Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37734076 |
Місцезнаходження: | 51206, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковськ, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Українська, 12, каб. №9 |
Контактна особа: |
Золотько Віталій +380569378953 ujkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 13:26 |
Очікувана вартість: | 5 209 589,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 95 |
Iнша подія | Після підписання Декларації про готовність об’єкта до експлуатації, затвердженої в установленому порядку. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 10:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 10:08 |
19_05_24 тендер покрівля СЗШ №2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-10-000020 ● 7c6a0ff4ed234bd7a200632cb7ea6bfe
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 11:48 |
09.07.2020 № 132
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.07.2020 № 132
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2019-05-24-000100-b 24.05.2020 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради (код ЄДРПОУ 37734076)
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-10 13:49:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області». Коригування), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-000100-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пунктом 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» » (далі – Закон), тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону, тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Отже, документи, які вимагаються Замовником після закінчення строку їх надання, не є частиною тендерної пропозиції, відповідно, Замовник не може відхилити пропозицію учасника за не надання документів після закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Чому відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Врожай-Н» з меншою ціновою пропозицією через ненадання тендерної пропозиції та проекту договору з «новою» ціною ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-14 13:47:56
Відповідь на запит
На Ваш запит управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради надає наступні пояснення.
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерним комітетом 24.05.2019 року було затверджено тендерну документацією, про що свідчить протокол тендерного комітету №27. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначені у Вашому запиті вимоги ніяким чином не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними, а слугують для розуміння тендерним комітетом завдяки чому зменшується ціна виконання робіт.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Жодних звернень чи вимог подано не було, тобто учасники погодились з умовами тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимоги від ТОВ «Врожай-Н» не поступали.
Відповідно до статті 18 Закону рішення замовника можливо оскаржити в органі оскарження. Скарг до органу оскарження щодо закупівлі UA-2019-05-24-000100-b не поступало.
Таким чином вважаємо, що порушення законодавства при проведенні закупівлі «Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області». Коригування відсутні.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Врожай-Н |
4 530 796,08
UAH з ПДВ
|
4 504 796,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІК" |
4 999 864,96
UAH з ПДВ
|
4 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НВП "Укрспецмонтаж" |
5 185 303,40
UAH з ПДВ
|
5 185 303,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Врожай-Н #40841314 |
Відхилено |
4 504 796,08
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 10:06
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІК" #20264505 |
Переможець |
4 520 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 09:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 08:41
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 14:46
|
Доп.уг (1).PDF | зміни до договору |
27 листопада 2020 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2020 12:48
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
20 березня 2020 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2020 09:30
|
Д.У на 2020 (2).PDF | зміни до договору |
18 березня 2020 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:26
|
д.у1 (1).PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2019 10:32
|
Д (1).PDF | зміни до договору |
19 липня 2019 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2019 11:29
|
Договір СЗШ №2 (1).PDF | зміни до договору |
18 липня 2019 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 14:28
|
19_07_10 договір СЗШ№2.PDF | укладений |
10 липня 2019 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення помилок |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення помилок |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди, що вартість договірної ціни за договором підлягає коригуванню (зменшенню на вартість матеріальних ресурсів від розбирання (демонтажу) на суму 1091,00 грн., що передбачено договірною ціною) |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |