо, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже винесла рішення про неправомочність висування таких вимог за аналогічною вимогою при закупівлі Комунальним підприємством Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації», закупівля UA-2018-09-05-001232-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-05-001232-b), реєстраційний номер заяви 121/2018 від «21» вересня 2018 року. З урахуванням викладеного, вважаємо що пункт 1.2.3 Додатку 2 до Тендерної документації в частині наведених вище вимог про наявність у учасника верстату для свердління, а також конкретної кількості сканерів / принтерів (без врахування їх виробничої потужності) з завищеними технічними характеристиками та функціоналом, ніж це необхідно для забезпечення належної якості результатам послуг, є дискримінаційними і такими, що обмежують доступ до участі в публічних закупівлях тих потенційних учасників, які мають можливість якісно та в строк виконати обсяг замовлення, але які за абсолютно не виправданими формальними ознаками (за кількістю наявних сканерів / принтерів, типів та форматів тощо) не відповідатимуть кваліфікаційним критеріям Замовника, та які на наше переконання прописані під одного учасника. А отже для приведення Тендерної документації у відповідність принципам недискримінації учасників з неї необхідно виключити зазначені вище дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше запитання. Наступним надаємо роз’яснення по суті.
Замовник здійснює оцифрування документів інвентаризаційних справ з 2005 року за допомогою різних типів промислових і побутових сканерів та різних фахівців з документально підтвердженою високою кваліфікацією, як своїми ресурсами, так і за допомогою ресурсів компаній, які надають професійні послуги з оцифрування.
За цей час замовник має велику статистику моніторингу виробничого процесу. Цей процес передбачає сканування ветхих документів з пошкодженими краями, різних форматів, зчеплених під тиском у зшитих архівних справах, постійне переналаштування сканерів в залежності від стану, типу та інших параметрів документів.
Окрім безпосередньо сканування (проходження паперу скрізь скануючу поверхню скануючих приладів), виробничий процес передбачає інші дії зі сканерами та документами, які значно знижують фактичну потужність процесу сканування відносно паспортної потужності самих сканерів.
Тож вимоги тендерної документації до обладнання необхідного для надання даних послуг складені на підставі досвіду Замовника, отриманого у попередні роки.
Стосовно необхідності застосування верстатів для свердління отворів інформуємо Вас про наступне.
Існуючі інвентаризаційні справи мають отвори в різних місцях аркушів, що, в тому числі, є причиною незадовільного стану їх зшивання.
Краї аркушів подряпані, з надривами та заломами, про що зазначено в п. 6.1.1.9 Додатку 5 до тендерної документації; в процесі розшивки та підготовки документів до сканування, краї багатьох документів повинні бути вирівняні (Замовник не виключає, що рівняння країв може здійснюватися шляхом підрізання країв). Тому, використання старих отворів є неможливим. В процесі зшивання у сформованій та стиснутій стопці документів, які складають інвентаризаційну справу, та їх обкладинці, мають бути створені нові отвори, діаметром не менше 4мм., про що зазначено в п. 6.9.1 Додатку 5 до тендерної документації.
При цьому зауважуємо, що при підготовці тендерної документації замовником було враховано досвід проведення тендеру минулого року та усі рекомендації і зауваження Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
предмет закупівлі
Дата подання: 11 червня 2019 09:34
Дата відповіді: 13 червня 2019 18:57
Додаток 5 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить вимоги щодо організації Виконавцем технологічного процесу надання послуг, а саме, зазначається з використанням яких саме технологічних процесів і операцій послуги повинні бути надані Виконавцем, а також визначаються вимоги стосовно організації кожного процесу/операції окремо. Зміст цих вимог містить набори скомпільованих даних, взятих з опису функціональних можливостей конкретного програмного забезпечення, з використанням якого, на думку Замовника, Виконавець повинен організовувати процес надання послуг (виконувати технологічні операції):  сканування (п. 6.4.5 Додатку 5) – набір функцій, який забезпечується, за окремими виключеннями, переважною більшістю професійним обладнанням для сканування, і не потребує використання програмного забезпечення;  обробки образів (п. 6.5.2 Додатку 5) – набір функцій, який забезпечується, за окремими виключеннями, більшістю програмного забезпечення, яке постачається разом з професійним обладнанням для сканування, та є вбудованим в нього;  ретроконверсії (п. 6.6.2 Додатку 5) – набір функцій, який забезпечується, певними видами програмного забезпечення, яке постачається разом з професійним обладнанням сканування, та є вбудованим в нього;  індексації (п. 6.7.3-6.7.5, 6.7.9 Додатку 5) – набір функцій, який забезпечується, певними видами програмного забезпечення, яке постачається разом з професійним обладнанням сканування, та є вбудованим в нього. При цьому не зрозуміло: 1.) чому саме такі технологічні процеси повинні бути реалізовані під час надання послуг, і чим обґрунтовується необхідність їх дотримання, за якими критеріями Замовником визначено їх ефективність і оптимальність, чому не враховуються інші технологічні рішення? 2.) чому повинно використовуватися окреме спеціалізоване програмне забезпечення, і чому воно повинно мати саме такий набір функцій, як зазначено в тендерній документації Замовника? 3.) яким документом має бути доведена наявність у Виконавця прав на використання програмного забезпечення, якщо воно вбудоване виробником в обладнання для сканування, та постачалось разом з таким обладнанням? 4.) чому Замовником обмежується право Виконавця самостійно визначати технологію оцифрування, обробки і створення бази даних документів, в тому числі – необхідність використання свого спеціалізованого програмного забезпечення і його необхідний функціонал, виходячи із необхідності досягнення якісних характеристик результатів послуг, продуктивності, і мінімальної вартості? Окрім цього, Додаток 5 до Тендерної документації, не містить (за виключенням процесу сканування), кількісних і якісних вимог до кінцевого результату виконання цих технологічних процесів. Наприклад в п.6.5.2 Додатку 5 вказано, що процес обробки графічних образів документів повинен здійснюватися за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення, яке забезпечує певні функції. При цьому, не вказано, що в процесі обробки графічних образів повинна здійснюватися обрізка, очищення, заливка країв, видалення кутових перекосів сторінок, вирівнювання сторінки по горизонталі тексту, виправлення орієнтації документу, підвищення / корекція контрастності / яскравості, конвертація і збереження графічного образу кожного документу в окремий PDF-файл. Тобто вимога до спеціалізованого програмного забезпечення є, а вимоги до якості кінцевого результату, який повинен забезпечуватись за рахунок використання перерахованих функціональних можливостей такого спеціалізованого програмного забезпечення, немає. Це створює штучні перепони до участі у тендері тих суб’єктів господарювання, які не володіють спеціалізованим програмним забезпеченням з необґрунтовано завищеними функціональними показниками, в той час як вимога про використання такого функціоналу, в Тендерній документації, до кінцевої якості наданих послуг, відсутня. В п.п. 1.2.6.1 – 1.2.6.4 Додатку 2 до Тендерної документації викладені Кваліфікаційні вимоги до Виконавця щодо наявності у нього спеціалізованого програмного забезпечення для надання послуг зі сканування, обробки графічних образів, індексування та ретроконверсії, наявність якого (або прав на використання якого) є обов’язковим для надання послуг, а також визначено його функціональні можливості. На підставі суто технологічних вимог до процесу надання послуг, вимог щодо необхідності використання спеціалізованого програмного забезпечення і саме з таким набором функцій, як зазначено в тендерній документації (п.1.2. Додатку 2 до Тендерної документації), Замовник висуває кваліфікаційні вимоги до учасників тендеру, зокрема:  наявність у Учасника права на використання такого спеціалізованого програмного забезпечення для надання послуг зі сканування, обробки графічних образів, індексування та ретроконверсії електронних копій, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі, а також відповідність цього програмного забезпечення вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації (п.1.2.4 Додатку 2)  необхідність надати копії документів, від виробників (або їх представництв / представників) програмного забезпечення, або власників прав інтелектуальної власності на спеціалізоване програмне забезпечення для надання послуг зі сканування, обробки графічних образів, індексування та ретроконверсії, що буде використовуватися під час надання послуг учасником, що підтверджують право учасника на використання такого програмного забезпечення та відповідність цього програмного забезпечення вимогам тендерної документації (п.1.2.5 Додатку 2)  наявність у учасника права на розповсюдження (постачання / продаж) спеціалізованого програмного забезпечення для створення автоматизованого робочого місця для оцифрування Замовником поточних документів (документів, які будуть створюватися в процесі наступної діяльності Замовника), що є предметом закупівлі (п.1.2.7 Додатку1) Ми вважаємо, що зазначені вимоги є необґрунтованими з точки зору їх впливу на якість і вартість послуг, крім того, ці вимоги виписані під певного виконавця послуг, і мають на меті обмежити коло потенційних учасників тендеру, що суперечить вимогам ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», і створює передумови для дискримінації учасників та збільшення вартості закупівлі. З урахуванням викладеного, пропонуємо виключити з Додатку 5 та Додатку 2 вимоги Замовника щодо необхідності використання спеціалізованого програмного забезпечення для надання послуг зі сканування, обробки графічних образів, індексування та ретроконверсії електронних копій (п.п. 1.2.4-1.2.8 Додатку 2, п.п 6.4.5, 6.5.2, 6.6.2, 6.7.3-6.7.5, 6.7.9 Додатку 5), та разом з тим, конкретизувати вимоги до кінцевого результату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Наступним надаємо роз’яснення по суті.
Оскільки дане запитання містить у своєму складі ще значний обсяг питань, відповідь надається відповідно до черговості та складу запитань, а саме:
Додаток 5 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить вимоги щодо організації Виконавцем технологічного процесу надання послуг, а саме, зазначається з використанням яких саме технологічних процесів і операцій послуги повинні бути надані Виконавцем, а також визначаються вимоги стосовно організації кожного процесу/операції окремо.
Зміст цих вимог містить набори скомпільованих даних, взятих з опису функціональних можливостей конкретного програмного забезпечення, з використанням якого, на думку Замовника, Виконавець повинен організовувати процес надання послуг (виконувати технологічні операції):
 сканування (п. 6.4.5 Додатку 5) – набір функцій, який забезпечується, за окремими виключеннями, переважною більшістю професійним обладнанням для сканування, і не потребує використання програмного забезпечення;
 обробки образів (п. 6.5.2 Додатку 5) – набір функцій, який забезпечується, за окремими виключеннями, більшістю програмного забезпечення, яке постачається разом з професійним обладнанням для сканування, та є вбудованим в нього;
 ретроконверсії (п. 6.6.2 Додатку 5) – набір функцій, який забезпечується, певними видами програмного забезпечення, яке постачається разом з професійним обладнанням сканування, та є вбудованим в нього;
 індексації (п. 6.7.3-6.7.5, 6.7.9 Додатку 5) – набір функцій, який забезпечується, певними видами програмного забезпечення, яке постачається разом з професійним обладнанням сканування, та є вбудованим в нього.
При цьому не зрозуміло:
1.) чому саме такі технологічні процеси повинні бути реалізовані під час надання послуг, і чим обґрунтовується необхідність їх дотримання, за якими критеріями Замовником визначено їх ефективність і оптимальність, чому не враховуються інші технологічні рішення?
2.) чому повинно використовуватися окреме спеціалізоване програмне забезпечення, і чому воно повинно мати саме такий набір функцій, як зазначено в тендерній документації Замовника?
3.) яким документом має бути доведена наявність у Виконавця прав на використання програмного забезпечення, якщо воно вбудоване виробником в обладнання для сканування, та постачалось разом з таким обладнанням?

Відповідь: Замовник, доступними йому засобами та на своєму досвіді вивчив можливості великої кількості професійних та побутових сканерів різних виробників (Avidion, Fujitsu, Epson, Xerox, HP, Contex, Colortech та інших), отримав консультації та відповіді, щодо їх функціональності від їх офіційних постачальників та/або представників виробників.
Згідно інформації, отриманої Замовником, програмне забезпечення, якевстановлюється виробниками на сканери, не відповідає вимогам до процесу сканування сканування, які викладені в тендерній документації.
Вимогами тендерної документації Замовник не обмежує учасників у використанні будь-якого програмного забезпечення, якевідповідає вимогам тендерної документації, без залежності на яких пристроях встановлено таке програмне забезпечення.
Стосовно обмеження Замовником складу технологічного процесу оцифрування документів, слід зазначити, що у тендерній документації відсутні обмеження з даного приводу, а лише наведені перелік послуг та вимоги до кінцевого результату надання послуг.
Щодо питання, яким документом має бути доведена наявність у учасника прав на використання програмного забезпечення, слід зазначити, що вказана інформація викладена у п.п. 1.2.4. та 1.2.5. Додатку 2 до тендерної документації.
Стосовно питання щодо відсутності у Додатку 5 до тендерної документації вимог до кінцевого результату послуг, слід зазначити, що таке твердження не відповідає дійсності оскільки такі вимоги викладені у п.п 6.4., 6.5.1., 6.6.1., 6.7. Додатку 5 до тендерної документації.
Стосовно питання щодо необхідності документального підтвердження права на використання та розповсюдження (постачання/продаж) слід зазначити, що у відповідності до положень Цивільного кодексу України та Закону України «Про авторське право і суміжні права» зазначені дії можуть здійснюватися лише з дозволу автора або особи яка володіє авторськими (майновими) правами на програмне забезпечення.

4.) чому Замовником обмежується право Виконавця самостійно визначати технологію оцифрування, обробки і створення бази даних документів, в тому числі – необхідність використання свого спеціалізованого програмного забезпечення і його необхідний функціонал, виходячи із необхідності досягнення якісних характеристик результатів послуг, продуктивності, і мінімальної вартості?

Відповідь: Склад технологічного процесу не обмежений Замовником. В ТД перелічені конкретні послуги, які Замовник бажає закупити в рамках цієї процедури, та результати, які вимагає Замовник від надання цих послуг.

Окрім цього, Додаток 5 до Тендерної документації, не містить (за виключенням процесу сканування), кількісних і якісних вимог до кінцевого результату виконання цих технологічних процесів. Наприклад в п.6.5.2 Додатку 5 вказано, що процес обробки графічних образів документів повинен здійснюватися за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення, яке забезпечує певні функції. При цьому, не вказано, що в процесі обробки графічних образів повинна здійснюватися обрізка, очищення, заливка країв, видалення кутових перекосів сторінок, вирівнювання сторінки по горизонталі тексту, виправлення орієнтації документу, підвищення / корекція контрастності / яскравості, конвертація і збереження графічного образу кожного документу в окремий PDF-файл. Тобто вимога до спеціалізованого програмного забезпечення є, а вимоги до якості кінцевого результату, який повинен забезпечуватись за рахунок використання перерахованих функціональних можливостей такого спеціалізованого програмного забезпечення, немає.
Це створює штучні перепони до участі у тендері тих суб’єктів господарювання, які не володіють спеціалізованим програмним забезпеченням з необґрунтовано завищеними

Відповідь: Замовник очікує професійне надання спеціалізованих (складних) послуг. Замовник очікує, що професійний Учасник має професійне (спеціалізоване) ПЗ та обладнання для надання таких послуг. Спроба надання послуг за допомогою непрофесійних (не спеціалізованих) інструментів (ПЗ, Обладнання) – є великим ризиком для Замовника. Замовник, чітко розуміючи якими властивостями повинні обладати інструменти надання послуг (ПЗ та обладнання), вивчивши питання на своєму багаторічному досвіді, таким чином мінімізує ризики.

функціональними показниками, в той час як вимога про використання такого функціоналу, в Тендерній документації, до кінцевої якості наданих послуг, відсутня.
В п.п. 1.2.6.1 – 1.2.6.4 Додатку 2 до Тендерної документації викладені Кваліфікаційні вимоги до Виконавця щодо наявності у нього спеціалізованого програмного забезпечення для надання послуг зі сканування, обробки графічних образів, індексування та ретроконверсії, наявність якого (або прав на використання якого) є обов’язковим для надання послуг, а також визначено його функціональні можливості.
На підставі суто технологічних вимог до процесу надання послуг, вимог щодо необхідності використання спеціалізованого програмного забезпечення і саме з таким набором функцій, як зазначено в тендерній документації (п.1.2. Додатку 2 до Тендерної документації), Замовник висуває кваліфікаційні вимоги до учасників тендеру, зокрема:
 наявність у Учасника права на використання такого спеціалізованого програмного забезпечення для надання послуг зі сканування, обробки графічних образів, індексування та ретроконверсії електронних копій, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі, а також відповідність цього програмного забезпечення вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації (п.1.2.4 Додатку 2)

Відповідь: Замовник повинен мати підтверджену в установелій формі інформацію про наявність прав у Учасника на використання ПЗ.

 необхідність надати копії документів, від виробників (або їх представництв / представників) програмного забезпечення, або власників прав інтелектуальної власності на спеціалізоване програмне забезпечення для надання послуг зі сканування, обробки графічних образів, індексування та ретроконверсії, що буде використовуватися під час надання послуг учасником, що підтверджують право учасника на використання такого програмного забезпечення та відповідність цього програмного забезпечення вимогам тендерної документації (п.1.2.5 Додатку 2)

Відповідь: Замовник повинен мати підтверджену в установленій формі інформацію про наявність прав у Учасника на використання ПЗ.

 наявність у учасника права на розповсюдження (постачання / продаж) спеціалізованого програмного забезпечення для створення автоматизованого робочого місця для оцифрування Замовником поточних документів (документів, які будуть створюватися в процесі наступної діяльності Замовника), що є предметом закупівлі (п.1.2.7 Додатку1)

Відповідь: Замовник повинен мати підтверджену в установленій формі інформацію про наявність прав у Учасника на розповсюдження ПЗ.

Зауважемо, що дана закупівля здійснюється на виконання заходів Міської цільової програми «Управління об’єктами комунальної власності територіальної громади міста Києва на 2019-2021 роки» в частині створення системи єдиного інформаційно-аналітичного простору для забезпечення організації єдиної системи проведення робіт з технічної інвентаризації та електронної бази даних технічної документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва з метою впровадження європейських стандартів у сфері обліку об’єктів нерухомого майна м.Києва.
Тож замовник вважає вимоги та звинувачення, викладені в даному запитанні надуманими, необґрунтованими та безпідставними.
предмет закупівлі
Дата подання: 11 червня 2019 09:34
Дата відповіді: 14 червня 2019 07:04
В п.1.2.3. Кваліфікаційних критеріїв, вимог та документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, визначено перелік обладнання сканування, наявність якого є обов’язковою для надання послуг, що є предметом закупівлі. Чим обумовлена необхідність саме такої кількості обладнання? Наприклад, якщо у Виконавця є один принтер, який забезпечує:  друкування креслень шириною до 1110 мм та довжиною до 3000 мм в кольоровому режимі;  друкування креслень формату не менш ніж А1 в кольоровому режимі;  друкування документів формату не менш ніж SRА3 в кольоровому режимі  документів формату не менш ніж А3 в монохромному режимі, то все одно необхідна наявність саме чотирьох принтерів, і саме з такими характеристиками, які наведені в Тендерній документації? Якщо так, то чим це обумовлено?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за запитання. По суті даного питання надаємо наступну відповідь.

В п.1.2.3. Кваліфікаційних критеріїв, вимог та документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, визначено перелік обладнання сканування, наявність якого є обов’язковою для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Чим обумовлена необхідність саме такої кількості обладнання?
Наприклад, якщо у Виконавця є один принтер, який забезпечує:
 друкування креслень шириною до 1110 мм та довжиною до 3000 мм в кольоровому режимі;
 друкування креслень формату не менш ніж А1 в кольоровому режимі;
 друкування документів формату не менш ніж SRА3 в кольоровому режимі
 документів формату не менш ніж А3 в монохромному режимі,
то все одно необхідна наявність саме чотирьох принтерів, і саме з такими характеристиками, які наведені в Тендерній документації? Якщо так, то чим це обумовлено?

Перелік обладнання обґрунтований необхідністю дотримання вимог до друкування, які чітко зазначені в п. 6.8 тендерної документації.
п. 6.8.1 детально пояснює необхідність наявності у учасника принтера (БФП) формату SRA3. В складі документів, відносно яких надаються послуги, є документи форматом А3 на оригіналах яких присутні масштабні креслення, які виходять на краї аркушів. Копії таких документів не можуть бути роздруковані на лазерних пристроях формату А3 із збереженням масштабу з причини того, що технологія лазерного друку передбачає наявність полів. Встановлюючи вимоги про наявність у учасника лазерного принтера (БФП) форматом SRA3, замовник виходив з наявності такої особливості лазерних пристроїв для друкування.
Виходячи з того, що широкоформатні кольорові лазерні пристрої є громоздкими, коштовними та є в наявності у обмеженого кола спеціалізованих типографій, для забезпечення добросовісної конкуренції, Замовник допускає друкування широкоформатних креслень з використанням струміневого способу друкування.
Замовник не впевнений в тому, що без наявності принтера A3 та А1 учасник впорається з друкуванням вчасно, але, ідучи на зустріч учаснику, погоджується виключити з переліку обладнання, наявність якого вимагається, п. 1.2.3.7 та п. 1.2.3.9. Інші пункти залишаються обов’язковими. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
предмет закупівлі
Дата подання: 11 червня 2019 09:35
Дата відповіді: 14 червня 2019 07:09
До Переліку обладнання, наявність якого є обов’язковою для надання послуг, що є предметом закупівлі (п.1.2.3.10 Додатку 2 до Тендерної документації), включено верстат для свердління отворів та прошивки документів ниткою. Чи правильно ми розуміємо, що при наданні послуг Виконавець не може застосувати інше обладнання, та іншу технологію палітурних робіт, окрім як використовувати 8-м верстатів для свердління отворів, не зважаючи на те, що інша технологія, якою володіє Виконавець:  забезпечує виконання вимог Замовника до якості кінцевого результату;  забезпечує необхідну продуктивність робіт;  ефективність використання такої технології Виконавця підтверджена в результаті реалізації ним аналогічних проектів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання! Надаємо відповідь по суті.

До Переліку обладнання, наявність якого є обов’язковою для надання послуг, що є предметом закупівлі (п.1.2.3.10 Додатку 2 до Тендерної документації), включено верстат для свердління отворів та прошивки документів ниткою.
Чи правильно ми розуміємо, що при наданні послуг Виконавець не може застосувати інше обладнання, та іншу технологію палітурних робіт, окрім як використовувати 8-м верстатів для свердління отворів, не зважаючи на те, що інша технологія, якою володіє Виконавець:
 забезпечує виконання вимог Замовника до якості кінцевого результату;
 забезпечує необхідну продуктивність робіт;
 ефективність використання такої технології Виконавця підтверджена в результаті реалізації ним аналогічних проектів.


Замовник веде роботу з оцифрування архіву інвентаризаційних справ з 2005 року, має великий досвід і статистику, яка грунтується на моніторингу різноманітних способів реалізації процесів оцифрування архіву. Кількість та технічні характеристики устаткування та програмного забезпечення, наявність яких вимагається від учасниками цією ТД грунтується на глибокому знанні всіх аспектів цих процесів, в тому числі, на розрахунку потрібної потужності та якісних характеристиках результатів.
Що саме до верстатів, Замовник неодноразово намагався зшивати документи за допомогою іншого обладнання, яке не має можливостей, передбачених, вимогами цієї ТД. Наприклад, обладнанням, яке не має функції свердління нових отворів та автоматизованого протягування нитки скрізь стиснуту справу Але у, всіх випадках, такі спроби призводили до неналежної якості зшиття справ. Натомість, використання верстатів з функціями, які вимагаються тендерною документацією – єдиний спосіб який зарекомендував себе, як спосіб, який гарантує належну якість зшивання. Саме такий спосіб прийнятий в архівах Світу та України. Тому, Замовник наполягає на наявності у учасника такого обладнання. При цьому, Замовник акцентує увагу, що таке обладнання виробляється різними виробниками, існують і представлені в Україні декілька торговельних марок такого обладнання, воно не є надто коштовним, та широко використовується в державних архівних установах. Замовник не обмежує учасника якоюсь конкретною маркою обладнання, а лише наполягає на наявності у учасника розрахованої мінімальної кількості обладнання, яке гарантує якість зшивання документів інвентаризаційних справ.
Разом з тим зазначаємо, що учасник під час надання послуг може застосувати інше обладнання для зшивання документів за умови, що таке обладнання буде відповідати технічним характеристикам викладеним у тендерній документації.
предмет закупівлі
Дата подання: 11 червня 2019 09:36
Дата відповіді: 13 червня 2019 19:18
1.) Підпункт 1.2.6.1 Додатку 2 до Тендерної документації містить вимоги до технології здійснення процесу сканування. Чи правильно ми розуміємо, що при наданні послуг Виконавець не може застосовувати іншу технологію сканування, окрім як тільки ту, що описана в п. п.1.2.6.1, не зважаючи на те, що вона:  забезпечує виконання вимог Замовника до якості кінцевого результату;  ефективність використання такої технології Виконавця підтверджена в результаті реалізації ним аналогічних проектів; 2.) Підпункт 1.2.6.2. Додатку 2 до Тендерної документації містить вимоги до технології здійснення процесу обробки графічних файлів. Чи правильно ми розуміємо, що при наданні послуг Виконавець не може застосувати іншу технологію обробки графічних файлів, окрім як тільки ту, що описана в п.1.2.6.2, не зважаючи на те, що вона:  забезпечує виконання вимог Замовника до якості кінцевого результату;  ефективність використання такої технології Виконавця підтверджена в результаті реалізації ним аналогічних проектів; 3.) Підпункт 1.2.6.3. Додатку 2 до Тендерної документації містить вимоги до технології здійснення процесу індексування. Чи правильно ми розуміємо, що при наданні послуг Виконавець не може застосувати іншу технологію індексації, як тільки ту, що описана в п.1.2.6.3, не зважаючи на те, що вона:  забезпечує виконання вимог Замовника до якості кінцевого результату;  ефективність використання такої технології Виконавця підтверджена в результаті реалізації ним аналогічних проектів; 4.) Підпункт 1.2.6.4. Додатку 2 до Тендерної документації містить вимоги до технології здійснення процесу ретроконверсії. Чи правильно ми розуміємо, що при наданні послуг Виконавець не може застосувати іншу технологію індексації, окрім як тільки ту, що описана в п.1.2.6.4, не зважаючи на те, що вона:  забезпечує виконання вимог Замовника до якості кінцевого результату;  ефективність використання такої технології Виконавця підтверджена в результаті реалізації ним аналогічних проектів;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Наступним надаємо роз’яснення по суті.
Оскільки дане запитання містить у своєму складі ще значний обсяг питань, відповідь надається відповідно до черговості та складу запитань, а саме:

1.) Підпункт 1.2.6.1 Додатку 2 до Тендерної документації містить вимоги до технології здійснення процессу сканування.

П. 1.2.6.1 не обмежує технологію надання послуг, а перелічує можливості програмного забезпечення (ПЗ), які замвоник, користуючись своїм досвідом та необхідністю вимагає.

Чи правильно ми розуміємо, що при наданні послуг Виконавець не може застосовувати іншу технологію сканування, окрім як тільки ту, що описана в п. п.1.2.6.1, не зважаючи на те, що вона:забезпечує виконання вимог Замовника до якості кінцевого результату;
 ефективність використання такої технології Виконавця підтверджена в результаті реалізації ним аналогічних проектів;

Будь яку технологію, яка забезпечує функції, перелічені в тендерній документації (ТД).

2.) Підпункт 1.2.6.2. Додатку 2 до Тендерної документації містить вимоги до технології здійснення процессу обробки графічних файлів.
Чи правильно ми розуміємо, що при наданні послуг Виконавець не може застосувати іншу технологію обробки графічних файлів, окрім як тільки ту, що описана в п.1.2.6.2, не зважаючи на те, що вона: забезпечує виконання вимог Замовника до якості кінцевого результату;
ефективність використання такої технології Виконавця підтверджена в результаті реалізації ним аналогічних проектів;

П. 1.2.6.1 не обмежує технологію надання послуг, а перелічує можливості програмного забезпечення (ПЗ), які Замвоник, користуючись своїм досвідом та необхідністю вимагає від ПЗ

3.) Підпункт 1.2.6.3. Додатку 2 до Тендерної документації містить вимоги до технології здійснення процессу індексування.
Чи правильно ми розуміємо, що при наданні послуг Виконавець не може застосувати іншу технологію індексації, як тільки ту, що описана в п.1.2.6.3, не зважаючи на те, що вона:
забезпечує виконання вимог Замовника до якості кінцевого результату;
ефективність використання такої технології Виконавця підтверджена в результаті реалізації ним аналогічних проектів;

П. 1.2.6.1 не обмежує технологію надання послуг, а перелічує можливості програмного забезпечення (ПЗ), які Замвоник, користуючись своїм досвідом та необхідністю вимагає.

4.) Підпункт 1.2.6.4. Додатку 2 до Тендерної документації містить вимоги до технології здійснення процесу ретроконверсії.
Чи правильно ми розуміємо, що при наданні послуг Виконавець не може застосувати іншу технологію індексації, окрім як тільки ту, що описана в п.1.2.6.4, не зважаючи на те, що вона:
забезпечує виконання вимог Замовника до якості кінцевого результату;
ефективність використання такої технології Виконавця підтверджена в результаті реалізації ним аналогічних проектів;

П. 1.2.6.1 не обмежує технологію надання послуг, а перелічує можливості ПЗ, які Замвоник, користуючись своїм досвідом та необхідністю вимагає від ПЗ
предмет закупівлі
Дата подання: 11 червня 2019 09:36
Дата відповіді: 13 червня 2019 18:38
В підпункті 6.8.3 Додатку 5 до Тендерної документації вказано, що Замовник, в процесі надання Виконавцем Послуг, на свій розсуд, може встановлювати інші параметри друку (розмір полотна, масштаб, колір) деяких документів. Чим обумовлена така умова, та чи є таке право Замовника обмеженим певним чином, наприклад технологічними, або іншими можливостями Виконавця, щоб убезпечити можливість Замовника на зловживання таким своїм правом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Надаємо відповідь по суті.
Деякі документи, про які йдеться в п. 6.8.3, можуть бути потрібні Замовнику в форматі, який відрізняється від оригіналу. В такому разі, Замовник залишає за собою право вказати Виконавцю на те, що саме такий документ має бути роздрукований в саме такому форматі. В більшості випадків масштаб друкування співпадає з масштабом оригіналу.
предмет закупівлі
Дата подання: 11 червня 2019 09:55
Дата відповіді: 13 червня 2019 18:32
П.5.1 Додатку 5 до Тендерної документації визначає обсяги документів, які мають бути оцифровані: відскановано – 6810 справ, розпізнано і проіндексовано – не менше 100 справ. В п.7.1 визначено результати надання послуг - електронні копії сторінок 6 810 інвентаризаційних справ, з яких не менше 100 розпізнано і проіндексовано. Потребує уточнення в якому вигляді повинні бути представлені файли інших 6710 інвентаризаційних справ (не проіндексовані і не включені до *.csv-файлу бази даних) – набір файлів із наскрізною нумерацією, набор файлів, перейменовані за якимось правилом (яким?), інше?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Відповідно до цього надаємо уточнення про те, що представлені файли повинні бути в форматі PDF з іменем файлу, яке відповідає номеру інвентаризаційної справи.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 червня 2019
UA-2019-05-24-002733-ab4cf5b1e103f4804ab41fa38fb7c7b93
Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Код ЄДРПОУ: 03359836
Місцезнаходження: 01001, Україна, місто Київ обл., Київ, Трьохсвятительська,4в
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Лабораторія їнформаційних технологій Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 червня 2019 16:51
Електронний підпис

Публічні документи

23 червня 2019 12:12
Електронний підпис
23 червня 2019 12:11
Електронний підпис
22 червня 2019 19:56
Наявність працівників.pdf
22 червня 2019 19:56
цінова пропозиція.JPG
22 червня 2019 19:56
Ст 17.JPG
22 червня 2019 19:56
Специфікація дод 3.pdf
22 червня 2019 19:56
свідоцтво видавця.pdf
22 червня 2019 19:56
Право підпису.pdf
22 червня 2019 19:56
Право підпису 2.pdf
22 червня 2019 19:56
Опис утав.pdf
22 червня 2019 19:56
Не платник.JPG
22 червня 2019 19:56
Наявність обладнання.pdf
22 червня 2019 19:56
Досвід виконання.pdf
22 червня 2019 19:56
Довідка 3.pdf
22 червня 2019 19:56
Довідка 2.pdf
22 червня 2019 19:56
Довідка 1.pdf
22 червня 2019 19:56
Відгук.pdf
22 червня 2019 19:56
Баланс.pdf
22 червня 2019 19:56
!Посвідчення 2_2.jpg
22 червня 2019 19:56
!Витяг 1_2.jpg

Документи

24 червня 2019 16:53
Електронний підпис

Публічні документи

02 липня 2019 23:21
Електронний підпис
02 липня 2019 23:02
Специфікація - 2
02 липня 2019 23:02
Проект договору - 2
02 липня 2019 23:02
Цінова пропозиція - 2
23 червня 2019 02:22
Електронний підпис
23 червня 2019 02:22
Електронний підпис
23 червня 2019 01:51
54. Гарантія. Наказ.pdf
23 червня 2019 01:51
52. Гарантія (копія).pdf
23 червня 2019 01:51
63. Лист про ПДВ.pdf
23 червня 2019 01:51
59. Проект Договору.pdf
23 червня 2019 01:51
51. Гарантія.rar
23 червня 2019 01:50
17. Відгук ДКВ.pdf
23 червня 2019 01:50
15. Відгук УПА.pdf
23 червня 2019 01:50
07. ЛІТ. Статут.pdf
23 червня 2019 01:50
04. ЛІТ. Контактні дані.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРАЛ"

ПП Лабораторія їнформаційних технологій

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Лабораторія їнформаційних технологій 8 872 360,00
UAH з ПДВ
8 827 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРАЛ" 8 996 000,00
UAH з ПДВ
8 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 23:21
Електронний підпис
02 липня 2019 23:02
Специфікація - 2
02 липня 2019 23:02
Проект договору - 2
02 липня 2019 23:02
Цінова пропозиція - 2
23 червня 2019 02:22
Електронний підпис
23 червня 2019 02:22
Електронний підпис
23 червня 2019 01:51
54. Гарантія. Наказ.pdf
23 червня 2019 01:51
52. Гарантія (копія).pdf
23 червня 2019 01:51
63. Лист про ПДВ.pdf
23 червня 2019 01:51
59. Проект Договору.pdf
23 червня 2019 01:51
51. Гарантія.rar
23 червня 2019 01:50
17. Відгук ДКВ.pdf
23 червня 2019 01:50
15. Відгук УПА.pdf
23 червня 2019 01:50
07. ЛІТ. Статут.pdf
23 червня 2019 01:50
04. ЛІТ. Контактні дані.pdf

Публічні документи

23 червня 2019 12:12
Електронний підпис
23 червня 2019 12:11
Електронний підпис
22 червня 2019 19:56
Наявність працівників.pdf
22 червня 2019 19:56
цінова пропозиція.JPG
22 червня 2019 19:56
Ст 17.JPG
22 червня 2019 19:56
Специфікація дод 3.pdf
22 червня 2019 19:56
свідоцтво видавця.pdf
22 червня 2019 19:56
Право підпису.pdf
22 червня 2019 19:56
Право підпису 2.pdf
22 червня 2019 19:56
Опис утав.pdf
22 червня 2019 19:56
Не платник.JPG
22 червня 2019 19:56
Наявність обладнання.pdf
22 червня 2019 19:56
Досвід виконання.pdf
22 червня 2019 19:56
Довідка 3.pdf
22 червня 2019 19:56
Довідка 2.pdf
22 червня 2019 19:56
Довідка 1.pdf
22 червня 2019 19:56
Відгук.pdf
22 червня 2019 19:56
Баланс.pdf
22 червня 2019 19:56
!Посвідчення 2_2.jpg
22 червня 2019 19:56
!Витяг 1_2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Лабораторія їнформаційних технологій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Лабораторія їнформаційних технологій
#33262277
Переможець 8 827 360,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 12:14

Документи

03 липня 2019 12:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Лабораторія їнформаційних технологій
#33262277
8 827 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 12:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:42
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 14:49
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 14:46
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 14:43
ДОГОВОР-15.07.2019.pdf укладений
15 липня 2019 14:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 827 360,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 370 060,00 UAH)