Капітальний ремонт віконних заповнень спортзалу Вузлівського ОНВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей"
Очікувана вартість
499 530,00 UAH
UA-2019-05-24-000103-c f877b4301dc1492fa65102966d73b511
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Вузлівський опорний навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" Радехівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 22374922
Місцезнаходження замовника: 80200, Україна , Львівська обл., село Вузлове, вулиця Львівська 57 Радехівського району
Контактна особа замовника: Стражник Дмитро Васильович
+380675816597
dmytro.str@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 10:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 10:14
Початок аукціону: 13 червня 2019 14:21
Очікувана вартість: 499 530,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 шт
Капітальний ремонт віконних заповнень спортзалу Вузлівського ОНВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80252, Україна, Львівська область, Вузлове, Львівська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 травня 2019 10:13
Електронний цифровий підпис
24 травня 2019 10:09
Специфікація.xls
24 травня 2019 10:09
Оголошення.doc
24 травня 2019 10:09
зразок договору.docx
24 травня 2019 10:09
Додаток 4.docx
24 травня 2019 10:09
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендер
Дата подання: 27 травня 2019 12:53
Дата відповіді: 27 травня 2019 13:35
Уточніть, будь ласка, вікна з монтажем чи без?
Відповідь: З демонтажем і монтажем
конструкції
Дата подання: 27 травня 2019 13:28
Дата відповіді: 27 травня 2019 13:36
Доброго дня! Чи можливо конструкцію розміром 3600*2000 розділити на три частини по вертикалі через зєднувачі. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Можливо

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-10-000036 ● ce187f86a25c4e688c13e3eca08d8003
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-10 16:01:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2020 № 66

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-24-000103-c 24.05.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Вузлівський опорний навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" Радехівського району Львівської області, 22374922, Україна, село Вузлове, вулиця Львівська 57 Радехівського району
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт віконних заповнень спортзалу Вузлівського ОНВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей"., 499530UAH, 45453000-7, ДК021, 39, шт
  3. Інформація про оприлюднення: f877b4301dc1492fa65102966d73b511, 2019-05-24
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в чинній на час проведення закупівлі редакцій (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вузлівського опорного навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей» Радехівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-05-24-000410-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокол розкриття тендерної пропозиції від 13.06.2019; тендерну пропозицію ТОВ «ВІК-2»; повідомлення про намір укласти договір; договір № 59 від 22.07.2019 року. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі. При цьому пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами моніторингу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель оголошення про закупівлю Замовником до нього не внесено інформації про джерело фінансування закупівлі (обов’язкове поле 10-2 форми оголошення); відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі». Також встановлено, що тендерна документація Замовника оформлена у вигляді Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Оголошення) з відповідними додатками до нього. Слід зазначити, що вказане Оголошення сформоване не за примірною формою та структурою, наведеною у наказі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та не містить усієї обов’язкової інформації, визначеної статтею 22 Закону. Так, моніторингом відповідності вимог тендерної документації Замовника (Оголошення з додатками до нього) вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, а також вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та не вказано інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників вказаним установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. В Оголошенні зазначено, що: «документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем до укладання договору», що суперечить вимогам статті 14 Закону (подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель) та частини 1 статті 25 Закону (тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації). Також, на порушення вимог пункту 10 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, на порушення пункту 12 частини 2 статті 22 Закону – не вказано інформацію про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції, на порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону – не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій, на порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону – при закупівлі робіт не вказано вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При оголошенні закупівлі робіт (капітальний ремонт віконних заповнень спортзалу) Замовником у тендерній документації (Оголошення) зазначено вимоги щодо поставки товару, зокрема, вказано кількість товарів (39 шт) та місце і строк поставки товарів, умови розрахунків за товар. Крім того, відповідно до пункту 12.4 Оголошення, за результатами здійснення закупівлі Замовник та постачальник укладають договір не раніше 3 робочих днів та не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця, що суперечить вимогам частини 2 статті 32 Закону, згідно з якою договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та укладається не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частиною 2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі, при цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте, як зазначено вище, Замовником у тендерній документації (Оголошення) не вказано про надання та не визначено способу документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону для переможця процедури закупівлі. Одночасно, відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 цієї статті. Однак, в недотримання вимог частини 3 статті 17 Закону переможець торгів ТОВ «ВІК-2» не надав (не завантажив) документи, що підтверджують відсутність щодо нього підстав, визначених відповідними пунктами частини 1 статті 17 Закону, а саме щодо підстав, інформація по яких не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (пункт 6 частини 1 статті 17 Закону - службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку). Таким чином, на порушення пунктів 2 і 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВІК-2», який не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, та тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, а визначено вказаного учасника переможцем торгів та укладено з ним договір про закупівлю № 59 від 22.07.2019 (далі – Договір № 59) на суму 268 000,00 грн з ПДВ. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до п. 6.1 Договору № 59 приймання-передача виконаних робіт оформляється актами приймання-передачі, підписаними обома сторонами, згідно з п. 6.2 - замовник зобов’язаний прийняти роботи, виконані підрядником не пізніше 5 календарних днів з дня отримання від підрядника акта виконаних робіт. Також, згідно з п. 11.3 Договору № 59 цей договір діє до 31.12.2019, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами зобов’язань за цим договором. Слід зазначити, що за даними ІТС закупівель «ProZorro» додаткові угоди щодо продовження строку дії Договору № 59 не укладались (не оприлюднювались). За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-05-24-000103-с (розділ «Перевірити оплати») встановлено, що Замовником у серпні 2019 року здійснено оплату за Договором № 59 на користь ТОВ «ВІК-2» в сумі 268 000,00 грн за капітальний ремонт віконних заповнень спортзалу, підставою для оплати зазначено акт №1 від 06.08.2019 року. Вказана сума відповідає загальній сумі Договору № 59. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після повного виконання договору, зокрема, виконання робіт за Договором № 59 та його оплати в повному обсязі станом на 08.08.2019 (дата виконання зобовязань щодо оплати робіт), Замовником звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (23.04.2020) не оприлюднено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та частини 1 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІК-2 280 777,20
UAH з ПДВ
268 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" 309 000,00
UAH з ПДВ
268 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 333 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Ріпак Юлія Олексіївна 343 850,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС 399 000,00
UAH з ПДВ
399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 21:59
sign.p7s
11 червня 2019 21:57
Кошторис.pdf
11 червня 2019 21:57
Додаток 4.pdf
11 червня 2019 21:57
Додаток 3.pdf
11 червня 2019 21:57
Сертифікати.zip
11 червня 2019 21:57
Довідки.pdf
11 червня 2019 21:57
Статут.pdf
11 червня 2019 21:57
Протокол.jpeg
11 червня 2019 21:57
Наказ на директора.jpeg
11 червня 2019 21:57
Додаток 1.jpg

Публічні документи

11 червня 2019 20:31
Лист пояснення.pdf
11 червня 2019 20:07
STEKO S-600 -2.ZIP
11 червня 2019 20:07
STEKO S-600.ZIP
11 червня 2019 20:07
Цінова пропозиція _1_.pdf
11 червня 2019 20:07
Статут.pdf
11 червня 2019 20:07
рiшення__(1).pdf
11 червня 2019 20:07
рiшення_.pdf
11 червня 2019 20:07
Проект_договору.pdf
11 червня 2019 20:07
оренда_тран_2019.pdf
11 червня 2019 20:07
Дод._4.pdf
11 червня 2019 20:07
Дод._3_Технiчнi_вимоги.pdf
11 червня 2019 20:07
Гарантiйний_лист.pdf
11 червня 2019 20:07
Витяг_ПДВ.pdf
11 червня 2019 20:07
Витяг_з_EДР_28.05.19.pdf
11 червня 2019 20:07
Вiдомостi_з_EДРПОУ.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 15:44
sign.p7s
07 червня 2019 11:27
уставні1.rar
07 червня 2019 11:27
Завірений витяг.pdf
07 червня 2019 11:27
VIKONDA.rar
07 червня 2019 11:27
додаток 4.pdf
07 червня 2019 11:27
WDS 6S.rar
07 червня 2019 11:27
додаток 3.pdf
07 червня 2019 11:27
тех.характер.pdf
07 червня 2019 11:27
цінова.pdf
07 червня 2019 11:27
Протокол Аксор.rar
07 червня 2019 11:27
Axor.rar
07 червня 2019 11:27
гарантія 7 років.pdf
07 червня 2019 11:27
віконда виробник.pdf
07 червня 2019 11:27
ГЛАС ТРЬОШ 40Ari.rar
07 червня 2019 11:27
армір.rar
07 червня 2019 11:27
гарантія ціна.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 21:31
11 Дилер.PDF
11 червня 2019 21:31
9 Додаток 4.PDF
11 червня 2019 21:31
8 Додаток 3.PDF
11 червня 2019 21:31
7 Наявність обладнання.PDF
11 червня 2019 21:31
2 Довідка.PDF
11 червня 2019 21:31
1 Пропозиція.PDF

Публічні документи

12 червня 2019 09:30
Документи на тендер.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВІК-2
#35867765
Переможець 268 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 16:22

Документи

11 липня 2019 16:21
sign.p7s
11 липня 2019 16:19
ПОВІДОМЛЕННЯ.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІК-2
#35867765
268 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2019 16:21
sign.p7s
11 липня 2019 16:19
ПОВІДОМЛЕННЯ.docx

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 липня 2019 10:11
договір вікна.pdf укладений
22 липня 2019 10:06
sign.p7s зміни до договору
17 травня 2020 15:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 268 000,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку