Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичні матеріали
Очікувана вартість
681 480,00 UAH
UA-2019-05-24-000627-c 1b0c4adf58af4cdbb2415ee57c4ccbfa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочервей Марина Олександрівна

0485591323 natal.secret.0609@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Лиманської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 35348209
Місцезнаходження: 67500, Україна , Одеська обл., ДОБРОСЛАВ, Одеська область, Лиманський р-н, смт Доброслав, проспект 40-річчя Визволення,2
Контактна особа: Кочервей Марина Олександрівна
0485591323
natal.secret.0609@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:55
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:55
Очікувана вартість: 681 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 044,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


ДК 021:2015, код 39160000-1 Шкільні меблі (Дидактичні матеріали)

ДК 021:2015, код 39160000-1 Шкільні меблі (Дидактичні матеріали)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 комп.
Ваги математичні демонстраційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
42 комп.
Демонстраційний комплект вимірювальних приладів (лінійка 1 м, 2 трикутники, циркуль, транспортир)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
42 комп.
Набір годинників пісочних (1, 2, 5 хв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
42 шт.
Килимок-конструктор з пазлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
42 шт.
Модель-глобус «Будова Землі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
42 комп.
Мікроскоп учнівський малий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
210 шт.
Лупа шкільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
42 комп.
Навчально-демонстраційний комплект “Методика Кюїзенера” (комплект для вчителя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
42 комп.
Набір «Частини цілого на крузі. Прості дроби»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 комп.
Наочно-дидактичний матеріал з німецької мови на магнітах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
40 комп.
Наочно-дидактичний матеріал з англійської мови
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки товару протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару за наявності відповідного бюджетного фінансування Замовника. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 15:32
Тендерна документація (дидактичний матеріал).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

,Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2019 16:33
Дата відповіді: 31 травня 2019 09:20
Шановний, Замовнику! Для уникнення можливості поставки неякісного товару та з метою забезпечення інтересів Замовника щодо отримання якісного та безпечного до використання обладнання, пропонуємо доповнити тендерну документацію вимогою наступного змісту: З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи: -порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника; - якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання на кабінет початкових класів із зазначенням найменування замовника та номера тендеру в системі публічних закупівель; - копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання на навчальні кабінети - кабінет початкових класів, підписані виробником товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Користуючись наданим правом Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА 654 360,00
UAH з ПДВ
652 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" 653 340,00
UAH з ПДВ
653 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 09:40
Електронний підпис
07 червня 2019 09:39
Цінова пропозиція.pdf
07 червня 2019 09:39
Технічна специфікація.pdf
07 червня 2019 09:39
Стаття 17.pdf
07 червня 2019 09:39
Проект договору.pdf
07 червня 2019 09:39
Порівняльна таблиця.pdf
07 червня 2019 09:39
Згода на обробку даних.pdf
07 червня 2019 09:39
Єдиного податку.pdf
07 червня 2019 09:39
Довідка щодо ліцензії.pdf
07 червня 2019 09:39
Довідка МТБ.pdf
07 червня 2019 09:38
Гарантійний екологія.pdf
07 червня 2019 09:38
Витяг з ЄДР.PDF
07 червня 2019 09:38
Виписка з ЄДРПОУ (2).jpeg
07 червня 2019 09:38
Виписка з ЄДРПОУ (1).jpeg

Публічні документи

03 червня 2019 17:11
Технічна специфікація.pdf
03 червня 2019 17:11
Статут.pdf
03 червня 2019 17:11
Стаття 17.pdf
03 червня 2019 17:11
Пропозиція.pdf
03 червня 2019 17:11
Проект договору.pdf
03 червня 2019 17:11
Паспорт, код дир.pdf
03 червня 2019 17:11
Згода на обробку даних.pdf
03 червня 2019 17:11
Витяг платник ЄП.pdf
03 червня 2019 17:11
Витяг з протоколу.pdf
03 червня 2019 17:11
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
#3005720063
Відхилено 652 310,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"
#42404696
Відхилено 653 340,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:28

Документи

12 червня 2019 15:10
Електронний підпис
12 червня 2019 15:05
протокол 97.docx

Документи

12 червня 2019 15:27
Електронний підпис
12 червня 2019 15:20
протокол 98.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
12 червня 2019 15:28
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі