Капітальний ремонт вул. Велика Бердичівська (від майдану Соборного до бульвару Старого) в м. Житомирі.
Очікувана вартість
23 142 195,40 UAH
UA-2019-05-24-002544-a 1eb6d498978948ddbb5a4c6aa2bd224a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 20405905
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна, Житомирська обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14
Контактна особа замовника: Крисюк Роман Анатолійович
380671150100
zakupy.prom@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 14:36
Очікувана вартість: 23 142 195,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт вул. Велика Бердичівська (від майдану Соборного до бульвару Старого) в м. Житомирі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Велика Бердичівська (від майдану Соборного до бульвару Старого) в м. Житомирі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000006 ● f1bf7431044a498b9f91787ed62127fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20 17:06:31
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.06.2019
№ 36

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л.КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.06.2019 № 36.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-05-24-002544-a від 24.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-21 10:05:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-002544-а) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) постала потреба в отриманні пояснення до наступного питання.
Відповідно до підпункту 3.5.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації від учасника вимагалось надання у складі тендерної пропозиції копії документу, що підтверджує наявність власної лабораторії (з підтвердженням компетентності учасника в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)) з додатками або копія чинного договору.
Разом з тим, в ході проведення моніторингу встановлено, що в складі тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» надано копію свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012: 2005 виданого державним підприємством «Київський обласний науково – виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», який свідчить про відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012: 2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» з додатками сфери об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012: 2005 та оцінку яких проведено у виробничій лабораторії ПП «Автомагістраль».
Однак, вищевказаний документ не підтверджує наявність власної лабораторії в ПП «Автомагістраль».
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чому не відхилено тендерну пропозицію учасника в ПП «Автомагістраль», яка не відповідала умовам тендерної документації в цій частині?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-24 15:59:33

Пояснення на запит

На Ваш запит, щодо підтвердження наявності в Учасника закупівлі ( UA-2019-05-24-002544-а ) ПП "Автомагістраль", відповідно до підпункту 3.5.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації надання у складі тендерної пропозиції копії документу, що підтверджує наявність власної лабораторії (з підтвердженням компетентності учасника в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)) з додатками або копія чинного договору повідомляємо:
у складі тендерної пропозиці Учасника ПП "Автомагістраль" було надано Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0019/2016 від 22.12.2016 року про стан системи вимірювань виробничої лабораторії ПП "Автомагістраль", яка знаходиться в с. Крячки вул.Кривова, 46 Васильківського району, Київської області з додатком, який є невід'ємною частиною Свідоцтва. Додаток до свідоцтва про сферу об'єктів та процесів системи вимірювання виробничої лабораторії Учасника ПП"Автомагістраль" на 4 аркушах про об'єкти вимірювання, в т.ч. суміші асфальтобетонні, грунти, щебінь, гравій, матеріали з відсівів, пісок, бетон, бітуми дорожні, емульсії бітумні, чорний щебінь, мінеральний порошок і т.д..
Додатково надаємо національний стандарт України ДСТУ ISO 10012:2005, та звертаємо Вашу увагу на Розділ 6. Керування ресурсами.
Також надаємо Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 ( ISO 9001:2015, IDT ) виданий ПП "Автомагістраль".
Згідно наданої інформації в складі тендерної пропозиції Учасника ПП "Автомагістраль" підстави для відхилення пропозиції у Замовника відсутні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуто Висновок про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт вул. Велика Бердичівська (від майдану Соборного до бульвару Старого) в м. Житомирі (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) №UA-2019-05-24-002544-а та повідомляємо наступне: 1.Згідно Висновку за результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації не враховує рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону №1644 «Про санкції». Таке твердження Висновку є безпідставним та необґрунтованим з огляду на наступне. У Висновку не вказано, в чому саме полягає не врахування змістом тендерної документації рішення РНБО від 19 березня 2019 року. Як не вказано і те, що наявні будь які неузгодженості чи суперечності із даним рішенням, таким чином, не зрозуміло взагалі, яким іще чином тендерна документація має врахувати рішення РНБО від 19 березня 2019 року. Згідно вимог пункту 5.2.5. розділу V тендерної документації, передбачено, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Зміст пропозиції учасника не повинен суперечити Закону України «Про санкції» та зобов’язує надати в складі своєї пропозиції гарантійний лист про відсутність застосування щодо учасника обмежень, встановлених нормативними документам (копія гарантійного листа додається) Таким чином, вимоги Закону України «Про санкції» тендерною документацією враховано, а відповідне твердження Висновку про зворотне, також не відповідає дійсності. Щодо порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, у Висновку вказано, що оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10- 2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджено, зокрема, форму оголошення, про проведення відкритих торгів. Згідно вимог затвердженої форми, у полі 9-1 зазначаються Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), а у полі 10-2 - Джерело фінансування закупівлі. При публікації оголошення, Замовником було заповнено відповідні поля з наявною у нього інформацією щодо закупівлі. Жодних вимог щодо роз’яснення інформації або внесення змін до неї Замовнику не надходило. Більше того у проекті договору про закупівлю містяться положення про те, що розрахунки проводяться Замовником згідно розділу 11. Фінансування робіт. (пункт 11.1.-11.8. проекту договору) та розділу13. Проведення розрахунків за виконанні роботи. (пункт 13.1.-13.6.). Звертаємо Вашу увагу, що умови оплати договору при закупівлі робіт по капітальному ремонту, не може бути детально виписана в пункті 9-1 оголошення. Таким чином, Замовник вважає, що оприлюднена тендерна документація містить усю необхідну інформацію передбачену чинним законодавством, а твердження про порушення, наведені у Висновку, спростовуються викладеним вище та не відповідають фактичним обставинам. Щодо пункту 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» повідомляємо, що державним підприємством «Прозорро» та функціоналом авторизованих електронних майданчиків не передбачено можливості надання інформації про джерело фінансування закупівлі. Рекомендовано дописувати до конкретної назви закупівлі, що суперечить затвердженим перелікам об’єктів та розробленій проектній документації на капітальний ремонт. Моніторинг управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області проводився з 20.06.2019 року по 12.07.2019 року. Управлінню дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації в системі Прозорро було наданно запит про надання пояснень. Управлінням надано пояснення 24.06.2019 року, що підтвердило правильність дій Замовника при визначенні переможця. Більш запитів не надходило. Згідно чинного законодавства, строк протягом якого має бути укладено договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, а саме в нашому випадку 05.07.2019 року. Висновок про результати моніторингу закупівлі був розміщений в системі Прозорро 08.07.2019 року. Розірвати договір з підрядником можливо лише згідно розділу 17. Внесення змін у Договір та його розірвання. Відповідно до статей 626, 628, 629 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Договір є обов’язковим для виконання сторонами. Разом з тим повідомляємо, що згідно ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладанні договору. Враховуючи вищевикладене, Замовник не має правових підстав для розірвання Договору №35 п/з від 04.07.2019 року в односторонньому порядку Від дня оголошення проведення закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Велика Бердичівська (від майдану Соборного до бульвару Старого) в м. Житомирі (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) не було подано жодної скарги щодо невідповідності завантаженої Замовником тендерної документації Закону, що підтверджується інформацією, яка розміщена на офіційному веб-порталі Prozorro. Відповідно до ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. З дня завантаження Протоколу №23 від 18.06.2019 р. до Органу оскарження не надходило жодної скарги на прийняті рішення Управлінням дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації, які викладені в цьому протоколі. У разі скасування даної процедури закупівлі, яка вже відбулася та укладено договір, через несуттєві (формальні) підстави, нова процедура закупівлі, згідно з встановленими законодавством строками, відбудеться лише в кінці серпня 2019 року. Це в свою чергу, призведе до неможливості переможцю цієї закупівлі виконати роботи у встановлені строки, тобто до 01.12.2019 року. Отже, за таких підстав, не буде виконано капітальний ремонт вул. Велика Бердичівська (від майдану Соборного до бульвару Старого) в м. Житомирі, що в свою чергу призведе до невиконання програми, яка затверджена Кабінетом Міністрів України щодо будівництва та ремонту доріг на 2019 рік. Це призведе до великого соціального вибуху в регіоні, через що буде завдано економічну шкоду, як окремим підприємствам, так і державі загалом. Усвідомлюючи фінансові збитки, які понесуть окремі підприємства та держава загалом, у разі скасування процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Велика Бердичівська (від майдану Соборного до бульвару Старого) в м. Житомирі», Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації не вважає доцільним скасовувати процедуру закупівлі та розривати договір на виконання робіт, вартість яких нижча від очікуваної на 3 366 725,4 грн на підставі несуттєвих (формальних) помилок. Тендерним комітетом Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуті, проаналізовані та в подальшому будуть враховуватись рекомендації надані Упралінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.

2019-07-12 09:38:25

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 08 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації, 20405905, Україна, Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт вул. Велика Бердичівська (від майдану Соборного до бульвару Старого) в м. Житомирі., 23142195.4UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 1eb6d498978948ddbb5a4c6aa2bd224a, 2019-05-24
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, протокол засідання тендерного комітету від 18.06.2019 № 23, тендерна пропозиція учасника ПП «Автомагістраль», пояснення Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 24.06.2019 року, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 04.07.2019 року № 35п/з. Аналізом встановлено, тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон 922), визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Слід відмітити, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів Поряд з тим, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися., 08 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 20 005 470,50
UAH з ПДВ
19 775 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КИЇВШЛЯХБУД" 22 942 195,40
UAH з ПДВ
19 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 14:53
sign.p7s
21 червня 2019 14:49
Довідки з МВС 03,07.05.19.pdf
21 червня 2019 14:49
Довідка ДФС.pdf
12 червня 2019 14:50
sign.p7s
07 червня 2019 17:16
sign.p7s
07 червня 2019 17:12
35_Згода санкції.pdf
07 червня 2019 17:12
26_Копія ліцензії.pdf
07 червня 2019 17:12
21_Банківська гарантія.rar
07 червня 2019 17:12
20_Копія Статуту.pdf
07 червня 2019 17:12
19_Копії паспортів.pdf
07 червня 2019 17:12
18_Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 червня 2019 17:12
17_Довіреність.pdf
07 червня 2019 17:12
12_Гарантійний лист.pdf
07 червня 2019 17:12
8_Лист - підтвредження.pdf
07 червня 2019 17:12
7_Оригінал Відгуку.pdf
07 червня 2019 17:12
6_Копія відгуку.pdf
07 червня 2019 17:12
3_Довідка працівники.pdf
07 червня 2019 17:12
1_Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 17:12
0_Реєстр документів.pdf

Публічні документи

08 червня 2019 17:26
sign.p7s
08 червня 2019 17:16
Договір №612-10 від 29.08.17.pdf
08 червня 2019 17:16
016-001-22583-2019.zip
08 червня 2019 17:16
Договір №01-07-ЛК.pdf
08 червня 2019 17:16
Договір №1503-01 від 20.03.18.pdf
08 червня 2019 17:16
Тендерна пропозиція.PDF
08 червня 2019 17:16
Статут Оттема (1).pdf
08 червня 2019 17:16
Рішення Оттема (2).PDF
08 червня 2019 17:16
Проект Договору.pdf
08 червня 2019 17:16
Витяг ПДВ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 19 775 470,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 18:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
19 775 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 липня 2019 16:30
Договір №35 пз від 04.07.19 ПП Автомагістраль (вул. Бердичівська).pdf укладений
04 липня 2019 16:29

Актуальні тендери

До пошуку