Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 231912 /Н-25/ - Марківці через Вишневе км 1+200 - км 2+200
Очікувана вартість
3 681 256,00 UAH
UA-2019-05-24-000454-b b59cd17e7f1048118d2747c7b10830ce
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Служба місцевих автодоріг
Код ЄДРПОУ: 41792792
Місцезнаходження замовника: 29000, Україна, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
Контактна особа замовника: Вінський Станіслав Вікентійович
+380673830251
dp_sad@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 25 червня 2019 13:45
Очікувана вартість: 3 681 256,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 406,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 231912 /Н-25/ - Марківці через Вишневе км 1+200 - км 2+200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення, О 231912 /Н-25/ - Марківці через Вишневе км 1+200 - км 2+200
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 червня 2019 10:59
Електронний цифровий підпис
04 червня 2019 10:47
Таблиця змін.doc
04 червня 2019 10:47
ТД Марківці із змінами.doc
04 червня 2019 10:46
проект договору із змінами.doc
24 травня 2019 14:13
ТЗ Марківці.PDF
24 травня 2019 14:13
ТД Марківці.doc
24 травня 2019 14:13
проект договору.doc
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 6.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 5.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 4.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 3.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 2.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 1.docx
04 червня 2019 10:59
Електронний цифровий підпис
24 травня 2019 14:19
Електронний цифровий підпис
04 червня 2019 10:47
Таблиця змін.doc
04 червня 2019 10:47
ТД Марківці із змінами.doc
04 червня 2019 10:46
проект договору із змінами.doc
24 травня 2019 14:13
ТЗ Марківці.PDF
24 травня 2019 14:13
ТД Марківці.doc
24 травня 2019 14:13
проект договору.doc
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 6.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 5.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 4.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 3.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 2.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо додатку 4
Дата подання: 27 травня 2019 14:48
Дата відповіді: 30 травня 2019 08:57
У Додатку № 4 до тендерної документації з предмета закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 231912 /Н-25/ - Марківці через Вишневе км 1+200 - км 2+200», оголошення UA-2019-05-24-000454-b, встановлено необхідність зазначення серед працівників робітничих професій (Таблиця 1), механізаторів (не менше 15 осіб). Відповідно до Класифікатора професій України (ДК 003:2010), (Наказ Держспоживстандарту України від 28.07.2010 року № 327), який є складовою частиною державної системи класифікації і кодування техніко-економічної та соціальної інформації в Україні та який є обов’язковим для застосування всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників, у додатках А і Б містить покажчики професійних назв робіт за класифікаційними угрупованнями та абетковий покажчик професійних назв робіт. Зокрема, серед професійних назв робіт щодо механізаторів міститься наступна інформація: код Класифікатора професій – 8333, код Загальносоюзного класифікатора професій, посад та тарифних розрядів – 14444, випуск Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «ВИПУСК 67 Водний транспорт», професійна назва роботи: «Механізатор (докер-механізатор) комплексної бригади на навантажувально-розвантажувальних роботах». Таким чином, прослідковується, що професійну назву роботи: «Механізатор (докер-механізатор) комплексної бригади на навантажувально-розвантажувальних роботах» та кваліфікаційні вимоги до відповідної професії містить лише Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 67. «Водний транспорт», затверджений наказом Міністерства транспорту України від 10.12.2001 року № 863. У той час, як Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64. «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», який визначає кваліфікаційні характеристики професій відповідних будівельних, монтажних та ремонтно-будівельних робіт не містить професійну назву роботи: «Механізатор». У зв’язку із чим, відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та аналогічних їй положень тендерної документації просимо надати роз’яснення щодо тлумачення терміну «механізатор» в контексті працівника робітничих професій, з посиланням на відповідні положення законодавства, у разі невідповідності положень тендерної документації вимогам законодавства вимагаємо усунути відповідне порушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо кваліфікаційних критеріїв
Відповідно до вимог ч.5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність наступним кваліфікаційним критеріям, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно Додатку №4 ТД).
Згідно додатку №4 ТД Учасник надає інформаційну довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до надання послуг/робіт, із обов’язковим зазначенням наступних працівників:
Директор
Головний бухгалтер
Головний інженер
Начальник будівельно-монтажної дільниці (виконроб)
Начальник виробничо-технічного відділу (кошторисник)
Виконроб
Майстер (не менше 2 осіб)
Механізатори (не менше 15 осіб)
Дорожні робітники (не менше 15 осіб)
Вищевказані працівники інженерно-технічні працівники та робітничих професій повинні працювати на підприємстві за основним місцем роботи (трудова книжка повинна знаходитись на підприємстві)
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У тендерній документації відсутня вимога, що обов’язково у працівника повинна бути посада «Механізатор».
Поняття «механізатор» включається у себе наступні посади: водій, машиніст, машиніст – оператор, та інші посади.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет у порядку ч.1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає наступне роз’яснення щодо умов тендерної документації:
«Поняття «Механізатор» не відноситься та не відсилає до класифікатора професій, а являється узагальненим поняттям для таких професій як: водій, машиніст, машиніст – оператор, та інші посади.»
додаток 3
Дата подання: 13 червня 2019 13:23
Дата відповіді: 13 червня 2019 16:05
У Додатку № 3 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно завірені копії одного договору, довідки (довідка)/акти (акт) виконаних робіт/наданих послуг на повну вартість або частину вартості договору/відгук (відгуки) від Замовника (Замовників), щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у період з 2015 по 2018 роки). Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення термінів: «період», «строк». Натомість у главі 18 Розділу V Цивільного кодексу України обумовлені поняття, порядок визначення та обчислення строків, зокрема, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення (частина 1 ст. 251 ЦК України). Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами (частина 1 ст. 252 ЦК України). Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку (ст.ст. 253, 254 ЦК України). Мінекономрозвитку України на запит щодо обчислення строків відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" роз’яснило наступне: «Для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.» [URL: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=d6c6d6ed-bbd8-4463-a583-32b0a49d88a9&lang=uk-UA]. У зв’язку із чим, для правильного і однакового розуміння вказаних умов тендерної документації просимо роз’яснити з правової точки зору, наступні положення що відображені Замовником в контексті їх смислового зазначення в одному реченні, а саме: «до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно завірені копії одного договору…………………… щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у період з 2015 по 2018 роки)». Тобто, з урахуванням вище наведених положень законодавства вбачається, що потрібно подати 1 (один) договір, яким охоплюються договірні зобов’язання з надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт протягом 4 (чотирьох) років поспіль (період з 2015 по 2018 роки)? Чи з наведеного слідує, що потрібно подати 1 (один) договір, яким охоплюються договірні зобов’язання з надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт у 2015 році, або 2016 році, або 2017 році, або 2018 році?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку № 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно завірені копії одного договору, довідки (довідка)/акти (акт) виконаних робіт/наданих послуг на повну вартість або частину вартості договору/відгук (відгуки) від Замовника (Замовників), щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у період з 2015 по 2018 роки).
Дана вимога тендерної документації передбачає подання Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 1 (одного) договору, яким охоплюються договірні зобов’язання з надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт у 2015 році, або 2016 році, або 2017 році, або 2018 році та відповідні підтверджуючі документи виконання відповідних договірних зобов’язань.

Актуальні тендери

До пошуку