Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплектуючі до комп’ютера (комплектуючі до комп’ютера - лот № 1; комплектуючі до комп’ютера – лот № 2; комплектуючі до комп’ютера - лот № 3; комплектуючі до комп’ютера - лот № 4; комплектуючі до комп’ютера - лот № 5; комплектуючі до комп’ютера - лот № 6; комплектуючі до комп’ютера - лот № 7; комплектуючі до комп’ютера - лот № 8; комплектуючі до комп’ютера - лот № 9; комплектуючі до комп’ютера - лот № 10)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-05-24-002102-a e60dad89eeff4b4aa3d03797072b2fa6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Іванович Іващенко

+380679020331 bas1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»
Код ЄДРПОУ: 02071180
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, ВУЛИЦЯ КИРПИЧОВА, будинок 2
Контактна особа: Василь Іванович Іващенко
+380679020331
bas1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 16:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

28 травня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 14:09
Тендерна документація (нова редакція).docx
28 травня 2019 13:58
Зміни що були внесені до тендерної документації.docx
24 травня 2019 14:43
Проект договору.docx
28 травня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 14:09
Тендерна документація (нова редакція).docx
28 травня 2019 13:58
Тендерна документація (нова редакція).docx
24 травня 2019 14:43
Тендерна документація.docx
28 травня 2019 13:58
Зміни що були внесені до тендерної документації.docx
24 травня 2019 14:43
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-002102-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 18 червня 2019 16:41
Вимога
Шановні Замовники. Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю “Лідер Че”, в особі директора Лєбєдєвої Валентини Юріївни, вимагаємо відминити Ваше рішення стосовно відхилення та дискваліфікації нашої прозиції. Повний текст вимоги в прикріпленому документі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2019 15:38
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляю Вам, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій «комплектуючі до комп’ютера (комплектуючі до комп’ютера – лот № 7)» від 14.06.2019 року, Ваша тендерна пропозиція по лоту № 7 відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (зі змінами) від 25.12.2015 року, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме підпункту 4.4. пункту 4 розділу 6 тендерної документації.
Так, відповідно до підпункту 4.4. пункту 4 розділу 6 тендерної документації, у разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності документального підтвердження щодо погодження його з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Посилання на підтвердження Вашої згоди з істотними умовами договору шляхом заповнення та підписання проекту договору, не відповідає вимогам підпункту 4.4. пункту 4 розділу 6 тендерної документації, оскільки додатково до заповненого проекту договору, Замовником вимагалось документальне підтвердження щодо погодження учасника з істотними умовами договору.
Примірною тендерною документацією для процедури – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 р. №680, передбачені такі розділи тендерної документації, як «Проект договору про закупівлю» та окремо «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Так, проект договору Вами надано на виконання вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, який, зокрема передбачає надання у складі тендерної пропозиції, проекту договору, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку* учасника.
Однак, дослідженням наданої Вами тендерної пропозиції, тендерним комітетом встановлено, що Вами не надано підтвердження щодо погодження або незгоди з істотними умовами договору, яке вимагалось підпунктом 4.4. пункту 4 розділу 6 тендерної документації.
Зазначені вимоги Замовника не є ідентичними та передбачають надання двох видів документів – проекту договору та документального підтвердження щодо погодження учасника з істотними умовами договору.
Крім того, відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. п.1.1 п.1 розділу 2 тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Але, за даною тендерною процедурою жодного звернення за роз’ясненнями тендерної документацію, у тому числі ї від ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» не надходило.
Таким чином, з урахуванням вимог тендерної документації та вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Ваша тендерна пропозиція відхилена обґрунтовано та відповідно до вимог діючого законодавства України.
У зв’язку із викладеним, Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

18 червня 2019 16:41
Вимога.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: комплектуючі до комп’ютера - лот № 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 90,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 червня 2019 15:08
Закінчення: 10 червня 2019 15:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9 шт
комплектуючі до комп’ютера - лот № 1
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м. Харікв, вул. Кирпичова, 2
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 09:51
Дата відповіді: 28 травня 2019 10:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляю, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

По питанню № 1:
Відповідно до вимог Додаток 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент».

По питанню № 2:
Відповідно до вимог п.п. 5.1. п. 5 Розділу 1 Тендерної документації «Недискримінація учасників», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.

Відповідно до вимог п.п. 6.1. п. 6 Розділу 1 Тендерної документації «Інформація про валюту, у який повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції», ціна тендерної пропозиції повинна:
- бути визначена на момент подання тендерної пропозиції;
- бути визначена з урахуванням норм чинного законодавства України;
- включати всі витрати на:
- сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат.
Ціна тендерної пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких невизначеностей, розбіжностей, посилань, обмежень або застережень. Тендерну пропозицію, яка буде мати будь-які невизначеності, розбіжності, посилання, обмеження або застереження щодо ціни тендерної пропозиції, буде відхилена як невідповідну до вимог цієї тендерної документації.
Ціна тендерної пропозиції повинна залишатися фіксованою на протязі всього строку дiї тендерної пропозиції.
До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов'язані з підготовкою та поданням цієї пропозиції, а також витрати, пов’язані з укладенням договору про закупівлю (далі – Договір). Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулись).

Відповідно до вимог п.п. 1.1. п. 1 Розділу 5 Тендерної документації «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціни включно з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону.
У разі якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції.
Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1% від запланованої вартості.
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням всіх податків і зборів та всіх витрат, пов‘язаних з поставкою товару.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 17 250,00
UAH з ПДВ
17 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" 17 338,00
UAH з ПДВ
17 338,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гамалій Сергій Григорович" 17 418,00
UAH з ПДВ
17 418,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2019 15:58
Електронний підпис
09 червня 2019 15:52
СЕС Samsung 2018-2023.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 16:10
МВС та ДПІ.pdf
14 червня 2019 16:10
єл.ДПІ.pdf
06 червня 2019 11:35
ЦП лот1.pdf
06 червня 2019 11:35
Технічна частина.pdf

Публічні документи

09 червня 2019 13:09
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"

ФОП "Гамалій Сергій Григорович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 17 250,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 13:30
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"
#3060815316
Переможець 17 338,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 15:09

Документи

14 червня 2019 13:30
Електронний підпис

Документи

14 червня 2019 15:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"
#3060815316
17 338,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 15:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 14:50
Договор лот 1.pdf укладений
25 червня 2019 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 338,00
UAH