Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту: відновлення засобів примусового зниження швидкості дорожнього руху)
Очікувана вартість
990 000,00 UAH
UA-2019-05-24-002107-a acd32400a34f47b795db5ca3980f81f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таволжанська Євгенія Сергіївна

380563723656 3723656@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа: Таволжанська Євгенія Сергіївна
380563723656
3723656@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 15:39
Очікувана вартість: 990 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту: відновлення засобів примусового зниження швидкості дорожнього руху)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту: відновлення засобів примусового зниження швидкості дорожнього руху)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, по м.Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 14:56
Проект договору.docx
24 травня 2019 14:55
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000027 ● b1376a822e2c42c7ae44adb9729967b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 13:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.07.2019 № 147

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

14 UA-2019-05-24-002107-а 24.05.2019 Комунальне підприємство «Дніпродорсервіс» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-01 15:28:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту: відновлення засобів примусового зниження швидкості дорожнього руху) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-002107-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із питань, які викладені у Додатку.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-06 15:36:48

Відповідь на питання

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-29 17:25:12

Заперечення до висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000027 у закупівлі UA-2019-05-24-002107-a

Тендерний комітет реалізуючи своє право, відповідно до зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні заперечення до висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000027 у закупівлі UA-2019-05-24-002107-a, Предмет закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту: відновлення засобів примусового зниження швидкості дорожнього руху).
Заперечення надаються у вигляді додатку "002107-a.pdf".

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Згідно із ч. 10 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником 05.09.2019р подано до Дніпропетровського окружного адміністративного суду Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000027 у закупівлі UA-2019-05-24-002107-a (від 05.09.2019р №747).
Дата публікації: 05 вересня 2019

Документи:

05 вересня 2019 14:15
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Івченко Роман Альбертович 988 100,00
UAH з ПДВ
983 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Герц Дніпро" 989 700,00
UAH з ПДВ
984 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 13:52
Довідка п.2,3 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
07 червня 2019 20:56
Гарантія.zip
07 червня 2019 20:55
8.Довідка по ст. 17.pdf
07 червня 2019 20:55
10911-19 підпис Учасника.rar
07 червня 2019 20:55
13,14.Довідки Ощадбанк.pdf
07 червня 2019 20:55
55_57.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
07 червня 2019 20:54
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 16:15
Тендер Герц.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Івченко Роман Альбертович

ТОВ "Герц Дніпро"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Івченко Роман Альбертович
#3326613634
Переможець 983 100,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 15:55

Документи

21 червня 2019 15:55
Електронний підпис
21 червня 2019 15:54
Протокол 40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Івченко Роман Альбертович
#3326613634
983 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 15:55
Електронний підпис
21 червня 2019 15:54
Протокол 40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 14:47
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 14:43
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 10:05
Договір 63.pdf укладений
12 липня 2019 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміна ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 977 077,35
UAH