Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) код 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (посуд для закладів освіти Дарницького району м. Києва)
Очікувана вартість
1 777 535,00 UAH
UA-2019-05-24-002431-a 45eab813b62943a89bd58f728de46a4b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 15:05
Очікувана вартість: 1 777 535,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 887,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53326.05 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


ДК 021:2015 (CPV) код 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (посуд для закладів освіти Дарницького району м. Києва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55332 штуки
ДК 021:2015 (CPV) код 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (посуд для закладів освіти Дарницького району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 15:21
Додаток №7.docx
24 травня 2019 15:21
Додаток №6.docx
24 травня 2019 15:20
Додаток №5.docx
24 травня 2019 15:20
Додаток №4.docx
24 травня 2019 15:19
Додаток №3.docx
24 травня 2019 15:19
Додаток №2.docx
24 травня 2019 15:18
Додаток №1.docx
24 травня 2019 15:17
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-002431-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42274686
Дата подання: 27 травня 2019 13:27
Про приведення тендерної документації у відповідність до вимог діючого законодавства України
В додатку № 3 до тендерної документації вказано: "п.3. Учасник у складі своєї пропозиції в обов'язковому порядку надає наступні документи: абз.3 - Паспорт якості виробника на фарфоровий посуд." Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, оскільки вона виключає можливість запропонувати Вам товар іноземного виробництва, так як законодавством іноземних держав такий документ не передбачений. Враховуючи наведене та з метою дотримання Закону України "Про публічні закупівлі" (ст.5 п.3 та ст.22 п.4) просимо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2019 16:26
Пункт 3 частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» говорить про те, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У своїй тендерній документації Замовник дотримався вищезазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У пункті 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено наступне: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції за наявності відповідного листа-роз’яснення не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Паспорт якості виробника або декларація про відповідність продукції повинні підтверджувати назву виробника, номер партії та обсяг товарів. Якщо продукція іноземного походження, то повинні бути документи на ввезення продукції на територію України.
Розгорнути Згорнути
Пункт 3 частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» говорить про те, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У своїй тендерній документації Замовник дотримався вищезазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У пункті 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено наступне: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції за наявності відповідного листа-роз’яснення не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Паспорт якості виробника або декларація про відповідність продукції повинні підтверджувати назву виробника, номер партії та обсяг товарів. Якщо продукція іноземного походження, то повинні бути документи на ввезення продукції на територію України.
Номер вимоги: UA-2019-05-24-002431-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой", Код ЄДРПОУ:42733240
Дата подання: 31 травня 2019 14:43
протиправні вимоги
Вимога на умови закупівлі
Номер в Prozorro UA-2019-05-24-002431-a
ДК 021:2015 (CPV) код 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (посуд для закладів освіти Дарницького району м. Києва)

Дана закупівля не відповідає вимогам чинного законодавства України в сфері
публічних закупівель, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відмови
від застосування дискримінаційних вимог,прямо порушують вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України – добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації
учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановивши в тендерній документації вимоги, до предмета закупівлі, тим самим Замовник порушив права учасників, а саме :
- у Додатку № 3 до тендерної документації «Специфікація (технічні вимоги)», п.3. Учасник у складі своєї пропозиції в обов’язковому порядку надає наступні документи, другий абзац
«Копію висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на декалькоманію керамічну, трафаретну, завірені підписом та печаткою заводу виробника (виготовлення декалькоманії для декорування фарфору – фаянсового посуду), згідно вимогам діючого санітарного законодавства та копія додатку до цього висновку.
Прошу надати обґрунтоване пояснення для цієї вимоги, згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗаконуУкраїни “Про публічні закупівлі”, або внести зміни у Тендерну документацію, що до виключення вимоги з переліку документів. (Право Замовника встановлювати свої конкретні вимоги до предмета закупівлі є абсолютно логічним та зрозумілим. Це пояснюється тим, що метою організації та проведення процедури закупівлі є отримання Замовником в своє розпорядження відповідних готових товарів придатних до використання.
Нанесення зображень методом деколірованія здійснюється практично на будь-які керамічні та скляні предмети, що мають гладку поверхню і витримують обробку при температурі від 200 до 1000 С.
Виготовлення порцелянового посуду – це складний процес, який складається не тільки з декалькоманії. Застосування високоякісної декалькоманії не гарантує високої якості виробу.
Також хочемо зазначити, що є інші способи нанесення малюнку на порцеляну, а саме шовкографія або шовкотрафаретний друк - найпоширеніший вид друку, лазерне гравірування, чому саме висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи на декалькоманію керамічну, трафаретну?
Ми надаємо висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність вимогам діючого санітарного законодавства на готовий виріб, а не на проміжні процеси виробництва. Тендерний комітет не є контролюючим органом з технологічних процесів виготовлення посуду.
Що до вимоги стосовно підпису та печатки заводу виробника на копії висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на декалькоманію керамічну, вважаємо неправомірною, відповідно до Закону України від 23.03.2017 № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями», використання печаток тепер не обов’язкова вимога для визнання документа чи угоди дійсними. Виключається можливість визнати такий документ недійсним у зв’язку з відсутністю печатки.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено право Замовника відхиляти пропозицію Учасника, якщо: “тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації”. У Технічному завданні, наведеному в Додатку №3 до документації, зазначенопереліквимог, яким повинен повністю відповідати предмет закупівлі. Отже, невідповідність зазначеним вимогам є підставою для дискваліфікації пропозиції Учасника. Тому, сувора відповідність описаним характеристикам є необхідною та імперативною вимогою, при порушенні якої пропозиція буде відхилена. Законодавством у сфері публічних закупівель, а саме п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону зазначається, що: “Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерел ойого походження або виробника. У разі якщо так епосилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна міститивираз “або еквівалент”. Технічні, якісні характеристики предмета закупівл іповинні передбачати необхідність застосуванняз аходів із захисту довкілля”.

Вважаємо, що вимога Замовника, суперечить основним принципам здійснення закупівель, визначеним статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, не сприяє дотриманню рівних умов для всіх учасників, об’єктивному та чесному вибору переможця та спрямований на спотворення результатів проведення процедури закупівлі.
На підставі викладеного, вимагаємо від Замовника вилучити з п.3. Додатку № 3 до тендерної документації «Специфікація (технічні вимоги)» другий абзац
«Учасник у складі своєї пропозиції в обов’язковому порядку надає наступні документи, Копію висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на декалькоманію
(деколь) керамічну, трафаретну, завірені підписом та печаткою заводу виробника (виготовлення декалькоманії для декорування фарфору – фаянсового посуду), згідно вимогам діючого санітарного законодавства та копія додатку до цього висновку»,
та внести зміни до Тендерної документації у відповідній частині, що забезпечить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і, як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2019 14:30
На Вашу вимогу № 2019-05-23/8 від 23.05.2019, щодо закупівлі: ДК 021:2015 (CPV) код 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (посуд для закладів освіти Дарницького району м. Києва) управління освіти Дарницької районної в м. Києві Державної адміністрації інформує, що тендерним комітетом управління освіти Дарницької районної в м. Києві Державної адміністрації була розглянута вимога.
Вважаємо , що дана закупівля відповідає вимогам чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» та не має ознак застосування дискримінаційних вимог, що прямо порушують вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України – добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх етапах закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановивши в тендерній документації вимоги, до предмета закупівлі: «Специфікація (технічні вимоги)», п.3. Учасник у складі своєї пропозиції в обов’язковому порядку надає наступні документи, другий абзац «Копію висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на декалькоманію керамічну, трафаретну, завірені підписом та печаткою заводу виробника (виготовлення декалькоманії для декорування фарфору – фаянсового посуду), згідно вимогам діючого санітарного законодавства та копія додатку до цього висновку.»
Право Замовника встановлювати свої конкретні вимоги до предмета закупівлі є абсолютно логічним . Управління освіти закуповує посуд для харчування дітей в закладах освіти Дарницького району, тому наявність висновку Державної санітарно – епідеміологічної експертизи на посуд із фарфору та на малюнок (деколь ), виготовлений будь яким способом: декалькоманія керамічна трафаретна, шовкографія або шовкотрафаретний друк, лазерне гравірування вважаємо обов’язковим. Можливий висновок Державної санітарно – епідеміологічної експертизи на готовий виріб, де буде зазначено, що посуд з малюнком.
- Що до печаті та підпису заводу виробника:
підпис та печатка являються одним із факторів, які підтверджують, що посуд дійсно був виготовлений відповідно до вимог діючого санітарного законодавства та не має небезпечних хімічних речовин також і в складі малюнка – деколю.
- Стосовно пункту 2 Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено наступне: Вимога замовника щодо застосування печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
У пункті 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено наступне: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції за наявності відповідного листа-роз’яснення не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розгорнути Згорнути
На Вашу вимогу № 2019-05-23/8 від 23.05.2019, щодо закупівлі: ДК 021:2015 (CPV) код 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (посуд для закладів освіти Дарницького району м. Києва) управління освіти Дарницької районної в м. Києві Державної адміністрації інформує, що тендерним комітетом управління освіти Дарницької районної в м. Києві Державної адміністрації була розглянута вимога.
Вважаємо , що дана закупівля відповідає вимогам чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» та не має ознак застосування дискримінаційних вимог, що прямо порушують вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України – добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх етапах закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановивши в тендерній документації вимоги, до предмета закупівлі: «Специфікація (технічні вимоги)», п.3. Учасник у складі своєї пропозиції в обов’язковому порядку надає наступні документи, другий абзац «Копію висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на декалькоманію керамічну, трафаретну, завірені підписом та печаткою заводу виробника (виготовлення декалькоманії для декорування фарфору – фаянсового посуду), згідно вимогам діючого санітарного законодавства та копія додатку до цього висновку.»
Право Замовника встановлювати свої конкретні вимоги до предмета закупівлі є абсолютно логічним . Управління освіти закуповує посуд для харчування дітей в закладах освіти Дарницького району, тому наявність висновку Державної санітарно – епідеміологічної експертизи на посуд із фарфору та на малюнок (деколь ), виготовлений будь яким способом: декалькоманія керамічна трафаретна, шовкографія або шовкотрафаретний друк, лазерне гравірування вважаємо обов’язковим. Можливий висновок Державної санітарно – епідеміологічної експертизи на готовий виріб, де буде зазначено, що посуд з малюнком.
- Що до печаті та підпису заводу виробника:
підпис та печатка являються одним із факторів, які підтверджують, що посуд дійсно був виготовлений відповідно до вимог діючого санітарного законодавства та не має небезпечних хімічних речовин також і в складі малюнка – деколю.
- Стосовно пункту 2 Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено наступне: Вимога замовника щодо застосування печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
У пункті 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено наступне: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції за наявності відповідного листа-роз’яснення не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-24-002431-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой", Код ЄДРПОУ:42733240
Дата подання: 31 травня 2019 14:39
невідповідність тендерної документації вимогам законодавству
Вимога на умови закупівлі Номер в Prozorro UA-2019-05-24-002431-a ДК 021:2015 (CPV) код 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (посуд для закладів освіти Дарницького району м. Києва) Дана закупівля не відповідає вимогам чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відмови від застосування дискримінаційних вимог,прямо порушують вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України – добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановивши в тендерній документації вимоги, до предмета закупівлі, тим самим Замовник порушив права учасників, а саме : - у Додатку № 3 до тендерної документації «Специфікація (технічні вимоги)», п.3. Учасник у складі своєї пропозиції в обов’язковому порядку надає наступні документи, другий абзац «Копію висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на декалькоманію керамічну, трафаретну, завірені підписом та печаткою заводу виробника (виготовлення декалькоманії для декорування фарфору – фаянсового посуду), згідно вимогам діючого санітарного законодавства та копія додатку до цього висновку. Прошу надати обґрунтоване пояснення для цієї вимоги, згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗаконуУкраїни “Про публічні закупівлі”, або внести зміни у Тендерну документацію, що до виключення вимоги з переліку документів. (Право Замовника встановлювати свої конкретні вимоги до предмета закупівлі є абсолютно логічним та зрозумілим. Це пояснюється тим, що метою організації та проведення процедури закупівлі є отримання Замовником в своє розпорядження відповідних готових товарів придатних до використання. Нанесення зображень методом деколірованія здійснюється практично на будь-які керамічні та скляні предмети, що мають гладку поверхню і витримують обробку при температурі від 200 до 1000 С. Виготовлення порцелянового посуду – це складний процес, який складається не тільки з декалькоманії. Застосування високоякісної декалькоманії не гарантує високої якості виробу. Також хочемо зазначити, що є інші способи нанесення малюнку на порцеляну, а саме шовкографія або шовкотрафаретний друк - найпоширеніший вид друку, лазерне гравірування, чому саме висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи на декалькоманію керамічну, трафаретну? Ми надаємо висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність вимогам діючого санітарного законодавства на готовий виріб, а не на проміжні процеси виробництва. Тендерний комітет не є контролюючим органом з технологічних процесів виготовлення посуду. Що до вимоги стосовно підпису та печатки заводу виробника на копії висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на декалькоманію керамічну, вважаємо неправомірною, відповідно до Закону України від 23.03.2017 № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями», використання печаток тепер не обов’язкова вимога для визнання документа чи угоди дійсними. Виключається можливість визнати такий документ недійсним у зв’язку з відсутністю печатки. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено право Замовника відхиляти пропозицію Учасника, якщо: “тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації”. У Технічному завданні, наведеному в Додатку №3 до документації, зазначенопереліквимог, яким повинен повністю відповідати предмет закупівлі. Отже, невідповідність зазначеним вимогам є підставою для дискваліфікації пропозиції Учасника. Тому, сувора відповідність описаним характеристикам є необхідною та імперативною вимогою, при порушенні якої пропозиція буде відхилена. Законодавством у сфері публічних закупівель, а саме п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону зазначається, що: “Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерел ойого походження або виробника. У разі якщо так епосилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна міститивираз “або еквівалент”. Технічні, якісні характеристики предмета закупівл іповинні передбачати необхідність застосуванняз аходів із захисту довкілля”. Вважаємо, що вимога Замовника, суперечить основним принципам здійснення закупівель, визначеним статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, не сприяє дотриманню рівних умов для всіх учасників, об’єктивному та чесному вибору переможця та спрямований на спотворення результатів проведення процедури закупівлі. На підставі викладеного, вимагаємо від Замовника вилучити з п.3. Додатку № 3 до тендерної документації «Специфікація (технічні вимоги)» другий абзац «Учасник у складі своєї пропозиції в обов’язковому порядку надає наступні документи, Копію висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на декалькоманію (деколь) керамічну, трафаретну, завірені підписом та печаткою заводу виробника (виготовлення декалькоманії для декорування фарфору – фаянсового посуду), згідно вимогам діючого санітарного законодавства та копія додатку до цього висновку», та внести зміни до Тендерної документації у відповідній частині, що забезпечить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і, як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково подана
Дата: 31 травня 2019 14:41
рішення від 03.06.2019 № 7104.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 11:05
Номер скарги: UA-2019-05-24-002431-a.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТТ-Сінергія", Код ЄДРПОУ:38600379
Дата подання: 01 липня 2019 14:36
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скарга не відповідає вимогам 18-ї статті Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата: 02 липня 2019 17:15
Рішення від 04.07.2019 № 8863.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 19:06

Документи Органу Оскарження

05 червня 2019 11:05
рішення від 03.06.2019 № 7104.pdf

Документи подані скаржником

01 липня 2019 14:36
Документ про оплату.pdf
01 липня 2019 14:36
Протокол (Рішення).pdf
01 липня 2019 14:36
Скарга ().pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТТ-Сінергія" 1 544 104,14
UAH з ПДВ
1 544 104,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД" 1 620 000,00
UAH з ПДВ
1 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 1 653 892,72
UAH з ПДВ
1 653 892,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» 1 761 411,00
UAH з ПДВ
1 761 411,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 11:09
1.pdf
14 червня 2019 11:00
Документи ст.17.pdf
11 червня 2019 16:37
Остаточна пропозиція.pdf
10 червня 2019 17:56
Електронний підпис
10 червня 2019 17:47
Додаток №5.pdf
10 червня 2019 17:47
Фото товару.pdf
10 червня 2019 17:47
Протокол прозміни (1).pdf
10 червня 2019 17:47
Паспорт директора.pdf
10 червня 2019 17:47
Лист ФОП Осіпчук.pdf
10 червня 2019 17:47
Додаток №7.pdf
10 червня 2019 17:47
Додаток №6.pdf
10 червня 2019 17:47
Договір ФОП Осіпчук.pdf
10 червня 2019 17:47
Довідки.pdf
10 червня 2019 17:47
ГАРАНТИЯ.zip
10 червня 2019 17:47
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 червня 2019 17:47
Витяг 28.01.2019.pdf
10 червня 2019 17:47
Висновки ДСЕЕ.pdf
10 червня 2019 17:47
Виписка.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 17:06
Електронний підпис
10 червня 2019 16:37
Електронний підпис
10 червня 2019 16:36
Проект договору.pdf
10 червня 2019 16:36
Листи, довідки.pdf
10 червня 2019 16:36
Копія статут ДКЮ.pdf
10 червня 2019 16:36
Копії Витяги з ЄДР, ПДВ.pdf
10 червня 2019 16:36
Довідки банк.pdf
10 червня 2019 16:36
GARANTIYA_53 326,05UAH.zip
10 червня 2019 16:36
Висновки СЕЕ.pdf
10 червня 2019 16:36
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 17:22
Документи переможця.pdf
21 червня 2019 17:21
Документи переможця.pdf
10 червня 2019 16:51
Електронний підпис
10 червня 2019 16:15
Додаток 6 - Листи Згоди.pdf
10 червня 2019 16:15
Додаток 2 Стаття 17.pdf
10 червня 2019 16:15
Гарантія 12265-19.pdf
10 червня 2019 16:15
Додаток 7 - Дислокація.pdf
10 червня 2019 16:15
Гарантія 12265-19.zip

Публічні документи

10 червня 2019 17:35
документы качества.pdf
10 червня 2019 17:35
документы качества 2.pdf
10 червня 2019 17:35
проект договору.pdf
10 червня 2019 17:35
додаток 7 (дислокація).pdf
10 червня 2019 17:35
лист про ліцензію.pdf
10 червня 2019 17:35
сертификаты.pdf
10 червня 2019 17:35
сертификаты 2.pdf
10 червня 2019 17:35
Письмо.pdf
10 червня 2019 17:35
додаток 6.pdf
10 червня 2019 17:35
довідка.pdf
10 червня 2019 17:35
довідка з банку.pdf
10 червня 2019 17:35
БАНК рахунки 23.04.pdf
10 червня 2019 17:35
БАНК кред заборг 23.04.pdf
10 червня 2019 17:35
висновок на деколь.pdf
10 червня 2019 17:35
Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2019 17:35
v2_1_договір оренди ДУ 01.pdf
10 червня 2019 17:35
Витяг 20.05.2019.pdf
10 червня 2019 17:35
v2_1_Сан.гигиена_ДСС.pdf
10 червня 2019 17:35
2.2.v3_2_АКТ.PDF
10 червня 2019 17:35
2.3.2..договір.pdf
10 червня 2019 17:35
Виписка з ЄДР заверено.PDF
10 червня 2019 17:35
2.3.4..v5_4_Акт Б 0110_18_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТТ-Сінергія"

ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД"

ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕБЮТ УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТТ-Сінергія"
#38600379
Відхилено 1 544 104,14
UAH з ПДВ
18 червня 2019 18:30
ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД"
#42274686
Відхилено 1 620 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 13:16
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#30729173
Переможець 1 653 892,72
UAH з ПДВ
21 червня 2019 13:18

Документи

18 червня 2019 18:29
Електронний підпис

Документи

21 червня 2019 13:14
Електронний підпис

Документи

21 червня 2019 13:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#30729173
1 653 892,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 13:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 16:03
звіт до дог. № 607.pdf укладений
11 листопада 2019 16:01
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 14:58
Договір №607.pdf укладений
09 липня 2019 14:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 653 892,72
UAH (в тому числі ПДВ 275 648,79 UAH)