Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільний автобус (34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) (Джерело фінансування: кошти місцевого та державного бюджетів)
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-05-24-002012-a cd0f65fffaa9482492403da2b64ac688
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Баленко

+380997965059 znvk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально - виховний комлекс "Звенигородський загально -освітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад"
Код ЄДРПОУ: 23232440
Вебсайт: http://zvenyhorodka-nvk.edukit.kr.ua/
Місцезнаходження: 28025, Україна , Кіровоградська обл., м.Олександрія, с. Звенигородка, вул.Братів Петриченків, 53
Контактна особа: Анастасія Баленко
+380997965059
znvk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:39
Очікувана вартість: 1 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Джерело фінансування: кошти місцевого та державного бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Шкільний автобус (34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб)
Джерело фінансування: кошти місцевого та державного бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28025, Україна, Кіровоградська область, с. Звенигордка, : вул.Братів Петриченків, 53, с. Звенигородка, м.Олександрія, Кіровоградська обл., 28025
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 14:34
протокол автобус.pdf
24 травня 2019 14:34
ТД автобус.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2019 12:56
Дата відповіді: 30 травня 2019 16:15
Відповідно до ст. 30 Закону України "Про дорожній рух", суб'єкти господарювання, що здійснюють оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, мають бути поставлені на облік та внесені в Єдиний державний реєстр МВС. Просимо тендерний комітет внести зміни в тендерну документацію та передбачити надання в складі документів пропозиції копії документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб'єкта, що здійснює оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, а також замовником має право запросити додаткові документи або інформацію яку вважає необхідною.
При укладанні договору з переможцем торгів перелік додатків до договору, їх нумерація та зміст можуть бути уточнені та/або змінено за згодою сторін договору.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-24-002012-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 20 червня 2019 14:47
Скарга
Скарга на рішення про відхилення
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 червня 2019 17:54
Рішення від 25.06.2019 № 8307.pdf
Дата публікації: 25 червня 2019 17:54
Рішення від 11.07.2019 № 9325.pdf
Дата публікації: 16 липня 2019 23:03
Номер скарги: UA-2019-05-24-002012-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 29 липня 2019 12:40
Скарга
на визнання переможцем
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 19:35
рішення від 01.08.2019 № 10422 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 19:34
рішення від 15.08.2019 №11296.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 19:19

Документи подані скаржником

20 червня 2019 14:47
Скарга.pdf
20 червня 2019 14:47
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

25 червня 2019 17:54
Рішення від 25.06.2019 № 8307.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-23-000032 ● 9c67ca218f214a6abc93961fcb5f48fd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.11.2020 № 73
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.11.2020 № 73

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-24-002012-а 24.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-24 14:42:46

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Шкільний автобус (34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-24-002012-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 27.08.2019 № 52-Т (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, на дату оприлюднення цього запиту та пояснити причини не оприлюднення Вами звіту про виконання договору про закупівлю, що не відповідає вимогам абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону (в редакції від 01.01.2019) при тому, що згідно з пунктом 5.1 розділу 5 «Поставка товару» зі змінами, внесеними згідно додаткової угоди від 27.08.2019 № 1 до Договору, даний Договір діє до 30.08.2019.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-27 10:16:09

Пояснення на запит

Договір від 27.08.2019 № 52-Т (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі виконано в повному обсязі. Звіт про виконання даного договору про закупівлю не оприлюднено в зв’язку з великою навантаженістю з технічних причин.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-11-25 14:51:56

Пояснення на запит

Договір від 27.08.2019 № 52-Т (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі виконано в повному обсязі.
Звіт про виконання даного договору про закупівлю не оприлюднено в зв’язку з великою навантаженістю з технічних причин.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звіт про виконання даного договору про закупівлю оприлюднено, але не в строк у зв’язку з великою навантаженістю з технічних причин.

2020-11-30 14:31:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

-

2020-12-02 15:28:08

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" 1 788 000,00
UAH з ПДВ
1 679 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛМ ТРЕЙД" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" 1 845 000,00
UAH з ПДВ
1 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 16:06
Електронний підпис
11 червня 2019 15:57
Лист-пояснення.pdf
11 червня 2019 15:57
Проект договору.pdf
11 червня 2019 15:57
Пропозиція.pdf
11 червня 2019 15:57
Відповідність ст. 17.pdf
11 червня 2019 15:57
Кваліфікація.pdf
11 червня 2019 11:11
Електронний підпис
11 червня 2019 11:07
Пропозиція оцінка.pdf
07 червня 2019 15:26
Електронний підпис
07 червня 2019 15:20
Проект договору.pdf
07 червня 2019 15:20
Пропозиція.pdf
07 червня 2019 15:20
Інші вимоги.pdf
07 червня 2019 15:20
Технічні вимоги.pdf
07 червня 2019 15:20
Відповідність ст. 17.pdf
07 червня 2019 15:20
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 17:24
Документи переможця.pdf
13 червня 2019 17:37
Пропозиція оцінка.pdf
06 червня 2019 17:04
Електронний підпис
06 червня 2019 17:03
Фото автобуса.pdf
06 червня 2019 17:03
Технічні вимоги.pdf
06 червня 2019 17:03
Статут 03.06.19.pdf
06 червня 2019 17:03
Протокол №2 03.06.19.pdf
06 червня 2019 17:03
Протокол 12.pdf
06 червня 2019 17:03
Протокол 1.pdf
06 червня 2019 17:03
Пропозиція.pdf
06 червня 2019 17:03
Проект договору.pdf
06 червня 2019 17:03
Паспорт Код Клименко.pdf
06 червня 2019 17:03
Кваліфікація.pdf
06 червня 2019 17:03
Інші вимоги.pdf
06 червня 2019 17:03
Відповідність ст.17..pdf
06 червня 2019 17:03
Відомості з ЭДРПОУ 02.04.pdf
06 червня 2019 17:03
Відгук Пісків.pdf
06 червня 2019 17:03
Витяг ПДВ 11.03.19.pdf

Публічні документи

20 липня 2019 12:53
Премежоць.pdf
19 липня 2019 14:51
Пропозиція оцінка.pdf
07 червня 2019 14:25
Електронний підпис
07 червня 2019 14:24
Технічні вимоги.pdf
07 червня 2019 14:24
СТАТУТ 24.05.19.pdf
07 червня 2019 14:24
сертифікат якості .pdf
07 червня 2019 14:24
Рішення Д 36.pdf
07 червня 2019 14:24
Протокол №1.pdf
07 червня 2019 14:24
Пропозиція.pdf
07 червня 2019 14:24
Проект договору.pdf
07 червня 2019 14:24
наказ директор.PDF
07 червня 2019 14:24
Наказ про печатку.pdf
07 червня 2019 14:24
Кваліфікація.pdf
07 червня 2019 14:24
Інші вимоги.pdf
07 червня 2019 14:24
Дилерський договір.pdf
07 червня 2019 14:24
Відповідність ст.17.pdf
07 червня 2019 14:24
Відомості ЄДРПОУ 04.06.19.pdf
07 червня 2019 14:24
Відгук Дніпро.pdf
07 червня 2019 14:24
Витяг з ПДВ 13.05.19.pdf
07 червня 2019 14:24
Висновок СЕС від 30.11.2018.pdf
07 червня 2019 14:24
Висновок СЕС від 21.06.2011.pdf
07 червня 2019 14:24
Авторизація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""

ТОВ "КЛМ ТРЕЙД"

ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""
#34248190
Відхилено 1 679 900,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 16:46
ТОВ "КЛМ ТРЕЙД"
#42055958
Рішення скасоване 1 680 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 14:38
ТОВ "КЛМ ТРЕЙД"
#42055958
Відхилено 1 680 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 14:45
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП"
#38293839
Переможець 1 845 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 14:55

Документи

13 червня 2019 16:46
Електронний підпис

Документи

19 липня 2019 14:55
Електронний підпис
19 липня 2019 14:54
протокол 11 ст.1.jpeg
19 липня 2019 14:54
протокол 11 ст.2.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП"
#38293839
1 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2019 14:55
Електронний підпис
19 липня 2019 14:54
протокол 11 ст.1.jpeg
19 липня 2019 14:54
протокол 11 ст.2.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2019 16:08
додаткова угода №1 до договору 52-Т.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 16:07
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 15:49
договір №52-Т.pdf укладений
27 серпня 2019 15:48
протокол №12.pdf укладений
27 серпня 2019 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: 52-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 845 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 307 500,00 UAH)