Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально - виховний комлекс "Звенигородський загально -освітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад" |
Код ЄДРПОУ: | 23232440 |
Вебсайт: | http://zvenyhorodka-nvk.edukit.kr.ua/ |
Місцезнаходження: | 28025, Україна , Кіровоградська обл., м.Олександрія, с. Звенигородка, вул.Братів Петриченків, 53 |
Контактна особа: |
Анастасія Баленко +380997965059 znvk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 12:39 |
Очікувана вартість: | 1 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Джерело фінансування: кошти місцевого та державного бюджетів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 14:34 |
протокол автобус.pdf | |
24 травня 2019 14:34 |
ТД автобус.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При укладанні договору з переможцем торгів перелік додатків до договору, їх нумерація та зміст можуть бути уточнені та/або змінено за згодою сторін договору.
Скарги до процедури
Дата подання: 20 червня 2019 14:47
Дата подання: 29 липня 2019 12:40
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-23-000032 ● 9c67ca218f214a6abc93961fcb5f48fd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2020 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2020 № 73
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.11.2020 № 73
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-24-002012-а 24.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-24 14:42:46
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Шкільний автобус (34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-24-002012-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 27.08.2019 № 52-Т (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, на дату оприлюднення цього запиту та пояснити причини не оприлюднення Вами звіту про виконання договору про закупівлю, що не відповідає вимогам абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону (в редакції від 01.01.2019) при тому, що згідно з пунктом 5.1 розділу 5 «Поставка товару» зі змінами, внесеними згідно додаткової угоди від 27.08.2019 № 1 до Договору, даний Договір діє до 30.08.2019.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-27 10:16:09
Пояснення на запит
Договір від 27.08.2019 № 52-Т (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі виконано в повному обсязі. Звіт про виконання даного договору про закупівлю не оприлюднено в зв’язку з великою навантаженістю з технічних причин.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-11-25 14:51:56
Пояснення на запит
Договір від 27.08.2019 № 52-Т (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі виконано в повному обсязі.
Звіт про виконання даного договору про закупівлю не оприлюднено в зв’язку з великою навантаженістю з технічних причин.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Звіт про виконання даного договору про закупівлю оприлюднено, але не в строк у зв’язку з великою навантаженістю з технічних причин.
2020-11-30 14:31:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
-
2020-12-02 15:28:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
1 788 000,00
UAH з ПДВ
|
1 679 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛМ ТРЕЙД" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" |
1 845 000,00
UAH з ПДВ
|
1 845 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Відхилено |
1 679 900,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 16:46
|
ТОВ "КЛМ ТРЕЙД" #42055958 |
Рішення скасоване |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 14:38
|
ТОВ "КЛМ ТРЕЙД" #42055958 |
Відхилено |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 14:45
|
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" #38293839 |
Переможець |
1 845 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2019 16:08
|
додаткова угода №1 до договору 52-Т.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2019 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 15:49
|
договір №52-Т.pdf | укладений |
27 серпня 2019 15:48
|
протокол №12.pdf | укладений |
27 серпня 2019 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару |
Номер договору про закупівлю: | 52-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |