"Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області". Коригування
Очікувана вартість
5 209 589,00 UAH
UA-2019-05-24-000100-b d9097bd97f3a497686dce879ea6c621e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37734076
Місцезнаходження: 51206, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковськ, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Українська, 12, каб. №9
Контактна особа: Золотько Віталій
+380569378953
ujkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 13:26
Очікувана вартість: 5 209 589,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
"Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області". Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 95
Iнша подія Після підписання Декларації про готовність об’єкта до експлуатації, затвердженої в установленому порядку. Пiсляоплата 10 Робочі 5

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 травня 2019 10:09
Електронний цифровий підпис
24 травня 2019 10:08
19_05_24 тендер покрівля СЗШ №2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-10-000020 ● 7c6a0ff4ed234bd7a200632cb7ea6bfe
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-10 11:48:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

09.07.2020 № 132

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.07.2020 № 132

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1


UA-2019-05-24-000100-b 24.05.2020 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради (код ЄДРПОУ 37734076)
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-10 13:49:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області». Коригування), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-000100-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пунктом 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» » (далі – Закон), тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону, тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Отже, документи, які вимагаються Замовником після закінчення строку їх надання, не є частиною тендерної пропозиції, відповідно, Замовник не може відхилити пропозицію учасника за не надання документів після закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Чому відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Врожай-Н» з меншою ціновою пропозицією через ненадання тендерної пропозиції та проекту договору з «новою» ціною ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-14 13:47:56

Відповідь на запит

На Ваш запит управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради надає наступні пояснення.
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерним комітетом 24.05.2019 року було затверджено тендерну документацією, про що свідчить протокол тендерного комітету №27. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначені у Вашому запиті вимоги ніяким чином не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними, а слугують для розуміння тендерним комітетом завдяки чому зменшується ціна виконання робіт.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Жодних звернень чи вимог подано не було, тобто учасники погодились з умовами тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимоги від ТОВ «Врожай-Н» не поступали.
Відповідно до статті 18 Закону рішення замовника можливо оскаржити в органі оскарження. Скарг до органу оскарження щодо закупівлі UA-2019-05-24-000100-b не поступало.
Таким чином вважаємо, що порушення законодавства при проведенні закупівлі «Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області». Коригування відсутні.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 37734076, Україна, Новомосковськ, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Українська, 12, каб. №9
  2. Інформація про предмет закупівлі: "Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області". Коригування, 5209589UAH, 45453000-7, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: d9097bd97f3a497686dce879ea6c621e, 2019-05-24
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 липня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19.04.2020 року (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасність розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, (далі – Замовник); тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «Врожай-Н», Приватне виробничо-комерційне підприємство «МЕЛІК», (далі – ПВКП «МЕЛІК») договір від 10.07.2019 №53, пояснення Замовника, отримані 14.07.2020 через електрону систему закупівель. Відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлена вимога про те, що Учасник, який подав найбільш економічно вигідну ціну на аукціоні, зобов’язаний протягом 2 (двох) робочих днів, з дня проведення аукціону, надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» сканованої копії заповнених та підписаних тендерних форм «Тендерна пропозиція» (додаток 1 до тендерної документації) та «Проект договору» (додаток 5 до тендерної документації) з «новою» ціною. Ненадання повного комплекту розрахунків до ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону буде вважатись відмовою переможця від підписання договору. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 14.06.2019 №29 Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Врожай-Н» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме, через не надання протягом 2 (двох) робочих днів з дня проведення аукціону сканованої копії заповнених та підписаних тендерних форм «Тендерна пропозиція» (додаток 1 до тендерної документації) та «Проект договору» (додаток 5 до тендерної документації) з «новою» ціною. Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Слід зазначити, що стаття 30 Закону містить перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників, відповідно до якого не надання документів після проведення аукціону не може бути підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників так як не є складовою пропозиції учасника. Тому всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації. Разом із цим, відповідно до частини 3 статті 32 Закону в разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Врожай-Н» підлягала відхиленню на підставі частини 3 статті 32 Закону. За результатами аналізу тендерної пропозиції ПВКП «МЕЛІК» порушень не встановлено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Врожай-Н 4 530 796,08
UAH з ПДВ
4 504 796,08
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІК" 4 999 864,96
UAH з ПДВ
4 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП "Укрспецмонтаж" 5 185 303,40
UAH з ПДВ
5 185 303,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 16:23
23.imd
07 червня 2019 16:22
10496_ТОВ_Врожай_Н_05_06_2019.rar
07 червня 2019 16:22
Технічне завдання.PDF
07 червня 2019 16:22
Тендерна пропозиція.PDF
07 червня 2019 16:22
Проект договору.PDF
07 червня 2019 16:22
Копія Статуту.PDF
07 червня 2019 16:22
Копія виписки з ЄДР.PDF
07 червня 2019 16:22
Договірна ціна.PDF
07 червня 2019 16:22
Довідка МТБ.PDF
07 червня 2019 16:22
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

26 червня 2019 11:54
Документи переможця.pdf
14 червня 2019 15:46
кошторис 14 06.rar
14 червня 2019 15:46
Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2019 13:19
sign.p7s
08 червня 2019 13:14
Довіреність 40.zip
08 червня 2019 13:14
гарантия 10945.zip
08 червня 2019 13:14
108.pdf
08 червня 2019 13:14
91-107.pdf
08 червня 2019 13:14
57-90.pdf
08 червня 2019 13:14
31-56.pdf
08 червня 2019 13:14
29-30.pdf
08 червня 2019 13:14
28.pdf
08 червня 2019 13:14
13-27.pdf
08 червня 2019 13:14
12.pdf
08 червня 2019 13:14
4-11.pdf
08 червня 2019 13:14
1-3.pdf
08 червня 2019 13:14
реєстр.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 16:19
sign.p7s
07 червня 2019 16:17
гарантия.zip
07 червня 2019 16:17
Додаток 6.pdf
07 червня 2019 16:17
Додаток 5.pdf
07 червня 2019 16:17
Додатки 1 2 3 4.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Врожай-Н
#40841314
Відхилено 4 504 796,08
UAH з ПДВ
14 червня 2019 10:06
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІК"
#20264505
Переможець 4 520 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 09:03

Документи

14 червня 2019 10:06
sign.p7s
14 червня 2019 10:06
19_06_14 протокол №29.docx

Документи

24 червня 2019 09:03
sign.p7s
24 червня 2019 09:03
19_06_24 протокол №31.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІК"
#20264505
4 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 09:03
sign.p7s
24 червня 2019 09:03
19_06_24 протокол №31.docx

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 липня 2019 14:28
19_07_10 договір СЗШ№2.PDF укладений
10 липня 2019 14:28
sign.p7s зміни до договору
20 березня 2020 12:48
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
20 березня 2020 12:46
sign.p7s зміни до договору
18 березня 2020 09:30
Д.У на 2020 (2).PDF зміни до договору
18 березня 2020 09:29
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 09:26
д.у1 (1).PDF зміни до договору
27 грудня 2019 09:26
sign.p7s зміни до договору
19 липня 2019 10:32
Д (1).PDF зміни до договору
19 липня 2019 10:31
sign.p7s зміни до договору
18 липня 2019 11:29
Договір СЗШ №2 (1).PDF зміни до договору
18 липня 2019 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення помилок
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення помилок
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку