Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
444 000,00 UAH
UA-2019-05-24-000006-c f63774625ded4bcda570efc07a5cc4fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гангал Іванна Іванівна

+380683197818 magala.finans@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Магальська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04417636
Місцезнаходження: 60313, Україна , Чернівецька обл., с.Магала, вул. Грігорія Нандріша, 61
Контактна особа: Гангал Іванна Іванівна
+380683197818
magala.finans@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 06:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 23:59
Початок аукціону: 10 червня 2019 15:57
Очікувана вартість: 444 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,13%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Чернівецька область, с.Магала, вул. Грігорія Нандріша, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За рахунок власних коштів і освітньої субвенції Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 06:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 06:32
Комп’ютерне обладнання тендер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 10:27
Дата відповіді: 28 травня 2019 14:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Закону, якщо десь вказана торгова марка то просимо читати "АБО ЕКВІВАЛЕНТ". Пропозиція учасника включає в себе всі податки, збори, платежі і є ціною договору.
Щодо надання зразку предмету закупівлі
Дата подання: 29 травня 2019 08:54
Дата відповіді: 30 травня 2019 09:31
Шановний тендерний комітет у вимогах до предмету закупівлі Вами зазначено, що Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати зразок обладнання на вибір Замовника. Дана вимога є дискримінаційною і обмежує конкуренцію, оскільки учасники які проживають не в Вашому місці не зможуть надати дані зразки. Згідно, частини 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Так як ми живемо в 21 сторіччі, то повідомляємо, що на території України діють багато поштових служб котрі готові за ваші кошти в короткий термін привезти товар в будь-яке місце. Дана вимога не обмежує конкуренцію, і сприяє ефективном використанню державних коштів завдяки перевірці запропонованого товару вимогам Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-000006-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 13 червня 2019 12:40
Оскарження
ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” є учасником відкритих торгів Магальської сільської ради на закупівлю ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання. Згідно з Рішенням уповноваженої особи №1 від 13.06.2019 року щодо закупівлі «Комп’ютерне обладнання» Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-24-000006-c прийнято рішення , що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛІМ» код ЄДРПОУ 13566542 відповідає вимогам замовника та визнано їх переможцем відкритих торгів, та планує заключити з даним учасником договір в визначений Законом термін.
ТОВ “КРЕО СІНРЖІ” повідомляє, що пропозиція учасника ТОВ “ЕЛІМ” не відповідає вимогам замовника, а саме:
1) Замовник в тендерній документації в частині Технічне завдання ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання до предмету закупівлі фабрика друку визначив такі характеристики предмету закупівлі до фабрики друку:
стартовий комплект витратних матеріалів має забезпечувати видрук не менше ніж чорно-білих документів 7500.
ТОВ “ЕЛІМ” в порівняльній таблиці відповідності запропонував гірші характеристики товару, а саме, чорно-білих документів не менше 4500.
2) ТОВ “ЕЛІМ” не надав документи якості на багатофункціональний принтер.
Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” Учасник має запропонувати не гірші характеристики до предмету закупівлі чим зазначені у вимогах Замовника, також учасник не надав підтверджуючі документи якості на фабрику друку.
Враховуючи наведені вище аргументи, ТОВ “КРЕО СІНРЖІ” вимагає скасувати Рішення уповноваженої особи №1 від 13.06.2019 року щодо закупівлі «Комп’ютерне обладнання» про визнання переможцем ТОВ “ЕЛІМ”. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2019 10:43
Дякуємо за звернення
Дякуємо за звернення
Номер вимоги: UA-2019-05-24-000006-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 13 червня 2019 17:27
неправомірне відхилення ТОВ "ІТ-Інтегратор"
Заомвник відхилив пропозицію ТОВ "ІТ-Інтегратор" з формулюванням: Учасник надав свідоцтво МОН України на компанію ТОВ «БІ ПРО», висновок санітарно- епідеміологічної експертизи та сертифікат відповідності на ТОВ «АВ ПРО», сертифікати ISO 9001:2015 на компанію Shenzhen Hitevizion Technology Co. Ltd.
І ні одного доручення від цих компаній постачальнику ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» на право представляти їх інтереси, або користуватися їх документами не надано.

