Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект учнівської меблі для учня 1-го класу (стіл одномісний та стілець)
Очікувана вартість
816 000,00 UAH
UA-2019-05-24-000647-b 244da29c296348999992162178f06599
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болотіна Олеся Михайлівна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04653220
Вебсайт: http://osvita-yu.mk.ua
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, Незалежності 16
Контактна особа: Болотіна Олеся Михайлівна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 16:30
Початок аукціону: 11 червня 2019 15:57
Очікувана вартість: 816 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Відповідність товару вимогам чинного законодавства (ГОСТ, ДСТУ тощо). Більш детальні вимоги містяться в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
480 шт
Комплект учнівської меблі для учня 1-го класу (стіл одномісний та стілець)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Южноукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 імені Захисників Вітчизни Южноукраїнської міської ради Миколаївської області, б-р. Курчатова, 8; Южноукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Южноукраїнської міської ради Миколаївської області, б-р. Шкільний, 3; Южноукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Южноукраїнської міської ради Миколаївської області, б-р. Цвіточний, 5; Южноукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Южноукраїнської міської ради Миколаївської області, пр-т Незалежності, 16.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комплект учнівської меблі для учня 1-го класу (стіл одномісний та стілець) Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-000647-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон", Код ЄДРПОУ:39174789
Дата подання: 28 травня 2019 12:14
Зміни до тендерної документації
Шановні члени тендерного комітету, Шановний Голово:
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Водночас, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Ураховуючи викладене, замовник самостійно приймає рішення про включення до тендерної документації вимоги надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій та інформації про розмір, вид та умови надання такого забезпечення.
Разом з тим, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників.
Згідно ст.16. Кваліфікаційні критерії ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо виключити з ТД наступні вимоги Замовника:
1.Замовник у П.4. додатку 3 до ТД у Розділі Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підпрнємців), вимагає: «Завірені належним чином копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів згідно положень ет.ІЗ Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за формами встановленими Міністерством фінансів України або копію звіту суб’єкта малого підприємництва за 2018 рік за формами встановленими Міністерством фінансів України. Якщо учасник, створений пізніше зазначеного звітного періоду, він надає проміжну фінансову звітність з вказанням цього в інформаційній довідці довільної форми», - такі вимоги не передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі» для понадпорогових закупівель. Просимо скасувати цей пункт у ТД.
2. У п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція і підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає: «інформаційну довідку про можливість забезпечення заходів із захисту довкілля, адресована голові тендерного комітету у формі та копію сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 IDT»
Для виробників меблів в Україні сертифікація є добровільна . У данному випадку сертифікується процесс виробництва (екологіний менеджмент). Сертифікація ISO 14001 не є обов'язковою. Вимога не обов'язкового сертифікату обмежує коло учасників закупівлі.
Якість та відповідність продукції, що постачається може бути підтверджена сертифікатом відповідності Державної системи сертифікації УкрСЕПРО на відповідність продукції вимогам ДСТУ ГОСТ 22046-2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови.
Звертаємось до тендерного комітету з пропозицією змінити вимогу щодо надання копії Сертифікату ISO 14001, на лист від виробника продукції, про те, що при виробницві товару підприємство застосовує заходи із захусту довкілля, передбачені законодавством України.
3. У додаток 4 до ТД Замовником поставлені вимоги: «Товар повинен бути виготовлений компанією-виробником, система управління якістю якого відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», на підтвердження чого учасником надається копія відповідного сертифікату технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» не має відношення до якості продукції, зокрема до його технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, та носить стандарти якісного управління (менежменту) підприємством. У цьому стандарті використано процесний підхід, елементами якого є цикл «Plan-Do-Check-Act» (PDCA) («Плануй-Виконуй-Перевіряй-Дій») та ризикрієнтоване мислення.
Процесний підхід дає змогу організації планувати свої процеси та їхні взаємодії.
Цикл PDCA дає змогу організації забезпечувати впевненість у тому, що її процеси адекватно забезпечені ресурсами та керовані і що можливості для поліпшування визначено та зреалізовано.
Ризик-орієнтоване мислення дає змогу організації визначати чинники, які можуть спричиняти відхилення її процесів та її системи управління якістю від запланованих результатів, щоб установлювати запобіжні заходи контролю для унайменшення негативних впливів і якнайбільшого використання можливостей, у міру їх виникнення (див. A.4).
Постійне задоволення вимог і врахування майбутніх потреб і очікувань- це складне завдання для організацій у середовищі, яке стає все більш динамічним і складним. Для досягнення цієї цілі організація може вирішити за необхідне прийняти різноманітні форми поліпшування на додаток до коригування та постійного поліпшування, як-от проривні зміни, інновації та реорганізація.
Звертаємось до тендерного комітету з пропозицією відмінити вимогу надання копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
З повагою, учасник торгів.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 травня 2019 13:09
Управління освіти Южноукраїнської міської ради, розглянувши звернення Учасника за роз’ясненнями від 28.05.2019, 12:14. ID: UA-2019-05-24-000647-B.B1, відповідно до якого Учасник закупівлі вимагає внести зміни до тендерної документації, надає наступне роз’яснення.
1. Згідно з пунктом 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження сканованих файлу(ів), зокрема, з іншими документами та матеріалами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації
Пунктом 4 розділу «Інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» додатку 3 до ТД встановлено, що завірені належним чином копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів згідно положень ст.13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за формами встановленими Міністерством фінансів України або копію звіту суб’єкта малого підприємництва за 2018 рік за формами встановленими Міністерством фінансів України. Якщо учасник, створений пізніше зазначеного звітного періоду, він надає проміжну фінансову звітність з вказанням цього в інформаційній довідці довільної форми.
Зазначена вимога тендерної документації передбачена у відповідності з вимогами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. По суті самої вимоги повідомляємо. Вимога в наданні копій балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів згідно положень ст.13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за формами встановленими Міністерством фінансів України або копію звіту суб’єкта малого підприємництва за 2018 рік за формами встановленими Міністерством фінансів України зумовлена тим, що згідно Наказу № 73 від 07.02.2013 року Міністерства фінансів України, що починаючи з І квартал 2013 року і в наступних звітних періодах, усі юридичні особи (крім банків та бюджетних установ), які зобов’язані подавати фінансову звітність згідно із законодавством, застосовують форми фінансової звітності, визначені Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до складання фінансової звітності», що дає можливість встановити: баланс (звіт про фінансовий стан) - фінансовий стан підприємства, який відображає на певну дату його активи, зобов’язання і власний капітал; звіт про рух грошових коштів - відображає надходження і вибуття грошових коштів протягом звітного періоду в результаті операційної, інвестиційної та фінансової діяльності; звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) - інформацію про доходи, витрати, фінансові результати та сукупний дохід. Вимога в наданні даних документів зумовлена, тим, що: перше – встановити чи є в учасника достатня фінансова спроможність на утримання та придбання обладнання та матеріально-технічної бази підприємства; друге – встановити, чи відбувався грошовий оборот на підприємству учасника, по виконанню аналогічних договорів, що надані на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів поставки.

2. Згідно з пунктом 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження сканованих файлу(ів), зокрема, інформаційну довідку про можливість забезпечення заходів із захисту довкілля, адресована голові тендерного комітету у формі та копію сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 IDT.
Як визначено у розділі 0.2 Завдання системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT), системний підхід до екологічного управління може забезпечити найвище керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки, але не виключно, сприянню організації у виконанні обов’язкових для дотримання відповідності вимог; контролюванню (або впливанню на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення.
Крім того, управління освіти Южноукраїнської міської ради зазначає, що міжнародною організацією зі стандартизації IS0 15.09.2015 прийняті нові версії стандартів ISО 9001:2015 та IS0 14001:2015. Згідно з наказом Національного органу зі стандартизації України (ДП "УкрНДНЦ") від 31.12.2015 № 221, з 01.07.2016 прийняті методом гармонізації та видані українською мовою національні стандарти:
- ДСТУ ІSО 9000:2015 "Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів" (ISО 9000:2015, IDT);
- ДСТУ ISО 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" (ISО 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISО 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" (ISО 14001:2015, IDT).
Згідно з наказом Національного органу зі стандартизації України від 04.12.2015 № 172 в Україні скасовуються наступні нормативні документи:
- ДСТУ ISО 9000:2007 - з 01 липня 2016 року;
- ДСТУ ISО 9001:2009 - з 15 вересня 2018 року;
- ДСТУ ISО 14001:2006 - з 15 вересня 2018 року.

Але, з метою розширення кола Учасників, управління освіти Южноукраїнської міської ради погоджується на внесення змін до тендерної документації, в частині зміни умов надання копії сертифікату ISO 14001 та/або листа від виробника продукції про те, що при виробництві товару підприємство застосовує заходи із захисту довкілля, передбачені чинним законодавством України.
З огляду на вищезазначене, абзац 8 пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД викласти в наступній редакції: «інформаційну довідку про можливість забезпечення заходів із захисту довкілля, адресована голові тендерного комітету у формі та копію сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 IDT та/або лист від виробника продукції про те, що при виробництві товару підприємство застосовує заходи із захисту довкілля, передбачені чинним законодавством України».

3. Згідно додатку 4 до ТД, товар повинен бути виготовлений компанією-виробником, система управління якістю якого відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», на підтвердження чого учасником надається копія відповідного сертифікату технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
У ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» зазначено, що водночас з процесним підходом, принципами системи управління якістю, контролю невідповідної продукції та вимогами постійного поліпшування до стандарту було внесено нові вимоги, які направленні на підвищення ефективності та результативності системи управління якістю підприємства. Нові вимоги потребують наявності нових знань та навичок. Саме тому Замовник вважає за необхідне дотримуватись найактуальніших вимог та стандартів для забезпечення отримання найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих.

Таким чином, Учасником не правильно було кваліфіковано вимогу у наданні Сертифікату ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікату ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT), як дискримінаційну. Замовник скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначених сертифікатів, Замовник розумує, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість продукції, що ним виробляється, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам.
Крім того, ані Законом, ані жодним іншим нормативно-правовим актом України не передбачено обов’язку обґрунтовувати Замовником, встановлені ним вимоги до предмета закупівлі.
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається власне обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні.
Тому, з метою розширення кола Учасників, управління освіти Южноукраїнської міської ради погоджується лише на внесення змін до тендерної документації в частині вимог щодо надання копії сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 IDT. В частині інших вимог Учасника у зверненні за роз’ясненнями від 28.05.2019, 12:14 (ID: UA-2019-05-24-000647-B.B1) відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації, є недоцільними та необґрунтованими.

Голова тендерного комітету Болотіна О.М.

Документи подані скаржником

28 травня 2019 12:14
Вимога.docx

Документи

30 травня 2019 13:08
протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-24-000647-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 27 червня 2019 18:13
Скарга на рішення Замовника
Детальні обставини та обгрунтування вимог містяться в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 20:18
Рішення від 03.07.2019 № 8761 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 20:18
Рішення від 18.07.2019 № 9714.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 19:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано відповідно до протоколу від 24.07.2019 №6
Дата виконання рішення замовником: 24 липня 2019 10:22

Документи подані скаржником

27 червня 2019 18:13
Скарга.pdf

Документи подані замовником

24 липня 2019 10:21
протокол від 24.07.2019 №6

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Розком 640 800,00
UAH з ПДВ
636 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПИЛИПЕНКО А.А. 804 480,00
UAH з ПДВ
640 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Цвях" 777 600,00
UAH з ПДВ
689 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 810 240,00
UAH з ПДВ
774 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 16:18
Виписка.pdf
10 червня 2019 16:18
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 16:36
Довідка МВС.pdf
07 червня 2019 14:24
Електронний підпис
07 червня 2019 14:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 16:04
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Розком

ФОП ПИЛИПЕНКО А.А.

ТОВ "Торговий дім "Цвях"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Розком
#32210799
Рішення скасоване 636 480,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:22
ФОП ПИЛИПЕНКО А.А.
#3285418230
Рішення скасоване 640 320,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:22
ТОВ "Торговий дім "Цвях"
#31603861
Рішення скасоване 689 760,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:22
ТОВ Розком
#32210799
Переможець 636 480,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Розком
#32210799
636 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 14:06
протокол від 11.09.2019 укладений
11 вересня 2019 13:57
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 11:28
договір 446 укладений
14 серпня 2019 11:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 636 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 106 080,00 UAH)