Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (2 лоти)
Очікувана вартість
1 666 700,00 UAH
UA-2019-05-24-000993-a 700b265308c446f5b53300cd95413e75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 666 700,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Тендерна документація

28 травня 2019 16:05
Додаток №3 редагований.doc
27 травня 2019 16:15
Додаток №4 редагов (сидіння стільці).doc
27 травня 2019 15:49
Додаток №5 редагов (сидіння стільці).doc
27 травня 2019 15:44
Додаток №1 редагов (сидіння стільці).doc
24 травня 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 11:46
ТД_ меблі стільці.doc
24 травня 2019 11:46
Додаток №7.doc
24 травня 2019 11:46
Додаток №6.doc
24 травня 2019 11:45
Додаток №2.doc
28 травня 2019 16:05
Додаток №3 редагований.doc
27 травня 2019 15:44
Додаток №3 редагов (сидіння стільці).doc
24 травня 2019 11:46
Додаток №3.doc
27 травня 2019 16:15
Додаток №4 редагов (сидіння стільці).doc
24 травня 2019 11:46
Додаток №4.doc
27 травня 2019 15:49
Додаток №5 редагов (сидіння стільці).doc
24 травня 2019 11:46
Додаток №5.doc
27 травня 2019 15:44
Додаток №1 редагов (сидіння стільці).doc
24 травня 2019 11:45
Додаток №1.doc
24 травня 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 11:46
ТД_ меблі стільці.doc
24 травня 2019 11:46
Додаток №7.doc
24 травня 2019 11:46
Додаток №6.doc
24 травня 2019 11:45
Додаток №2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-000993-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОВДИР КАТЕРИНА АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2992511649
Дата подання: 27 травня 2019 15:59
Вимога
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.3 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан –копію гарантійного листа за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію щодо наявності та місцезнаходження офіційного представництва компанії-виробника Товару на території України.
Згідно з ч.2 ст. 95 Цивільного кодексу України представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною щодо тих суб'єктів господарювання, які не мають у власній структурі представництва та тих учасників, які не співпрацюють з виробниками, які мають у своїй структурі представництва.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2019 16:04
Тендерний коміт управління задовільняє Вашу вимогу і було внесено зміни в Додаток № 3 до тендерної документації

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 - меблі для закладів освіти Дарницького району м. Києва
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 559 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 797,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46785 UAH

Аукціон

Початок: 11 червня 2019 15:44
Закінчення: 11 червня 2019 16:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2761 шт
меблі для закладів освіти Дарницького району м. Києва
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Дата доставки: 31 липня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-000993-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОВДИР КАТЕРИНА АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2992511649
Дата подання: 27 травня 2019 15:59
Вимога
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.3 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан –копію гарантійного листа за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію щодо наявності та місцезнаходження офіційного представництва компанії-виробника Товару на території України.
Згідно з ч.2 ст. 95 Цивільного кодексу України представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною щодо тих суб'єктів господарювання, які не мають у власній структурі представництва та тих учасників, які не співпрацюють з виробниками, які мають у своїй структурі представництва.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2019 16:04
Тендерний коміт управління задовільняє Вашу вимогу і було внесено зміни в Додаток № 3 до тендерної документації

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 1 557 742,00
UAH з ПДВ
1 549 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПИЛИПЕНКО А.А. 1 555 000,00
UAH з ПДВ
1 555 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 10:03
Електронний підпис
14 червня 2019 10:02
Стаття 17.pdf
11 червня 2019 16:24
Електронний підпис
10 червня 2019 15:27
Електронний підпис
10 червня 2019 14:59
Електронний підпис
10 червня 2019 14:59
11_Аналогічні договори.pdf
10 червня 2019 14:59
9_Водії.pdf
10 червня 2019 14:59
20_Проект договору.pdf
10 червня 2019 14:59
4_СЕС_Сертифікати.pdf
10 червня 2019 14:59
ГАМАЮН 2926.rar
10 червня 2019 14:59
12_Довідка_стаття 17.pdf
10 червня 2019 14:59
1_Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2019 14:59
2_Специфікація.pdf
10 червня 2019 14:59
8_Довідка_мат-тех база.pdf
10 червня 2019 14:59
10_Працівники.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 11:54
Виписка.pdf
07 червня 2019 11:54
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ФОП ПИЛИПЕНКО А.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
Переможець 1 549 900,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 10:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

13 червня 2019 10:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
1 549 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 10:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 14:26
ДУ №1 до договору №587..pdf зміни до договору
02 липня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 14:01
Договір №587.pdf укладений
02 липня 2019 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з відсутністю фінансування пункт 3.1. договору №587 від 01.07.2019 року викласти в наступній редакції: «Сума цього Договору становить: 1 546 970,00 грн. (один мільйон п’ятсот сорок шість тисяч дев’ятсот сімдесят грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ. Лот №1 – 1 459 114,00 грн.(один мільйон чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч сто чотирнадцять грн. 00 коп.), Лот №2 – 87 856,00 грн.(вісімдесят сім тисяч вісімсот п’ятдесят шість грн. 00 коп.). Загальний фонд: КПКВ 4111010 – 1 443 574,00 грн., КПКВ 4111020 – 15 540,00 грн., КПКВ 4111090 – 87 856,00 грн. Специфікація ціни додається (Додаток №1). 2. Решта пунктів і розділів основного Договору № 587 від 01.07.2019року лишаються незмінними. Кожна із сторін підтверджує по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 587
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 459 114,00
UAH (в тому числі ПДВ 243 185,67 UAH)