Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засувки, дискові поворотні затвори
Очікувана вартість
3 362 408,63 UAH
UA-2019-05-24-000666-c ● 1595ad823b304b0d94390110c82f65f6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361715 |
Місцезнаходження: | 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Шевченка, будинок 2, місто Харків, Київський район |
Контактна особа: |
Швачко Максим Ігорович +380577075825 vodokanal2012@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 3 362 408,63 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,15% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
182 шт
Засувки, дискові поворотні затвори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - власні кошти | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 11:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 11:03 |
54_ДОДАТОК_5_1 Таблиця відповідності-1_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
26 червня 2019 11:03 |
54_ДОДОТОК _5 Технічне завдання_НОВА_РЕДАКЦІЯ.docx | |
26 червня 2019 11:03 |
Перелік змін.docx | |
26 червня 2019 11:03 |
54_ТД__Засувки_Нова_редакція.docx | |
24 травня 2019 15:59 |
54_ДОДАТОК_6 Проект договору.doc | |
24 травня 2019 15:59 |
54_ДОДАТОК_7 Тендерна пропозиція.doc | |
24 травня 2019 15:59 |
54_ДОДАТОК_2 ст 17.doc | |
24 травня 2019 15:59 |
54_ДОДАТОК_3 Перелік документів.doc | |
24 травня 2019 15:59 |
54_ДОДАТОК_1.1 Довідка кваліфікаційні критерії.docx | |
24 травня 2019 15:59 |
54_ДОДАТОК_8 Гарантійний лист.doc | |
24 травня 2019 15:59 |
54_ДОДАТОК_4_ Документи переможця.doc | |
24 травня 2019 15:59 |
54_ДОДАТОК_2_1 Відомості учасників.doc | |
24 травня 2019 15:59 |
54_ДОДАТОК_1 Кваліфікаційні критерії.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат GSK
Дата подання: 07 червня 2019 15:02
Дата відповіді: 12 червня 2019 15:00
Доброго дня!
В ТД є вимога надання документу стосовно добровільної сертифікації стандартів антикорозійного покриття німецької асоціації забезпечення якості GSK для захисту від корозії та запобігання корозії клапанів і фітингів з порошковим покриттям (GSK e.V.).
Чи можливо надати Європейський сертифікат стосовно аналогічних стандартів антикорозійного покриття затверджений регламентом міжнародних стандартів на основі UNI EN 1074-1:2001, UNI EN 1074-2:2004, UNI EN 593:2011 та DM 174:2004 та типових випробувань, а також періодичних перевірок, що проводяться незалежною сертифікованою у 14 країнах ЄС лаболаторією?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Вимога Замовника щодо наявності у виробника обладнання сертифікату GSK обумовлена наступним.
Товар, що є предметом закупівлі (засувки, дискові поворотні затвори) зазвичай використовується у важких експлуатаційних умовах (вологі ґрунти, мокрі колодязі та інше), тому і вимоги до якості покриття зовнішніх та внутрішніх поверхонь Товару є дуже важливими. Покриття та експлуатаційні характеристики Товару повинні відповідати найвищим стандартам, бути стійким до механічних пошкоджень, стійким до впливу хімічних речовин та мати діелектричні властивості. Від якості покриття поверхонь Товару залежить термін його експлуатації, що, в свою чергу, впливає на експлуатаційні витрати Замовника, які в майбутньому будуть пов’язані з роботами по заміні Товару, яке передчасно вийшло з ладу.
Сертифікат GSK, який отримує виробник Товару, підтверджує що покриття поверхонь Товару відповідає найвищим стандартам якості і є стійким до впливу негативних зовнішніх факторів.
Європейських норм, наведені у Вашому звернені, здебільшого регламентують загальні норми та стандарти виробництва та випробувань запірної арматури.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник висуває обов’язкову вимогу наявності у виробника/виробників Товару сертифікату GSK.
Товар, що є предметом закупівлі (засувки, дискові поворотні затвори) зазвичай використовується у важких експлуатаційних умовах (вологі ґрунти, мокрі колодязі та інше), тому і вимоги до якості покриття зовнішніх та внутрішніх поверхонь Товару є дуже важливими. Покриття та експлуатаційні характеристики Товару повинні відповідати найвищим стандартам, бути стійким до механічних пошкоджень, стійким до впливу хімічних речовин та мати діелектричні властивості. Від якості покриття поверхонь Товару залежить термін його експлуатації, що, в свою чергу, впливає на експлуатаційні витрати Замовника, які в майбутньому будуть пов’язані з роботами по заміні Товару, яке передчасно вийшло з ладу.
Сертифікат GSK, який отримує виробник Товару, підтверджує що покриття поверхонь Товару відповідає найвищим стандартам якості і є стійким до впливу негативних зовнішніх факторів.
Європейських норм, наведені у Вашому звернені, здебільшого регламентують загальні норми та стандарти виробництва та випробувань запірної арматури.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник висуває обов’язкову вимогу наявності у виробника/виробників Товару сертифікату GSK.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-24-000666-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"", Код ЄДРПОУ:23534069
Дата подання: 02 серпня 2019 16:04
Вимога щодо скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2019 14:57
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА -"SU GROUP" (надалі - Учасник) було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації у зв’язку з наступним:
1. Відповідно до вимог п.5 Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен був надати копії документів, що підтверджують правомочність керівника Учасника, службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено Учасником на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами здійснення процедури закупівлі: копію рішення засновників про призначення керівника/ АБО копію рішення власників чи акціонерів про визначення керівника; копію наказу про призначення керівника на посаду; копію довіреності/АБО доручення на службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено Учасником на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами здійснення процедури закупівлі (якщо ця особа не керівник Учасника), завірені відповідно до вимог тендерної документації.
При вивчені документів Учасника Замовником було встановлено, що Учасник не надав копію протоколу загальних зборів про призначення директора (копію протоколу №1 від 06.04.2011), чим було порушено вимогу п.5 Додатку 3 тендерної документації.
2. Учасник на вимогу Додатку 5.1. тендерної документації (таблиця про відповідність запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання замовника), відповідно до якого Учасник повинен був вказати повну назву Товару, зазначити конкретні показники технічних характеристик Товару, що пропонує Учасник до поставки, та підтверджують відповідність характеристик (показників) Товару вимогам Замовника у Додатку 5 (Розділ ІІ) тендерної документації.
При вивчені показників технічних характеристик Товару, що пропонує Учасник до поставки, які було зазначено останнім у таблиці про відповідність запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання замовника (Додаток 5.1. тендерної документації), Замовником було встановлено, що в порушення вимог Додатку 5.1. тендерної документації, Учасник запропонував Товар показники технічних характеристик якого не відповідають вимогам технічного завдання Замовника, встановлених у Додатку 5 (Розділ ІІ) тендерної документації.
Керуючись п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, Замовник відхилив тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА -"SU GROUP", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.
1. Відповідно до вимог п.5 Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен був надати копії документів, що підтверджують правомочність керівника Учасника, службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено Учасником на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами здійснення процедури закупівлі: копію рішення засновників про призначення керівника/ АБО копію рішення власників чи акціонерів про визначення керівника; копію наказу про призначення керівника на посаду; копію довіреності/АБО доручення на службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено Учасником на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами здійснення процедури закупівлі (якщо ця особа не керівник Учасника), завірені відповідно до вимог тендерної документації.
При вивчені документів Учасника Замовником було встановлено, що Учасник не надав копію протоколу загальних зборів про призначення директора (копію протоколу №1 від 06.04.2011), чим було порушено вимогу п.5 Додатку 3 тендерної документації.
2. Учасник на вимогу Додатку 5.1. тендерної документації (таблиця про відповідність запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання замовника), відповідно до якого Учасник повинен був вказати повну назву Товару, зазначити конкретні показники технічних характеристик Товару, що пропонує Учасник до поставки, та підтверджують відповідність характеристик (показників) Товару вимогам Замовника у Додатку 5 (Розділ ІІ) тендерної документації.
При вивчені показників технічних характеристик Товару, що пропонує Учасник до поставки, які було зазначено останнім у таблиці про відповідність запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання замовника (Додаток 5.1. тендерної документації), Замовником було встановлено, що в порушення вимог Додатку 5.1. тендерної документації, Учасник запропонував Товар показники технічних характеристик якого не відповідають вимогам технічного завдання Замовника, встановлених у Додатку 5 (Розділ ІІ) тендерної документації.
Керуючись п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, Замовник відхилив тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА -"SU GROUP", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-24-000666-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"", Код ЄДРПОУ:23534069
Дата подання: 13 серпня 2019 12:19
Дата подання: 13 серпня 2019 12:19
Скарга на неправомірні дії Замовника
Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення
пропозиції Учасника ПрАТ "SU GROUP", що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав. Незаконне визначення переможцем Учасника ТОВ «ТК Регіон Комплект».
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 серпня 2019 14:11
рішення від 15.08.2019 №11269.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2019 14:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.08.2019 № 12143.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 19:45
рішення від 30.08.2019 № 12143.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 23:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2019 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" |
2 789 244,00
UAH з ПДВ
|
2 789 244,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " ТК Регион Комплект" |
3 276 512,00
UAH з ПДВ
|
3 271 512,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАРМАТРЕЙД" |
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
3 276 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД ІНВАР" |
3 360 504,00
UAH з ПДВ
|
3 360 504,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" #23534069 |
Відхилено |
2 789 244,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2019 17:50
|
ТОВ " ТК Регион Комплект" #34633286 |
Переможець |
3 271 512,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:10
|
ДУ_4_17_9-ПЦ_19.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:57
|
ДУ_3_17_9-ПЦ_19 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 17:35
|
ДУ_2_17_9_ПЦ_19 (1).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 17:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2019 11:29
|
ДУ_1_17_9_ПЦ_19 (1).pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 16:12
|
17_9_ПЦ_19.pdf | укладений |
10 вересня 2019 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п. 11.7. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 17/9-ПЦ/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі ст. 651-654 ЦКУ, п.п.11.12.4. п.11.12. договору |
Номер договору про закупівлю: | 17/9-ПЦ/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, підпункту 11.12.4. пункту 11.12 Договору Сторони вирішили внести зміни до п. 5.4. та п. 10.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 17/9-ПЦ/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, підпункту 11.12.1. пункту 11.12 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 17/9-ПЦ/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |