Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів
Очікувана вартість
3 430 000,00 UAH
UA-2019-05-24-001169-a ● c33c4b136c9340f794824c5cfbce268e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району |
Код ЄДРПОУ: | 37573712 |
Місцезнаходження: | 69123, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19 |
Контактна особа: |
Олена Рєчіна +380612788055 ekonom_hrtra@meriazp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2019 13:09 |
Очікувана вартість: | 3 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Джерело фінансування закупівлі: Місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4769 метр квадратний
Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Хортицький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється в українській національній валюті (гривнях) шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження сум фінансування на розрахунковий рахунок Замовника, на підставі підписаних Актів приймання–передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 12:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 12:13 |
010 ТД Додаток 10 Проект дог-ру Поточ рем ВКД 3.4.doc | |
24 травня 2019 12:13 |
005 ТД Додаток 5 Ціна до)п-ля аукц Поточ рем ВКД 3.4.doc | |
24 травня 2019 12:13 |
002 ТД Додаток 2 Ст.17 Поточ рем ВКД 3.4.doc | |
24 травня 2019 12:13 |
007 ТД Доаток 7 Г-лист д-ти Поточ рем ВКД 3.4.doc | |
24 травня 2019 12:13 |
009 ТД Додаток 9 Інф субпідряд Поточ рем ВКД 3.4.doc | |
24 травня 2019 12:13 |
003 ТД Додаток 3 Вимоги до ПЗ Поточ рем ВКД 3.4.doc | |
24 травня 2019 12:13 |
001 ТД Додаток 1 Ст.16 Поточ рем ВКД 3,4.doc | |
24 травня 2019 12:13 |
Оголошення 3,4.doc | |
24 травня 2019 12:13 |
004 ТД Додаток 4 Інф про уча-ка Поточ рем ВКД 3.4.doc | |
24 травня 2019 12:13 |
008 ТД Додаток 8 Зах Д Поточ рем ВКД 3.4.doc | |
24 травня 2019 12:13 |
006 ТД Додаток 6 Л-зг на ОПД Поточ рем ВКД 3.4.doc | |
24 травня 2019 12:13 |
000 ТД Поточ рем ВКД 3,4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обсяг наданих послуг
Дата подання: 05 червня 2019 18:40
Дата відповіді: 07 червня 2019 12:33
Згідно інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики, обсяг наданих послуг 4769 м2. Але у технічному завданні по найменуванню робіт і витрат кількість становить 5951 м2. Також площа знімання (фрезерування) асфальтобетонного покриття 5058 м2, що не відповідає обсягу зазначеному у тендерній документації. Просимо вас внести роз'яснення щодо обсягу наданих послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет районної адміністрації Запорізької міської ради повідомляє, що із-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відкриті торги щодо закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів) (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі ProZorro (https://prozorro.gov.ua): UA-2019-05-24-001169-a), будуть відмінені. Після коригування обсягів предмета закупівлі, закупівля буде запланована та розпочата заново.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-24-001169-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕРМЕТГРУП", Код ЄДРПОУ:42733984
Дата подання: 05 червня 2019 18:44
Обсяг надання послуг
Згідно інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики, обсяг наданих послуг 4769 м2. Але у технічному завданні по найменуванню робіт і витрат кількість (обсяг надання послуг) становить 5951 м2. Також площа знімання (фрезерування) асфальтобетонного покриття складає 5058 м2, що не відповідає обсягу зазначеному у тендерній документації. Просимо вас внести зміни у технічне завдання щодо обсягу надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 червня 2019 12:34
Тендерний комітет районної адміністрації Запорізької міської ради повідомляє, що із-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відкриті торги щодо закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів) (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі ProZorro (https://prozorro.gov.ua): UA-2019-05-24-001169-a), будуть відмінені. Після коригування обсягів предмета закупівлі, закупівля буде запланована та розпочата заново.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 червня 2019 15:18 |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку із неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме: розбіжності в показниках обсягів закупівлі. |
Документи:
10 червня 2019 15:18
|
Електронний підпис |
10 червня 2019 15:17
|
Протокол 198 від 10.06.2019.pdf |