Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32835620 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Таволжанська Євгенія Сергіївна 380563723656 3723656@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2019 15:39 |
Очікувана вартість: | 990 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 14:56 |
Проект договору.docx | |
24 травня 2019 14:55 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000027 ● b1376a822e2c42c7ae44adb9729967b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 13:58 |
31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
14 UA-2019-05-24-002107-а 24.05.2019 Комунальне підприємство «Дніпродорсервіс» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-01 15:28:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту: відновлення засобів примусового зниження швидкості дорожнього руху) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-002107-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із питань, які викладені у Додатку.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-06 15:36:48
Відповідь на питання
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-08-29 17:25:12
Заперечення до висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000027 у закупівлі UA-2019-05-24-002107-a
Тендерний комітет реалізуючи своє право, відповідно до зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні заперечення до висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000027 у закупівлі UA-2019-05-24-002107-a, Предмет закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту: відновлення засобів примусового зниження швидкості дорожнього руху).
Заперечення надаються у вигляді додатку "002107-a.pdf".
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Згідно із ч. 10 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником 05.09.2019р подано до Дніпропетровського окружного адміністративного суду Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000027 у закупівлі UA-2019-05-24-002107-a (від 05.09.2019р №747). |
Дата публікації: | 05 вересня 2019 |
Документи:
05 вересня 2019 14:15
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Івченко Роман Альбертович #3326613634 |
Переможець |
983 100,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2019 14:47
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2019 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2019 10:05
|
Договір 63.pdf | укладений |
12 липня 2019 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджена зміна ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |