Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектів створення, зміни меж територій і об'єктів природно-заповідного фонду
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-05-24-000344-a ● 610c53f0188f45c1873a991e8a295db2
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 38707906 |
Вебсайт: | http://ecology.donoda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олександр Іванович Неклеса +380663809715 aineklesazam@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2019 09:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2019 09:54 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 14:18 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення проектів створення, зміни меж територій і об'єктів природно-заповідного фонду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького. буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2019 17:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2019 17:43 |
+3 ТЗ.doc | |
30 травня 2019 17:43 |
Перелік змін від 30.05.2019.docx | |
24 травня 2019 09:55 |
+2 ТД.doc | |
24 травня 2019 09:55 |
+1 Оголошення про закупівлю.doc |
30 травня 2019 17:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 травня 2019 17:43 |
+3 ТЗ.doc
|
|||
30 травня 2019 17:43 |
Перелік змін від 30.05.2019.docx
|
|||
24 травня 2019 09:55 |
+2 ТД.doc
|
|||
24 травня 2019 09:55 |
+1 Оголошення про закупівлю.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-24-000344-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління", Код ЄДРПОУ:19491035
Дата подання: 26 червня 2019 16:22
Оскарження переможця
Тендерному комітету Департаменту
екології та природних ресурсів Донецької
обласної державної адміністрації
Лист-оскарження
щодо закупівлі: «Розроблення проектів створення, зміни меж територій і об'єктів природно-заповідного фонду»
Проаналізувавши тендерну пропозицію Учасника ФОП Зайчикова Олександра Вікторовича нами були виявлені грубі порушення вимог тендерної документації, а також законодавства про публічні закупівлі, а саме:
1) Замовник у своїй тендерній документації зазначає, що учасник зобов’язаний додати скан копії виконаних договорів з метою підтвердження досвіду виконання аналогічних послуг. Учасник надав такий договір № 2018 від 23.05.2018, та не у повному обсязі. 23.11.2018 до зазначеного договору були внесені зміни, однією з яких є викладення додатку 5 «Календарний план на 2018 рік» в новій редакції, який відсутній у тендерній пропозиції учасника. Аналогічний договір викладено не у повному обсязі, що порушує умови тендерної документації Замовника.
2) Замовник просить надати інформацію в довільній формі окремим електронним файлом про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) та додає форму довідки у довільній формі по якій учасник повинен надати інформацію. В даній довідці відсутня інформація про те, що учасник має/не має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі, а також інформації, що тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Відсутність зазначеної інформації говорить, що вимога статті 17 Закону виконана в не повному обсязі. У тендерній документації зазначено, що у разі подання неповної, або не достовірної інформації згідно статті 17 Закону, така пропозиція буде відхилена Замовником. Нажаль цього не сталось.
3) Замовник просить надати довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання необхідних за технічним завданням з додаванням сканованих копій підтверджуючих кваліфікацію персоналу документів. У довідці містяться три прізвища, а саме Зайчиков О.В., Калугіна О.Є та Нікітін А.В., скановані версії сертифікатів надані лише на Зайчиков О.В., та Калугіна О.Є, сертифікат на Нікітіна А.В. відсутній. Відсутність такого сертифікату є грубим порушенням умов тендерної документації.
4) Відсутня довідка про відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділ 3 Тендерної документації.
5) Замовник розмістивши проект договору порушив вимоги примірної тендерної документації затвердженої наказом №680 від 13.04.2016, а саме не розмістив додатки до договору, хоч саме посилання на них є у тендерній документації. Замовник подав проект договору про закупівлю без заповнених додатків тому зрозуміти, як саме будуть надаватись послуги із даної пропозиціє стає не зрозумілим.
6) Стаття 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Замовник вирішив, що документи згідно абзацу другого частини третьої статті 17, а саме документи переможця торгів повинні бути надані на адресу замовника, і як перевірити їх вчасне надання, а також правдивість стає загадкою і порушує принципи законодавства про публічні закупівлі, а саме – відкритості та прозорості.
Враховуючи той факт, що наша організація є бюджетною установою, фінансування якої здійснюється за рахунок бюджетних коштів, наші видатки не передбачають направлення коштів на розгляди скарг в АМКУ, у свою чергу ми упевнені у своїй правоті та просимо Замовника надати нам пояснення із вищезазначеного, а також виправити порушення під час проведення цієї закупівлі та визначення переможця торгів.
Виходячи з цього ми вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України так як це державний орган який межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження, в порядку, встановленому статтею 18 Закону, стосовно відповідних рішень чи дій замовників, що порушують права чи законні інтереси суб'єкта скарження.
Розгорнути
Згорнути
екології та природних ресурсів Донецької
обласної державної адміністрації
Лист-оскарження
щодо закупівлі: «Розроблення проектів створення, зміни меж територій і об'єктів природно-заповідного фонду»
Проаналізувавши тендерну пропозицію Учасника ФОП Зайчикова Олександра Вікторовича нами були виявлені грубі порушення вимог тендерної документації, а також законодавства про публічні закупівлі, а саме:
1) Замовник у своїй тендерній документації зазначає, що учасник зобов’язаний додати скан копії виконаних договорів з метою підтвердження досвіду виконання аналогічних послуг. Учасник надав такий договір № 2018 від 23.05.2018, та не у повному обсязі. 23.11.2018 до зазначеного договору були внесені зміни, однією з яких є викладення додатку 5 «Календарний план на 2018 рік» в новій редакції, який відсутній у тендерній пропозиції учасника. Аналогічний договір викладено не у повному обсязі, що порушує умови тендерної документації Замовника.
2) Замовник просить надати інформацію в довільній формі окремим електронним файлом про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) та додає форму довідки у довільній формі по якій учасник повинен надати інформацію. В даній довідці відсутня інформація про те, що учасник має/не має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі, а також інформації, що тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Відсутність зазначеної інформації говорить, що вимога статті 17 Закону виконана в не повному обсязі. У тендерній документації зазначено, що у разі подання неповної, або не достовірної інформації згідно статті 17 Закону, така пропозиція буде відхилена Замовником. Нажаль цього не сталось.
3) Замовник просить надати довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання необхідних за технічним завданням з додаванням сканованих копій підтверджуючих кваліфікацію персоналу документів. У довідці містяться три прізвища, а саме Зайчиков О.В., Калугіна О.Є та Нікітін А.В., скановані версії сертифікатів надані лише на Зайчиков О.В., та Калугіна О.Є, сертифікат на Нікітіна А.В. відсутній. Відсутність такого сертифікату є грубим порушенням умов тендерної документації.
4) Відсутня довідка про відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділ 3 Тендерної документації.
5) Замовник розмістивши проект договору порушив вимоги примірної тендерної документації затвердженої наказом №680 від 13.04.2016, а саме не розмістив додатки до договору, хоч саме посилання на них є у тендерній документації. Замовник подав проект договору про закупівлю без заповнених додатків тому зрозуміти, як саме будуть надаватись послуги із даної пропозиціє стає не зрозумілим.
6) Стаття 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Замовник вирішив, що документи згідно абзацу другого частини третьої статті 17, а саме документи переможця торгів повинні бути надані на адресу замовника, і як перевірити їх вчасне надання, а також правдивість стає загадкою і порушує принципи законодавства про публічні закупівлі, а саме – відкритості та прозорості.
Враховуючи той факт, що наша організація є бюджетною установою, фінансування якої здійснюється за рахунок бюджетних коштів, наші видатки не передбачають направлення коштів на розгляди скарг в АМКУ, у свою чергу ми упевнені у своїй правоті та просимо Замовника надати нам пояснення із вищезазначеного, а також виправити порушення під час проведення цієї закупівлі та визначення переможця торгів.
Виходячи з цього ми вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України так як це державний орган який межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження, в порядку, встановленому статтею 18 Закону, стосовно відповідних рішень чи дій замовників, що порушують права чи законні інтереси суб'єкта скарження.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2019 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Селіщева Оксана Олександрівна" |
412 500,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗАЙЧИКОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" |
460 000,00
UAH з ПДВ
|
407 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКСПЕРТЦЕНТР |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
407 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Селіщева Оксана Олександрівна" #3101503965 |
Відхилено |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 17:55
|
Державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління" #19491035 |
Відхилено |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 17:03
|
ФОП "ЗАЙЧИКОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" #2786405170 |
Переможець |
407 499,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 21:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2024 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2024 14:49
|
ДУ 2 від 20.12.2019 до дог. 47.PDF | зміни до договору |
31 липня 2024 14:46
|
Протокол 29 від 31.07.2024.PDF | зміни до договору |
31 липня 2024 14:46
|
Звіт про виконання договору.docx | укладений |
31 липня 2024 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 15:54
|
ДУ 2 від 20.12.2019 до дог. 47.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2019 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2019 14:19
|
ДУ 1 від 30.08.2019 до дог. 47.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2019 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 15:31
|
Договор № 47 від 08.07.2019.PDF | укладений |
08 липня 2019 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток № 5 |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено п. 3.1 Договору та Додатки 1-5 |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |