Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Станційна у м. Ужгород
Очікувана вартість
7 909 477,00 UAH
UA-2019-05-24-000345-b 4db507d228744804bd15f7f7d16ec70e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Геба Ірина Миколаївна

+380312614190 dmg.prozorro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Геба Ірина Миколаївна
+380312614190
dmg.prozorro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 11:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 11:53
Очікувана вартість: 7 909 477,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вид предмета закупівлі: робота. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться щомісяця, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Станційна у м. Ужгород
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Станційна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 13:11
ТД КР вул Станційна.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-11-000007 ● 6233fba0c7484ffea8ed22ad42c44844
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2019 11:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

11.06.2019 №26
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 11.06.2019 №26
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-05-24-000345-b 24.05.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2019-05-21-000387-b 21.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-05-21-001506-a 21.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-06-07-000450-c 07.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-05-17-000565-a 17.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про неможливість усунення порушення: Замовником прийнято рішення про відміну торгів (протокол від 19.06.2019 року №51). Причина відміни абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - у зв’язку з порушенням порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме: Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів, опубліковане в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-000345-b Додаток: Повідомлення про відміну торгів

2019-06-19 12:39:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі

2019-06-19 15:44:17

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 6 490 312,00
UAH з ПДВ
6 299 995,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Антрол" 7 750 000,00
UAH з ПДВ
6 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" 7 869 929,00
UAH з ПДВ
6 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 10:10
Електронний підпис
10 червня 2019 10:06
лист відгук 730.pdf
10 червня 2019 10:06
Статут.pdf
10 червня 2019 10:06
ст 17.pdf
10 червня 2019 10:06
Протокол 10.pdf
10 червня 2019 10:06
Протокол 9.pdf
10 червня 2019 10:06
Протокол 7.pdf
10 червня 2019 10:06
ПДВ зав..pdf
10 червня 2019 10:06
паспорт, код.pdf
10 червня 2019 10:06
Опис.pdf
10 червня 2019 10:06
Наказ 448.pdf
10 червня 2019 10:06
Копія ліцензії.pdf
10 червня 2019 10:06
Звіт 1 ДФ.pdf
10 червня 2019 10:06
Договір оренди машин.pdf
10 червня 2019 10:06
Договір база.pdf
10 червня 2019 10:06
договір 730.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка чисті активи.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка субпідрядник.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка санкції.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка працівники.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка обладнання.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка на підписанта.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка забезпечення.pdf
10 червня 2019 10:06
гарантійний лист дод 3.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 13:48
Електронний підпис
05 червня 2019 13:46
Технічне завдання.pdf
05 червня 2019 13:46
Кваліфікація.pdf
05 червня 2019 13:46
Лист-гарантія на каток.PDF
05 червня 2019 13:46
1ДФ.pdf
05 червня 2019 13:46
Договір підряду.pdf
05 червня 2019 13:46
Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2019 13:46
Статут Антрол з.pdf
05 червня 2019 13:46
Паспорт Петах В. І..pdf
05 червня 2019 13:46
протокол зборів з.pdf
05 червня 2019 13:46
витяг ПДВ з.pdf
05 червня 2019 13:46
Витяг н.pdf
05 червня 2019 13:46
виписка Антрол з.pdf

Публічні документи

08 червня 2019 10:58
Електронний підпис
08 червня 2019 10:57
35. Посвідчення.pdf
08 червня 2019 10:57
34. Дозвіл на викиди.pdf
08 червня 2019 10:57
33. Статут.pdf
08 червня 2019 10:57
32. Ліцензія.pdf
08 червня 2019 10:57
31. Витяг ПДВ.pdf
08 червня 2019 10:57
30. Виписка.pdf
08 червня 2019 10:57
28. Атестат виробництва.pdf
08 червня 2019 10:57
27. Лист-відгук.pdf
08 червня 2019 10:57
26. Лист-відгук.pdf
08 червня 2019 10:57
25. Додаткова угода.pdf
08 червня 2019 10:57
24. Додаткова угода.pdf
08 червня 2019 10:57
17. Наказ.pdf
08 червня 2019 10:57
13. Технічне завдання.pdf
08 червня 2019 10:57
10. Довідки.pdf
08 червня 2019 10:57
8. Лист - згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Антрол"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Очікує рішення 6 299 995,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 12:20

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 червня 2019 12:42
Коментар щодо відміни: Причина відміни абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - у зв’язку з порушенням порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме: Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів, опубліковане в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-000345-b