1. Вимагалося свідоцтво МОН на інтерактивне обладнання. Згідно Наказу МОН № 537 от 17.06.2008 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» (надалі – «Наказ») (п. 2.3.) для одержання грифа МОН або Свідоцтва автор, видавництво або інші фізичні та юридичні особи суб'єкти підприємницької діяльності, звертаються з листом-клопотанням до Інституту. Тобто не важливо хто запросив даний сертифікат, головне що він є на обладнання, яке було запропоноване.
2. Дивно, що замовник так уважно вивчаючи нашу пропозицію, не помітив авторизацію від офіційного дистрибютора АВ-ПРО на інтерактивні панелі. (файл "Лист авторизації Мамалига")
3. Сертифікат ISO 9001:2015 виданий на виробника дощок компанію Shenzhen Hitevizion Technology Co. Ltd., а в декларації про відповідність (файл "Декларація Newline") виробник Shenzhen Hitevizion Technology Co. Ltd вказує офіційного дистрибютора (уповноваженого представника) ТОВ "АВ-ПРО". Нагадаю ще раз в нас є авторизація, від ТОВ "АВ-ПРО"
4. крім того замовник в тендерній документації вимагав лист-згоду на обробку персональних даних на водія. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ" не надало такої довідки.
ТОВ "ІТ-Інтегратор" залишає за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2019 10:43
Дякуємо за звернення
Дякуємо за звернення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 333 810,00
UAH з ПДВ
333 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 415 440,00
UAH з ПДВ
415 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 444 000,00
UAH з ПДВ
438 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛОУС МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ 440 010,00
UAH з ПДВ
440 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 11:19
Установчі документи.pdf
07 червня 2019 11:19
Статут.pdf
07 червня 2019 11:19
Ст 17.pdf
07 червня 2019 11:19
СЕРТИФІКАТ ISO9001_2015.pdf
07 червня 2019 11:19
Сертифікат ISO 9001-EN (1) (1).pdf
07 червня 2019 11:19
проект договору.pdf
07 червня 2019 11:19
Податкова ТОВ до 08.06.pdf
07 червня 2019 11:19
МВС.pdf
07 червня 2019 11:19
Лист-пояснення про ТУ.pdf
07 червня 2019 11:19
картка учасника.pdf
07 червня 2019 11:19
Досвід.pdf
07 червня 2019 11:19
Договір з Комел.pdf
07 червня 2019 11:19
Довідка про санкції.pdf
07 червня 2019 11:19
Довідка з банку2.pdf
07 червня 2019 11:19
Довідка з банку1.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 11:28
довідка працівники.pdf
07 червня 2019 11:28
Статут 30.08.pdf
07 червня 2019 11:28
паспорт Рудавський.pdf
07 червня 2019 11:28
доручення Рудавський.pdf
07 червня 2019 11:28
сервісні центри.pdf
07 червня 2019 11:28
захист довкілля.pdf
07 червня 2019 11:28
ст17 001.jpg
07 червня 2019 11:28
обробка перс.даних 001.jpg
07 червня 2019 11:28
лист санкції 001.jpg
07 червня 2019 11:28
картка учасника 001.jpg
07 червня 2019 11:28
довідка МТБ 001.jpg
07 червня 2019 11:28
аналогічні договори.rar
07 червня 2019 11:28
аналог.догов.jpg
07 червня 2019 11:27
Сертификат Newline.jpg
07 червня 2019 11:27
Свідоцтво МОН.pdf
07 червня 2019 11:27
Сангиг Newline 2.jpg
07 червня 2019 11:27
Сангиг Newline 1.jpg
07 червня 2019 11:27
Декларация Newline.jpg
07 червня 2019 11:27
2017年创新ISO9001(E) 20170710 (002).pdf
07 червня 2019 11:27
2017年创新ISO18001(E) 20170710.pdf
07 червня 2019 11:27
2017年创新ISO14001(E) 20170710 (002).pdf
07 червня 2019 11:27
сангиг2_завірений.pdf
07 червня 2019 11:27
сангиг1_завірений.pdf
07 червня 2019 11:27
лист МОН заверений.pdf
07 червня 2019 11:27
техн.специф.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 11:14
Податкова.pdf
13 червня 2019 11:14
МВС.pdf
13 червня 2019 11:13
Оновлена пропозиція.pdf
07 червня 2019 16:57
Електронний підпис
07 червня 2019 16:56
Технічне завдання.pdf
07 червня 2019 16:56
ISO 9001.pdf
07 червня 2019 16:56
Ст17.pdf
07 червня 2019 16:56
Пропозиція.pdf
07 червня 2019 16:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 червня 2019 16:56
паспорт код директор.pdf
07 червня 2019 16:56
Лист-згода на обробку.pdf
07 червня 2019 16:56
Лист авторизації.pdf
07 червня 2019 16:56
Копія ТУ ІАК.pdf
07 червня 2019 16:56
Довідка мтб.pdf
07 червня 2019 16:56
Відомості ЄДРПОУ.pdf
07 червня 2019 16:56
Витяг ПДВ.pdf
07 червня 2019 16:56
Витяг з протоколу.pdf
07 червня 2019 16:56
Витяг ЄДРПОУ.PDF
07 червня 2019 16:56
Виписка з ЄДР.pdf
07 червня 2019 16:56
Авторизація Epson .pdf
07 червня 2019 16:56
Авторизація Еліз Лабс.pdf
07 червня 2019 16:56
Авторизаційний.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 17:03
Цінова пропозиція.pdf
07 червня 2019 17:03
Технічна специфікація.pdf
07 червня 2019 17:03
Стаття 17.pdf
07 червня 2019 17:03
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 червня 2019 17:03
Паспорт код.PDF
07 червня 2019 17:03
Згода на обробку даних.pdf
07 червня 2019 17:03
Екологія.pdf
07 червня 2019 17:03
Гарантія новий товар.pdf
07 червня 2019 17:03
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛОУС МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 333 810,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 07:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Відхилено 415 440,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 07:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 438 990,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 07:59

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

13 червня 2019 07:57
Електронний підпис

Документи

13 червня 2019 07:58
Електронний підпис

Документи

13 червня 2019 07:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 07:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
438 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 07:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 10:19
IMG-34c47978b35c43732e1e003414562e70-V.jpg укладений
04 липня 2019 10:16
IMG-5fbe9c236d2df611c2b33acd8d7dfe3f-V.jpg укладений
04 липня 2019 10:15
IMG-cfbad6803945bd848bfe7568bc81536a-V.jpg укладений
04 липня 2019 10:15
IMG-5fbe9c236d2df611c2b33acd8d7dfe3f-V.jpg укладений
04 липня 2019 10:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 438 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 73 165,00 UAH)