Послуги з готування їжі ДК 021:2015 – 55321000-6
Services cooking DK 021: 2015 - 55321000-6
Очікувана вартість
37 678 358,00 UAH
UA-2019-05-23-002811-a f8ec552736804a7e91b0c8cad63c0c85
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03195398
Місцезнаходження замовника: 34502, Україна, Ровенская область обл., Сарны, вул. Демократична, 46, м. Сарни, Сарненський р-н, Рівненська обл. 34500
Контактна особа замовника: Оксана Олексіївна Козлова
+380365521726
sarny.upszn@gmail.com
Official name: Labor and Social Welfare Sarny District State Administration
National ID: 03195398
Contact point: Oksana Alekseevna Kozlova
+380365521726
sarny.upszn@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 14:39
Початок аукціону: 15 липня 2019 14:39
Очікувана вартість: 37 678 358,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 376 783,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 839,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05 %
Publication date: 23 травня 2019 18:18
Enquiries until: 23 червня 2019 15:00
Complaints submission until: до 29 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2019 15:00
Planned auction date: 15 липня 2019 14:39

Information

Estimated total value: 37 678 358 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 18 839 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 376 783,58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області
Services for the nutrition of children affected by the Chernobyl disaster, in schools located in areas of radioactive contamination Sarny district, Rivne region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі

Services for the nutrition of children affected by the Chernobyl disaster, in schools located in areas of radioactive contamination Sarny district, Rivne region
CPV: 55321000-6
Період постачання: з 02 вересня 2019 по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 червня 2019 09:39
Електронний цифровий підпис
26 червня 2019 09:38
ТД від 26.06.2019.pdf
26 червня 2019 09:38
Перелік змін від 26.06.2019.pdf
23 травня 2019 18:19
Проект ДОГОВОРУ.pdf
26 червня 2019 09:39
Електронний цифровий підпис
19 червня 2019 12:03
Електронний цифровий підпис
19 червня 2019 12:02
Електронний цифровий підпис
23 травня 2019 18:19
Електронний цифровий підпис
26 червня 2019 09:38
ТД від 26.06.2019.pdf
19 червня 2019 12:01
ТД 19.06.2019.pdf
23 травня 2019 18:18
ТД 23.05.2019.pdf
26 червня 2019 09:38
Перелік змін від 26.06.2019.pdf
19 червня 2019 12:01
Перелік змін 19.06.2019.pdf
23 травня 2019 18:19
Проект ДОГОВОРУ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-23-002811-a.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 30 липня 2019 13:42
СКАРГА у процедурі публічної закупівлі щодо незаконного рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника Управлінням праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації Рівненської області (далі – Замовник) згідно оголошення UA- UA-2019-05-23-002811-a про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 – 55321000-6 «Послуги з готування їжі» (Послуги щодо забезпечення харчуванням за контрактом (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області)), (далі – Процедура закупівлі, Закупівля, Торги), очікувана вартість закупівлі яких перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро. В даній Процедурі закупівлі взяли участь та були допущені до аукціону (оцінки) ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі, також, – Скаржник), ТОВ «Віртуоз ЛТД» та ТОВ «УКРЕКСІМГРУП». За результатами оцінки електронною системою закупівель після проведеного 15.07.2019р. аукціону тендерна пропозиція Скаржника була визначена найбільш економічно вигідною, а 16.07.2019р. Замовником було прийнято рішення про визнання Скаржника переможцем у Торгах та про намір укласти з ним договір про закупівлю (оформлене Протоколом визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю № 6 від 16.07.2019р.). В той же час, згідно Протоколу визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю № 7 від 22.07.2019р. (далі – Протокол № 7) рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» було скасовано в зв’язку з порушенням умов тендерної документації. Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (про відхилення тендерної пропозиції Скаржника) безпідставним й протиправним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
Положеннями вищезгаданого Протоколу №7 визначено, що «…За умовами тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення має надати слідуючі документи: 1) Інформація щодо наявності в Учасника антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, у відповідності до пункту 2 частини другої статті 62 Закону України "Про запобігання корупції". Надати копії антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи (або інформація про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону); 2) Довідка уповноваженого органу державної влади про те, що службова (посадова) особа (особи) Учасника тендерних торгів та/або його представник, яку (яких) Учасником уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та/або укладання договору про закупівлю, не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з такої особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку (оригінал або нотаріально посвідчена копія). 3) Довідка уповноваженого органу державної влади про відсутність/наявність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) (оригінал або нотаріально завірена копія). Станом на даний час переможцем зазначені документи подані в електронному вигляді (розміщені на електронному майданчику). При цьому інформація щодо наявності антикорупційної програми скріплена тільки електронною печаткою, електронно-цифровий підпис відсутній. В супереч вимогам тендерної документації надано сканкопію довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів та сканкопію довідки про те, що службова особа Учасника не була засуджена. У разі подання вищевказаних довідок в електронному вигляді, вони мають містити електронний підпис автора документа,а не електронний підпис Учасника. Також довідка про те, що службова особа Учасника не була засуджена видана раніше, ніж Учасника визнано переможцем (довідка видана станом на 15.07.2019, а не станом на 16.07.2019)…» Однак з такими висновками Замовника та його рішенням про скасування рішення про визнання переможцем Скаржника (про відхилення тендерної пропозиції Скаржника) погодитись не можна, з огляду на наступне. 1. Згідно ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. З огляду на зазначене, подання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у паперовому вигляді (у паперовій формі, зокрема, шляхом передачі замовнику на паперових носіях) Законом не передбачено. В той же самий час, згідно ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому, згідно п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (в останній редакції від 26.06.2019р.) кожен документ має бути завантажений в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf, jpeg. Документи, які завантажуються Учасниками повинні бути високої якості відтворення. Документи, складені учасником у довільній формі, що подаються відповідно до умов цієї тендерної документації, повинні бути на фірмовому бланку (у разі наявності) з обов`язковим зазначенням дати та вихідного номера документа. Як зазначалось вище, пп. 4 п. 3 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою цієї статті, зокрема, інформацію щодо наявності в Учасника антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, у відповідності до пункту 2 частини другої статті 62 Закону України "Про запобігання корупції". Вищезазначені умови Тендерної документації не містять вимогу про те, що така інформація щодо наявності в Учасника антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, повинна бути подана у вигляді документу, скріпленого електронно-цифровим підписом. В той же час Скаржником у повній відповідності до вимог Закону та Тендерної документації до системи був завантажений файл «4. Довідка щодо Антикорупційної програми та уповноваженного» у форматі pdf, який містить довідку з інформацією про наявність антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, в т.ч. із зазначенням дати та вихідного номера такого документу, як це вимагається Тендерною документацією щодо документів, складених учасником у довільній формі. Враховуючи викладене вище, Скаржник жодним чином не порушив умови Тендерної документації в цій частині. 2. Щодо зауважень Замовника відносно довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів та довідки про те, що службова особа Учасника не була засуджена, слід зазначити наступне. Як зазначалось вище, Тендерною документацією передбачено, що переможець торгів надає оригінал або нотаріально посвідчену копію як довідки уповноваженого органу державної влади про те, що службова (посадова) особа (особи) Учасника тендерних торгів не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з такої особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку, так і довідки уповноваженого органу державної влади про відсутність/наявність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Відповідно до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом МВС № 1256 від 29.11.2016р., видача довідки, що містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України («повна» довідка), здійснюється у письмовій або електронній формі. Згідно Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018р., довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, надається за вибором платника у паперовій або електронній формі. Враховуючи вищевикладене Скаржник отримав вищезгадані довідки саме у письмовій формі. При цьому враховуючи, що пп. 4 п. 3 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вимагалось надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії таких довідок, зважаючи на вищезгадані положення п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, згідно якого кожен документ має бути завантажений в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf, jpeg, Скаржником у повній відповідності до вимог Закону та Тендерної документації до системи були завантажені файли «7. Довідка з ДФС про відсутність заборгованності (оригінал)» та «8. Довідка МВС (оригінал)» у форматі pdf, які містять, відповідно, оригінал Довідки уповноваженого органу державної влади (ГУ ДФС у м. Києві) про відсутність у Скаржника заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), та оригінал Довідки уповноваженого органу державної влади (МВС України) про те, що службова (посадова) особа Скаржника не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з такої особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Враховуючи викладене вище, Скаржник жодним чином не порушив умови Тендерної документації в цій частині. 3. Щодо зауважень Замовника відносно дати видачі довідки про те, що службова особа Учасника не була засуджена, слід зазначити наступне. Згідно п. 3 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі або на більш пізню дату, якщо це передбачено умовами Документації. Умовами Тендерної документації відносно подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону, інша дата видачі довідок не передбачена. Окрім того, умовами Тендерної документації жодним чином не передбачено, що довідка про те, що службова особа Учасника не була засуджена, не повинна бути видана раніше, ніж Учасника визнано переможцем. Оголошення про проведення цієї Процедури закупівлі було оприлюднено 23.05.2019р., в той час як Довідка МВС України про те, що службова (посадова) особа Скаржника не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з такої особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку, видана 15.07.2019р., тобто, в будь-якому випадку не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї Процедури закупівлі. Враховуючи викладене вище, Скаржник жодним чином не порушив умови Тендерної документації в цій частині. 4. Не зайвим буде зауважити також, що виключний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій встановлений статтею 30 Закону, при цьому для переможця такі підстави визначені п. 2 ч. 1 цієї статті. В той же час, згідно п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, оскільки Скаржник протокольним рішенням від 16.07.2019р. був визнаний переможцем цієї Процедури закупівлі, його тендерна пропозиція відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації. В той же самий час із положень вищезгаданого Протоколу №7 вбачається, що Замовником було ухвалено рішення про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» в зв’язку з порушеннями умов тендерної документації, що непросто не узгоджується, а прямо суперечить вищезгаданим положенням п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону та приписам ст. 30 Закону. Таким чином, Скаржник у повній відповідності до положень чинного законодавства та Тендерної документації належним чином виконав усі умови Тендерної документації, в т.ч. в частині подання відповідних документів як переможцем в Торгах, а отже рішення Замовника про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» в зв’язку з порушеннями умов тендерної документації та про відхилення пропозиції Скаржника, - є безпідставним та неправомірним. Крім того, враховуючи, що очікувана вартість Закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, Замовник, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника в зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації на етапі після розгляду та оцінки пропозицій (проведеного аукціону), порушив вимоги Закону, оскільки згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 5 від 09.07.2019р. тендерна пропозиція Скаржника була визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації, та була допущена до аукціону (оцінки). Виходячи з наведеного вище, рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника є незаконним, таким що порушує права та інтереси Скаржника, зокрема на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників. Окрім того, враховуючи, що за результатами оцінки електронною системою закупівель тендерна пропозиція Скаржника була визначена більш економічно вигідною, аніж пропозиція учасника, який наразі визнаний переможцем (ТОВ «УКРЕКСІМГРУП»), безпідставне та неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника, як зазначено вище, також фактично порушує право Скаржника бути визнаним переможцем Процедури закупівлі, та, відповідно, призводить до неправомірного визнання переможцем ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» (ціна пропозиції якого перевищує ціну пропозиції Скаржника більше ніж на 3 мільйони гривень!!!). Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону про закупівлі скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю, при цьому в даній Процедурі закупівлі повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 24 липня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 18:28
Рішення від 01.08.2019 № 10435 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 18:27
Рішення від 16.08.2019 № 11358.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 23:28

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

11 вересня 2019 16:28
Протокол №11.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-11-000045 ● 93813376d1784545a6b2b4741816f170
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-11 18:11:52
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2019 № 23

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління А. КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.06.2019 № 23.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-05-23-002811-a 23.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В.ГРИГОРУК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області за результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та виявленим порушенням повідомляємо про усунення порушень. Відповідні зміни внесено до тендерної документації закупівлі та оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу.

2019-06-19 12:36:39

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації, 03195398, Україна, Сарны, вул. Демократична, 46, м. Сарни, Сарненський р-н, Рівненська обл. 34500
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області, 37678358UAH, 55321000-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: f8ec552736804a7e91b0c8cad63c0c85, 2019-05-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації (протокол № 2 від 23.05.2019). Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником у пункті 3 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним., 14 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2019
UA-2019-05-23-002811-af8ec552736804a7e91b0c8cad63c0c85
Найменування замовника: Управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03195398
Місцезнаходження замовника: 34502, Україна, Ровенская область обл., Сарны, вул. Демократична, 46, м. Сарни, Сарненський р-н, Рівненська обл. 34500
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Віртуоз ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УКРЕКСІМГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

09 липня 2019 16:45
тендер.PDF
09 липня 2019 16:46
протокол.PDF
09 липня 2019 17:01
sign.p7s
09 липня 2019 17:01
sign.p7s

Публічні документи

03 липня 2019 08:00
sign.p7s
03 липня 2019 08:00
sign.p7s
03 липня 2019 07:59
Віртуоз ЛТД 14166-1 p7s.zip
26 червня 2019 13:08
sign.p7s
26 червня 2019 13:08
sign.p7s
26 червня 2019 13:06
14166 Віртуоз p7s.rar
26 червня 2019 13:06
6.ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
26 червня 2019 13:06
1.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Документи

09 липня 2019 16:49
протокол.PDF
09 липня 2019 16:57
sign.p7s
09 липня 2019 16:58
sign.p7s

Публічні документи

29 липня 2019 10:54
Лист пояснення.jpg
28 липня 2019 20:09
sign.p7s
28 липня 2019 20:05
супровідний лист
28 липня 2019 20:05
довідка дфсу
28 липня 2019 20:05
довідка умвс
28 липня 2019 20:05
Гарантійний лист ст 17
25 липня 2019 11:08
sign.p7s
25 липня 2019 11:03
оновлена калькуляція
03 липня 2019 11:58
sign.p7s
03 липня 2019 11:58
sign.p7s
03 липня 2019 11:41
82.Калькуляція.JPG
03 липня 2019 11:24
60.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
59.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
26.1 банк залишок.jpg
03 липня 2019 11:24
26 Довідка з банку.JPG
03 липня 2019 11:24
23.JPG
03 липня 2019 11:24
58.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
22.JPG
03 липня 2019 11:24
57.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
21.JPG
03 липня 2019 11:24
56.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
20.JPG
03 липня 2019 11:24
19.JPG
03 липня 2019 11:24
55.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
18.JPG
03 липня 2019 11:24
54.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
53.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
17.JPG
03 липня 2019 11:24
16.JPG
03 липня 2019 11:24
52.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
15_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
51.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
50.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
14_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
49.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
13_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
48.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
12_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
47.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
11_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
46.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:23
45.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:23
10_поспорт.JPG
03 липня 2019 11:23
9_паспорт.JPG
03 липня 2019 11:23
8_паспорт.JPG
03 липня 2019 11:23
7.Лист-згода.JPG
03 липня 2019 11:23
3.Зміст.JPG
03 липня 2019 11:23
2.Зміст.JPG
03 липня 2019 11:23
1.Титульна сторінка.JPG
03 липня 2019 11:23
38.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Процедура.JPG
03 липня 2019 11:23
37.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Інструкція2.JPG
03 липня 2019 11:23
33_штатний.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Інструкція1.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Інструкція.JPG
03 липня 2019 11:23
меню.pdf
03 липня 2019 11:23
32.JPG
03 липня 2019 11:23
82.Калькуляція.JPG
03 липня 2019 11:23
31.JPG
03 липня 2019 11:23
30.JPG
03 липня 2019 11:23
65_насср_сертифiкат.JPG
03 липня 2019 11:23
39 відгук.jpg
03 липня 2019 11:23
29_договiр_суборенди.JPG

Документи

09 липня 2019 16:49
протокол.PDF
09 липня 2019 16:56
sign.p7s
09 липня 2019 16:57
sign.p7s

Публічні документи

27 серпня 2019 19:46
sign.p7s
27 серпня 2019 19:46
sign.p7s
23 серпня 2019 13:46
sign.p7s
23 серпня 2019 13:46
sign.p7s
18 липня 2019 11:08
sign.p7s
18 липня 2019 11:08
sign.p7s
18 липня 2019 11:04
3. Гарантійна довідка.pdf
17 липня 2019 17:36
sign.p7s
17 липня 2019 17:36
sign.p7s
16 липня 2019 15:38
sign.p7s
16 липня 2019 15:38
sign.p7s
03 липня 2019 14:33
sign.p7s
03 липня 2019 14:33
sign.p7s
03 липня 2019 14:29
31. Копія Статуту.pdf
03 липня 2019 14:29
2. Зміст документів.pdf
03 липня 2019 14:29
1. Титульна сторінка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 27 867 378,24
UAH
23 608 208,52
UAH
Документи
ТОВ "Віртуоз ЛТД" 37 487 094,84
UAH
23 699 999,96
UAH
Документи
ТОВ УКРЕКСІМГРУП 35 115 756,00
UAH
26 935 038,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 19:46
sign.p7s
27 серпня 2019 19:46
sign.p7s
23 серпня 2019 13:46
sign.p7s
23 серпня 2019 13:46
sign.p7s
18 липня 2019 11:08
sign.p7s
18 липня 2019 11:08
sign.p7s
18 липня 2019 11:04
3. Гарантійна довідка.pdf
17 липня 2019 17:36
sign.p7s
17 липня 2019 17:36
sign.p7s
16 липня 2019 15:38
sign.p7s
16 липня 2019 15:38
sign.p7s
03 липня 2019 14:33
sign.p7s
03 липня 2019 14:33
sign.p7s
03 липня 2019 14:29
31. Копія Статуту.pdf
03 липня 2019 14:29
2. Зміст документів.pdf
03 липня 2019 14:29
1. Титульна сторінка.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 08:00
sign.p7s
03 липня 2019 08:00
sign.p7s
03 липня 2019 07:59
Віртуоз ЛТД 14166-1 p7s.zip
26 червня 2019 13:08
sign.p7s
26 червня 2019 13:08
sign.p7s
26 червня 2019 13:06
14166 Віртуоз p7s.rar
26 червня 2019 13:06
6.ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
26 червня 2019 13:06
1.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 10:54
Лист пояснення.jpg
28 липня 2019 20:09
sign.p7s
28 липня 2019 20:05
супровідний лист
28 липня 2019 20:05
довідка дфсу
28 липня 2019 20:05
довідка умвс
28 липня 2019 20:05
Гарантійний лист ст 17
25 липня 2019 11:08
sign.p7s
25 липня 2019 11:03
оновлена калькуляція
03 липня 2019 11:58
sign.p7s
03 липня 2019 11:58
sign.p7s
03 липня 2019 11:41
82.Калькуляція.JPG
03 липня 2019 11:24
60.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
59.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
26.1 банк залишок.jpg
03 липня 2019 11:24
26 Довідка з банку.JPG
03 липня 2019 11:24
23.JPG
03 липня 2019 11:24
58.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
22.JPG
03 липня 2019 11:24
57.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
21.JPG
03 липня 2019 11:24
56.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
20.JPG
03 липня 2019 11:24
19.JPG
03 липня 2019 11:24
55.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
18.JPG
03 липня 2019 11:24
54.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
53.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
17.JPG
03 липня 2019 11:24
16.JPG
03 липня 2019 11:24
52.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
15_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
51.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
50.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
14_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
49.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
13_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
48.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
12_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
47.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
11_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
46.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:23
45.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:23
10_поспорт.JPG
03 липня 2019 11:23
9_паспорт.JPG
03 липня 2019 11:23
8_паспорт.JPG
03 липня 2019 11:23
7.Лист-згода.JPG
03 липня 2019 11:23
3.Зміст.JPG
03 липня 2019 11:23
2.Зміст.JPG
03 липня 2019 11:23
1.Титульна сторінка.JPG
03 липня 2019 11:23
38.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Процедура.JPG
03 липня 2019 11:23
37.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Інструкція2.JPG
03 липня 2019 11:23
33_штатний.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Інструкція1.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Інструкція.JPG
03 липня 2019 11:23
меню.pdf
03 липня 2019 11:23
32.JPG
03 липня 2019 11:23
82.Калькуляція.JPG
03 липня 2019 11:23
31.JPG
03 липня 2019 11:23
30.JPG
03 липня 2019 11:23
65_насср_сертифiкат.JPG
03 липня 2019 11:23
39 відгук.jpg
03 липня 2019 11:23
29_договiр_суборенди.JPG

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Рішення скасоване 23 608 208,52
UAH
22 липня 2019 10:50
ТОВ "Віртуоз ЛТД"
#37433458
Рішення скасоване 23 699 999,96
UAH
24 липня 2019 11:54
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Рішення скасоване 23 608 208,52
UAH
22 серпня 2019 14:21
ТОВ "Віртуоз ЛТД"
#37433458
Рішення скасоване 23 699 999,96
UAH
22 серпня 2019 14:21
ТОВ УКРЕКСІМГРУП
#42072727
Рішення скасоване 26 935 038,00
UAH
22 серпня 2019 14:21
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Переможець 23 608 208,52
UAH
22 серпня 2019 14:23

Документи

22 липня 2019 11:33
sign.p7s
22 липня 2019 11:32
Протокол №7.PDF

Документи

22 липня 2019 11:28
sign.p7s
22 липня 2019 11:27
Протокол №7.PDF
22 липня 2019 10:58
протокол №7.PDF

Документи

24 липня 2019 12:00
sign.p7s
24 липня 2019 11:59
ПРОТОКОЛ №9.PDF
24 липня 2019 11:59
ПРОТОКОЛ №9.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
23 608 208,52
UAH
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 вересня 2019 16:22
Звіт.PDF укладений
11 вересня 2019 16:20
sign.p7s укладений
11 вересня 2019 14:59
Договір №1 від 10.09.2019.PDF укладений
11 вересня 2019 14:39

Актуальні тендери

До пошуку