Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засувки, дискові поворотні затвори
Очікувана вартість
3 362 408,63 UAH
UA-2019-05-24-000666-c 1595ad823b304b0d94390110c82f65f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швачко Максим Ігорович

+380577075825 vodokanal2012@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361715
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Шевченка, будинок 2, місто Харків, Київський район
Контактна особа: Швачко Максим Ігорович
+380577075825
vodokanal2012@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 13:01
Очікувана вартість: 3 362 408,63 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
182 шт
Засувки, дискові поворотні затвори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - власні кошти Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 11:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 11:03
54_ДОДАТОК_5_1 Таблиця відповідності-1_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
24 травня 2019 15:59
54_ДОДАТОК_5_1 Таблиця відповідності.doc
26 червня 2019 11:03
54_ДОДОТОК _5 Технічне завдання_НОВА_РЕДАКЦІЯ.docx
24 травня 2019 15:59
54_ДОДОТОК _5 Технічне завдання.docx
26 червня 2019 11:03
Перелік змін.docx
26 червня 2019 11:03
54_ТД__Засувки_Нова_редакція.docx
24 травня 2019 15:59
54_ТД__Засувки.docx
24 травня 2019 15:59
54_ДОДАТОК_6 Проект договору.doc
24 травня 2019 15:59
54_ДОДАТОК_7 Тендерна пропозиція.doc
24 травня 2019 15:59
54_ДОДАТОК_2 ст 17.doc
24 травня 2019 15:59
54_ДОДАТОК_3 Перелік документів.doc
24 травня 2019 15:59
54_ДОДАТОК_1.1 Довідка кваліфікаційні критерії.docx
24 травня 2019 15:59
54_ДОДАТОК_8 Гарантійний лист.doc
24 травня 2019 15:59
54_ДОДАТОК_4_ Документи переможця.doc
24 травня 2019 15:59
54_ДОДАТОК_2_1 Відомості учасників.doc
24 травня 2019 15:59
54_ДОДАТОК_1 Кваліфікаційні критерії.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат GSK
Дата подання: 07 червня 2019 15:02
Дата відповіді: 12 червня 2019 15:00
Доброго дня! В ТД є вимога надання документу стосовно добровільної сертифікації стандартів антикорозійного покриття німецької асоціації забезпечення якості GSK для захисту від корозії та запобігання корозії клапанів і фітингів з порошковим покриттям (GSK e.V.). Чи можливо надати Європейський сертифікат стосовно аналогічних стандартів антикорозійного покриття затверджений регламентом міжнародних стандартів на основі UNI EN 1074-1:2001, UNI EN 1074-2:2004, UNI EN 593:2011 та DM 174:2004 та типових випробувань, а також періодичних перевірок, що проводяться незалежною сертифікованою у 14 країнах ЄС лаболаторією?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Вимога Замовника щодо наявності у виробника обладнання сертифікату GSK обумовлена наступним.

Товар, що є предметом закупівлі (засувки, дискові поворотні затвори) зазвичай використовується у важких експлуатаційних умовах (вологі ґрунти, мокрі колодязі та інше), тому і вимоги до якості покриття зовнішніх та внутрішніх поверхонь Товару є дуже важливими. Покриття та експлуатаційні характеристики Товару повинні відповідати найвищим стандартам, бути стійким до механічних пошкоджень, стійким до впливу хімічних речовин та мати діелектричні властивості. Від якості покриття поверхонь Товару залежить термін його експлуатації, що, в свою чергу, впливає на експлуатаційні витрати Замовника, які в майбутньому будуть пов’язані з роботами по заміні Товару, яке передчасно вийшло з ладу.

Сертифікат GSK, який отримує виробник Товару, підтверджує що покриття поверхонь Товару відповідає найвищим стандартам якості і є стійким до впливу негативних зовнішніх факторів.

Європейських норм, наведені у Вашому звернені, здебільшого регламентують загальні норми та стандарти виробництва та випробувань запірної арматури.

Виходячи з вищенаведеного, Замовник висуває обов’язкову вимогу наявності у виробника/виробників Товару сертифікату GSK.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-000666-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"", Код ЄДРПОУ:23534069
Дата подання: 02 серпня 2019 16:04
Вимога щодо скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2019 14:57
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА -"SU GROUP" (надалі - Учасник) було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації у зв’язку з наступним:
1. Відповідно до вимог п.5 Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен був надати копії документів, що підтверджують правомочність керівника Учасника, службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено Учасником на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами здійснення процедури закупівлі: копію рішення засновників про призначення керівника/ АБО копію рішення власників чи акціонерів про визначення керівника; копію наказу про призначення керівника на посаду; копію довіреності/АБО доручення на службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено Учасником на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами здійснення процедури закупівлі (якщо ця особа не керівник Учасника), завірені відповідно до вимог тендерної документації.
При вивчені документів Учасника Замовником було встановлено, що Учасник не надав копію протоколу загальних зборів про призначення директора (копію протоколу №1 від 06.04.2011), чим було порушено вимогу п.5 Додатку 3 тендерної документації.
2. Учасник на вимогу Додатку 5.1. тендерної документації (таблиця про відповідність запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання замовника), відповідно до якого Учасник повинен був вказати повну назву Товару, зазначити конкретні показники технічних характеристик Товару, що пропонує Учасник до поставки, та підтверджують відповідність характеристик (показників) Товару вимогам Замовника у Додатку 5 (Розділ ІІ) тендерної документації.
При вивчені показників технічних характеристик Товару, що пропонує Учасник до поставки, які було зазначено останнім у таблиці про відповідність запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання замовника (Додаток 5.1. тендерної документації), Замовником було встановлено, що в порушення вимог Додатку 5.1. тендерної документації, Учасник запропонував Товар показники технічних характеристик якого не відповідають вимогам технічного завдання Замовника, встановлених у Додатку 5 (Розділ ІІ) тендерної документації.
Керуючись п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, Замовник відхилив тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА -"SU GROUP", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-24-000666-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"", Код ЄДРПОУ:23534069
Дата подання: 13 серпня 2019 12:19
Скарга на неправомірні дії Замовника
Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Учасника ПрАТ "SU GROUP", що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав. Незаконне визначення переможцем Учасника ТОВ «ТК Регіон Комплект».
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 серпня 2019 14:11
рішення від 15.08.2019 №11269.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2019 14:10
рішення від 30.08.2019 № 12143.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 23:03

Документи Органу Оскарження

16 серпня 2019 14:10
рішення від 15.08.2019 №11269.pdf
04 вересня 2019 23:03
рішення від 30.08.2019 № 12143.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" 2 789 244,00
UAH з ПДВ
2 789 244,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " ТК Регион Комплект" 3 276 512,00
UAH з ПДВ
3 271 512,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАРМАТРЕЙД" 3 350 000,00
UAH з ПДВ
3 276 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД ІНВАР" 3 360 504,00
UAH з ПДВ
3 360 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 14:25
Електронний підпис
04 липня 2019 14:22
Довіреність Махно Є.А.7Z
04 липня 2019 14:22
Істотні умови.pdf
04 липня 2019 14:22
Ліцензія_ТАСКОМБАНК.7z
04 липня 2019 14:22
Копія статуту.pdf
04 липня 2019 14:22
Витяг з ПДВ.pdf
04 липня 2019 14:22
Витяг з ЄДР.pdf
04 липня 2019 14:22
Тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2019 14:22
Копія протоколу №18.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 16:59
Статутні.rar

Публічні документи

02 липня 2019 15:00
Паспорт 4493_укр.pdf
02 липня 2019 15:00
Паспорт 2111.pdf
02 липня 2019 15:00
Додаток 1.pdf
02 липня 2019 15:00
Додаток 8.pdf
02 липня 2019 15:00
Додаток 5.1.pdf
02 липня 2019 15:00
Додаток 5.pdf
02 липня 2019 15:00
Додаток 2.1.pdf
02 липня 2019 15:00
Додаток 2.pdf
02 липня 2019 15:00
Витяг ПДВ .pdf
02 липня 2019 15:00
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP""

ТОВ " ТК Регион Комплект"

ТОВ "УКРАРМАТРЕЙД"

ТОВ "ТД ІНВАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP""
#23534069
Відхилено 2 789 244,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 17:50
ТОВ " ТК Регион Комплект"
#34633286
Переможець 3 271 512,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " ТК Регион Комплект"
#34633286
3 271 512,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:10
ДУ_4_17_9-ПЦ_19.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:57
ДУ_3_17_9-ПЦ_19 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 17:35
ДУ_2_17_9_ПЦ_19 (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:35
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 11:29
ДУ_1_17_9_ПЦ_19 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2019 11:28
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 16:12
17_9_ПЦ_19.pdf укладений
10 вересня 2019 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п. 11.7. Договору
Номер договору про закупівлю: 17/9-ПЦ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі ст. 651-654 ЦКУ, п.п.11.12.4. п.11.12. договору
Номер договору про закупівлю: 17/9-ПЦ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, підпункту 11.12.4. пункту 11.12 Договору Сторони вирішили внести зміни до п. 5.4. та п. 10.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 17/9-ПЦ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, підпункту 11.12.1. пункту 11.12 Договору
Номер договору про закупівлю: 17/9-ПЦ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 696 738,40
UAH (в тому числі ПДВ 449 456,40 UAH)