Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Сновське вище професійне училище лісового господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 02548788 |
Місцезнаходження: | 15200, Україна , Чернігівська обл., Сновськ, вулиця Бульварна, 5 |
Контактна особа: |
Корчака Наталія Володимирівна 0465422957 snovskvpulg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2019 11:20 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2019 18:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2019 16:24 |
Рішення.pdf | |
03 червня 2019 16:24 |
Рішення.pdf | |
03 червня 2019 16:24 |
Рішення.pdf | |
03 червня 2019 16:24 |
Рішення.pdf | |
03 червня 2019 16:23 |
Рішення.pdf | |
03 червня 2019 16:23 |
Рішення.pdf | |
03 червня 2019 16:16 |
Тендерна документація Нова.docx |
03 червня 2019 18:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 червня 2019 16:24 |
Рішення.pdf
|
||||||
03 червня 2019 16:24 |
Рішення.pdf
|
||||||
03 червня 2019 16:24 |
Рішення.pdf
|
||||||
03 червня 2019 16:24 |
Рішення.pdf
|
||||||
03 червня 2019 16:23 |
Рішення.pdf
|
||||||
03 червня 2019 16:23 |
Рішення.pdf
|
||||||
03 червня 2019 16:16 |
Тендерна документація Нова.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-30-000020 ● 2a496113bdff4fe9a87307d8a1f66479
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2019 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2019 № 35
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 30.05.2019 № 35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-05-24-001274-a 24.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-06-11 12:20:57
Щодо усунення порушень
Відповідно до результатів моніторингу, засіданням тендерного комітету, протокол від 10.06.2019 року № 43, було прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно засідання тендерного комітету від 03.06.2019 р. № 36 прийнято рішення про редагування закупівлі шляхом оприлюднення нової тендерної документації з урахуванням всіх вимог результатів моніторингу, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 24.05.2019 р. № 31 визнано "недійсною", затверджено тендерну документації згідно вимог ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
2019-06-03 16:11:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
2019-06-12 10:34:41
Інформація про відміну
Дата відміни: | 10 червня 2019 11:10 |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
10 червня 2019 11:01
|
Рішення скасування.pdf |