Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі до лазерних принтерів
Очікувана вартість
279 680,00 UAH
UA-2019-05-24-000674-b ● 3d2eb52a67bc4d599ed25b359765036a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пенсійний фонд України |
Код ЄДРПОУ: | 00035323 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9 |
Контактна особа: |
Крупіна Олена Юріївна +380442848724 lkrupina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2019 16:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2019 16:43 |
Початок аукціону: | 14 червня 2019 12:07 |
Очікувана вартість: | 279 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 шт
Картриджі до лазерних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 16:39 |
29.ВТ.ТД.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 09:17
Дата відповіді: 27 травня 2019 14:58
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Картриджі до лазерних принтерів (ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) Пенсійний фонд України інформує.
1. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі наведені, зокрема, у додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 3 зазначеного додатку передбачено, що пропозиція Учасника, що передбачає еквівалент типу картриджів, має містити офіційне підтвердження представництва фірми-виробника/офіційного представника виробника принтерів щодо сумісності картриджів.
2. Пунктами 1 розділу V тендерної документації передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті договору про закупівлю, який наведено у додатку № 2 до тендерної документації.
Кваліфікаційні критерії до учасників визначені пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації, зміст та спосіб подання тендерної пропозиції – пунктом 1 цього розділу.
1. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі наведені, зокрема, у додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 3 зазначеного додатку передбачено, що пропозиція Учасника, що передбачає еквівалент типу картриджів, має містити офіційне підтвердження представництва фірми-виробника/офіційного представника виробника принтерів щодо сумісності картриджів.
2. Пунктами 1 розділу V тендерної документації передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті договору про закупівлю, який наведено у додатку № 2 до тендерної документації.
Кваліфікаційні критерії до учасників визначені пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації, зміст та спосіб подання тендерної пропозиції – пунктом 1 цього розділу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-24-000674-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 03 червня 2019 15:31
Дикримінаційні умови
Вимога в доданому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2019 10:30
У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Картриджі до лазерних принтерів (ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) Пенсійний фонд України інформує.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі наведені, зокрема, у додатку 1 до тендерної документації.
З урахуванням положень преамбули та статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються для забезпечення потреб держави та територіальної громади за принципами, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про захист прав споживачів» підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору. Якщо підприємницька практика спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, така практика вводить в оману стосовно, зокрема, основних характеристик продукції, включаючи її географічне або інше походження.
Відповідно до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Зазначені положення застосовуються і в частині специфікації товару, що є предметом закупівлі.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі наведені, зокрема, у додатку 1 до тендерної документації.
З урахуванням положень преамбули та статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються для забезпечення потреб держави та територіальної громади за принципами, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про захист прав споживачів» підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору. Якщо підприємницька практика спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, така практика вводить в оману стосовно, зокрема, основних характеристик продукції, включаючи її географічне або інше походження.
Відповідно до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Зазначені положення застосовуються і в частині специфікації товару, що є предметом закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
275 245,22
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 09:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 19:27
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
28 грудня 2019 19:22
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2019 14:29
|
Підписаний контракт. | укладений |
05 липня 2019 14:28
|