Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги благоустрою та утримання зелених насаджень
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-05-23-002959-a b9cf4524edf6421997bdf1a8271317be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Іванович Бойко

+380683629926 gora.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гірська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363647
Вебсайт: http://www.gora-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5
Контактна особа: Дмитро Іванович Бойко
+380683629926
gora.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 23:28
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 11:42
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Місце надання послуг: с.Гора Бориспільського району, Київської області;
Обсяг надання послуг визначено в Додатку № 5 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги благоустрою та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 23:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 23:28
Кваліфікаційні_вимоги.doc
23 травня 2019 23:28
Проект_договору.doc
23 травня 2019 23:28
ТД_благоустрою та озеленення.doc
23 травня 2019 23:28
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-12-000028 ● 9518416685e7497daf7405794735dedb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.08.2019 № 149
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2019 № 149

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-05-23-002959-a 23.05.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-27 14:58:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедур на закупівлю послуг за кодами ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць та ДК 021:2015:77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номерами ID: UA-2019-05-27-002716-a, UA-2019-05-23-002959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:Яким чином під час проведення процедур закупівель тендерним комітетом Гірської сільської ради (далі – Замовник) перевірялись наявність підстав, зазначених у п. 7 ч. 1 ст.17 Закону, в частині пов’язаності учасників з іншими учасниками процедури закупівлі та/або членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) Замовника ?Якими документами підтверджується звернення Замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником КП «Горянин», по вищезазначеному питанню до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (п. 7 ст. 28 Закону) ?Чи Замовник здійснює контроль над учасником процедур закупівлі, чи контролюється таким учасником процедур закупівлі, чи перебуває під спільним контролем з таким учасником процедур закупівлі ?Чи Замовник виконує функції органу управління учасника процедур закупівлі, або володіє часткою (паєм, пакетом акцій), що становлять не менше ніж 25 % статутного капіталу учасника процедур закупівлі ? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-01 18:39:05

Пояснення на запит

Під час проведення процедур закупівлі тендерним комітетом Гірської сільської ради в розрізі теми запиту не було виявлено жодного факту пов’язаності КП «Горянин» Гірської сільської ради як одного з учасників процедури закупівлі з іншими учасниками процедури закупівлі та/або членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника, про який йдеться в п.7 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Жоден з інших учасників процедури закупівлі, перелік яких є на порталі публічних закупівель в системі Prozorro (Прозоро), не здійснює контроль над КП «Горянин» Гірської сільської ради, не контролюється КП «Горянин» Гірської сільської ради, або перебуває під спільним контролем з КП «Горянин» Гірської сільської ради.
Маючи одного засновника, КП «Горянин» Гірської сільської ради не має:
можливості здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність інших учасників процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов'язаних фізичних чи юридичних осіб шляхами, означеними в п.16 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ті ж самі висновки про непов’язаність здійснено і стосовно інших учасників процедури закупівлі по відношенню до впливу на КП «Горянин» Гірської сільської ради і між собою.
Жодна фізична особа та/або уповноважена особа та/або члени їхніх сімей, не здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі (у тому числі і КП «Горянин» Гірської сільської ради), не уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
До таких висновків замовник дійшов через вивчення статутних документів кожного з учасників процедури закупівлі, порівняння цих даних с даними уповноваженої особи і іншими фактами, які є у доступі замовника.
Таким чином, не було виявлено жодного факту пов’язаності КП «Горянин» Гірської сільської ради з іншими учасниками процедури закупівлі, що обґрунтовано позбавляло замовника обов’язку приймати рішення про відмову КП «Горянин» Гірської сільської ради в участі у процедурі закупівлі відхилення відхилити тендерної пропозиції КП «Горянин» Гірської сільської ради за підставами, визначеними в п.17 ст.1 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник у відповідності до рекомендацій Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель, перевірив інформацію на офіційних веб-ресурсах органів державної влади з відкритих даних (інформація додається). Підстав для документального підтвердження поданої Учасниками інформації від інших органів влади у Замовника не було.
Згідно ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Закон України «Про публічні закупівлі» розрізняє поняття замовника і учасника процедури закупівлі в п.9 і п.35 ст.1 і в п.7 ч.1 ст.17 вводить заборону участь в закупівлі саме учасників закупівлі як пов’язаних осіб. Але при цьому в законі жодним чином не згадуються відносини між замовником і учасником закупівлі. Тому питання, що поставлені, знаходяться за межами дії Закону України «Про публічні закупівлі», а тому не стосуються законодавства з питань збереження і використання активів, які є компетенцією органу державного фінансового контролю і не відповідають статусу установи, що створила запит.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення по моніторингу 1. Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону, ТД повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом даних, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону 1) Замовник не погоджується з даним твердженням, оскільки в Додатку № 10 до тендерної документації, що є також невід’ємною частиною тендерної документації, зазначено окремим блоком істотні умови договору та порядок зміни його умов. Тендерна документація оприлюднена у відповідності до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», таким чином факт порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель – відсутній. 2. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Комунального підприємства «Горянин» умовам ТД, оскільки документи, подані у складі тендерної пропозиції переможця, не містять підтверджуючих документів щодо наявності серед обладнання, машин і механізмів - висоторізу, бензопилки та кущорізу, чим не дотримано вимоги Додатку 5 до ТД. 2) Замовник не погоджується з даним твердженням, оскільки в Додатку №5 до тендерної документації містяться Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі Послуги благоустрою та утримання зелених насаджень (код ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) і описуються порядок надання послуг та технологічні аспекти надання послуг, однак відсутні будь-які вимоги про надання підтвердження матеріально-технічної бази. Вимоги до матеріально-технічної бази Учасника зазначено в п.1 Додатку 1 до тендерної документації і не передбачає обов’язкової наявності в Учасника висоторізу, бензопилки та кущорізу. Всі необхідні документи щодо наявності та підтвердження матеріально-технічної бази відповідно до п.1 Додатку 1 тендерної документації, Учасником надано та підтверджено. Тому у Замовника були відсутні підстави для відхилення Учасника, оскільки порушення відсутнє. 3. Крім того, у складі пропозиції переможця міститься довідка від 08.06.2019 № 42/12 про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій не зазначено спеціальність за освітою та загальний стаж роботи працівників підприємства, що не відповідає вимогам п.2 додатку 1 до ТД. 3) Замовник не погоджується з даним твердженням, оскільки Учасником надано довідку в довільній формі, в якій міститься прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи, що не суперечить вимогам п.2. Додатку 1 до тендерної документації. Також відповідно до вимог п.2 Розділу 5 до тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. 4. Поряд з цим, аналогічний договір від 20.06.2018 № 20/06 не містить додатку № 1, який є його невід’ємною частиною, чим не виконано вимоги п. 3 додатку 1 до ТД. 4) Учасником на виконання вимог п.3 Додатку 1 до тендерної документації, надано договір та всі підтвердні документи, що підтверджують факт виконання договору. Відповідно до вимог п.2 Розділу 5 до тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.

2019-09-09 13:10:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Горянин" Гірської сільської ради 1 281 028,20
UAH з ПДВ
1 281 028,20
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЩАСЛИВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ КОМБІНАТ "ЩАСЛИВСЬКИЙ" 1 298 764,75
UAH з ПДВ
1 298 764,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 11:13
Електронний підпис
14 червня 2019 11:09
Довідка переможець
14 червня 2019 11:09
Довідка переможець НАЗК
14 червня 2019 11:07
Довідка переможець НАЗК2
08 червня 2019 19:05
Електронний підпис
08 червня 2019 18:21
7 ТП ЗЕЛЕНЕ.pdf
08 червня 2019 18:21
6 ТП ЗЕЛЕНЕ.pdf
08 червня 2019 18:21
5 ТП ЗЕЛЕНЕ.pdf
08 червня 2019 18:21
4 ТП ЗЕЛЕНЕ.pdf
08 червня 2019 18:21
3 ТП ЗЕЛЕНЕ.pdf
08 червня 2019 18:21
2 ТП ЗЕЛЕНЕ.pdf
08 червня 2019 18:21
1 ТП ЗЕЛЕНЕ.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 16:29
Електронний підпис
07 червня 2019 16:28
IMG_0054.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0053.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0052.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0051.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0050.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0049.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0048.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0047.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0046.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0045.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0044.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0043.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0042.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0041.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0040.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0039.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0038.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0037.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0036.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0035.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0034.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0033.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0032.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0031.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0030.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0029.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0028.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0027.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0026.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0025.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0024.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0023.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0022.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0021.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0020.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0019.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0018.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0017.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0016.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0015.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0014.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0013.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0012.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0011.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0010.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0009.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0008.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0007.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0006.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0005.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0004.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0003.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0002.jpg
07 червня 2019 16:28
IMG_0001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Горянин" Гірської сільської ради

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЩАСЛИВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ КОМБІНАТ "ЩАСЛИВСЬКИЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Горянин" Гірської сільської ради
#33678185
Переможець 1 281 028,20
UAH з ПДВ
13 червня 2019 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Горянин" Гірської сільської ради
#33678185
1 281 028,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 14:38
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 14:37
ДУ.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 15:36
168829,20 р.pdf зміни до договору
22 січня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 12:13
ДУ КП_Горянин_утримання_зелених_насаджень.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:12
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 17:48
д 1 281 028.pdf укладений
26 червня 2019 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № 2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №2 від 26.06.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № 2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №2 від 26.06.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № 2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №2 від 26.06.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 331 589,18
UAH (в тому числі ПДВ 221 931,53 UAH)