Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
1 020 000,00 UAH
UA-2019-05-24-001991-a d13b9b3310a34990b4d6b642cf183603
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 14:24
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 14:24
Початок аукціону: 10 червня 2019 11:16
Очікувана вартість: 1 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Кількість поставки товару – 51 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 штука
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  10 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Оплата товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника. 2. Замовник здійснює оплату по факту поставки, відповідно видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток № 1 до Договору), на поточний рахунок Учасника, вказаний у розділі 15 Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних . 3. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника, що вказаний у розділі 16 Договору. 4. Усі платіжні документи за цим Договором оформлюються із дотриманням усіх вимог законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. 5. У разі відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата товару здійснюється після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. 6. Оплата поставленого товару проводитиметься Замовником з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку, реального надходження грошових коштів (та/або фінансування видатків) Державного бюджету України на зазначені цілі Замовника. 7. Керуючись вимогами бюджетного законодавства України, Замовник має право продовжувати строк оплати вартості поставленого товару в межах фінансового зобов’язання поточного року, у разі зняття (та/або перенесення) кошторисних призначень, проведених Головним розпорядником коштів та/або Міністерством фінансів України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 14:31
Оголошення.pdf
24 травня 2019 14:31
Тендерна документація.pdf
24 травня 2019 14:31
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛІ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 09:55
Дата відповіді: 28 травня 2019 17:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
1) У Додатку 3 до тендерної документації під таблицею з технічними вимогами до предмету закупівлі винесено примітку, в якій зазначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Дане технічне завдання складене відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 та наказу Міністерства освіти і науки України № 58 від 19 січня 2018 року. У відповідність до п.3. цього Додатку характеристики Обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблицях та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі (артикулу) кожної складової. 2) Згідно п. 5 розділу І тендерної документації, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники надають свою пропозицію (Додаток 1 до тендерної документації) з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, за якою учасник передбачає постачати товар замовнику у відповідності до умов тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 841 500,00
UAH з ПДВ
841 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНС КОМПАНІ" 910 350,00
UAH з ПДВ
910 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 07:24
Електронний підпис
14 червня 2019 07:06
Документи переможця.pdf
07 червня 2019 14:00
Електронний підпис
07 червня 2019 12:58
витяг 190319.pdf
07 червня 2019 12:58
копії сертифікатів.pdf
07 червня 2019 12:58
авторизаційні листи.pdf
07 червня 2019 12:58
Технічна частина.pdf
07 червня 2019 12:58
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 17:01
Електронний підпис
07 червня 2019 16:58
Статут 06.09.18.pdf
07 червня 2019 16:58
Технічна частина.pdf
07 червня 2019 16:58
Пропозиція.pdf
07 червня 2019 16:58
Договір Харків.pdf
07 червня 2019 16:58
Кваліфікація.pdf
07 червня 2019 16:58
паспорт_ код.pdf
07 червня 2019 16:58
Договір Балабине.pdf
07 червня 2019 16:58
Договор оренди.pdf
07 червня 2019 16:58
Договір Ізюм.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНС КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"
#36938941
Переможець 841 500,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 15:24

Документи

11 червня 2019 15:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"
#36938941
841 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 14:56
Звіт про виконання договору.pdf укладений
04 січня 2020 14:56
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2019 13:51
Додаткова угода № 1 до Договору № 117 від 26.06.2019.PDF зміни до договору
09 серпня 2019 13:47
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2019 13:36
Додаткова угода № 1 від 08.08.2019.PDF зміни до договору
09 серпня 2019 13:35
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 12:38
Договір №117 від 26.06.19.PDF укладений
27 червня 2019 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору № 117 від 26.06.2019 р. (далі – Договір), керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.14.2 Договору, вирішили укласти цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни у п. 4.1. розділу 4. «СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ» Договору, виклавши його у наступній редакції: «4.1. Постачальник поставляє Товар згідно заявки Замовника. Строк поставки – з 01.07.2019 до 02.09.2019 року». 2. У зв`язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовилися внести зміни до Договору № 122 від 02.07.2019р. та викласти реквізити Замовника, що містяться у розділі 16. «Місцезнаходження, реквізити та підписи сторін» у наступній редакції: « Замовник Відділ освіти Селидівської міської ради Код за ЄДРПОУ 02142916 вул. Нагорна, 36, м. Селидове, Донецька обл., 85400 (телефон) (06237) 74583, 72089 (телефакс) (06237) 74583 р/р 35429181346875, 35422181246875 в Управлінні державної казначейської служби України в м.Селидовому Донецької області МФО 820172 В.о. начальника відділу освіти __________________ Т.А.Мелікова» (підпис) М.П. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 4. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. 5. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 08.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з тим, що помилково була оприлюднена Додаткова угода до іншого Договору тендерним комітетом прийнято рішення завантажити Додаткову угоду № 1 від 08.08.2019 до Договору № 117 від 26.06.2019. Сторони Договору № 117 від 26.06.2019 р. (далі – Договір), керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.14.2 Договору, вирішили укласти цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни у п. 4.1. розділу 4. «СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ» Договору, виклавши його у наступній редакції: «4.1. Постачальник поставляє Товар згідно заявки Замовника. Строк поставки – з 01.07.2019 до 02.09.2019 року». 2. У зв`язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовилися внести зміни до Договору № 122 від 02.07.2019р. та викласти реквізити Замовника, що містяться у розділі 16. «Місцезнаходження, реквізити та підписи сторін» у наступній редакції: « Замовник Відділ освіти Селидівської міської ради Код за ЄДРПОУ 02142916 вул. Нагорна, 36, м. Селидове, Донецька обл., 85400 (телефон) (06237) 74583, 72089 (телефакс) (06237) 74583 р/р 35429181346875, 35422181246875 в Управлінні державної казначейської служби України в м.Селидовому Донецької області МФО 820172 В.о. начальника відділу освіти __________________ Т.А.Мелікова» (підпис) М.П. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 4. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. 5. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 08.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 841 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 140 250,00 UAH)