Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
768 344,00 UAH
UA-2019-05-24-000652-c 59a135211e2a4b1ebba97824c724a3f9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисюк Юлія Юріївна

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Лисюк Юлія Юріївна
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 13:20
Очікувана вартість: 768 344,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,65%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 шт.
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, ЗО Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 15:49
Проект Договору.docx
24 травня 2019 15:49
ТД ноутбук.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 09:22
Дата відповіді: 28 травня 2019 09:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції лише у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, визначених додатком 3 тендерної документації. В іншому випадку тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і буде відхилена. Щодо другого питання. 2) Згідно тендерної документації вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ. Дякуємо за звернення!
Документація
Дата подання: 28 травня 2019 09:26
Дата відповіді: 28 травня 2019 09:57
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде прийнято до уваги.
Технічні вимоги
Дата подання: 30 травня 2019 18:35
Дата відповіді: 03 червня 2019 11:30
Доброго дня. Прохання надати інформацію стосовно: - накопичувач HDD - який потрібен об'єм? - набір оптичних дисків типу DVD-RW або DVD+RW із місткістю - не менше 4 GB, сумісний з усіма передбаченими цією специфікацією пристроями для читання і запису оптичних носіїв; - яка кількість дисків повинна бути у наборі до кожного ноутбука? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Накопичувач HDD: об'єм 500 гб, набір оптичних дисків: необхідний пристрій (привод) для читання дисків, він повинен бути у комплекті до ноутбуку.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-000652-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 14 червня 2019 11:34
Дискваліфікація
Згідно вимог тендерної документації документи, всі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою, ТОВ «Офікс» не виконав вимоги замовника!!!! У складі пропозиції міститься договір транспортног експедирування, що поданий на російській мові, що не відповідає вимогам замовника.
Замовник вимагав у складі пропозиції надання копії договору оренди або документів про власність на приміщення яке використовується як сервісний центр, так ТОВ «Офікс» надає договір оренди нежитлового приміщення, а додатку до договору акту приймання – передаічі орендованого приміщення, що є невідємною частиною договору, не надає.
У складі пропозиції, а саме в кваліфікаційних документах ч.1
Також, згідно оновленої цінової пропозиції, що завантажена ТОВ «Офікс», визначено, що на програмне забезпечення Microsoft Office, яке вони планують поставити у складі Ноутбуку, нараховувати ПДВ вони не планують ссилаясь на норму закону яку не розуміють!!!!! А відповідно до роз’яснення Державної фіскальної служби якщо програмна продукція була поставлена підприємством-постачальником як ОКРЕМИЙ елемент поставки та на таку продукцію передано право власності, така операція звільняється від оподаткування ПДВ як операція з постачання програмної продукції, згідно з п. 261підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу, а виходячи з вищевикладено вони зобов’язані нараховувати ПДВ на програмне забезпечення, що поставляється у складі Ноутбуку!!!!!!!!!!Тим сами ТОВ «Офікс» планує ухилятися від сплати загальнообавязкових державних платежів і Замовник в цьому йому потурає.
Крім того, учасник зазначає наявність у ноутбуках HD веб-камери 3 Mpx, що є неправидивою інформацією, оскільки моделі ноутбуків даного сегмента містять VGA веб-камери 0,3 Mpx.
Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ТОВ "Офікс" та дискваліфікувати пропозицію ТОВ "Офікс", як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 16:39
Згідно ТД, договір транспортного експедирування, не вимагався тому, до розгляду не був прийнятий. Договір оренди нежитлового приміщення, є факт находження офіційного сервісного центру Продавця, та відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника, заявлених у технічному завданні. Зазначаємо, що замовник не є органом фіскальної служби, або органом уповноваженим та компетентним у сфері оподаткування юридичних та фізичних осіб. Дії та цілі тендерного комітету направлені на виявлення найбільш вигідного придбання товарів та послуг. Звертаємо Вашу увагу на той фак, що у Технічному завданні у пункті веб-камера у дужках є маркування (за наявності). Цей факт вказує на те, що даний елемент не є обов’язковий, і погіршення або покращення цього елементу, не є підставою для дискваліфікації учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 646 951,50
UAH з ПДВ
646 951,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 767 793,00
UAH з ПДВ
762 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВП ФОРВАРД" 768 300,00
UAH з ПДВ
763 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 23:01
Електронний підпис

Публічні документи

13 червня 2019 14:33
Оновлена пропозиція.PDF
10 червня 2019 13:19
Електронний підпис
10 червня 2019 13:16
2.Дислокація.PDF
10 червня 2019 13:16
11.Лист не ліцензування.PDF
10 червня 2019 13:16
1.ТД.PDF
10 червня 2019 13:16
10.Проект договору.PDF
10 червня 2019 13:16
3.Пропозиція.PDF

Публічні документи

07 червня 2019 14:52
Справки.PDF
07 червня 2019 14:52
Сроки поставки.PDF
07 червня 2019 14:52
Уставные.PDF
07 червня 2019 14:52
с.17 ЗУ про публ.закупки.PDF
07 червня 2019 14:52
Про сертификацию.PDF
07 червня 2019 14:52
Цена.PDF
07 червня 2019 14:52
Лист маттех.PDF
07 червня 2019 14:52
Работники.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПП "НВП ФОРВАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 646 951,50
UAH з ПДВ
13 червня 2019 13:00
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39541310
Рішення скасоване 762 790,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 10:47
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39541310
Відхилено 762 790,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 10:51
ПП "НВП ФОРВАРД"
#36510405
Відхилено 763 300,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 11:01

Документи

13 червня 2019 12:59
Електронний підпис
13 червня 2019 12:58
протокол 157.pdf

Документи

14 червня 2019 10:25
Електронний підпис
14 червня 2019 10:25
протокол 158.pdf

Документи

20 червня 2019 10:51
протокол 164.pdf
20 червня 2019 10:50
Електронний підпис
20 червня 2019 10:49
протокол 164.pdf
20 червня 2019 10:49
протокол 164.pdf

Документи

20 червня 2019 10:59
Електронний підпис
20 червня 2019 10:58
протокол 165.pdf
20 червня 2019 10:58
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
20 червня 2019 11:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі