Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Очікувана вартість
2 050 000,00 UAH
UA-2019-05-24-000650-c 15136ca837d94f9dbb6bba874745bedb
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження замовника: 76009, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа замовника: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 15:17
Очікувана вартість: 2 050 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3043 шт
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (503 найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-000650-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 29 травня 2019 15:38
ВИМОГА про Внесення змін до Тендерної Документації
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ", було оголошено закупівлю UA-2019-05-24-000650-c на Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
ТОВ «ТД «Агросфера» в особі Музальова Ірина Вікторівна, не погоджується з деякими умовами Замовника наведеними в Тендерній документації, та вимагає скасувати їх, на правових підставах, а саме:
1. Вимога замовника щодо надання підтвердження наявності матеріально-технічної бази в конкретному регіоні
Відповідно до рішення АКМУ № 389 – р/пк-пз від 31.01.2017 р.
Зміст вимоги
Згідно пункту 1 рішення Колегії, Скаржник вимагає відмінити рішення Замовника щодо встановлення вимоги в ТД про наявність складу на території Сахновщинського району Харківської області, наявність автотранспорту для доставки вугілля
На думку Скаржника, у зв’язку з тим, що місцем поставки вугілля є "загальноосвітні навчальні заклади, дошкільні навчальні заклади Сахновщинського району Харківської області", вимога щодо наявності складу є необгрунтованою та недоречною.
Рішення Колегії АМКУ
Вимога скаржника задоволена, з наступних причин:
Згідно рішення АМКУ прийняти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, що мають в наявності склад на території Сахновщинського району Харківської області, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть виконати умови поставки, але не мають відповідних складів на території району.
Замовник також не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищезазначеної вимоги.
Виходячи з наведеного, Замовник повинен внести відповідні зміни до ТД в цій частині.
2. Вимога замовника щодо надання підтвердних документів щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації

Відповідно до рішення АКМУ № 1002 – р/пк-пз від 03.03.2017 р.
Зміст вимоги
Згідно пункту 3 Рішення АМКУ Скаржник вимагає внести зміни в ТД.
Скаржник повідомляє, що в пункті 5 розділу III ТД для підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник вимагає надання довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, із зберігання товару, його навантаження та доставки до Замовника із зазначенням інформації про ПІБ працівників, ідентифікаційний номер, посада, спеціалізація, досвід роботи на займаній посаді, а також копій документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці (копії наказів про прийняття працівників на роботу, або копії трудових книжок перша сторінка та сторінка із останнім записом про прийняття на роботу; або копії договору цивільно- правового характеру, або інший документ, що підтверджує наявність працівників), а також копію податкового розрахунку сум доходів, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній квартал поточного року.
На думку Скаржника, інформація про суми нарахованого доходу та утриманого з нього податку є конфіденційною інформацією і не підлягаю розголошенню без відома суб'єкта персональних даних. Враховуючи викладене, у разі відмови хоча б однієї особи (персональні дані якої зазначені у податковому розрахунку за формою № 1ДФ) на використання свої персональних даних, пропозиція такого учасника Процедури закупівлі може бути відхилена Замовником як така, що не відповідає ТД, з незалежних від учасника Процедури закупівлі причин.
Рішення Колегії АМКУ
Вимога скаржника задоволена, з наступних причин:
Згідно рішення Колегії: «Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення даної вимоги в Документації.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників тими, хто може надати зазначений документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Виходячи з наведеного, Замовник повинен внести відповідні зміни до Документації в цій частині».

3. Вимога замовника щодо наявності працівників у певній кількості

Відповідно до рішення АКМУ № 9941 – р/пк-пз від 26.09.2018 р.
Зміст вимоги
Скаржник зазначає, що підпунктом 2.2 додатку 1 вимагається надати завірені копії свідоцтва про проходження спеціального навчання виконавців робіт (не менше трьох) та керівників робіт (не менше двох).
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Таким чином кількість осіб, яку прописує Замовник, є неправомірною, оскільки не відповідає вимогам Ліцензійних умов. Скаржник зазначає, що для нього дана вимога є дискримінаційною, оскільки він має свідоцтва про проходження спеціального навчання виконавців робіт (не менше двох), а також має свідоцтва про проходження спеціального навчання керівника робіт (не менше одного).
Рішення Колегії АМКУ
Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають завірені копії свідоцтва про проходження спеціального навчання виконавців робіт (не менше трьох) та керівників робіт (не менше двох), що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника

Зміст вимоги
Скаржник зазначає, що в підпункті 2 пункту 2 додатку 1 Документації вимагається надати копії свідоцтв персоналу, який буде задіяний у наданні послуг та зазначений у довідці, а саме: - електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації – не менше 2-х осіб; - налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 2 осіб.
Рішення Колегії АМКУ
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності копії свідоцтв електромонтерів охоронно- пожежної сигналізації (не менше 2-х осіб) та налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) (не менше 2 осіб) (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника).

На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі
ПРОСИМО:
1. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
2. Внести зміни в Тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2019 14:54
Вирішили:
1. Доручити секретарю тендерного комітету Бідочці Н.М. оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію та протокол про недоцільність внесення змін до тендерної документації (процедура закупівлі UA-2019-05-24-000650-с).

Документи подані скаржником

29 травня 2019 15:38
вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-24-000650-c.c2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ФОП Чайка Вікторія Василівна, Код ЄДРПОУ:2986902982
Дата подання: 31 травня 2019 20:16
Скарга на умови Тендерної Документації
Скарга на умови Тендерної Документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 05 червня 2019 11:09
Дата рішення: 25 червня 2019 21:54
рішення від 03.06.2019 № 7108.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 11:09
рішення від 20.06.2019 № 8127.pdf
Дата публікації: 25 червня 2019 21:54

Документи подані скаржником

31 травня 2019 20:09
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

05 червня 2019 11:09
рішення від 03.06.2019 № 7108.pdf
25 червня 2019 21:54
рішення від 20.06.2019 № 8127.pdf

Актуальні тендери

До пошуку