Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Очікувана вартість
2 050 000,00 UAH
UA-2019-05-24-000650-c 15136ca837d94f9dbb6bba874745bedb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження замовника: 76009, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа замовника: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 12:24
Очікувана вартість: 2 050 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3043 шт
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (503 найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 червня 2019 16:39
Електронний цифровий підпис
26 червня 2019 16:39
Додаток 6 Запасні частини в новій редакції.doc
26 червня 2019 16:39
Додаток 5 Запасні частини в новій редакції.docx
26 червня 2019 16:39
Додаток 4 Запасні частини в новій редакції.docx
26 червня 2019 16:39
Додаток 3 Запасні частини в новій редакції.doc
26 червня 2019 16:39
Додаток 2 Запасні частини в новій редакції.docx
26 червня 2019 16:39
Додаток 1 Запасні частини в новій редакції.docx
26 червня 2019 16:39
Тендерна документація на Запасні частини в новій редакції від 26 06 2019.docx
26 червня 2019 16:39
Зміни до тендерної документації 26 06 2019.pdf
26 червня 2019 16:39
Протокол засідання тендерного комітету від 26 06 2019 № 44.pdf
24 травня 2019 15:47
Додаток 6 Запасні частини.doc
24 травня 2019 15:47
Додаток 5 Запасні частини.docx
24 травня 2019 15:47
Додаток 4 Запасні частини.docx
24 травня 2019 15:47
Додаток 3 Запасні частини.doc
24 травня 2019 15:47
Додаток 2 Запасні частини.docx
24 травня 2019 15:47
Додаток 1 Запасні частини.docx
24 травня 2019 15:47
Тендерна документація на Запасні частини від 24 05 2019.docx
26 червня 2019 16:39
Електронний цифровий підпис
24 травня 2019 15:47
Електронний цифровий підпис
26 червня 2019 16:39
Додаток 6 Запасні частини в новій редакції.doc
26 червня 2019 16:39
Додаток 5 Запасні частини в новій редакції.docx
26 червня 2019 16:39
Додаток 4 Запасні частини в новій редакції.docx
26 червня 2019 16:39
Додаток 3 Запасні частини в новій редакції.doc
26 червня 2019 16:39
Додаток 2 Запасні частини в новій редакції.docx
26 червня 2019 16:39
Додаток 1 Запасні частини в новій редакції.docx
26 червня 2019 16:39
Тендерна документація на Запасні частини в новій редакції від 26 06 2019.docx
26 червня 2019 16:39
Зміни до тендерної документації 26 06 2019.pdf
26 червня 2019 16:39
Протокол засідання тендерного комітету від 26 06 2019 № 44.pdf
24 травня 2019 15:47
Додаток 6 Запасні частини.doc
24 травня 2019 15:47
Додаток 5 Запасні частини.docx
24 травня 2019 15:47
Додаток 4 Запасні частини.docx
24 травня 2019 15:47
Додаток 3 Запасні частини.doc
24 травня 2019 15:47
Додаток 2 Запасні частини.docx
24 травня 2019 15:47
Додаток 1 Запасні частини.docx
24 травня 2019 15:47
Тендерна документація на Запасні частини від 24 05 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-000650-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД Агросфера", Код ЄДРПОУ:36906616
Дата подання: 29 травня 2019 15:38
ВИМОГА про Внесення змін до Тендерної Документації
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ", було оголошено закупівлю UA-2019-05-24-000650-c на Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
ТОВ «ТД «Агросфера» в особі Музальова Ірина Вікторівна, не погоджується з деякими умовами Замовника наведеними в Тендерній документації, та вимагає скасувати їх, на правових підставах, а саме:
1. Вимога замовника щодо надання підтвердження наявності матеріально-технічної бази в конкретному регіоні
Відповідно до рішення АКМУ № 389 – р/пк-пз від 31.01.2017 р.
Зміст вимоги
Згідно пункту 1 рішення Колегії, Скаржник вимагає відмінити рішення Замовника щодо встановлення вимоги в ТД про наявність складу на території Сахновщинського району Харківської області, наявність автотранспорту для доставки вугілля
На думку Скаржника, у зв’язку з тим, що місцем поставки вугілля є "загальноосвітні навчальні заклади, дошкільні навчальні заклади Сахновщинського району Харківської області", вимога щодо наявності складу є необгрунтованою та недоречною.
Рішення Колегії АМКУ
Вимога скаржника задоволена, з наступних причин:
Згідно рішення АМКУ прийняти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, що мають в наявності склад на території Сахновщинського району Харківської області, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть виконати умови поставки, але не мають відповідних складів на території району.
Замовник також не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищезазначеної вимоги.
Виходячи з наведеного, Замовник повинен внести відповідні зміни до ТД в цій частині.
2. Вимога замовника щодо надання підтвердних документів щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації

Відповідно до рішення АКМУ № 1002 – р/пк-пз від 03.03.2017 р.
Зміст вимоги
Згідно пункту 3 Рішення АМКУ Скаржник вимагає внести зміни в ТД.
Скаржник повідомляє, що в пункті 5 розділу III ТД для підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник вимагає надання довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, із зберігання товару, його навантаження та доставки до Замовника із зазначенням інформації про ПІБ працівників, ідентифікаційний номер, посада, спеціалізація, досвід роботи на займаній посаді, а також копій документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці (копії наказів про прийняття працівників на роботу, або копії трудових книжок перша сторінка та сторінка із останнім записом про прийняття на роботу; або копії договору цивільно- правового характеру, або інший документ, що підтверджує наявність працівників), а також копію податкового розрахунку сум доходів, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній квартал поточного року.
На думку Скаржника, інформація про суми нарахованого доходу та утриманого з нього податку є конфіденційною інформацією і не підлягаю розголошенню без відома суб'єкта персональних даних. Враховуючи викладене, у разі відмови хоча б однієї особи (персональні дані якої зазначені у податковому розрахунку за формою № 1ДФ) на використання свої персональних даних, пропозиція такого учасника Процедури закупівлі може бути відхилена Замовником як така, що не відповідає ТД, з незалежних від учасника Процедури закупівлі причин.
Рішення Колегії АМКУ
Вимога скаржника задоволена, з наступних причин:
Згідно рішення Колегії: «Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення даної вимоги в Документації.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників тими, хто може надати зазначений документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Виходячи з наведеного, Замовник повинен внести відповідні зміни до Документації в цій частині».

3. Вимога замовника щодо наявності працівників у певній кількості

Відповідно до рішення АКМУ № 9941 – р/пк-пз від 26.09.2018 р.
Зміст вимоги
Скаржник зазначає, що підпунктом 2.2 додатку 1 вимагається надати завірені копії свідоцтва про проходження спеціального навчання виконавців робіт (не менше трьох) та керівників робіт (не менше двох).
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Таким чином кількість осіб, яку прописує Замовник, є неправомірною, оскільки не відповідає вимогам Ліцензійних умов. Скаржник зазначає, що для нього дана вимога є дискримінаційною, оскільки він має свідоцтва про проходження спеціального навчання виконавців робіт (не менше двох), а також має свідоцтва про проходження спеціального навчання керівника робіт (не менше одного).
Рішення Колегії АМКУ
Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають завірені копії свідоцтва про проходження спеціального навчання виконавців робіт (не менше трьох) та керівників робіт (не менше двох), що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника

Зміст вимоги
Скаржник зазначає, що в підпункті 2 пункту 2 додатку 1 Документації вимагається надати копії свідоцтв персоналу, який буде задіяний у наданні послуг та зазначений у довідці, а саме: - електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації – не менше 2-х осіб; - налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 2 осіб.
Рішення Колегії АМКУ
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності копії свідоцтв електромонтерів охоронно- пожежної сигналізації (не менше 2-х осіб) та налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) (не менше 2 осіб) (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника).

На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі
ПРОСИМО:
1. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
2. Внести зміни в Тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2019 14:54
Вирішили:
1. Доручити секретарю тендерного комітету Бідочці Н.М. оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію та протокол про недоцільність внесення змін до тендерної документації (процедура закупівлі UA-2019-05-24-000650-с).

Документи подані скаржником

29 травня 2019 15:38
вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-24-000650-c.c2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ФОП Чайка Вікторія Василівна, Код ЄДРПОУ:2986902982
Дата подання: 31 травня 2019 20:16
Скарга на умови Тендерної Документації
Скарга на умови Тендерної Документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 05 червня 2019 11:09
рішення від 03.06.2019 № 7108.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 11:09
рішення від 20.06.2019 № 8127.pdf
Дата публікації: 25 червня 2019 21:54
Номер скарги: UA-2019-05-24-000650-c.a3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ФОП Чайка Вікторія Василівна, Код ЄДРПОУ:2986902982
Дата подання: 14 липня 2019 18:36
Скарга щодо дій Замовника
Скарга щодо дій Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 17 липня 2019 17:59
Рішення від 17.07.2019 № 9566.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 17:59
Рішення від 31.07.2019 № 10402.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2019 21:25

Документи подані скаржником

31 травня 2019 20:09
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

05 червня 2019 11:09
рішення від 03.06.2019 № 7108.pdf
25 червня 2019 21:54
рішення від 20.06.2019 № 8127.pdf

Документи подані скаржником

14 липня 2019 18:18
електрика1.pdf
14 липня 2019 18:19
свічки запалювання.pdf
14 липня 2019 18:19
колодки гальмівні.pdf
14 липня 2019 18:20
Відгук Трансгаз.pdf
14 липня 2019 18:24
електрика2.pdf
14 липня 2019 18:27
СКАРГА 43 ЛИСТА.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Автоексперт 1 726 564,31
UAH з ПДВ
1 529 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чайка Вікторія Василівна 1 797 275,00
UAH з ПДВ
1 529 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Карпійчук Денис Федорович 1 885 000,00
UAH з ПДВ
1 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Редькін Володимир Вікторович 2 002 243,26
UAH з ПДВ
2 002 243,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 10:28
додаток 4
11 липня 2019 10:27
додаток 4
11 липня 2019 10:27
додаток 4
11 липня 2019 10:27
Додаток 5. Цінова
11 липня 2019 10:27
Додаток 5. Цінова
11 липня 2019 10:27
Додаток 2.
11 липня 2019 10:27
супровідний лист
03 липня 2019 15:30
sign.p7s
03 липня 2019 15:28
свічки запалювання.pdf
03 липня 2019 15:28
колодки гальмівні.pdf
03 липня 2019 15:28
електрика2.pdf
03 липня 2019 15:28
електрика1.pdf
03 липня 2019 15:27
Додаток 2. Витяг з ЄДР.pdf
03 липня 2019 15:27
Відгук Трансгаз.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Автоексперт
#36734021
Рішення скасоване 1 529 250,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 14:43
ТОВ Автоексперт
#36734021
Відхилено 1 529 250,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 14:52
ФОП Чайка Вікторія Василівна
#2986902982
Відхилено 1 529 625,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 15:21
ФОП Карпійчук Денис Федорович
#3343704816
Відхилено 1 725 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 14:43
ФОП Редькін Володимир Вікторович
#2982507494
Відхилено 2 002 243,26
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 15:41

Інформація про відміну

Дата відміни
09 серпня 2019 15:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку