Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
216 531,00 UAH
UA-2019-05-24-000361-c d128b5c1eea142c4934bc30e4a98f465
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 216 531,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту надання послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

11 червня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 16:33
ТД _256-19_нова редакція.doc
11 червня 2019 16:33
Перелік змін.docx
11 червня 2019 16:33
ТД _256-19_з закрес. даними.doc
24 травня 2019 13:12
ТД _256-19_Послуги з ТО РРО.doc
24 травня 2019 13:12
Проект договору по Лоту №2 (із забезпеченням виконання умов договору).docx
24 травня 2019 13:12
Проект договору по Лоту №1 (із забезпеченням виконання умов договору).docx
24 травня 2019 13:12
Оголошення.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 85 113,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 840,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2550 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).: не менше 30 банківських днів з дня підписання акту надання послуг , але не раніше реєстрації податкової накладної) Джерело фінансування закупівлі – власні кошти Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
19 червня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій