Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області". Коригування
Очікувана вартість
5 209 589,00 UAH
UA-2019-05-24-000100-b d9097bd97f3a497686dce879ea6c621e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Золотько Віталій

+380569378953 ujkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37734076
Місцезнаходження: 51206, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковськ, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Українська, 12, каб. №9
Контактна особа: Золотько Віталій
+380569378953
ujkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 13:26
Очікувана вартість: 5 209 589,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
"Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області". Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 95
Iнша подія Після підписання Декларації про готовність об’єкта до експлуатації, затвердженої в установленому порядку. Пiсляоплата 10 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 10:08
19_05_24 тендер покрівля СЗШ №2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-10-000020 ● 7c6a0ff4ed234bd7a200632cb7ea6bfe
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020 11:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

09.07.2020 № 132

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.07.2020 № 132

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1


UA-2019-05-24-000100-b 24.05.2020 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради (код ЄДРПОУ 37734076)
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-10 13:49:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області». Коригування), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-000100-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пунктом 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» » (далі – Закон), тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону, тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Отже, документи, які вимагаються Замовником після закінчення строку їх надання, не є частиною тендерної пропозиції, відповідно, Замовник не може відхилити пропозицію учасника за не надання документів після закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Чому відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Врожай-Н» з меншою ціновою пропозицією через ненадання тендерної пропозиції та проекту договору з «новою» ціною ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-14 13:47:56

Відповідь на запит

На Ваш запит управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради надає наступні пояснення.
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерним комітетом 24.05.2019 року було затверджено тендерну документацією, про що свідчить протокол тендерного комітету №27. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначені у Вашому запиті вимоги ніяким чином не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними, а слугують для розуміння тендерним комітетом завдяки чому зменшується ціна виконання робіт.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Жодних звернень чи вимог подано не було, тобто учасники погодились з умовами тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимоги від ТОВ «Врожай-Н» не поступали.
Відповідно до статті 18 Закону рішення замовника можливо оскаржити в органі оскарження. Скарг до органу оскарження щодо закупівлі UA-2019-05-24-000100-b не поступало.
Таким чином вважаємо, що порушення законодавства при проведенні закупівлі «Капітальний ремонт шиферної покрівлі СЗШ №2, по вул. Калнишевського, 19, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області». Коригування відсутні.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Врожай-Н 4 530 796,08
UAH з ПДВ
4 504 796,08
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІК" 4 999 864,96
UAH з ПДВ
4 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП "Укрспецмонтаж" 5 185 303,40
UAH з ПДВ
5 185 303,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 16:23
23.imd
07 червня 2019 16:22
10496_ТОВ_Врожай_Н_05_06_2019.rar
07 червня 2019 16:22
Технічне завдання.PDF
07 червня 2019 16:22
Тендерна пропозиція.PDF
07 червня 2019 16:22
Проект договору.PDF
07 червня 2019 16:22
Копія Статуту.PDF
07 червня 2019 16:22
Копія виписки з ЄДР.PDF
07 червня 2019 16:22
Договірна ціна.PDF
07 червня 2019 16:22
Довідка МТБ.PDF
07 червня 2019 16:22
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

26 червня 2019 11:54
Документи переможця.pdf
14 червня 2019 15:46
кошторис 14 06.rar
14 червня 2019 15:46
Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2019 13:19
Електронний підпис
08 червня 2019 13:14
Довіреність 40.zip
08 червня 2019 13:14
гарантия 10945.zip
08 червня 2019 13:14
108.pdf
08 червня 2019 13:14
91-107.pdf
08 червня 2019 13:14
57-90.pdf
08 червня 2019 13:14
31-56.pdf
08 червня 2019 13:14
29-30.pdf
08 червня 2019 13:14
28.pdf
08 червня 2019 13:14
13-27.pdf
08 червня 2019 13:14
12.pdf
08 червня 2019 13:14
4-11.pdf
08 червня 2019 13:14
1-3.pdf
08 червня 2019 13:14
реєстр.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 16:19
Електронний підпис
07 червня 2019 16:17
гарантия.zip
07 червня 2019 16:17
Додаток 6.pdf
07 червня 2019 16:17
Додаток 5.pdf
07 червня 2019 16:17
Додатки 1 2 3 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Врожай-Н

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІК"

ТОВ НВП "Укрспецмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Врожай-Н
#40841314
Відхилено 4 504 796,08
UAH з ПДВ
14 червня 2019 10:06
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІК"
#20264505
Переможець 4 520 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 09:03

Документи

14 червня 2019 10:06
Електронний підпис
14 червня 2019 10:06
19_06_14 протокол №29.docx

Документи

24 червня 2019 09:03
Електронний підпис
24 червня 2019 09:03
19_06_24 протокол №31.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІК"
#20264505
4 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 09:03
Електронний підпис
24 червня 2019 09:03
19_06_24 протокол №31.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 08:41
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 14:46
Доп.уг (1).PDF зміни до договору
27 листопада 2020 14:45
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 12:48
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
20 березня 2020 12:46
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2020 09:30
Д.У на 2020 (2).PDF зміни до договору
18 березня 2020 09:29
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:26
д.у1 (1).PDF зміни до договору
27 грудня 2019 09:26
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 10:32
Д (1).PDF зміни до договору
19 липня 2019 10:31
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 11:29
Договір СЗШ №2 (1).PDF зміни до договору
18 липня 2019 11:29
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 14:28
19_07_10 договір СЗШ№2.PDF укладений
10 липня 2019 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення помилок
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення помилок
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, що вартість договірної ціни за договором підлягає коригуванню (зменшенню на вартість матеріальних ресурсів від розбирання (демонтажу) на суму 1091,00 грн., що передбачено договірною ціною)
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 518 909,00
UAH (в тому числі ПДВ 753 151,49 UAH)