Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт водогонів холодного та гарячого водопостачання у підвальних приміщеннях лікарні за адресою: вул. Пирогова, 109 в м. Вінниця
Очікувана вартість
1 792 000,00 UAH
UA-2019-05-24-000870-a ● 2ead1d0ffedc4faeaf01c68490173299
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Вінницька обласна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка" |
Код ЄДРПОУ: | 01982264 |
Вебсайт: | http://www.c2n.info/vinoblpcixlik |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., місто, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109 |
Контактна особа: |
Корітчук Людмила Володимирівна +380432507948 tendervopnl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 13:20 |
Очікувана вартість: | 1 792 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт водогонів холодного та гарячого водопостачання у підвальних приміщеннях лікарні за адресою: вул. Пирогова, 109 в м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | На підставі актів приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 11:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 11:26 |
ТД кап.ремонт водогонів повторно1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-24-000870-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОМБУДМЕРЕЖІ", Код ЄДРПОУ:41875653
Дата подання: 19 червня 2019 11:21
Вимога
Згідно діючого законадавства просимо вказати конкретний перелік причин, згідно яких було дискваліфіковано ТОВ "ПРОМБУДМЕРЕЖІ".
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2019 11:05
Доброго дня!!! Підстави Вашого відхилення прописані в оприлюдненому рішенні тендерного комітету № 27/1. Відповідно до нього підставами Вашого відхилення є:
1. Відповідно до вимог пп. 3.5.2. Розділу III ТД та на підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме Наявність Документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен був надати Довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2017-2018 роках, також додатково необхідно було додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три, та довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників з обов’язковим зазначенням реквізитів договору та інформацією про належне виконання цих договорів.
Вимогами тендерної документації чітко передбачалося надання довідки щодо виконання аналогічних договорів за 2017-2018 роки. Учасником надана довідка щодо виконання 6-ти аналогічних договорів (файл. Довідка виконання аналогічних робіт) роками виконання 3-ох із них є 2018 рік, що відповідає вимогам тендерної документації. Проте позитивного відгуку по одному із договорів укладених у 2018 році, а саме Договору № 44 від 28.11.2018 року в складі пропозиції Учасника не надано.
Тому враховуючи вищевикладене пропозиція Учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційному критерію.
2. Також відповідно до вимог п.п. 3.6.3 Розділу ІІI ТД Учасники повинні були надати наступні документи:
• Договірна ціна,
• Локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості,
• Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису,
• Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису,
• Розрахунок витрат заготівельно-складської складової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013),
• Показники зальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період за даними бухгалтерського обліку.
Пропозиція Учасника становить 1 230 000,14 грн., в наданих документах, а саме Договірній ціні вказано, що всього договірна ціна складає 1 230 000,00 грн., а не 1 230 000,14 грн. як зазначав Учасник та що не відповідає в свою чергу вимогам ТД.
3. Відповідно до вимог п.п. 6.4.10 Розділу VI ТД визначено, що у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю або ж із порушенням строків визначених Замовником до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України.
Учасник на підтвердження відповідності даному пункту тендерної документації повинен був надати лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, проте у пропозиції Учасника відсутній лист-згода, що не відповідає в даній частині вимогам ТД.
1. Відповідно до вимог пп. 3.5.2. Розділу III ТД та на підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме Наявність Документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен був надати Довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2017-2018 роках, також додатково необхідно було додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три, та довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників з обов’язковим зазначенням реквізитів договору та інформацією про належне виконання цих договорів.
Вимогами тендерної документації чітко передбачалося надання довідки щодо виконання аналогічних договорів за 2017-2018 роки. Учасником надана довідка щодо виконання 6-ти аналогічних договорів (файл. Довідка виконання аналогічних робіт) роками виконання 3-ох із них є 2018 рік, що відповідає вимогам тендерної документації. Проте позитивного відгуку по одному із договорів укладених у 2018 році, а саме Договору № 44 від 28.11.2018 року в складі пропозиції Учасника не надано.
Тому враховуючи вищевикладене пропозиція Учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційному критерію.
2. Також відповідно до вимог п.п. 3.6.3 Розділу ІІI ТД Учасники повинні були надати наступні документи:
• Договірна ціна,
• Локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості,
• Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису,
• Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису,
• Розрахунок витрат заготівельно-складської складової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013),
• Показники зальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період за даними бухгалтерського обліку.
Пропозиція Учасника становить 1 230 000,14 грн., в наданих документах, а саме Договірній ціні вказано, що всього договірна ціна складає 1 230 000,00 грн., а не 1 230 000,14 грн. як зазначав Учасник та що не відповідає в свою чергу вимогам ТД.
3. Відповідно до вимог п.п. 6.4.10 Розділу VI ТД визначено, що у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю або ж із порушенням строків визначених Замовником до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України.
Учасник на підтвердження відповідності даному пункту тендерної документації повинен був надати лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, проте у пропозиції Учасника відсутній лист-згода, що не відповідає в даній частині вимогам ТД.
Номер вимоги: UA-2019-05-24-000870-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 14 червня 2019 10:25
Вимога
Щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів ТОВ "МАЙСТЕР ПОДІЛЛЯ" та усунення порушень допущених Замовником під час оцінки його пропозиції та прийняття визначення переможцем закупівлі під час закупівлі робіт через систему електронних Державних закупівель "ProZorro"
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2019 10:26
Тендерний комітет Комунального закладу „Вінницька обласна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка” Вашу вимогу щодо незаконного обрання переможця та прийняття рішення про намір укласти договір розглянув та надає відповідь наступного типу (детально в завантаженій відповіді).
Номер вимоги: UA-2019-05-24-000870-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 19 червня 2019 16:35
Вимога
Щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів ТОВ "МАЙСТЕР ПОДІЛЛЯ" та усунення порушень допущених Замовником під час оцінки його пропозиції та прийняття визначення переможцем закупівлі під час закупівлі робіт через систему електронних Державних закупівель "ProZorro"
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2019 13:27
Тендерний комітет Комунального закладу „Вінницька обласна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка” Вашу вимогу щодо незаконного обрання переможця та прийняття рішення про намір укласти договір розглянув та надає відповідь наступного типу (детально в завантаженій відповіді).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бондаровський |
1 082 146,00
UAH з ПДВ
|
1 082 146,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМБУДМЕРЕЖІ" |
1 230 000,14
UAH з ПДВ
|
1 230 000,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАЙСТЕР ПОДІЛЛЯ" |
1 334 540,04
UAH з ПДВ
|
1 334 540,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" |
1 730 000,00
UAH з ПДВ
|
1 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бондаровський #3011106672 |
Відхилено |
1 082 146,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 14:53
|
ТОВ "ПРОМБУДМЕРЕЖІ" #41875653 |
Відхилено |
1 230 000,14
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 14:58
|
ТОВ "МАЙСТЕР ПОДІЛЛЯ" #42114557 |
Переможець |
1 334 540,04
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2019 14:38
|
ДУ 1 від 16.09.19р. до договору 242.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2019 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 11:51
|
підписаний договір | укладений |
01 липня 2019 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 242 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |