Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Клавіатури, комп'ютерні миші, універсальні цифрові диски (DVD), матриці)»
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-05-24-001370-a db8cfa399ca74cb8bbd012b51a7ac7a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 25533424
Місцезнаходження: 49042, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Аеропорт ЦА
Контактна особа: Ольга Скиба
+380563758019,+380950656173,+380978157673
skyba_olv@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 11:26
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ДК 021:2015 «30230000-0 Комп’ютерне обладнання
(Клавіатури, комп'ютерні миші, універсальні цифрові диски (DVD), матриці)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штука
Клавіатури, комп'ютерні миші, універсальні цифрові диски (DVD), матриці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49042, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Аеропорт, ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату у розмірі 100% за поставлений Товар не пізніше 20-ти банківських днів з дати отримання від Постачальника рахунку, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 12:49
ТД Клавіатури, флеш, диски, миши.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 27 травня 2019 09:17
Дата відповіді: 30 травня 2019 10:47
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідь на п. 1): Відповідно до ст.25 Закону України «Про публічні Закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ , учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій, таким чином, документи завантажені після закінчення строку подання тендерних пропозицій , крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону, не розглядаються , пропозиція Учасника буде дискваліфікована.
Відповідь на п.2): Відповідно до пункту шостого розділу 3 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Технічного завдання (Додаток №3 до тендерної документації ). Параметри запропонованого учасником Товару повинні бути надані у форматі, наведеному у Таблиці Технічного завдання (Додаток №3 тендерної документації), тому пропозиція Учасника буде дискваліфікована на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні Закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ через невідповідність умовам Тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 10:06
Дата відповіді: 30 травня 2019 10:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідь на п.1):Відповідно до абзацу другого, шостого пункту 3.1., розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено – у разі якщо учасником пропонується товар, що є еквівалентом (аналогом) товару, зазначеного у Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації (технічні характеристики товару, що є еквівалентом (аналогом), повинні бути не гірше ніж у товару, що зазначений у Технічному завданні), надати порівняльну характеристику технічних параметрів товару , що пропонується учасником та є еквівалентом (аналогом), та товару, що зазначений замовником у Технічному завданні, за формою, наведеною в Додатку 10 до Тендерної документації. Аналоги допускаються.
Відповідь на п.2):Відповідно до абзацу четвертого пункту 5.1. Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено - Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ). При цьому, згідно з Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасників форми «Цінова пропозиція», яка також передбачає зазначення інформації про ціну з ПДВ. У свою чергу, додатком 2 надана можливість зазначення ціни без ПДВ, а саме: «Якщо учасник не є платником ПДВ, то в полі «ПДВ» зазначається прочерк, при цьому значення графи «Всього без ПДВ» дорівнює значенню графи «Всього з ПДВ». Таким чином, якщо учасник не є платником ПДВ, він зазначає ціну без урахування ПДВ. Крім того, під час прийняття рішення про формування ціни тендерної пропозиції згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет керувався виключно забезпеченням рівних умов до учасників - як платників так і не платників ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 14 064,00
UAH з ПДВ
14 064,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 16 160,09
UAH з ПДВ
16 160,09
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 17 100,00
UAH з ПДВ
17 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 15:58
Документи переможця.pdf
10 червня 2019 14:11
Витяг ПДВ.PDF
10 червня 2019 14:11
Пропозиція.pdf
10 червня 2019 14:11
Статут.pdf
10 червня 2019 14:11
Аналогічний договір.pdf
10 червня 2019 14:11
Опис документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 14 064,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 15:26

Документи

14 червня 2019 15:26
Електронний підпис
11 червня 2019 11:54
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
14 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 15:26
Електронний підпис
11 червня 2019 11:54
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 08:50
Звіт про виконання договору.pdf укладений
29 серпня 2019 08:49
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:53
Товариство з обмеженою відповідальністю ''В.М''..pdf укладений
27 червня 2019 16:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 25 липня 2019
Сума оплати за договором: 14 064,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 344,00 UAH)