Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 231910 /Н-25/ - Городище через Пашуки км 0+000 - км 4+000
Current average repair of the public road network of local value S 231910 /N-25/ - Horodyshche Through Pashuky km 0+000 - km 4+000
Очікувана вартість
12 957 715,00 UAH
UA-2019-05-24-000418-c a88b8958f31544cfa54660ecb75104b1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінський Станіслав Вікентійович

+380673830251 dp_sad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба місцевих автодоріг
Код ЄДРПОУ: 41792792
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
Контактна особа: Вінський Станіслав Вікентійович
+380673830251
dp_sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: “Local highway service”
National ID: 41792792
Contact point: Vinsky Stanislav Vikentyievich
+380673830251
dp_sad@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 травня 2019 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 14:51
Очікувана вартість: 12 957 715,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 789,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 24 травня 2019 13:57
Enquiries until: 14 червня 2019 13:00
Complaints submission until: до 20 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 червня 2019 13:00

Information

Estimated total value: 12 957 715 UAH including VAT
Minimal lowering step: 64 789 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 231910 /Н-25/ - Городище через Пашуки км 0+000 - км 4+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення, С 231910 /Н-25/ - Городище через Пашуки км 0+000 - км 4+000
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public road network of local value S 231910 /N-25/ - Horodyshche through Pashuky km 0+000 - km 4+000
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 20 жовтня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 13:58
ТЗ Городище.PDF
24 травня 2019 13:58
ТД городище-пашуки_24.05.doc
24 травня 2019 13:58
проект договору.doc
24 травня 2019 13:58
ДОДАТОК 6.docx
24 травня 2019 13:58
ДОДАТОК 5.docx
24 травня 2019 13:58
ДОДАТОК 4.docx
24 травня 2019 13:58
ДОДАТОК 3.docx
24 травня 2019 13:58
ДОДАТОК 2.docx
24 травня 2019 13:58
ДОДАТОК 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

додаток 3
Дата подання: 13 червня 2019 13:24
Дата відповіді: 13 червня 2019 16:40
У Додатку № 3 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно завірені копії одного договору, довідки (довідка)/акти (акт) виконаних робіт/наданих послуг на повну вартість або частину вартості договору/відгук (відгуки) від Замовника (Замовників), щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у період з 2015 по 2018 роки). Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення термінів: «період», «строк». Натомість у главі 18 Розділу V Цивільного кодексу України обумовлені поняття, порядок визначення та обчислення строків, зокрема, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення (частина 1 ст. 251 ЦК України). Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами (частина 1 ст. 252 ЦК України). Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку (ст.ст. 253, 254 ЦК України). Мінекономрозвитку України на запит щодо обчислення строків відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" роз’яснило наступне: «Для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.» [URL: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=d6c6d6ed-bbd8-4463-a583-32b0a49d88a9&lang=uk-UA]. У зв’язку із чим, для правильного і однакового розуміння вказаних умов тендерної документації просимо роз’яснити з правової точки зору, наступні положення що відображені Замовником в контексті їх смислового зазначення в одному реченні, а саме: «до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно завірені копії одного договору…………………… щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у період з 2015 по 2018 роки)». Тобто, з урахуванням вище наведених положень законодавства вбачається, що потрібно подати 1 (один) договір, яким охоплюються договірні зобов’язання з надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт протягом 4 (чотирьох) років поспіль (період з 2015 по 2018 роки)? Чи з наведеного слідує, що потрібно подати 1 (один) договір, яким охоплюються договірні зобов’язання з надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт у 2015 році, або 2016 році, або 2017 році, або 2018 році?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку № 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно завірені копії одного договору, довідки (довідка)/акти (акт) виконаних робіт/наданих послуг на повну вартість або частину вартості договору/відгук (відгуки) від Замовника (Замовників), щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у період з 2015 по 2018 роки).
Дана вимога тендерної документації передбачає подання Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 1 (одного) договору, яким охоплюються договірні зобов’язання з надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт у 2015 році, або 2016 році, або 2017 році, або 2018 році та відповідні підтверджуючі документи виконання відповідних договірних зобов’язань.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-000418-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:41085274
Вимога про усунення порушення
24.05.2019 року Замовником – Службою місцевих автодоріг було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 231910 /Н-25/ - Городище через Пашуки км 0+000 - км 4+000», № закупівлі UA-2019-05-24-000418-c.
І. Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Згідно умов Тендерної документації, а Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагається по асфальтозмішувальній установкі (АБЗ), що необхідна для виконання робіт/надання послуг, визначених у даній тендерній документації, до довідки надати серед інших документів:
• копія дозвільного документу Учасника (або власника АБЗ у випадку оренди, лізингу або постачання) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Вказана вимога є явно дискримінуючою та позбавляє взяти участь в закупівлі учасникам, які не мають дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, в тому числі і власниками АБЗ в яких Учасник орендує АБЗ.
При цьому, надання вказаного дозволу не можна віднести до будь-якого із критеріїв, передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», адже дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами не відноситься до жодних із документів, які могли б підтверджувати наявність обладнання та матеріально – технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чи наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Проте, надання такого дозволу значно зменшує коло потенційних учасників, і Замовник штучно обмежив їх виключно тими, які мають вказаний дозвіл та скоріш за все знаходяться саме на території Хмельницькій області по місцю надання послуг, а тому дана вимога в тендерній документації є грубим порушенням антимонопольного законодавства та підлягає коригуванню.
Наявність або відсутність дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря ніяким чином не впливає на якість надання послуг, дотримання термінів виконання робіт, наявності ризику не здачі об’єкта в експлуатацію вчасно, наявність ризику нецільового використання бюджетних коштів тощо.
Замовник не є Екологічною інспекцією, а тому не має повноважень перевіряти наявність чи відсутність дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря в учасника та або Замовника.
Пунктом 4 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що якщо Учасником укладено договір на поставку асфальтобетонної суміші він повинен надати наступні документи:
• інформацію згідно форми, що встановлена Таблицею № 2 Додатку 2 ТД
• Копія договору щодо відвантаження виробником асфальтобетонної суміші (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь Учасника процедури закупівлі (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України), із зазначенняму в тому числі марки асфальтобетонної суміші передбаченої у технічному завдані тендерної документації
• гарантійний лист від виробника асфальтобетонної суміші щодо готовності на відвантаження асфальтобетонної суміші відповідної марки на користь Учасника протягом строку виконання робіт/надання послуг у кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, із зазначенням замовника торгів (--) та номера закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro, у разі укладення договору про закупівлю з таким учасником за результатами торгів
• копія паспорта (технічного) АБЗ на якому буде виготовлено асфальтобетонна суміш, що являється предметом вищезазначеного договору;
• копія атестату виробництва асфальтобетонної суміші;
• бухгалтерська довідка власника АБЗ про наявність на балансі АБЗ;
копії дозвільних документів підприємства (власника АБЗ або Учасника) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином).
Проте, якщо учасник не має та не використовує на правах оренди чи лізингу стаціонарних джерел викидів, за переліком забруднюючих речовин, встановлених Кабінетом Міністрів України, то і отримувати вказаного дозволу не зобов’язаний.
Так само, і Учасник не має права зобов’язувати отримувати такий дозвіл власника АБЗ, який його не має проте здійснює постачання асфальту на підставі договору поставки чи купівлі-продажу.
Таким чином, вказаною вимогою про надання копій дозвільних документів підприємства (власника АБЗ або Учасника) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином) Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, не маю таких дозволів, та власникам АБЗ в яких орендується АБЗ чи придбавається асфальтобетон.
Окрім того, додатком 4 до Тендерної документації Замовником вимагається надати довідку за встановленою у таблиці 1 та 2 формою, щодо наявності працівників інженерно-технічних та робітничих професій.
При цьому, в таблиці №2 Додатку 4 щодо наявності працівників робітничих професій Замовником вимагається не менше 15 механізаторів та 15 дорожніх працівників.
Проте, звертаємо увагу, що Таблицею 1 додатку №2 Тендерної документації не вимагається мати Учаснику у власності чи користуванні 15 механізмів, так само як і технічним завданням по закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 231910 /Н-25/ - Городище через Пашуки км 0+000 - км 4+000» не встановлюється конкретний перелік та кількість механізмів, необхідних для надання послуг по закупівлі.
Тому, вимога про обов’язкову наявність у штаті 15 механізаторів та 15 дорожніх працівників є дискримінуючою та позбавляє участі в закупівлі учасників, які мають у штаті менше, 13-14 механізаторів чи 13-14 дорожніх працівників, і вказаних працівників більш ніж достатньо для надання послуг по предмету закупівлі.
Окрім того, учасник має право може додатково залучити до виконання працівників саме на стадії підписання договору чи безпосередньо перед початком виконання робіт. Наявність в учасника меншої кількості працівників н свідчить про неможливість виконання робіт по даній закупівлі.
Також, додатком 4 до Тендерної документації передбачено, що ** - вищевказані працівники робітничих професій повинні працювати на підприємстві за основним місцем роботи (трудова книжка повинна знаходитись на підприємстві).
Для підтвердження наявності інженерно-технічних працівників та працівники робітничих професій Учасник у складі пропозиції повинен надати:
1.1 копію наказів про призначення інженерно-технічних працівників, зазначених у вищевказаній довідці, їхні дипломами про освіту та копії трудових книжок (1 сторінки і сторінки із зазначенням поточного місця роботи).
1.2. копія Звіту із праці або Звіту за формою 1-ДФ за останній звітний період із додаванням документу, що підтверджує його подання до Уповноваженого органу.
У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження наявності в учасника вищезазначених працівників, або ж в учасника недостатня кількість працівників, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Фактично включивши до тендерної документації вимогу про наявність в учасника працівників виключно які працюють на підприємстві на підставі трудового договору позбавляє можливості взяти участь у закупівлі учасниками, який має залучених працівників та підставі цивільно-правового договору, що не заборонено законом, чи договору оренди працівників, у випадку якщо учасник орендує транспортні засоби чи механізми разом з водієм підприємства.
Окрім того, при прийнятті працівника на роботу з ним укладається трудовий договір та родиться запис в трудовій книжці.
Копія Звіту із праці або Звіту за формою 1-ДФ за останній звітний період із додаванням документу, що підтверджує його подання до Уповноваженого органу не належить до документів, що підтверджує прийняття працівника на роботу.
Подання чи неподання Звіту за формою 1-ДФ до органів державної фіскальної служби не впливає на можливість надання Учасником послуг по предмету закупівлі, а тому така вимога зі сторони Замовника є необґрунтованою та повинна бути виключена з додатку 4 Тендерної документації.
Документами, які можуть підтверджувати кваліфікацію працівників, як того вимагає ст. 16 Закону є документи про освіту та відповідні посвідчення.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст..3, ст.. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 2) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 231910 /Н-25/ - Городище через Пашуки км 0+000 - км 4+000» вимоги щодо обсягу влаштування асфальтобетонного покриття не менше 100 000м2, що підтверджується копіями актів виконаних робіт, а також вимоги щодо надання копії дозвільних документів підприємства (власника АБЗ або Учасника) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином); (Додаток №4) умову щодо наявності 15 механізаторів та 15 дорожніх працівників; вимогу про необхідність працевлаштування таких працівників підприємстві за основним місцем роботи та вимоги про надання Копії Звіту із праці або Звіту за формою 1-ДФ за останній звітний період із додаванням документу, що підтверджує його подання до Уповноваженого органу.
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі ».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 червня 2019 14:46
Причина: Не актуально
Номер вимоги: UA-2019-05-24-000418-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:41085274
Дата подання: 13 червня 2019 14:51
Вимога про усунення порушення
24.05.2019 року Замовником – Службою місцевих автодоріг було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 231910 /Н-25/ - Городище через Пашуки км 0+000 - км 4+000», № закупівлі UA-2019-05-24-000418-c.
І. Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Згідно умов Тендерної документації, а Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагається по асфальтозмішувальній установкі (АБЗ), що необхідна для виконання робіт/надання послуг, визначених у даній тендерній документації, до довідки надати серед інших документів:
• копія дозвільного документу Учасника (або власника АБЗ у випадку оренди, лізингу або постачання) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Вказана вимога є явно дискримінуючою та позбавляє взяти участь в закупівлі учасникам, які не мають дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, в тому числі і власниками АБЗ в яких Учасник орендує АБЗ.
При цьому, надання вказаного дозволу не можна віднести до будь-якого із критеріїв, передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», адже дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами не відноситься до жодних із документів, які могли б підтверджувати наявність обладнання та матеріально – технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чи наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Проте, надання такого дозволу значно зменшує коло потенційних учасників, і Замовник штучно обмежив їх виключно тими, які мають вказаний дозвіл та скоріш за все знаходяться саме на території Хмельницькій області по місцю надання послуг, а тому дана вимога в тендерній документації є грубим порушенням антимонопольного законодавства та підлягає коригуванню.
Наявність або відсутність дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря ніяким чином не впливає на якість надання послуг, дотримання термінів виконання робіт, наявності ризику не здачі об’єкта в експлуатацію вчасно, наявність ризику нецільового використання бюджетних коштів тощо.
Замовник не є Екологічною інспекцією, а тому не має повноважень перевіряти наявність чи відсутність дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря в учасника та або Замовника.
Пунктом 4 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що якщо Учасником укладено договір на поставку асфальтобетонної суміші він повинен надати наступні документи:
• інформацію згідно форми, що встановлена Таблицею № 2 Додатку 2 ТД
• Копія договору щодо відвантаження виробником асфальтобетонної суміші (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь Учасника процедури закупівлі (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України), із зазначенняму в тому числі марки асфальтобетонної суміші передбаченої у технічному завдані тендерної документації
• гарантійний лист від виробника асфальтобетонної суміші щодо готовності на відвантаження асфальтобетонної суміші відповідної марки на користь Учасника протягом строку виконання робіт/надання послуг у кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, із зазначенням замовника торгів (--) та номера закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro, у разі укладення договору про закупівлю з таким учасником за результатами торгів
• копія паспорта (технічного) АБЗ на якому буде виготовлено асфальтобетонна суміш, що являється предметом вищезазначеного договору;
• копія атестату виробництва асфальтобетонної суміші;
• бухгалтерська довідка власника АБЗ про наявність на балансі АБЗ;
копії дозвільних документів підприємства (власника АБЗ або Учасника) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином).
Проте, якщо учасник не має та не використовує на правах оренди чи лізингу стаціонарних джерел викидів, за переліком забруднюючих речовин, встановлених Кабінетом Міністрів України, то і отримувати вказаного дозволу не зобов’язаний.
Так само, і Учасник не має права зобов’язувати отримувати такий дозвіл власника АБЗ, який його не має проте здійснює постачання асфальту на підставі договору поставки чи купівлі-продажу.
Таким чином, вказаною вимогою про надання копій дозвільних документів підприємства (власника АБЗ або Учасника) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином) Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, не маю таких дозволів, та власникам АБЗ в яких орендується АБЗ чи придбавається асфальтобетон.
Окрім того, додатком 4 до Тендерної документації Замовником вимагається надати довідку за встановленою у таблиці 1 та 2 формою, щодо наявності працівників інженерно-технічних та робітничих професій.
При цьому, в таблиці №2 Додатку 4 щодо наявності працівників робітничих професій Замовником вимагається не менше 15 механізаторів та 15 дорожніх працівників.
Проте, звертаємо увагу, що Таблицею 1 додатку №2 Тендерної документації не вимагається мати Учаснику у власності чи користуванні 15 механізмів, так само як і технічним завданням по закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 231910 /Н-25/ - Городище через Пашуки км 0+000 - км 4+000» не встановлюється конкретний перелік та кількість механізмів, необхідних для надання послуг по закупівлі.
Тому, вимога про обов’язкову наявність у штаті 15 механізаторів та 15 дорожніх працівників є дискримінуючою та позбавляє участі в закупівлі учасників, які мають у штаті менше, 13-14 механізаторів чи 13-14 дорожніх працівників, і вказаних працівників більш ніж достатньо для надання послуг по предмету закупівлі.
Також, додатком 4 до Тендерної документації передбачено, що ** - вищевказані працівники робітничих професій повинні працювати на підприємстві за основним місцем роботи (трудова книжка повинна знаходитись на підприємстві).
Для підтвердження наявності інженерно-технічних працівників та працівники робітничих професій Учасник у складі пропозиції повинен надати:
1.1 копію наказів про призначення інженерно-технічних працівників, зазначених у вищевказаній довідці, їхні дипломами про освіту та копії трудових книжок (1 сторінки і сторінки із зазначенням поточного місця роботи).
1.2. копія Звіту із праці або Звіту за формою 1-ДФ за останній звітний період із додаванням документу, що підтверджує його подання до Уповноваженого органу.
У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження наявності в учасника вищезазначених працівників, або ж в учасника недостатня кількість працівників, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Фактично включивши до тендерної документації вимогу про наявність в учасника працівників виключно які працюють на підприємстві на підставі трудового договору позбавляє можливості взяти участь у закупівлі учасниками, який має залучених працівників та підставі цивільно-правового договору, що не заборонено законом, чи договору оренди працівників, у випадку якщо учасник орендує транспортні засоби чи механізми разом з водієм підприємства.
Окрім того, при прийнятті працівника на роботу з ним укладається трудовий договір та родиться запис в трудовій книжці.
Копія Звіту із праці або Звіту за формою 1-ДФ за останній звітний період із додаванням документу, що підтверджує його подання до Уповноваженого органу не належить до документів, що підтверджує прийняття працівника на роботу.
Подання чи неподання Звіту за формою 1-ДФ до органів державної фіскальної служби не впливає на можливість надання Учасником послуг по предмету закупівлі, а тому така вимога зі сторони Замовника є необґрунтованою та повинна бути виключена з додатку 4 Тендерної документації.
Документами, які можуть підтверджувати кваліфікацію працівників, як того вимагає ст. 16 Закону є документи про освіту та відповідні посвідчення.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст..3, ст.. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 2) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 231910 /Н-25/ - Городище через Пашуки км 0+000 - км 4+000» вимоги щодо надання копії дозвільних документів підприємства (власника АБЗ або Учасника) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином); (Додаток №4) умову щодо наявності 15 механізаторів та 15 дорожніх працівників; вимогу про необхідність працевлаштування таких працівників підприємстві за основним місцем роботи та вимоги про надання Копії Звіту із праці або Звіту за формою 1-ДФ за останній звітний період із додаванням документу, що підтверджує його подання до Уповноваженого органу.
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2019 10:15
1. Щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази
Відповідно до вимог ч.5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність наступним кваліфікаційним критеріям, а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно Додатку №2 ТД).
Згідно додатку №2 ТД Учасник надає інформаційну довідка про наявність власних чи залучених виробництв дорожньо - будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи).
По асфальтозмішувальній установкі (АБЗ), що необхідна для виконання робіт/надання послуг, визначених у даній тендерній документації, до довідки додаються копії документів, що підтверджують право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу, тощо) або, що підтверджують поставку асфальтобетонної суміші із АБЗ, а саме якщо Учасником укладено договір на поставку асфальтобетонної суміші:
• інформацію згідно форми, що встановлена Таблицею № 2 Додатку 2 ТД
• Копія договору щодо відвантаження виробником асфальтобетонної суміші (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь Учасника процедури закупівлі (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України), із зазначенняму в тому числі марки асфальтобетонної суміші передбаченої у технічному завдані тендерної документації
• гарантійний лист від виробника асфальтобетонної суміші щодо готовності на відвантаження асфальтобетонної суміші відповідної марки на користь Учасника протягом строку виконання робіт/надання послуг у кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, із зазначенням замовника торгів (--) та номера закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro, у разі укладення договору про закупівлю з таким учасником за результатами торгів
• копія паспорта (технічного) АБЗ на якому буде виготовлено асфальтобетонна суміш, що являється предметом вищезазначеного договору;
• копія атестату виробництва асфальтобетонної суміші;
• бухгалтерська довідка власника АБЗ про наявність на балансі АБЗ;
• копії дозвільних документів підприємства (власника АБЗ або Учасника) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином)
По перше, тендерний комітет хоче повідомити, що відповідно до пункту 2 Постанови КМУ N 302 від 13 березня 2002 р. «Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов'язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян - підприємців, які отримали такі дозволи» Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (далі - дозвіл) - це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам - підприємцям (далі - суб'єкт господарювання) експлуатувати об'єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну
Тобто діяльність із виготовлення асфальтобетонної суміші без дозволу ЗАБОРОНЕНО. Будь – який виробник асфальтобетонної суміші повинен отримати такий дозвіл для здійснення діяльності по її виробництві. Відсутність дозволу на викиди у Виробника підтверджує неможливість проведення господарської діяльності по виробництву асфальтобетонну на АБЗ.
Також, пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, Замовником на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.


2. Щодо кваліфікаційних критеріїв
Відповідно до вимог ч.5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність наступним кваліфікаційним критеріям, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно Додатку №4 ТД).
Згідно додатку №4 ТД Учасник надає інформаційну довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до надання послуг/робіт, із обов’язковим зазначенням наступних працівників:
• Директор
• Головний бухгалтер
• Головний інженер
• Начальник будівельно-монтажної дільниці (виконроб)
• Начальник виробничо-технічного відділу (кошторисник)
• Виконроб
• Майстер (не менше 2 осіб)
• Механізатори (не менше 15 осіб)
• Дорожні робітники (не менше 15 осіб)
Вищевказані працівники інженерно-технічні працівники та робітничих професій повинні працювати на підприємстві за основним місцем роботи (трудова книжка повинна знаходитись на підприємстві)
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності мінімальної кількості працівників.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена тендерним комітетом для відбору найкращих виконавців-підрядників, які мають можливість надати якісно послуги/виконати роботи, в тому числі які володіють людським ресурсом для належного виконання умов договору.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Аналогічної позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у свому рішенні від 04.12.2018 № 12387 (Номер скарги: UA-2018-11-01-002719-b.b1).
Також із змісту Вашої вимоги неможливо встановити у чому ж Ваше підприємство не може виконати вимоги тендерної документації та чому Ви не можете підтвердити наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації.
Додатково хочемо повідомити, що встановлення вимоги щодо надання копії Звіту із праці або Звіту за формою 1-ДФ за останній звітний період із додаванням документу, що підтверджує його подання до Уповноваженого органу, жодним чином не дискримінує потенційних Учасників оскільки усі суб’єкти господарювання подають таку звітність до Органів статистики згідно чинного законодавства.

Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».

Документи

19 червня 2019 10:14
Протокол №191

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-24-000418-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "МВМ-13", Код ЄДРПОУ:14149378
Дата подання: 24 липня 2019 16:42
Скарга на рішення Замовника від 19 липня 2019 року про допущення до автоматичної оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР»
Скарга на рішення Замовника від 19 липня 2019 року про допущення до автоматичної оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (детальніше в скарзі)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 липня 2019 11:00
рішення від 26.07.2019 № 10138 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 липня 2019 11:00
рішення від 13.08.2019 № 11129.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2019 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято до виконання
Дата виконання рішення замовником: 19 серпня 2019 09:16

Документи подані скаржником

24 липня 2019 16:41
Дипломи.pdf
24 липня 2019 16:41
ДОДАТОК 2.docx
24 липня 2019 16:41
ДОДАТОК 4.docx
24 липня 2019 16:41
скарга.doc
24 липня 2019 16:42
Скарга.pdf
24 липня 2019 16:42
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

31 липня 2019 15:56
Пояснення

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 серпня 2019
UA-2019-05-24-000418-ca88b8958f31544cfa54660ecb75104b1
Найменування: Служба місцевих автодоріг
Код ЄДРПОУ: 41792792
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Рішення скасоване
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПП "МВМ-13" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"
Документи
Рішення скасоване
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" Документи
Відхилено
Документи
ПП "МВМ-13" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

19 липня 2019 09:21
Протокол № 269
19 липня 2019 09:30
Електронний підпис

Публічні документи

20 червня 2019 17:05
Електронний підпис
20 червня 2019 17:05
Електронний підпис
20 червня 2019 17:05
Довідка ст. 17.ЗУ.pdf
20 червня 2019 17:00
Транспортна схема.pdf
20 червня 2019 17:00
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
20 червня 2019 17:00
Проект договору.pdf
20 червня 2019 17:00
Лист щодо ISO 9001.pdf
20 червня 2019 17:00
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
20 червня 2019 17:00
Копії трудових книжок.pdf
20 червня 2019 17:00
Договора на техніку.pdf
20 червня 2019 17:00
Договір оренди АБЗ.PDF
20 червня 2019 17:00
Бухгалтерська довідка.pdf
20 червня 2019 17:00
Копії дипломів.pdf
20 червня 2019 17:00
Довідка про досвід.pdf
20 червня 2019 17:00
відгук СМД.PDF

Документи

19 липня 2019 09:23
Протокол № 269
19 липня 2019 09:31
Електронний підпис

Публічні документи

24 червня 2019 11:27
Електронний підпис
23 червня 2019 23:45
Електронний підпис
23 червня 2019 23:43
Гарантійний лист.pdf
23 червня 2019 22:20
Мат-тех база.pdf
22 червня 2019 21:12
Електронний підпис
22 червня 2019 21:06
Щодо АБЗ.pdf
22 червня 2019 21:06
Мат-тех база.pdf
22 червня 2019 21:06
Довідка про досвід.pdf
22 червня 2019 21:06
Транспортна схема.pdf
22 червня 2019 21:06
Лист-відгук_Гамарня.pdf
22 червня 2019 21:06
Статут.pdf
22 червня 2019 21:06
Щодо захисту довкілля.pdf
22 червня 2019 21:06
Виписка з протоколу.pdf
22 червня 2019 21:06
Щодо субпідрядника.pdf
22 червня 2019 21:06
Лист з кодом доступу.pdf
22 червня 2019 21:06
Довідка про особу.pdf
22 червня 2019 21:06
Лист-розяснення.pdf

Документи

19 липня 2019 09:25
Протокол № 269
19 липня 2019 09:32
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2019 13:12
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:11
Супровідний служба.pdf
30 серпня 2019 13:11
Дов. податкова Служба.pdf
30 серпня 2019 13:11
Дов. міліція.pdf
28 серпня 2019 13:41
Електронний підпис
23 червня 2019 13:05
Електронний підпис
23 червня 2019 13:05
Електронний підпис
23 червня 2019 13:01
Трудові 2.pdf
23 червня 2019 13:01
Трудові 1.pdf
23 червня 2019 13:01
Скан копія статуту.PDF
23 червня 2019 13:01
Повідомлення ДФС.pdf
23 червня 2019 13:01
Паспорт та інд код.pdf
23 червня 2019 13:01
Накази.pdf
23 червня 2019 13:01
Звіт.pdf
23 червня 2019 13:01
Довідки 2.pdf
23 червня 2019 13:01
Довідки 1.pdf
23 червня 2019 13:01
Дов. технічна.pdf
23 червня 2019 13:01
Дипломи.pdf
23 червня 2019 13:01
Диплом директора УКР.pdf
23 червня 2019 13:01
Відгук 1 (2).pdf
23 червня 2019 13:01
Виписка.png
23 червня 2019 13:01
Атестат лабораторія.pdf

Документи

19 липня 2019 09:26
Протокол № 269
19 липня 2019 09:33
Електронний підпис

Публічні документи

23 червня 2019 20:30
Електронний підпис
23 червня 2019 20:29
Транспортна схема.pdf
23 червня 2019 20:29
Статут.pdf
23 червня 2019 20:29
Протокол 10.pdf
23 червня 2019 20:29
Протокол 9.pdf
23 червня 2019 20:29
Протокол 7.pdf
23 червня 2019 20:29
Проект договору.pdf
23 червня 2019 20:29
ПДВ зав..pdf
23 червня 2019 20:29
паспорт, код.pdf
23 червня 2019 20:29
Опис.pdf
23 червня 2019 20:29
Наказ 448.pdf
23 червня 2019 20:29
Інші документи.pdf
23 червня 2019 20:29
Довідки ст. 17.pdf
23 червня 2019 20:29
Технічне завдання.pdf
23 червня 2019 20:29
Накази.pdf
23 червня 2019 20:29
Листи підтвердження.pdf
23 червня 2019 20:29
Копії трудових книжок.pdf
23 червня 2019 20:29
Звіт 1 ДФ.pdf
23 червня 2019 20:29
Договори на техніку.rar
23 червня 2019 20:29
Дипломи.pdf
23 червня 2019 20:29
Відгук до договору №81.pdf
23 червня 2019 20:29
Аналогічний договір 81.pdf

Документи

19 липня 2019 09:28
Протокол № 269
19 липня 2019 09:35
Електронний підпис

Публічні документи

24 червня 2019 10:40
Електронний підпис
24 червня 2019 10:40
Електронний підпис
24 червня 2019 09:15
Договір Нівєвський.PDF
24 червня 2019 09:15
19.2 Відгук.PDF
24 червня 2019 09:15
18.2 Звіт із праці.PDF
24 червня 2019 09:15
18.1 Копії наказів.PDF
24 червня 2019 09:15
16.3 Наявність лаб.поста.PDF
24 червня 2019 09:15
16.2 Дозвіл на викиди.PDF
24 червня 2019 09:15
15.3 Лист-підтвердження.PDF
24 червня 2019 09:15
11.2 Код доступу.PDF
24 червня 2019 09:15
11.1 Опис до статута.PDF
24 червня 2019 09:15
11. Статут.pdf
24 червня 2019 09:15
9. Транспортна схема.PDF
24 червня 2019 09:15
8. Проект договора.PDF
24 червня 2019 09:15
2. Довідка про під-во.PDF
24 червня 2019 09:15
Довідка.PDF
24 червня 2019 09:15
15.1 Додаток 2 таблиця 2.PDF
24 червня 2019 09:15
13. Лист-згода.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд" #41823500

№ рішення у справі

63/37-р/к

Дата рішення у справі

22.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

19 липня 2019 09:30
Протокол № 269
19 липня 2019 09:34
Електронний підпис

Публічні документи

24 червня 2019 10:50
Електронний підпис
24 червня 2019 10:47
копія паспорту завод.pdf
24 червня 2019 10:47
копії трудових.pdf
24 червня 2019 10:47
АБЗ Городище.pdf
24 червня 2019 10:47
Лист підтвердж ШЕУ.jpg
24 червня 2019 10:47
Договір ШЕУ.pdf
24 червня 2019 10:47
Договір оренди техн ГЦ.pdf
24 червня 2019 10:47
довідка обладнання.pdf
24 червня 2019 10:47
Довідка від Орендаря.jpg
24 червня 2019 10:47
довідка на завод.pdf
24 червня 2019 10:47
відгук ДАК.pdf
24 червня 2019 10:47
Відгуки Шевченка.pdf
24 червня 2019 10:47
листи згоди пояснення.pdf
24 червня 2019 10:46
Копія ліцензії.pdf
24 червня 2019 10:46
копія наказу.pdf
24 червня 2019 10:46
Копія витягу ПДВ.pdf
24 червня 2019 10:46
Довідки, листи, згоди.pdf
24 червня 2019 10:46
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2019 10:46
Виписка (1).PDF
24 червня 2019 10:46
Схема Городище.pdf
24 червня 2019 10:46
ТЗ ГОРОДИЩЕ.pdf

Документи

19 серпня 2019 09:25
Протокол № 300
19 серпня 2019 09:30
Електронний підпис

Публічні документи

23 червня 2019 20:30
Електронний підпис
23 червня 2019 20:29
Транспортна схема.pdf
23 червня 2019 20:29
Статут.pdf
23 червня 2019 20:29
Протокол 10.pdf
23 червня 2019 20:29
Протокол 9.pdf
23 червня 2019 20:29
Протокол 7.pdf
23 червня 2019 20:29
Проект договору.pdf
23 червня 2019 20:29
ПДВ зав..pdf
23 червня 2019 20:29
паспорт, код.pdf
23 червня 2019 20:29
Опис.pdf
23 червня 2019 20:29
Наказ 448.pdf
23 червня 2019 20:29
Інші документи.pdf
23 червня 2019 20:29
Довідки ст. 17.pdf
23 червня 2019 20:29
Технічне завдання.pdf
23 червня 2019 20:29
Накази.pdf
23 червня 2019 20:29
Листи підтвердження.pdf
23 червня 2019 20:29
Копії трудових книжок.pdf
23 червня 2019 20:29
Звіт 1 ДФ.pdf
23 червня 2019 20:29
Договори на техніку.rar
23 червня 2019 20:29
Дипломи.pdf
23 червня 2019 20:29
Відгук до договору №81.pdf
23 червня 2019 20:29
Аналогічний договір 81.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

19 серпня 2019 09:20
Протокол № 300
19 серпня 2019 09:27
Електронний підпис

Публічні документи

20 червня 2019 17:05
Електронний підпис
20 червня 2019 17:05
Електронний підпис
20 червня 2019 17:05
Довідка ст. 17.ЗУ.pdf
20 червня 2019 17:00
Транспортна схема.pdf
20 червня 2019 17:00
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
20 червня 2019 17:00
Проект договору.pdf
20 червня 2019 17:00
Лист щодо ISO 9001.pdf
20 червня 2019 17:00
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
20 червня 2019 17:00
Копії трудових книжок.pdf
20 червня 2019 17:00
Договора на техніку.pdf
20 червня 2019 17:00
Договір оренди АБЗ.PDF
20 червня 2019 17:00
Бухгалтерська довідка.pdf
20 червня 2019 17:00
Копії дипломів.pdf
20 червня 2019 17:00
Довідка про досвід.pdf
20 червня 2019 17:00
відгук СМД.PDF

Документи

19 серпня 2019 09:21
Протокол № 300
19 серпня 2019 09:28
Електронний підпис

Публічні документи

24 червня 2019 11:27
Електронний підпис
23 червня 2019 23:45
Електронний підпис
23 червня 2019 23:43
Гарантійний лист.pdf
23 червня 2019 22:20
Мат-тех база.pdf
22 червня 2019 21:12
Електронний підпис
22 червня 2019 21:06
Щодо АБЗ.pdf
22 червня 2019 21:06
Мат-тех база.pdf
22 червня 2019 21:06
Довідка про досвід.pdf
22 червня 2019 21:06
Транспортна схема.pdf
22 червня 2019 21:06
Лист-відгук_Гамарня.pdf
22 червня 2019 21:06
Статут.pdf
22 червня 2019 21:06
Щодо захисту довкілля.pdf
22 червня 2019 21:06
Виписка з протоколу.pdf
22 червня 2019 21:06
Щодо субпідрядника.pdf
22 червня 2019 21:06
Лист з кодом доступу.pdf
22 червня 2019 21:06
Довідка про особу.pdf
22 червня 2019 21:06
Лист-розяснення.pdf

Документи

19 серпня 2019 09:23
Протокол № 300
19 серпня 2019 09:28
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2019 13:12
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:11
Супровідний служба.pdf
30 серпня 2019 13:11
Дов. податкова Служба.pdf
30 серпня 2019 13:11
Дов. міліція.pdf
28 серпня 2019 13:41
Електронний підпис
23 червня 2019 13:05
Електронний підпис
23 червня 2019 13:05
Електронний підпис
23 червня 2019 13:01
Трудові 2.pdf
23 червня 2019 13:01
Трудові 1.pdf
23 червня 2019 13:01
Скан копія статуту.PDF
23 червня 2019 13:01
Повідомлення ДФС.pdf
23 червня 2019 13:01
Паспорт та інд код.pdf
23 червня 2019 13:01
Накази.pdf
23 червня 2019 13:01
Звіт.pdf
23 червня 2019 13:01
Довідки 2.pdf
23 червня 2019 13:01
Довідки 1.pdf
23 червня 2019 13:01
Дов. технічна.pdf
23 червня 2019 13:01
Дипломи.pdf
23 червня 2019 13:01
Диплом директора УКР.pdf
23 червня 2019 13:01
Відгук 1 (2).pdf
23 червня 2019 13:01
Виписка.png
23 червня 2019 13:01
Атестат лабораторія.pdf

Документи

19 серпня 2019 09:26
Протокол № 300
19 серпня 2019 09:29
Електронний підпис

Публічні документи

24 червня 2019 10:40
Електронний підпис
24 червня 2019 10:40
Електронний підпис
24 червня 2019 09:15
Договір Нівєвський.PDF
24 червня 2019 09:15
19.2 Відгук.PDF
24 червня 2019 09:15
18.2 Звіт із праці.PDF
24 червня 2019 09:15
18.1 Копії наказів.PDF
24 червня 2019 09:15
16.3 Наявність лаб.поста.PDF
24 червня 2019 09:15
16.2 Дозвіл на викиди.PDF
24 червня 2019 09:15
15.3 Лист-підтвердження.PDF
24 червня 2019 09:15
11.2 Код доступу.PDF
24 червня 2019 09:15
11.1 Опис до статута.PDF
24 червня 2019 09:15
11. Статут.pdf
24 червня 2019 09:15
9. Транспортна схема.PDF
24 червня 2019 09:15
8. Проект договора.PDF
24 червня 2019 09:15
2. Довідка про під-во.PDF
24 червня 2019 09:15
Довідка.PDF
24 червня 2019 09:15
15.1 Додаток 2 таблиця 2.PDF
24 червня 2019 09:15
13. Лист-згода.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд" #41823500

№ рішення у справі

63/37-р/к

Дата рішення у справі

22.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

19 серпня 2019 09:27
Протокол № 300
19 серпня 2019 09:30
Електронний підпис

Публічні документи

24 червня 2019 10:50
Електронний підпис
24 червня 2019 10:47
копія паспорту завод.pdf
24 червня 2019 10:47
копії трудових.pdf
24 червня 2019 10:47
АБЗ Городище.pdf
24 червня 2019 10:47
Лист підтвердж ШЕУ.jpg
24 червня 2019 10:47
Договір ШЕУ.pdf
24 червня 2019 10:47
Договір оренди техн ГЦ.pdf
24 червня 2019 10:47
довідка обладнання.pdf
24 червня 2019 10:47
Довідка від Орендаря.jpg
24 червня 2019 10:47
довідка на завод.pdf
24 червня 2019 10:47
відгук ДАК.pdf
24 червня 2019 10:47
Відгуки Шевченка.pdf
24 червня 2019 10:47
листи згоди пояснення.pdf
24 червня 2019 10:46
Копія ліцензії.pdf
24 червня 2019 10:46
копія наказу.pdf
24 червня 2019 10:46
Копія витягу ПДВ.pdf
24 червня 2019 10:46
Довідки, листи, згоди.pdf
24 червня 2019 10:46
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2019 10:46
Виписка (1).PDF
24 червня 2019 10:46
Схема Городище.pdf
24 червня 2019 10:46
ТЗ ГОРОДИЩЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ПП "МВМ-13"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "СТЛ+М"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ПП "МВМ-13"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МВМ-13" 12 568 290,00
UAH з ПДВ
12 568 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЛ+М" 12 957 715,00
UAH з ПДВ
12 957 715,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 13:12
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:11
Супровідний служба.pdf
30 серпня 2019 13:11
Дов. податкова Служба.pdf
30 серпня 2019 13:11
Дов. міліція.pdf
28 серпня 2019 13:41
Електронний підпис
23 червня 2019 13:05
Електронний підпис
23 червня 2019 13:05
Електронний підпис
23 червня 2019 13:01
Трудові 2.pdf
23 червня 2019 13:01
Трудові 1.pdf
23 червня 2019 13:01
Скан копія статуту.PDF
23 червня 2019 13:01
Повідомлення ДФС.pdf
23 червня 2019 13:01
Паспорт та інд код.pdf
23 червня 2019 13:01
Накази.pdf
23 червня 2019 13:01
Звіт.pdf
23 червня 2019 13:01
Довідки 2.pdf
23 червня 2019 13:01
Довідки 1.pdf
23 червня 2019 13:01
Дов. технічна.pdf
23 червня 2019 13:01
Дипломи.pdf
23 червня 2019 13:01
Диплом директора УКР.pdf
23 червня 2019 13:01
Відгук 1 (2).pdf
23 червня 2019 13:01
Виписка.png
23 червня 2019 13:01
Атестат лабораторія.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 17:05
Електронний підпис
20 червня 2019 17:05
Електронний підпис
20 червня 2019 17:05
Довідка ст. 17.ЗУ.pdf
20 червня 2019 17:00
Транспортна схема.pdf
20 червня 2019 17:00
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
20 червня 2019 17:00
Проект договору.pdf
20 червня 2019 17:00
Лист щодо ISO 9001.pdf
20 червня 2019 17:00
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
20 червня 2019 17:00
Копії трудових книжок.pdf
20 червня 2019 17:00
Договора на техніку.pdf
20 червня 2019 17:00
Договір оренди АБЗ.PDF
20 червня 2019 17:00
Бухгалтерська довідка.pdf
20 червня 2019 17:00
Копії дипломів.pdf
20 червня 2019 17:00
Довідка про досвід.pdf
20 червня 2019 17:00
відгук СМД.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МВМ-13"

ТОВ "СТЛ+М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МВМ-13"
#14149378
Переможець 12 568 290,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 09:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МВМ-13"
#14149378
12 568 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 13:38
Акт прийняття робіт укладений
29 жовтня 2019 13:32
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 15:08
ДУ №1 до договору №91.PDF зміни до договору
10 вересня 2019 15:05
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 14:35
Договір № 91 укладений
10 вересня 2019 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичний обсяг видатків ДП «Служба місцевих автодоріг» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році, на підставі п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.п. 6.2.3 та п.11.3 Договору. Сума договору після внесення змін становить 5 505 852,00 грн. в т.ч ПДВ 917 642,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 505 852,00
UAH (в тому числі ПДВ 917 642,00 UAH)