Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з утепленням стін фасаду житлового будинку по вул. За Рудкою,1 в м. Тернополі
Очікувана вартість
2 251 200,00 UAH
UA-2019-05-24-000669-c cd56ee7ec95a4f2a919aee62bf6279b3
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лень Павло Андрійович

+380352525848 gkge@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35939939
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1
Контактна особа: Лень Павло Андрійович
+380352525848
gkge@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 16:06
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 16:06
Початок аукціону: 13 червня 2019 11:14
Очікувана вартість: 2 251 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 256,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з утепленням стін фасаду житлового будинку по вул. За Рудкою,1 в м. Тернополі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. За Рудкою,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 15:26
Перелік змін.doc
04 червня 2019 15:26
ТД.doc
27 травня 2019 16:32
Перелік змін.doc
24 травня 2019 16:02
Додаток 4.doc
24 травня 2019 16:02
Додаток 3.doc
24 травня 2019 16:02
Додаток 2.doc
24 травня 2019 16:02
Додаток 1.doc
04 червня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 08:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 15:26
Перелік змін.doc
04 червня 2019 15:26
ТД.doc
27 травня 2019 16:32
ТД.doc
24 травня 2019 16:02
ТД.doc
27 травня 2019 16:32
Перелік змін.doc
24 травня 2019 16:02
Додаток 4.doc
24 травня 2019 16:02
Додаток 3.doc
24 травня 2019 16:02
Додаток 2.doc
24 травня 2019 16:02
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Приведення Оголошення про проведення закупівлі у відповідність з чинним законодавством
Дата подання: 31 травня 2019 13:56
Дата відповіді: 04 червня 2019 15:23
1. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» № 2694-XII від 14.10.1992 року, ч. 5 ст. 4 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» № 2806-IV від 06.09.2005 року та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» № 1107 від 26.10.2011 року (далі – Порядок) роботи по утепленню фасадів відносяться до видів робіт підвищеної небезпеки, які відповідно до Додатку 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме це роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні та скелелазні. У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ВИЩЕНАВЕДЕНИМ ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ ОГОЛОШЕННЯ ВИМОГОЮ ВІД УЧАСНИКА НАДАТИ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ ЗАРАЄСТРОВАНУ ДЕКЛАРАЦІЮ ВІДПОВІДНОСТІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА З ОХОРОНИ ПРАЦІ, А САМЕ ЦЕ РОБОТИ, ЩО ВИКОНУЮТЬСЯ НА ВИСОТІ ПОНАД 1,3 МЕТРА ТА РОБОТИ ВЕРХОЛАЗНІ ТА СКЕЛЕЛАЗНІ. 2. Відповідно до ч. 4 ст. 18 Закону "Про охорону праці" посадові особи, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт підвищеної небезпеки (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні та скелелазні), а це інженерно-технічні працівники повинні пройти навчання та перевірку знань із охорони праці що підтверджується Витягом з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідченням. У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ВИЩЕНАВЕДЕНИМ ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ НАСТУПНОЮ ВИМОГОЮ: НАДАТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАННЯ ТА ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ ІЗ ОХОРОНИ ПРАЦІ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ПОСВІДЧЕННЯ ЧИННЕ НА ДАТУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ. 3. Відповідно НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України «04» червня 2007 р. за № 573/13840 працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідчені про перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 про перевірку знань з безпечних методів виконання висотно-верхолазних робіт. У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ВИЩЕНАВЕДЕНИМ ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ П. 10 ОГОЛОШЕННЯ ТАКОЮ ВИМОГОЮ, ЯК: НА ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ВИКОНУВАТИМУТЬ РОБОТИ ЗГІДНО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ НАДАТИ ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ ВІДПОВІДНО ДО НПАОП 0.00-1.15-07 ПРО ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ З БЕЗПЕЧНИХ МЕТОДІВ ВИКОНАННЯ ВИСОТНО-ВЕРХОЛАЗНИХ РОБІТ ЧИННІ НА ДАТУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ. 4. ДЛЯ ВИКОНАННЯ ВІДПОВІДНОГО ВИДУ РОБІТ НЕОБХІДНА НАЯВНІСТЬ ТАКИХ ПРАЦІВНИКІВ, ЯК МОНТАЖНИК СИСТЕМ УТЕПЛЕННЯ БУДІВЕЛЬ, ЗГІДНО НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010. Оскільки монтажник систем утеплення будівель повинен знати загальні відомості про основні види систем теплоізоляції будівель, клейових розчинів, кріпильних деталей; перелік матеріалів й виробів, а також їх характеристики, що забезпечують експлуатаційну надійність і довговічність систем теплоізоляції; допуски під час монтажу систем теплоізоляції; плавила, послідовність та умови виконання робіт із монтажу, підготовчих робіт; правила транспортування й складування матеріалів; правила та порядок приготування клейових сумішей і способи їх нанесення на поверхню плити утеплювача; технологічну послідовність наклеювання плит утеплювачів до основи; основні правила організації верхолазних робіт; основні вимоги якості матеріалів і виконання робіт; правила роботи на риштуванні, підмостках, драбинах, автомобільних підіймачах тощо та інше 5. ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА РИШТУВАННЯ, ЯКЕ БУДЕ ВИКОРИСТОВУВАТИСЬ НА ОБ’ЄКТІ ПОВИННЕ БУТИ СЕРТИФІКОВАНЕ ВІДПОВІДНО ДО НОРМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ТОМУ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ПАСПОРТ ТА СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ТАКОГО РИШТУВАННЯ (ВЛАСНОГО, ОРЕНДОВАНОГО ЧИ ІНШОГО), ОСКІЛЬКИ РОБОТИ БУДУТЬ ПРОВОДИТИСЬ ІЗ БУДІВЕЛЬНОГО РИШТУВАННЯ НА ВИСОТІ. ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ ОГОЛОШЕННЯ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО НОРМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. ЯКЩО НІ, ТО ПРОШУ АРГУМЕНТУВАТИ ВІДПОВІДЬ З ПОСИЛАННЯМ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ОСКІЛЬКИ ВИЩЕВКАЗАНІ ВИМОГИ ВІДПОВІДАЮТЬ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАЇНИ І НЕ НОСИТЬ ПЕВНИХ ТАК ЗВАНИХ «ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ», ТОМУ ЩО ЦІ ВИМОГИ Є ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВИМИ ДЛЯ УСІХ УЧАСНИКІВ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬ РОБОТИ ПО УТЕПЛЕННЮ ФАСАДІВ З ОБГРУНТОВАНИМИ ПОСИЛАННЯМИ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що тендерний комітет Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформацію щодо вказаної закупівлі взято до уваги та внесено відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-000669-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД", Код ЄДРПОУ:41850560
Дата подання: 31 травня 2019 14:03
Приведення Оголошення про проведення закупівлі у відповідність з чинним законодавством
1. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» № 2694-XII від 14.10.1992 року, ч. 5 ст. 4 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» № 2806-IV від 06.09.2005 року та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» № 1107 від 26.10.2011 року (далі – Порядок) роботи по утепленню фасадів відносяться до видів робіт підвищеної небезпеки, які відповідно до Додатку 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме це роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні та скелелазні.

У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ВИЩЕНАВЕДЕНИМ ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ ОГОЛОШЕННЯ ВИМОГОЮ ВІД УЧАСНИКА НАДАТИ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ ЗАРАЄСТРОВАНУ ДЕКЛАРАЦІЮ ВІДПОВІДНОСТІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА З ОХОРОНИ ПРАЦІ, А САМЕ ЦЕ РОБОТИ, ЩО ВИКОНУЮТЬСЯ НА ВИСОТІ ПОНАД 1,3 МЕТРА ТА РОБОТИ ВЕРХОЛАЗНІ ТА СКЕЛЕЛАЗНІ.

2. Відповідно до ч. 4 ст. 18 Закону "Про охорону праці" посадові особи, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт підвищеної небезпеки (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні та скелелазні), а це інженерно-технічні працівники повинні пройти навчання та перевірку знань із охорони праці що підтверджується Витягом з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідченням.

У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ВИЩЕНАВЕДЕНИМ ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ НАСТУПНОЮ ВИМОГОЮ: НАДАТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАННЯ ТА ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ ІЗ ОХОРОНИ ПРАЦІ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (ЗАГАЛЬНИЙ КУРС) ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ПОСВІДЧЕННЯ ЧИННЕ НА ДАТУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ.

3. Відповідно НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України «04» червня 2007 р. за № 573/13840 працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідчені про перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 про перевірку знань з безпечних методів виконання висотно-верхолазних робіт.

У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ВИЩЕНАВЕДЕНИМ ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ П. 10 ОГОЛОШЕННЯ ТАКОЮ ВИМОГОЮ, ЯК: НА ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ВИКОНУВАТИМУТЬ РОБОТИ ЗГІДНО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ НАДАТИ ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ ВІДПОВІДНО ДО НПАОП 0.00-1.15-07 ПРО ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ З БЕЗПЕЧНИХ МЕТОДІВ ВИКОНАННЯ ВИСОТНО-ВЕРХОЛАЗНИХ РОБІТ ЧИННІ НА ДАТУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ.

4. ДЛЯ ВИКОНАННЯ ВІДПОВІДНОГО ВИДУ РОБІТ НЕОБХІДНА НАЯВНІСТЬ ТАКИХ ПРАЦІВНИКІВ, ЯК МОНТАЖНИК СИСТЕМ УТЕПЛЕННЯ БУДІВЕЛЬ, ЗГІДНО НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010.
Оскільки монтажник систем утеплення будівель повинен знати загальні відомості про основні види систем теплоізоляції будівель, клейових розчинів, кріпильних деталей; перелік матеріалів й виробів, а також їх характеристики, що забезпечують експлуатаційну надійність і довговічність систем теплоізоляції; допуски під час монтажу систем теплоізоляції; плавила, послідовність та умови виконання робіт із монтажу, підготовчих робіт; правила транспортування й складування матеріалів; правила та порядок приготування клейових сумішей і способи їх нанесення на поверхню плити утеплювача; технологічну послідовність наклеювання плит утеплювачів до основи; основні правила організації верхолазних робіт; основні вимоги якості матеріалів і виконання робіт; правила роботи на риштуванні, підмостках, драбинах, автомобільних підіймачах тощо та інше

5. ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА РИШТУВАННЯ, ЯКЕ БУДЕ ВИКОРИСТОВУВАТИСЬ НА ОБ’ЄКТІ ПОВИННЕ БУТИ СЕРТИФІКОВАНЕ ВІДПОВІДНО ДО НОРМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ТОМУ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ПАСПОРТ ТА СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ТАКОГО РИШТУВАННЯ (ВЛАСНОГО, ОРЕНДОВАНОГО ЧИ ІНШОГО), ОСКІЛЬКИ РОБОТИ БУДУТЬ ПРОВОДИТИСЬ ІЗ БУДІВЕЛЬНОГО РИШТУВАННЯ НА ВИСОТІ.

6. Завірення документів повинна відбуватись відповідно до Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, що поширюється на організаційно-розпорядчі документи, створювані в результаті діяльності підприємств, установ, організації та їх об’єднань усіх форм власності.

ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ ОГОЛОШЕННЯ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО НОРМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. ЯКЩО НІ, ТО ПРОШУ АРГУМЕНТУВАТИ ВІДПОВІДЬ З ПОСИЛАННЯМ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ОСКІЛЬКИ ВИЩЕВКАЗАНІ ВИМОГИ ВІДПОВІДАЮТЬ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАЇНИ І НЕ НОСИТЬ ПЕВНИХ ТАК ЗВАНИХ «ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ», ТОМУ ЩО ЦІ ВИМОГИ Є ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВИМИ ДЛЯ УСІХ УЧАСНИКІВ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬ РОБОТИ ПО УТЕПЛЕННЮ ФАСАДІВ З ОБГРУНТОВАНИМИ ПОСИЛАННЯМИ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 червня 2019 15:24
Повідомляємо, що тендерний комітет Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформацію щодо вказаної закупівлі взято до уваги та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-05-24-000669-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:37698979
Дата подання: 10 липня 2019 11:05
Звернення з вимогою перегляду рішення щодо визначення переможця
Звернення
Шановний Андріє Казимировичу, звертаємось до Вас з приводу рішення, прийнятого тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (Протокол від 03.07.19 № 182 UA-2019-05-24-000669-c «Капітальний ремонт з утепленням стін фасаду житлового будинку по вул. За Рудкою,1 в м. Тернополі»). Пунктом 8 зазначеного протоколу зазначено, що підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Лац І.Б. відсутні.
Натомість, звертаємо Вашу увагу на наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Лац І.Б.:
• Умовами абзацу 9 тендерної документації (п. 2-Інша інформація, розділу «Інші документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» зазначена вимога щодо надання копії документів щодо підтвердження проходження навчання та перевірки знань із охорони праці інженерно-технічних працівників. Натомість, у складі документів тендерної пропозиції учасника ФОП Лац І.Б., завантажених у термін до моменту завершення періоду прийому тендерних пропозицій (12.06.2019, 16:06) відсутні документи на підтвердження вказаної вимоги. Учасником дозавантажені документи (посвідчення проходження навчання та перевірки знань із охорони праці інженерно-технічних працівників Олійник, Кравець, Жмуд) після завершення періоду прийому – 03.07.2019 (посвідчення Олійник Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.07.2019 16:52, посвідчення Кравець, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.07.2019 16:52, посвідчення Жмуд, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.07.2019 16:52). Вищезазначені документи не вважаються документами тендерної пропозиції, оскільки завантажені після завершення періоду прийому тендерних пропозицій. Відповідно до вимог п. 1.4 Статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

• Умовами абзацу 5 тендерної документації (п. 2-Інша інформація, розділу «Інші документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» зазначена вимога щодо надання належним чином завірених копій всіх сторінок паспорту (для фізичних осіб). Натомість, у складі документів тендерної немає всіх сторінок паспорту Лаца І.Б. Відповідно до вимог п. 1.4 Статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

ПРОСИМО:

1. Переглянути рішення тендерного комітету щодо визнання переможцем ФОП Лац І.Б., визнавши тендерну пропозицію ФОП Лац І.Б., такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що у випадку не реагування на наше звернення, ми будемо змушені оскаржити рішення тендерного комітету у встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі» порядку.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

04 червня 2019 15:23
Відповідь.doc

Документи подані скаржником

10 липня 2019 11:04
Звернення
10 липня 2019 11:04
Звернення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укр-Євро Дім 1 934 000,00
UAH з ПДВ
1 579 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лац І.Б. 1 900 571,00
UAH з ПДВ
1 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС 2 099 674,80
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 2 097 044,52
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" 2 031 094,80
UAH з ПДВ
2 019 838,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Глобал Білд Інжиніринг" 2 192 448,00
UAH з ПДВ
2 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 2 250 471,60
UAH з ПДВ
2 250 471,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 10:54
Електронний підпис
11 червня 2019 18:15
Електронний підпис
11 червня 2019 17:46
Довідка про субпідряд.pdf
11 червня 2019 17:46
Наказ_Протокол.pdf
11 червня 2019 17:46
Довідка про санкції.pdf
11 червня 2019 17:46
Посвідчення 2.pdf
11 червня 2019 17:46
Посвідчення.pdf
11 червня 2019 17:46
Декларація.pdf
11 червня 2019 17:46
Гарантійний лист ціна.pdf
11 червня 2019 17:46
Виписка.pdf
11 червня 2019 17:46
Статут.pdf
11 червня 2019 17:46
Розрахунок ціни.pdf
11 червня 2019 17:46
Довідка ст. 17.pdf
11 червня 2019 17:45
Довідка працівника.pdf
11 червня 2019 17:45
Довідка обладнання.pdf
11 червня 2019 17:45
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 16:52
посвідчення Олійник
03 липня 2019 16:52
посвідчення Кравець
03 липня 2019 16:52
посвідчення Жмуд
03 липня 2019 16:52
локальний кошторис
03 липня 2019 16:52
кошторисний прибуток
03 липня 2019 16:52
договірна ціна
03 липня 2019 16:52
відомість ресурсів
03 липня 2019 16:52
зведений кошторис
12 червня 2019 11:26
пояснювальна записка.PDF
12 червня 2019 11:26
паспорт.PDF
12 червня 2019 11:26
Кошторисний прибуток.PDF
12 червня 2019 11:26
код.PDF
12 червня 2019 11:26
зведений кошторис.PDF
12 червня 2019 11:26
Договірна ціна.PDF
12 червня 2019 11:26
Довідка про корупцію.PDF
12 червня 2019 11:26
Гарантійний лист.PDF
12 червня 2019 11:26
відомість ресурсів.PDF

Публічні документи

11 червня 2019 17:06
Електронний підпис
11 червня 2019 16:45
посвідчення ОП.pdf
11 червня 2019 16:45
ТП.pdf
11 червня 2019 16:45
статут12.pdf
11 червня 2019 16:45
пвр2.pdf
11 червня 2019 16:45
статут11.pdf
11 червня 2019 16:45
пвр1.pdf
11 червня 2019 16:45
статут10.pdf
11 червня 2019 16:45
статут9.pdf
11 червня 2019 16:45
статут8.pdf
11 червня 2019 16:45
статут7.pdf
11 червня 2019 16:45
статут6.pdf
11 червня 2019 16:45
статут5.pdf
11 червня 2019 16:45
статут4.pdf
11 червня 2019 16:45
статут3.pdf
11 червня 2019 16:45
статут2.pdf
11 червня 2019 16:45
статут1.pdf
11 червня 2019 16:45
пвр3.pdf
11 червня 2019 16:45
наказ дир-р.pdf
11 червня 2019 16:45
лк3.pdf
11 червня 2019 16:45
лк2.pdf
11 червня 2019 16:45
лк1.pdf
11 червня 2019 16:45
ліцензія ФА.pdf
11 червня 2019 16:45
ліцензія додаток Ф.А..pdf
11 червня 2019 16:45
лист технічні вимоги.pdf
11 червня 2019 16:45
лист перс.дані.pdf
11 червня 2019 16:45
дог.4.pdf
11 червня 2019 16:45
лист істотні умови.pdf
11 червня 2019 16:45
дог.3.pdf
11 червня 2019 16:45
іпн.pdf
11 червня 2019 16:45
зкр2.pdf
11 червня 2019 16:45
дог.2.pdf
11 червня 2019 16:45
зкр1.pdf
11 червня 2019 16:45
звв3.pdf
11 червня 2019 16:45
дог.1.pdf
11 червня 2019 16:45
звв2.pdf
11 червня 2019 16:45
довідка субпідряд.pdf
11 червня 2019 16:45
звв1.pdf
11 червня 2019 16:45
довідка ст.17 2.pdf
11 червня 2019 16:45
дц2.pdf
11 червня 2019 16:45
дц1.pdf
11 червня 2019 16:45
довідка ст.17 1.pdf
11 червня 2019 16:45
довідка працівники.pdf
11 червня 2019 16:45
дог.5.pdf
11 червня 2019 16:45
довідка підпис.pdf
11 червня 2019 16:45
довідка обл.2.pdf
11 червня 2019 16:45
довідка обл.1.pdf
11 червня 2019 16:45
витяг ПДВ (2).pdf
11 червня 2019 16:45
довідка довкілля.pdf
11 червня 2019 16:45
16-17.pdf
11 червня 2019 16:45
довідка анал.догов..pdf
11 червня 2019 16:45
14-15.pdf
11 червня 2019 16:45
деклар.ОП 2.pdf
11 червня 2019 16:45
12-13.pdf
11 червня 2019 16:45
декл. ОП 1.pdf
11 червня 2019 16:45
10-11.pdf
11 червня 2019 16:45
8-9.pdf
11 червня 2019 16:45
6-7.pdf
11 червня 2019 16:44
витяг ПДВ.pdf
11 червня 2019 16:44
4-5.pdf
11 червня 2019 16:44
2-3.pdf
11 червня 2019 16:44
0-1.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 15:52
Електронний підпис
12 червня 2019 15:49
Розрахунки №1-4.pdf
12 червня 2019 15:49
Договірна ціна.pdf
12 червня 2019 15:49
Пояснювальна записка.pdf
12 червня 2019 15:48
Копія статуту.pdf
12 червня 2019 15:48
Копії чинних дозволів.PDF
12 червня 2019 15:48
Довідка щодо санкцій.pdf
12 червня 2019 15:48
Довідка субпідряд.pdf
12 червня 2019 15:48
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
12 червня 2019 15:48
Копія наказу.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 15:52
Електронний підпис
12 червня 2019 15:46
Реєстр документів.PDF
12 червня 2019 15:46
41. Договірна ціна.PDF
12 червня 2019 15:46
1. Цінова пропозиція.PDF
12 червня 2019 15:46
45. Витяг з ЄДР.pdf
12 червня 2019 15:46
7. Виписка з ЄДР.PDF
12 червня 2019 15:46
3. Рішення № 1.PDF
12 червня 2019 15:46
37. Проект договору.PDF
12 червня 2019 15:46
8. Опис від 04.01.18.PDF
12 червня 2019 15:46
9. Опис від 09.01.18.PDF
12 червня 2019 15:45
28. Довідка несудимість.pdf
12 червня 2019 15:45
4. Копія наказу.pdf
12 червня 2019 15:45
45. Документ_ЄДР_1005402719.zip

Публічні документи

12 червня 2019 15:56
Електронний підпис
12 червня 2019 15:55
33. ТЧ. Договірна ціна.pdf
12 червня 2019 15:54
28. Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2019 15:54
4. ІД. Копія статуту.pdf
12 червня 2019 15:54
20. Проект Договору.pdf
12 червня 2019 15:54
19. ВПВ17.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 15:08
Електронний підпис
12 червня 2019 15:06
Реєстр документів.pdf
12 червня 2019 15:06
Паспорт риштування.pdf
12 червня 2019 15:06
25. Довідка про санкції.pdf
12 червня 2019 15:06
22,23.Охорона праці.pdf
12 червня 2019 15:06
20.Ліцензія.pdf
12 червня 2019 15:06
13.витяг ПДВ.pdf
12 червня 2019 15:06
11.СТАТУТ 2019.pdf
12 червня 2019 15:06
8. Довідка субпідряд.pdf
12 червня 2019 15:06
7. Довідка ст17.pdf
12 червня 2019 15:06
6. Наказ на призначення.pdf
12 червня 2019 15:06
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укр-Євро Дім

ФОП Лац І.Б.

ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Глобал Білд Інжиніринг"

ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укр-Євро Дім
#40322287
Рішення скасоване 1 579 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 17:13
ТОВ Укр-Євро Дім
#40322287
Відхилено 1 579 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 17:20
ФОП Лац І.Б.
#3396406411
Переможець 1 699 999,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 16:59

Документи

20 червня 2019 14:39
Електронний підпис
20 червня 2019 14:38
Протокол 171.pdf

Документи

26 червня 2019 17:20
Електронний підпис
26 червня 2019 17:15
Протокол 179.pdf

Документи

03 липня 2019 16:59
Електронний підпис
03 липня 2019 16:56
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лац І.Б.
#3396406411
1 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 16:59
Електронний підпис
03 липня 2019 16:56
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 10:17
Додаток.doc зміни до договору
22 жовтня 2019 10:09
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 10:50
Додаток 3.pdf зміни до договору
23 липня 2019 10:49
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 14:13
Договір.pdf укладений
19 липня 2019 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1. "Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2019р.
Номер договору про закупівлю: 987
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із технічними проблемами майданчика та для покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 987
Договір:
Номер додаткової угоди: 3*
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML