Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі до лазерних принтерів
Очікувана вартість
279 680,00 UAH
UA-2019-05-24-000674-b 3d2eb52a67bc4d599ed25b359765036a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупіна Олена Юріївна

+380442848724 lkrupina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 16:43
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 16:43
Початок аукціону: 14 червня 2019 12:07
Очікувана вартість: 279 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 шт
Картриджі до лазерних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:39
29.ВТ.ТД.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 09:17
Дата відповіді: 27 травня 2019 14:58
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Картриджі до лазерних принтерів (ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) Пенсійний фонд України інформує.
1. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі наведені, зокрема, у додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 3 зазначеного додатку передбачено, що пропозиція Учасника, що передбачає еквівалент типу картриджів, має містити офіційне підтвердження представництва фірми-виробника/офіційного представника виробника принтерів щодо сумісності картриджів.
2. Пунктами 1 розділу V тендерної документації передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті договору про закупівлю, який наведено у додатку № 2 до тендерної документації.
Кваліфікаційні критерії до учасників визначені пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації, зміст та спосіб подання тендерної пропозиції – пунктом 1 цього розділу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-000674-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 03 червня 2019 15:31
Дикримінаційні умови
Вимога в доданому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2019 10:30
У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Картриджі до лазерних принтерів (ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) Пенсійний фонд України інформує.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі наведені, зокрема, у додатку 1 до тендерної документації.
З урахуванням положень преамбули та статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються для забезпечення потреб держави та територіальної громади за принципами, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про захист прав споживачів» підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору. Якщо підприємницька практика спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, така практика вводить в оману стосовно, зокрема, основних характеристик продукції, включаючи її географічне або інше походження.
Відповідно до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Зазначені положення застосовуються і в частині специфікації товару, що є предметом закупівлі.

Документи подані скаржником

03 червня 2019 15:31
Вимога.pdf

Документи

04 червня 2019 10:30
Лист-відповідь.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 278 087,46
UAH з ПДВ
275 245,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 278 873,50
UAH з ПДВ
276 073,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 16:17
Електронний підпис
24 червня 2019 16:17
МВС.pdf
24 червня 2019 16:17
Лист-роз'яснення.pdf
24 червня 2019 16:17
ДФС.pdf
14 червня 2019 16:37
Електронний підпис
14 червня 2019 16:37
Оновлена пропозиція.pdf
13 червня 2019 11:28
Електронний підпис
13 червня 2019 11:28
Документи.rar
13 червня 2019 11:28
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 19:24
Електронний підпис
11 червня 2019 19:20
специфікація.pdf
11 червня 2019 19:20
сантарекс статист .PDF
11 червня 2019 19:20
проект договору.pdf
11 червня 2019 19:20
витяг сантарекс 22 05 2019.pdf
11 червня 2019 19:19
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
11 червня 2019 19:19
додаток 1.pdf
11 червня 2019 19:19
довідка субпідрядник.pdf
11 червня 2019 19:19
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
11 червня 2019 19:19
довідка ст17.pdf
11 червня 2019 19:19
довідка працівники.pdf
11 червня 2019 19:19
MAF_Santarex_UKR.pdf
11 червня 2019 19:19
вн0002_New0001_New_New.PDF
11 червня 2019 19:19
MAF_Santarex_ENG.pdf
11 червня 2019 19:19
вн0001_New.PDF
11 червня 2019 19:19
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 275 245,22
UAH з ПДВ
19 червня 2019 09:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
275 245,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 19:27
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
28 грудня 2019 19:22
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 14:29
Підписаний контракт. укладений
05 липня 2019 14:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 29 грудня 2019
Сума оплати за договором: 275 245,20
UAH (в тому числі ПДВ 45 874,20 UAH)