Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: Будівництво адміністративної будівлі Хустського районного суду по вул. Пушкіна, б/н в м. Хуст
Очікувана вартість
88 437 726,00 UAH
UA-2019-05-24-000652-b 31dfccd894f049179a2e713b9b57ebfc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Наталія Василівна

+380312644146 office@zk.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 26213408
Вебсайт: http://zk.court.gov.ua/tu07/
Місцезнаходження: 88017, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул.Загорська, 30
Контактна особа: Цап Наталія Василівна
+380312644146
office@zk.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Закарпатській області 06.03.2019 року та 22.03.2019 року оголошено відкриті торги по предмету «Будівництво адміністративної будівлі Хустського районного суду по вул. Пушкіна, б/н в м. Хуст (Будівельні роботи - код ДК 021:2015:45000000-7)» на суму 89439345,80 грн. Обидві закупівлі (UA-2019-03-06-002475-a та UA-2019-03-22-000104-c) не відбулися, у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 16:41
Оскарження наміру укласти договір: 04 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 88437726UAH з ПДВ
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: Будівництво адміністративної будівлі Хустського районного суду по вул. Пушкіна, б/н в м. Хуст
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м.Хуст, вул.Пушкінаб б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

24 травня 2019 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:18
Протокол переговорів 24.05.2019 року.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна компанія "МВ ГРУП"
#40042237
Переможець 88 437 726,00
UAH з ПДВ
24 травня 2019 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2019 16:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "МВ ГРУП"
#40042237
88 437 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2024 16:25
додаткова угода _16.PDF укладений
19 серпня 2024 16:22
Електронний підпис укладений
14 червня 2024 15:25
Додаткова угода _15.PDF зміни до договору
14 червня 2024 15:23
Електронний підпис укладений
12 червня 2024 12:04
Електронний підпис укладений
12 червня 2024 12:01
додаткова угода _14.PDF зміни до договору
12 червня 2024 11:58
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 11:41
Додаткова угода 13.PDF зміни до договору
19 грудня 2023 11:40
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 11:36
Додаткова угода 13.PDF зміни до договору
19 грудня 2023 11:30
Електронний підпис укладений
29 березня 2022 15:13
Додаткова угода 12.PDF зміни до договору
29 березня 2022 15:12
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:05
95 19 dod 11.PDF зміни до договору
01 квітня 2021 15:00
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 15:52
дод 10.PDF зміни до договору
15 березня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:22
дод 10.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:20
95 19 9.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:17
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 09:00
dod 8.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 09:54
дод угода 7 .pdf зміни до договору
23 липня 2020 08:55
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 10:17
Додаткова угода _6.PDF зміни до договору
04 червня 2020 10:15
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 16:44
Додаткова угода 5 від 17.12.2019 року.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 09:47
Додаткова угода МВ ГРУП 28.11.2019.docx.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 09:18
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 13:47
Додаткова угода МВ ГРУП від 12.11.2019 року.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 13:37
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 10:53
95-19 угода додаткова 2.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 10:47
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 17:21
95 1.pdf зміни до договору
10 червня 2019 17:00
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 15:19
Договір Хуст 95-19.pdf укладений
04 червня 2019 15:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: Будівництво адміністративної будівлі Хустського районного суду по вул. Пушкіна, б/н в м. Хуст 1 роб 88 437 726,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Договору підряду № 95-19 від 04 червня 2019 року та викласти п.16 Договору у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 95-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (договірну ціну з відповідним розрахунком в новій редакції (що є Додатком №1),
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі та продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини).
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (договірну ціну з відповідним розрахунком в новій редакції (що є Додатком №1) та план фінансування в новій редакція ( що є Додатком № 3),
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, у зв'язку із внесенням змін до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до протоколу тендерного комітету від 15.03.2021 року №17
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із відсутністю фінансування на 2021 рік по КЕКВ 3122 «Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів»
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023 року у зв’язку із відсутністю фінансування на 2022 рік по КЕКВ 3122 «Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів»
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2024 року у зв’язку із відсутністю фінансування на 2024 рік по КЕКВ 3122 «Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів»
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2024 року у зв’язку із відсутністю фінансування на 2023 рік по КЕКВ 3122 «Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів»
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 95-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: Будівництво адміністративної будівлі Хустського районного суду по вул. Пушкіна, б/н в м. Хуст 1 88 437 726,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 63 883 974,60
UAH (в тому числі ПДВ 10 647 329,10 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін