Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (навчальне обладнання, приладдя, дидактичні матеріали)
Очікувана вартість
652 780,00 UAH
UA-2019-05-24-000005-c a05cbdf0a4694da38845c9e67417cb35
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гангал Іванна Іванівна

+380683197818 magala.finans@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Магальська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04417636
Місцезнаходження: 60313, Україна , Чернівецька обл., с.Магала, вул. Грігорія Нандріша, 61
Контактна особа: Гангал Іванна Іванівна
+380683197818
magala.finans@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 06:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 23:59
Початок аукціону: 14 червня 2019 14:57
Очікувана вартість: 652 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Шкільні меблі (навчальне обладнання, приладдя, дидактичні матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Чернівецька область, с.Магала, вул. Грігорія Нандріша, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За рахунок власних коштів і освітньої субвенції Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 22:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 22:02
Кабінети ТЕНДЕР.doc
06 червня 2019 22:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 06:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 22:02
Кабінети ТЕНДЕР.doc
24 травня 2019 06:22
Кабінети ТЕНДЕР.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-28-000020 ● 5a68a3bda48041ee9c447a885af533f6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 15:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.04.2020 № 15

Чернівці


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 28 квітня 2020 року № 15

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-05-24-000005-c від 24.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-28 17:06:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Шкільні меблі (навчальне обладнання, приладдя, дидактичні матеріали)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-24-000005-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1) Чому Вами не оприлюднено Додаток 1 (специфікація) до договору від 8.07.2019 № 168, який відповідно до пункту 1.2 даного договору є його невід’ємною частиною?
2) Чи виконано договір від 8.07.2019 № 168 в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-05-18 09:43:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОКП Буковинська книга 602 000,00
UAH з ПДВ
602 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" 650 000,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 17:43
Довідка про несудимість
21 червня 2019 17:42
Довідка з податкової
12 червня 2019 17:52
Електронний підпис
12 червня 2019 17:50
Договір.pdf
12 червня 2019 17:50
Субпідрядник.pdf
12 червня 2019 17:50
Опис частина5.pdf
12 червня 2019 17:50
Опис частина4.pdf
12 червня 2019 17:50
Опис частина3.pdf
12 червня 2019 17:50
Описчастина2.pdf
12 червня 2019 17:50
Описчастина1.pdf
12 червня 2019 17:50
Інфо.pdf
12 червня 2019 17:50
Цінова.pdf
12 червня 2019 17:50
Відгук Чернівці.pdf
07 червня 2019 12:36
Електронний підпис
06 червня 2019 18:35
Електронний підпис
06 червня 2019 18:33
Цінова.pdf
06 червня 2019 18:33
Договір.pdf
06 червня 2019 18:33
ТЗ.pdf
06 червня 2019 18:33
Додаткові сертифікати.pdf
06 червня 2019 18:33
паспорти.rar
06 червня 2019 18:33
Паспорт.pdf
06 червня 2019 18:33
Наказ про вступ.pdf
06 червня 2019 18:33
Відгук2019.jpg
06 червня 2019 18:33
Сертифікат_9001_watermark.pdf
06 червня 2019 18:33
Сертифікат_14000_watermark.pdf
06 червня 2019 18:33
Квалыфікація частина2.pdf
06 червня 2019 18:33
Кваліфікація частина1.pdf
06 червня 2019 18:33
Витяг ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2019 18:33
Стаття 17.pdf
06 червня 2019 18:33
Cистема оподаткування.pdf
06 червня 2019 18:33
аналогічні_договора.rar
06 червня 2019 18:33
Статут.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 13:18
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОКП Буковинська книга

ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОКП Буковинська книга
#38843967
Переможець 602 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 10:39

Документи

19 червня 2019 10:39
Електронний підпис
19 червня 2019 10:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОКП Буковинська книга
#38843967
602 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 10:39
Електронний підпис
19 червня 2019 10:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 23:06
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 23:01
Gmail (14).zip укладений
08 липня 2019 22:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 602 000,00
UAH