Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (2 лоти)
Очікувана вартість
1 666 700,00 UAH
UA-2019-05-24-000993-a ● 700b265308c446f5b53300cd95413e75
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Вебсайт: | http://druo.inet.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 666 700,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
28 травня 2019 16:05 |
Додаток №3 редагований.doc | |
27 травня 2019 16:15 |
Додаток №4 редагов (сидіння стільці).doc | |
27 травня 2019 15:49 |
Додаток №5 редагов (сидіння стільці).doc | |
27 травня 2019 15:44 |
Додаток №1 редагов (сидіння стільці).doc | |
24 травня 2019 11:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 11:46 |
ТД_ меблі стільці.doc | |
24 травня 2019 11:46 |
Додаток №7.doc | |
24 травня 2019 11:46 |
Додаток №6.doc | |
24 травня 2019 11:45 |
Додаток №2.doc |
28 травня 2019 16:05 |
Додаток №3 редагований.doc
|
||||
27 травня 2019 16:15 |
Додаток №4 редагов (сидіння стільці).doc
|
||||
27 травня 2019 15:49 |
Додаток №5 редагов (сидіння стільці).doc
|
||||
27 травня 2019 15:44 |
Додаток №1 редагов (сидіння стільці).doc
|
||||
24 травня 2019 11:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
24 травня 2019 11:46 |
ТД_ меблі стільці.doc
|
||||
24 травня 2019 11:46 |
Додаток №7.doc
|
||||
24 травня 2019 11:46 |
Додаток №6.doc
|
||||
24 травня 2019 11:45 |
Додаток №2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-24-000993-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОВДИР КАТЕРИНА АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2992511649
Дата подання: 27 травня 2019 15:59
Вимога
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.3 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан –копію гарантійного листа за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію щодо наявності та місцезнаходження офіційного представництва компанії-виробника Товару на території України.
Згідно з ч.2 ст. 95 Цивільного кодексу України представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною щодо тих суб'єктів господарювання, які не мають у власній структурі представництва та тих учасників, які не співпрацюють з виробниками, які мають у своїй структурі представництва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.3 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан –копію гарантійного листа за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію щодо наявності та місцезнаходження офіційного представництва компанії-виробника Товару на території України.
Згідно з ч.2 ст. 95 Цивільного кодексу України представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною щодо тих суб'єктів господарювання, які не мають у власній структурі представництва та тих учасників, які не співпрацюють з виробниками, які мають у своїй структурі представництва.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2019 16:04
Тендерний коміт управління задовільняє Вашу вимогу і було внесено зміни в Додаток № 3 до тендерної документації
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 - меблі для закладів освіти Дарницького району м. Києва |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 559 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 797,50 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 46785 UAH |
Аукціон
Позиції
2761 шт
меблі для закладів освіти Дарницького району м. Києва
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Дата доставки:
31 липня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-24-000993-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОВДИР КАТЕРИНА АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2992511649
Дата подання: 27 травня 2019 15:59
Вимога
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.3 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан –копію гарантійного листа за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію щодо наявності та місцезнаходження офіційного представництва компанії-виробника Товару на території України.
Згідно з ч.2 ст. 95 Цивільного кодексу України представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною щодо тих суб'єктів господарювання, які не мають у власній структурі представництва та тих учасників, які не співпрацюють з виробниками, які мають у своїй структурі представництва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.3 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан –копію гарантійного листа за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію щодо наявності та місцезнаходження офіційного представництва компанії-виробника Товару на території України.
Згідно з ч.2 ст. 95 Цивільного кодексу України представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною щодо тих суб'єктів господарювання, які не мають у власній структурі представництва та тих учасників, які не співпрацюють з виробниками, які мають у своїй структурі представництва.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2019 16:04
Тендерний коміт управління задовільняє Вашу вимогу і було внесено зміни в Додаток № 3 до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2019 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
1 557 742,00
UAH з ПДВ
|
1 549 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПИЛИПЕНКО А.А. |
1 555 000,00
UAH з ПДВ
|
1 555 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414 |
Переможець |
1 549 900,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 10:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2019 14:26
|
ДУ №1 до договору №587..pdf | зміни до договору |
02 липня 2019 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 14:01
|
Договір №587.pdf | укладений |
02 липня 2019 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв’язку з відсутністю фінансування пункт 3.1. договору №587 від 01.07.2019 року викласти в наступній редакції: «Сума цього Договору становить: 1 546 970,00 грн. (один мільйон п’ятсот сорок шість тисяч дев’ятсот сімдесят грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ. Лот №1 – 1 459 114,00 грн.(один мільйон чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч сто чотирнадцять грн. 00 коп.), Лот №2 – 87 856,00 грн.(вісімдесят сім тисяч вісімсот п’ятдесят шість грн. 00 коп.). Загальний фонд: КПКВ 4111010 – 1 443 574,00 грн., КПКВ 4111020 – 15 540,00 грн., КПКВ 4111090 – 87 856,00 грн. Специфікація ціни додається (Додаток №1). 2. Решта пунктів і розділів основного Договору № 587 від 01.07.2019року лишаються незмінними. Кожна із сторін підтверджує по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 587 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |