Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання спеціальних засобів корекції для учнів інклюзивних класів (ноутбук) (державний бюджет)
Очікувана вартість
55 500,00 UAH
UA-2019-05-24-000430-a ed35c6dfd7b247f5a9a3f3626ce04042
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Андріївна Шишка

+380524232286 rvoalex27300@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 02144128
Місцезнаходження: 27300, Україна , Кіровоградська обл., смт. Олеквсандрівка, вул. Незалежності України, 82
Контактна особа: Надія Андріївна Шишка
+380524232286
rvoalex27300@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 15:00
Очікувана вартість: 55 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
придбання спеціальних засобів корекції для учнів інклюзивних класів (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27300, Україна, Кіровоградська область, Олександрівка, Незалежності України, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  15 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 10:16
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 10:24
Дата відповіді: 28 травня 2019 16:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно першого питання: Учасник повинен пропонувати ноутбук з тими технічними характеристиками, які викладені в тендерній документації. Стосовно другого питання: При оцінці тендерних пропозицій за результатами аукціону до уваги буде братися остаточна ціна, яку встановив Учасник

Інформація про відміну

Дата відміни
09 червня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій