Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 20405905 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14 |
Контактна особа: |
Крисюк Роман Анатолійович 380671150100 zakupy.prom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2019 14:36 |
Очікувана вартість: | 23 142 195,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 115000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 15:32 |
Додатки до ТД капітальний ремонт вул. В.Бердичівська.docx | |
24 травня 2019 15:31 |
Додаток 3 проект договору Бердичівська.doc | |
24 травня 2019 15:30 |
ТД капітальний ремонт вул. В.Бердичівська.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-20-000006 ● f1bf7431044a498b9f91787ed62127fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2019 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.06.2019
№ 36
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л.КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.06.2019 № 36.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-05-24-002544-a від 24.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-21 10:05:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-002544-а) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) постала потреба в отриманні пояснення до наступного питання.
Відповідно до підпункту 3.5.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації від учасника вимагалось надання у складі тендерної пропозиції копії документу, що підтверджує наявність власної лабораторії (з підтвердженням компетентності учасника в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)) з додатками або копія чинного договору.
Разом з тим, в ході проведення моніторингу встановлено, що в складі тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» надано копію свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012: 2005 виданого державним підприємством «Київський обласний науково – виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», який свідчить про відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012: 2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» з додатками сфери об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012: 2005 та оцінку яких проведено у виробничій лабораторії ПП «Автомагістраль».
Однак, вищевказаний документ не підтверджує наявність власної лабораторії в ПП «Автомагістраль».
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чому не відхилено тендерну пропозицію учасника в ПП «Автомагістраль», яка не відповідала умовам тендерної документації в цій частині?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-24 15:59:33
Пояснення на запит
На Ваш запит, щодо підтвердження наявності в Учасника закупівлі ( UA-2019-05-24-002544-а ) ПП "Автомагістраль", відповідно до підпункту 3.5.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації надання у складі тендерної пропозиції копії документу, що підтверджує наявність власної лабораторії (з підтвердженням компетентності учасника в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)) з додатками або копія чинного договору повідомляємо:
у складі тендерної пропозиці Учасника ПП "Автомагістраль" було надано Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 №06-0019/2016 від 22.12.2016 року про стан системи вимірювань виробничої лабораторії ПП "Автомагістраль", яка знаходиться в с. Крячки вул.Кривова, 46 Васильківського району, Київської області з додатком, який є невід'ємною частиною Свідоцтва. Додаток до свідоцтва про сферу об'єктів та процесів системи вимірювання виробничої лабораторії Учасника ПП"Автомагістраль" на 4 аркушах про об'єкти вимірювання, в т.ч. суміші асфальтобетонні, грунти, щебінь, гравій, матеріали з відсівів, пісок, бетон, бітуми дорожні, емульсії бітумні, чорний щебінь, мінеральний порошок і т.д..
Додатково надаємо національний стандарт України ДСТУ ISO 10012:2005, та звертаємо Вашу увагу на Розділ 6. Керування ресурсами.
Також надаємо Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 ( ISO 9001:2015, IDT ) виданий ПП "Автомагістраль".
Згідно наданої інформації в складі тендерної пропозиції Учасника ПП "Автомагістраль" підстави для відхилення пропозиції у Замовника відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуто Висновок про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт вул. Велика Бердичівська (від майдану Соборного до бульвару Старого) в м. Житомирі (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) №UA-2019-05-24-002544-а та повідомляємо наступне: 1.Згідно Висновку за результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації не враховує рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону №1644 «Про санкції». Таке твердження Висновку є безпідставним та необґрунтованим з огляду на наступне. У Висновку не вказано, в чому саме полягає не врахування змістом тендерної документації рішення РНБО від 19 березня 2019 року. Як не вказано і те, що наявні будь які неузгодженості чи суперечності із даним рішенням, таким чином, не зрозуміло взагалі, яким іще чином тендерна документація має врахувати рішення РНБО від 19 березня 2019 року. Згідно вимог пункту 5.2.5. розділу V тендерної документації, передбачено, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Зміст пропозиції учасника не повинен суперечити Закону України «Про санкції» та зобов’язує надати в складі своєї пропозиції гарантійний лист про відсутність застосування щодо учасника обмежень, встановлених нормативними документам (копія гарантійного листа додається) Таким чином, вимоги Закону України «Про санкції» тендерною документацією враховано, а відповідне твердження Висновку про зворотне, також не відповідає дійсності. Щодо порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, у Висновку вказано, що оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10- 2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджено, зокрема, форму оголошення, про проведення відкритих торгів. Згідно вимог затвердженої форми, у полі 9-1 зазначаються Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), а у полі 10-2 - Джерело фінансування закупівлі. При публікації оголошення, Замовником було заповнено відповідні поля з наявною у нього інформацією щодо закупівлі. Жодних вимог щодо роз’яснення інформації або внесення змін до неї Замовнику не надходило. Більше того у проекті договору про закупівлю містяться положення про те, що розрахунки проводяться Замовником згідно розділу 11. Фінансування робіт. (пункт 11.1.-11.8. проекту договору) та розділу13. Проведення розрахунків за виконанні роботи. (пункт 13.1.-13.6.). Звертаємо Вашу увагу, що умови оплати договору при закупівлі робіт по капітальному ремонту, не може бути детально виписана в пункті 9-1 оголошення. Таким чином, Замовник вважає, що оприлюднена тендерна документація містить усю необхідну інформацію передбачену чинним законодавством, а твердження про порушення, наведені у Висновку, спростовуються викладеним вище та не відповідають фактичним обставинам. Щодо пункту 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» повідомляємо, що державним підприємством «Прозорро» та функціоналом авторизованих електронних майданчиків не передбачено можливості надання інформації про джерело фінансування закупівлі. Рекомендовано дописувати до конкретної назви закупівлі, що суперечить затвердженим перелікам об’єктів та розробленій проектній документації на капітальний ремонт. Моніторинг управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області проводився з 20.06.2019 року по 12.07.2019 року. Управлінню дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації в системі Прозорро було наданно запит про надання пояснень. Управлінням надано пояснення 24.06.2019 року, що підтвердило правильність дій Замовника при визначенні переможця. Більш запитів не надходило. Згідно чинного законодавства, строк протягом якого має бути укладено договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, а саме в нашому випадку 05.07.2019 року. Висновок про результати моніторингу закупівлі був розміщений в системі Прозорро 08.07.2019 року. Розірвати договір з підрядником можливо лише згідно розділу 17. Внесення змін у Договір та його розірвання. Відповідно до статей 626, 628, 629 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Договір є обов’язковим для виконання сторонами. Разом з тим повідомляємо, що згідно ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладанні договору. Враховуючи вищевикладене, Замовник не має правових підстав для розірвання Договору №35 п/з від 04.07.2019 року в односторонньому порядку Від дня оголошення проведення закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Велика Бердичівська (від майдану Соборного до бульвару Старого) в м. Житомирі (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) не було подано жодної скарги щодо невідповідності завантаженої Замовником тендерної документації Закону, що підтверджується інформацією, яка розміщена на офіційному веб-порталі Prozorro. Відповідно до ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. З дня завантаження Протоколу №23 від 18.06.2019 р. до Органу оскарження не надходило жодної скарги на прийняті рішення Управлінням дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації, які викладені в цьому протоколі. У разі скасування даної процедури закупівлі, яка вже відбулася та укладено договір, через несуттєві (формальні) підстави, нова процедура закупівлі, згідно з встановленими законодавством строками, відбудеться лише в кінці серпня 2019 року. Це в свою чергу, призведе до неможливості переможцю цієї закупівлі виконати роботи у встановлені строки, тобто до 01.12.2019 року. Отже, за таких підстав, не буде виконано капітальний ремонт вул. Велика Бердичівська (від майдану Соборного до бульвару Старого) в м. Житомирі, що в свою чергу призведе до невиконання програми, яка затверджена Кабінетом Міністрів України щодо будівництва та ремонту доріг на 2019 рік. Це призведе до великого соціального вибуху в регіоні, через що буде завдано економічну шкоду, як окремим підприємствам, так і державі загалом. Усвідомлюючи фінансові збитки, які понесуть окремі підприємства та держава загалом, у разі скасування процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Велика Бердичівська (від майдану Соборного до бульвару Старого) в м. Житомирі», Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації не вважає доцільним скасовувати процедуру закупівлі та розривати договір на виконання робіт, вартість яких нижча від очікуваної на 3 366 725,4 грн на підставі несуттєвих (формальних) помилок. Тендерним комітетом Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуті, проаналізовані та в подальшому будуть враховуватись рекомендації надані Упралінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
2019-07-12 09:38:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
19 775 470,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 18:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:38
|
ДУ 2 від 28.12.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 12:47
|
ДУ 1 до договору № 35 пз від 04.07.2019.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2019 16:30
|
Договір №35 пз від 04.07.19 ПП Автомагістраль (вул. Бердичівська).pdf | укладений |
04 липня 2019 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в розділ 20 Договору частину "Замовник" |
Номер договору про закупівлю: | 35 п/з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п 4.1 |
Номер договору про закупівлю: | 35 п/з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |