Капітальний ремонт вул. Станційна у м. Ужгород
Очікувана вартість
7 909 477,00 UAH
UA-2019-05-24-000345-b 4db507d228744804bd15f7f7d16ec70e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження замовника: 88000, Україна, Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа замовника: Геба Ірина Миколаївна
+380312614190
dmg.prozorro@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 11:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 11:53
Очікувана вартість: 7 909 477,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вид предмета закупівлі: робота. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться щомісяця, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Станційна у м. Ужгород
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Станційна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 травня 2019 13:11
ТД КР вул Станційна.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-11-000007 ● 6233fba0c7484ffea8ed22ad42c44844
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-11 11:12:32
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

11.06.2019 №26
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 11.06.2019 №26
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-05-24-000345-b 24.05.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2019-05-21-000387-b 21.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-05-21-001506-a 21.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-06-07-000450-c 07.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-05-17-000565-a 17.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про неможливість усунення порушення: Замовником прийнято рішення про відміну торгів (протокол від 19.06.2019 року №51). Причина відміни абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - у зв’язку з порушенням порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме: Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів, опубліковане в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-000345-b Додаток: Повідомлення про відміну торгів

2019-06-19 12:39:42

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 28 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради, 36541721, Україна, Ужгород, пл. Поштова, 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт вул. Станційна у м. Ужгород, 7909477UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 4db507d228744804bd15f7f7d16ec70e, 2019-05-24
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 11 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, визначення предмету закупівлі, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради від 23.05.2019 року № 37-19. За результатами моніторингу встановлено, що Департаментом міського господарства Ужгородської міської ради (далі - Замовник) не накладено кваліфікований електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів, опубліковане в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-000345-b, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), яким визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, зокрема формою оголошення про проведення відкритих торгів, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи., 13 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі

2019-06-19 15:44:17

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 6 490 312,00
UAH з ПДВ
6 299 995,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Антрол" 7 750 000,00
UAH з ПДВ
6 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" 7 869 929,00
UAH з ПДВ
6 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 10:10
sign.p7s
10 червня 2019 10:06
лист відгук 730.pdf
10 червня 2019 10:06
Статут.pdf
10 червня 2019 10:06
ст 17.pdf
10 червня 2019 10:06
Протокол 10.pdf
10 червня 2019 10:06
Протокол 9.pdf
10 червня 2019 10:06
Протокол 7.pdf
10 червня 2019 10:06
ПДВ зав..pdf
10 червня 2019 10:06
паспорт, код.pdf
10 червня 2019 10:06
Опис.pdf
10 червня 2019 10:06
Наказ 448.pdf
10 червня 2019 10:06
Копія ліцензії.pdf
10 червня 2019 10:06
Звіт 1 ДФ.pdf
10 червня 2019 10:06
Договір оренди машин.pdf
10 червня 2019 10:06
Договір база.pdf
10 червня 2019 10:06
договір 730.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка чисті активи.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка субпідрядник.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка санкції.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка працівники.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка обладнання.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка на підписанта.pdf
10 червня 2019 10:06
довідка забезпечення.pdf
10 червня 2019 10:06
гарантійний лист дод 3.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 13:48
sign.p7s
05 червня 2019 13:46
Технічне завдання.pdf
05 червня 2019 13:46
Кваліфікація.pdf
05 червня 2019 13:46
Лист-гарантія на каток.PDF
05 червня 2019 13:46
1ДФ.pdf
05 червня 2019 13:46
Договір підряду.pdf
05 червня 2019 13:46
Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2019 13:46
Статут Антрол з.pdf
05 червня 2019 13:46
Паспорт Петах В. І..pdf
05 червня 2019 13:46
протокол зборів з.pdf
05 червня 2019 13:46
витяг ПДВ з.pdf
05 червня 2019 13:46
Витяг н.pdf
05 червня 2019 13:46
виписка Антрол з.pdf

Публічні документи

08 червня 2019 10:58
sign.p7s
08 червня 2019 10:57
35. Посвідчення.pdf
08 червня 2019 10:57
34. Дозвіл на викиди.pdf
08 червня 2019 10:57
33. Статут.pdf
08 червня 2019 10:57
32. Ліцензія.pdf
08 червня 2019 10:57
31. Витяг ПДВ.pdf
08 червня 2019 10:57
30. Виписка.pdf
08 червня 2019 10:57
28. Атестат виробництва.pdf
08 червня 2019 10:57
27. Лист-відгук.pdf
08 червня 2019 10:57
26. Лист-відгук.pdf
08 червня 2019 10:57
25. Додаткова угода.pdf
08 червня 2019 10:57
24. Додаткова угода.pdf
08 червня 2019 10:57
17. Наказ.pdf
08 червня 2019 10:57
13. Технічне завдання.pdf
08 червня 2019 10:57
10. Довідки.pdf
08 червня 2019 10:57
8. Лист - згода.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Очікує рішення 6 299 995,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 12:20

Інформація про відміну

Дата скасування
19 червня 2019 12:42
Причина скасування
Причина відміни абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - у зв’язку з порушенням порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме: Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів, опубліковане в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-000345-b

Актуальні тендери

До пошуку