Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти обладнання для кабінетів математики, географії, інтерактивні комплекси (ТИП 1 та ТИП 2)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-05-23-002874-a 514abfa4c9d24af5a499259e0167b95d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Косенко Наталія Петрівна

380473336063 schoolinter2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Смілянська спеціалізована мистецька школа-інтернат Черкаської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21378797
Місцезнаходження: 20706, Україна , Черкаська обл., Сміла, пров.Захисників України,34
Контактна особа: Косенко Наталія Петрівна
380473336063
schoolinter2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:53
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Кількість та технічні параметри товару згідно технічного завдання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Комплекти обладнання для кабінетів математики, географії, інтерактивні комплекси (ТИП 1 та ТИП 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20706, Україна, Черкаська область, Сміла, провулок Захисників України, будинок, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - субвенція з місцевого бюджету. Розрахунки між Постачальником та Покупцем здійснюються відповідно до видаткової накладної наданої Постачальником після поставки та встановлення товару, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 7 (семи) календарних днів після її отримання. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 13:37
Перелік змін.docx
07 червня 2019 13:37
ТД _ КАБІНЕТИ зі змінами.doc
07 червня 2019 13:37
Проект договору зі змінами.doc
07 червня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 13:37
Перелік змін.docx
07 червня 2019 13:37
ТД _ КАБІНЕТИ зі змінами.doc
23 травня 2019 19:22
ТД _ КАБІНЕТИ 1.doc
07 червня 2019 13:37
Проект договору зі змінами.doc
23 травня 2019 19:23
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-002874-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 07 червня 2019 16:26
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД:
8. Копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
9. Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника навчальних кабінетів математики, географії, інтерактивних комплексів, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
10. Копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
11. Копії чинних декларацій про відповідність вимогам технічних регламентів електромагнітної сумісності обладнання та безпеки низьковольтного електричного обладнання на інтерактивний комплекс з копіями протоколів випробувань, проведених в акредитованих випробувальних лабораторіях, на відповідність вимогам стандартів, які є доказовою базою відповідності вищезазначених технічних регламентів, та на підставі яких були складені Декларації, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
12. Копію листа, виданого для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, а саме: електрона інформаційно-освітня система, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
13 - . Копія листа МОН України або уповноваженого органу або протоколу засідання Науково-методичної комісії з інформатизації закладів освіти щодо електронної інформаційно-освітньої системи, що надано висновок «Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах», завірена виробником або розробником вказаної системи.Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити пункти 8,9,10,11,12 та 13.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2019 15:12
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Технічне завдання розроблене відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів МОН України, а саме Наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", заюстованому Міністерством юстиції України за № 1050/29180 від 28 липня 2016 року.
Даним наказом передбачено наявність у засобів навчання та навчального обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, яка складається на підставі протоколів випробувань, та які підтверджують її чинність, тощо.
Наказ №704 встановлює базовий перелік і мінімальні вимоги, але не обмежує і не регулює публічні закупівлі, особливо в випадках, коли є обов’язкові вимоги профільних органів, зокрема Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Згідно з ст. 22 Закону України «Про загальну середню освіту» заклад загальної середньої освіти забезпечує безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я, формує гігієнічні навички та засади здорового способу життя учнів (вихованців). З метою виконання вимог Закону України «Про загальну середню освіту» щодо охорони та зміцнення здоров’я учнів, а також Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає включення до тендерної документації вимог щодо якості та захисту довкілля, тендерною документацією було передбачено жорсткі вимоги щодо підтвердження якості та безпечності предмета закупівлі, а саме: наявність у виробника обладнання сертифікату на систему управління якості ISO 9001:2015 та сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015.
Сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості.
Сертифікат ISO14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля.
Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 - підтверджують їх дійсність.
Слід зазначити також, що ст. 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначено, що одним із основних принципів навколишнього природного середовища є пріоритетність вимог екологічної безпеки, обов’язковість додержання екологічних стандартів при здійсненні господарської, управлінської та іншої діяльності. Зазначений принцип підтверджується метою та цілями, які визначені в основних засадах (стратегії) державної екологічної політики України на період до 2020 року, затвердженої Законом України від 21.12.2010 № 2818-VІ. Відтак, зазначена в тендерній документації вимога щодо наявності копії сертифікату на систему екологічного управління має на меті виконання вищезазначених законодавчих актів.
Відповідно до розділу І стандарту ISO 14001, цей стандарт застосований до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати.

Згідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Таким чином, обидва стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі.
Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та сертифікату екологічного менеджменту ISO 14001:2015 повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником.
Звертаємо Вашу увагу, що дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства, та для впевненості, що обладнання, яке постачається буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідатиме освітнім
стандартам.

Органом оскарження відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» є Антимонопольний комітет України.
Як приклад, є рішення АМКУ № 6492-р/пк-пз від 03.07.2018, в якому відмовлено у задоволенні скарги про усунення з тендерної документації дискримінаційних, на думку заявника, вимог замовника щодо наявності у учасників процедури закупівлі документів, зазначених у вашому зверненні, які стосуються якості та безпеки обладнання.
Тобто відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.

Наказом №537 від 17.06.2008 року Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України», який визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України.
Пункт 1.3 даного наказу містить наступне:
«Офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам".
Даний наказ також встановлює вимоги щодо наявності санітарно-гігієнічних висновків. Наказ №537 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 року за №628/15319 та є обов’язковим для виконання.
Номер вимоги: UA-2019-05-23-002874-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 07 червня 2019 16:27
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2019 15:12
Вимоги щодо сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та документів, які підтверджують їх дійсність наведені у Додатку 2 тендерної документації. Додаткові вимоги щодо даних сертифікатів та перевірки їх дійсності відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Смоловик Роман Олексійович 699 000,00
UAH з ПДВ
692 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудик Віктор Олександрович 698 800,00
UAH з ПДВ
695 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 15:27
Електронний підпис
25 червня 2019 22:49
Довідка
25 червня 2019 22:49
Довідка від ДФС
25 червня 2019 22:49
Довідка від МВС
19 червня 2019 19:30
Електронний підпис
17 червня 2019 10:04
Електронний підпис

Публічні документи

14 червня 2019 17:27
Довідка про санкції.pdf
14 червня 2019 17:27
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Смоловик Роман Олексійович

ФОП Рудик Віктор Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Смоловик Роман Олексійович
#2960309754
Переможець 692 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 10:10

Документи

24 червня 2019 10:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Смоловик Роман Олексійович
#2960309754
692 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 10:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 12:45
Договір кабінети.pdf укладений
09 липня 2019 12:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 692 000,00
UAH