Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 231912 /Н-25/ - Марківці через Вишневе км 1+200 - км 2+200
Очікувана вартість
3 681 256,00 UAH
UA-2019-05-24-000454-b b59cd17e7f1048118d2747c7b10830ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінський Станіслав Вікентійович

+380673830251 dp_sad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба місцевих автодоріг
Код ЄДРПОУ: 41792792
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
Контактна особа: Вінський Станіслав Вікентійович
+380673830251
dp_sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 25 червня 2019 13:45
Очікувана вартість: 3 681 256,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 406,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 231912 /Н-25/ - Марківці через Вишневе км 1+200 - км 2+200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення, О 231912 /Н-25/ - Марківці через Вишневе км 1+200 - км 2+200
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2019 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 10:47
Таблиця змін.doc
04 червня 2019 10:47
ТД Марківці із змінами.doc
04 червня 2019 10:46
проект договору із змінами.doc
24 травня 2019 14:13
ТЗ Марківці.PDF
24 травня 2019 14:13
ТД Марківці.doc
24 травня 2019 14:13
проект договору.doc
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 6.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 5.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 4.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 3.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 2.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 1.docx
04 червня 2019 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 10:47
Таблиця змін.doc
04 червня 2019 10:47
ТД Марківці із змінами.doc
04 червня 2019 10:46
проект договору із змінами.doc
24 травня 2019 14:13
ТЗ Марківці.PDF
24 травня 2019 14:13
ТД Марківці.doc
24 травня 2019 14:13
проект договору.doc
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 6.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 5.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 4.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 3.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 2.docx
24 травня 2019 14:13
ДОДАТОК 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо додатку 4
Дата подання: 27 травня 2019 14:48
Дата відповіді: 30 травня 2019 08:57
У Додатку № 4 до тендерної документації з предмета закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 231912 /Н-25/ - Марківці через Вишневе км 1+200 - км 2+200», оголошення UA-2019-05-24-000454-b, встановлено необхідність зазначення серед працівників робітничих професій (Таблиця 1), механізаторів (не менше 15 осіб). Відповідно до Класифікатора професій України (ДК 003:2010), (Наказ Держспоживстандарту України від 28.07.2010 року № 327), який є складовою частиною державної системи класифікації і кодування техніко-економічної та соціальної інформації в Україні та який є обов’язковим для застосування всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників, у додатках А і Б містить покажчики професійних назв робіт за класифікаційними угрупованнями та абетковий покажчик професійних назв робіт. Зокрема, серед професійних назв робіт щодо механізаторів міститься наступна інформація: код Класифікатора професій – 8333, код Загальносоюзного класифікатора професій, посад та тарифних розрядів – 14444, випуск Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «ВИПУСК 67 Водний транспорт», професійна назва роботи: «Механізатор (докер-механізатор) комплексної бригади на навантажувально-розвантажувальних роботах». Таким чином, прослідковується, що професійну назву роботи: «Механізатор (докер-механізатор) комплексної бригади на навантажувально-розвантажувальних роботах» та кваліфікаційні вимоги до відповідної професії містить лише Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 67. «Водний транспорт», затверджений наказом Міністерства транспорту України від 10.12.2001 року № 863. У той час, як Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64. «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», який визначає кваліфікаційні характеристики професій відповідних будівельних, монтажних та ремонтно-будівельних робіт не містить професійну назву роботи: «Механізатор». У зв’язку із чим, відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та аналогічних їй положень тендерної документації просимо надати роз’яснення щодо тлумачення терміну «механізатор» в контексті працівника робітничих професій, з посиланням на відповідні положення законодавства, у разі невідповідності положень тендерної документації вимогам законодавства вимагаємо усунути відповідне порушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо кваліфікаційних критеріїв
Відповідно до вимог ч.5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність наступним кваліфікаційним критеріям, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно Додатку №4 ТД).
Згідно додатку №4 ТД Учасник надає інформаційну довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до надання послуг/робіт, із обов’язковим зазначенням наступних працівників:
Директор
Головний бухгалтер
Головний інженер
Начальник будівельно-монтажної дільниці (виконроб)
Начальник виробничо-технічного відділу (кошторисник)
Виконроб
Майстер (не менше 2 осіб)
Механізатори (не менше 15 осіб)
Дорожні робітники (не менше 15 осіб)
Вищевказані працівники інженерно-технічні працівники та робітничих професій повинні працювати на підприємстві за основним місцем роботи (трудова книжка повинна знаходитись на підприємстві)
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У тендерній документації відсутня вимога, що обов’язково у працівника повинна бути посада «Механізатор».
Поняття «механізатор» включається у себе наступні посади: водій, машиніст, машиніст – оператор, та інші посади.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет у порядку ч.1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає наступне роз’яснення щодо умов тендерної документації:
«Поняття «Механізатор» не відноситься та не відсилає до класифікатора професій, а являється узагальненим поняттям для таких професій як: водій, машиніст, машиніст – оператор, та інші посади.»
додаток 3
Дата подання: 13 червня 2019 13:23
Дата відповіді: 13 червня 2019 16:05
У Додатку № 3 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно завірені копії одного договору, довідки (довідка)/акти (акт) виконаних робіт/наданих послуг на повну вартість або частину вартості договору/відгук (відгуки) від Замовника (Замовників), щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у період з 2015 по 2018 роки). Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення термінів: «період», «строк». Натомість у главі 18 Розділу V Цивільного кодексу України обумовлені поняття, порядок визначення та обчислення строків, зокрема, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення (частина 1 ст. 251 ЦК України). Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами (частина 1 ст. 252 ЦК України). Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку (ст.ст. 253, 254 ЦК України). Мінекономрозвитку України на запит щодо обчислення строків відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" роз’яснило наступне: «Для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.» [URL: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=d6c6d6ed-bbd8-4463-a583-32b0a49d88a9&lang=uk-UA]. У зв’язку із чим, для правильного і однакового розуміння вказаних умов тендерної документації просимо роз’яснити з правової точки зору, наступні положення що відображені Замовником в контексті їх смислового зазначення в одному реченні, а саме: «до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно завірені копії одного договору…………………… щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у період з 2015 по 2018 роки)». Тобто, з урахуванням вище наведених положень законодавства вбачається, що потрібно подати 1 (один) договір, яким охоплюються договірні зобов’язання з надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт протягом 4 (чотирьох) років поспіль (період з 2015 по 2018 роки)? Чи з наведеного слідує, що потрібно подати 1 (один) договір, яким охоплюються договірні зобов’язання з надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт у 2015 році, або 2016 році, або 2017 році, або 2018 році?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку № 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно завірені копії одного договору, довідки (довідка)/акти (акт) виконаних робіт/наданих послуг на повну вартість або частину вартості договору/відгук (відгуки) від Замовника (Замовників), щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у період з 2015 по 2018 роки).
Дана вимога тендерної документації передбачає подання Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 1 (одного) договору, яким охоплюються договірні зобов’язання з надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт у 2015 році, або 2016 році, або 2017 році, або 2018 році та відповідні підтверджуючі документи виконання відповідних договірних зобов’язань.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 3 249 485,00
UAH з ПДВ
3 181 255,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд" 3 400 500,00
UAH з ПДВ
3 181 256,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МВМ-13" 3 569 600,00
UAH з ПДВ
3 569 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999" 3 681 167,86
UAH з ПДВ
3 681 167,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЛ+М" 3 681 256,00
UAH з ПДВ
3 681 256,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 11:11
Електронний підпис
04 липня 2019 11:10
Довіки переможця.pdf
26 червня 2019 17:44
Електронний підпис
26 червня 2019 17:42
Календарний план.pdf
23 червня 2019 20:27
Електронний підпис
23 червня 2019 20:27
Транспортна схема.pdf
23 червня 2019 20:27
Технічна частина.pdf
23 червня 2019 20:27
Статут.pdf
23 червня 2019 20:27
Протокол 10.pdf
23 червня 2019 20:27
Протокол 9.pdf
23 червня 2019 20:27
Протокол 7.pdf
23 червня 2019 20:27
Проект договору.pdf
23 червня 2019 20:27
ПДВ зав..pdf
23 червня 2019 20:27
паспорт, код.pdf
23 червня 2019 20:27
Опис.pdf
23 червня 2019 20:27
Накази.pdf
23 червня 2019 20:27
Наказ 448.pdf
23 червня 2019 20:27
Листи підтвердження.pdf
23 червня 2019 20:27
Копії трудових книжок.pdf
23 червня 2019 20:27
Інші документи.pdf
23 червня 2019 20:27
Звіт 1 ДФ.pdf
23 червня 2019 20:27
Договори на техніку.rar
23 червня 2019 20:27
Довідки ст 17.pdf
23 червня 2019 20:27
Дипломи.pdf
23 червня 2019 20:27
Відгук до договору №81.pdf
23 червня 2019 20:27
Аналогічний договір 81.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 09:56
Електронний підпис
24 червня 2019 09:54
копія паспорту завод.pdf
24 червня 2019 09:35
Електронний підпис
24 червня 2019 09:33
копії трудових.pdf
24 червня 2019 09:33
АБЗ Марківці.pdf
24 червня 2019 09:33
Схема Марківці.pdf
24 червня 2019 09:33
Паспорт на завод.pdf
24 червня 2019 09:32
Лист підтвердж ШЕУ.jpg
24 червня 2019 09:32
Договір ШЕУ.pdf
24 червня 2019 09:32
Договір оренди техн ГЦ.pdf
24 червня 2019 09:32
довідка обладнання.pdf
24 червня 2019 09:32
Довідка від Орендаря.jpg
24 червня 2019 09:32
довідка на завод.pdf
24 червня 2019 09:32
відгук ДАК.pdf
24 червня 2019 09:32
Відгуки Шевченка.pdf
24 червня 2019 09:32
листи згоди пояснення.pdf
24 червня 2019 09:32
Копія ліцензії.pdf
24 червня 2019 09:32
копія наказу.pdf
24 червня 2019 09:32
Копія витягу ПДВ.pdf
24 червня 2019 09:32
Довідки, листи, згоди.pdf
24 червня 2019 09:32
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2019 09:32
Виписка (1).PDF
24 червня 2019 09:32
кошториси Марківці.pdf
24 червня 2019 09:32
ТЗ МАРКІВЦІ.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 12:46
Електронний підпис
26 липня 2019 12:44
Dovidka_19197335780050684118.pdf
26 липня 2019 12:44
CCI26072019_0009.jpg
26 липня 2019 12:44
CCI25072019_0001.jpg
24 липня 2019 16:00
Електронний підпис
23 червня 2019 12:57
Електронний підпис
23 червня 2019 12:55
Трудові 2.pdf
23 червня 2019 12:55
Трудові 1.pdf
23 червня 2019 12:55
Скан копія статуту.PDF
23 червня 2019 12:55
Повідомлення ДФС.pdf
23 червня 2019 12:55
Паспорт та інд код.pdf
23 червня 2019 12:55
Накази.pdf
23 червня 2019 12:55
Звіт.pdf
23 червня 2019 12:55
Довідки 2.pdf
23 червня 2019 12:55
Довідки 1.pdf
23 червня 2019 12:55
Дов. технічна.pdf
23 червня 2019 12:55
Дипломи.pdf
23 червня 2019 12:55
Диплом директора УКР.pdf
23 червня 2019 12:55
Відгук 1 (2).pdf
23 червня 2019 12:55
Виписка.png
23 червня 2019 12:55
Атестат лабораторія.pdf

Публічні документи

22 червня 2019 11:04
Електронний підпис
22 червня 2019 11:02
2. Довідка про під-во.PDF
22 червня 2019 11:02
Договір Нівєвський.PDF
22 червня 2019 11:02
Довідка.PDF
22 червня 2019 11:02
19.2 Відгук.PDF
22 червня 2019 11:02
20.2 Роз-нок зар.плати.PDF
22 червня 2019 11:02
20. Договірна ціна.pdf
22 червня 2019 11:02
18.2 Звіт із праці.PDF
22 червня 2019 11:02
18.1 Копії наказів.PDF
22 червня 2019 11:02
16.3 Наявність лаб.поста.PDF
22 червня 2019 11:02
16.2 Дозвіл на викиди.PDF
22 червня 2019 11:02
15.3 Лист -підтвердження.PDF
22 червня 2019 11:02
15.1 Додаток 2 таблиця 2.PDF
22 червня 2019 11:02
13. Лист-згода.PDF
22 червня 2019 11:02
11.2 Код доступу.PDF
22 червня 2019 11:02
11.1 Опис до статута.PDF
22 червня 2019 11:02
11. Статут.pdf
22 червня 2019 11:02
9. Транспортна схема.PDF
22 червня 2019 11:02
8. Проект договора.PDF

Публічні документи

12 червня 2019 15:56
Електронний підпис
12 червня 2019 15:52
Транспортна схема.pdf
12 червня 2019 15:52
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
12 червня 2019 15:52
Проект договору.pdf
12 червня 2019 15:52
Лист щодо ISO 9001.pdf
12 червня 2019 15:52
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
12 червня 2019 15:52
Копії трудових книжок.pdf
12 червня 2019 15:52
Копії дипломів.pdf
12 червня 2019 15:52
Договора на техніку.pdf
12 червня 2019 15:52
Договір оренди АБЗ.PDF
12 червня 2019 15:52
Довідка ст. 17.ЗУ.pdf
12 червня 2019 15:52
Довідка про досвід.pdf
12 червня 2019 15:52
відгук СМД.PDF
12 червня 2019 15:52
Бухгалтерська довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"

ПП "МВМ-13"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"

ТОВ "СТЛ+М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Рішення скасоване 3 181 255,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 09:43
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Відхилено 3 181 255,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 09:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"
#41823500
Відхилено 3 181 256,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 15:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "МВМ-13"
#14149378
Переможець 3 569 600,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 10:19

Документи

02 липня 2019 17:07
Електронний підпис
02 липня 2019 17:00
Протокол №236

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд" #41823500

№ рішення у справі

63/37-р/к

Дата рішення у справі

22.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МВМ-13"
#14149378
3 569 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 17:09
Акт прийняття робіт укладений
09 жовтня 2019 16:46
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 11:55
ДУ1 до Д77.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 11:54
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 10:15
Додатки до договору укладений
07 серпня 2019 10:09
Договір 77 укладений
07 серпня 2019 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): раховуючи фактичний обсяг видатків ДП «Служба місцевих автодоріг» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році, на підставі п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.п. 6.2.3 та п.11.3 Договору. Сума договору після внесення змін становить 1 966 375,00 грн. в т.ч ПДВ 327 729,17 грн.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 966 375,00
UAH (в тому числі ПДВ 327 729,17 UAH)