Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з готування їжі ДК 021:2015 – 55321000-6
Services cooking DK 021: 2015 - 55321000-6
Очікувана вартість
37 678 358,00 UAH
UA-2019-05-23-002811-a f8ec552736804a7e91b0c8cad63c0c85
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Олексіївна Козлова

+380365521726 sarny.upszn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03195398
Місцезнаходження: 34502, Україна , Ровенская область обл., Сарны, вул. Демократична, 46, м. Сарни, Сарненський р-н, Рівненська обл. 34500
Контактна особа: Оксана Олексіївна Козлова
+380365521726
sarny.upszn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Labor and Social Welfare Sarny District State Administration
National ID: 03195398
Contact point: Oksana Alekseevna Kozlova
+380365521726
sarny.upszn@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 травня 2019 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 14:39
Початок аукціону: 15 липня 2019 14:39
Очікувана вартість: 37 678 358,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 839,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 376783.58 UAH
Publication date: 23 травня 2019 18:18
Enquiries until: 23 червня 2019 15:00
Complaints submission until: до 29 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2019 15:00
Planned auction date: 15 липня 2019 14:39

Information

Estimated total value: 37 678 358 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 18 839 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Scope of the procurement
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області
Services for the nutrition of children affected by the Chernobyl disaster, in schools located in areas of radioactive contamination Sarny district, Rivne region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі

Services for the nutrition of children affected by the Chernobyl disaster, in schools located in areas of radioactive contamination Sarny district, Rivne region
CPV: 55321000-6
Період постачання: з 02 вересня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 09:38
ТД від 26.06.2019.pdf
26 червня 2019 09:38
Перелік змін від 26.06.2019.pdf
23 травня 2019 18:19
Проект ДОГОВОРУ.pdf
26 червня 2019 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 09:38
ТД від 26.06.2019.pdf
19 червня 2019 12:01
ТД 19.06.2019.pdf
23 травня 2019 18:18
ТД 23.05.2019.pdf
26 червня 2019 09:38
Перелік змін від 26.06.2019.pdf
19 червня 2019 12:01
Перелік змін 19.06.2019.pdf
23 травня 2019 18:19
Проект ДОГОВОРУ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-23-002811-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 30 липня 2019 13:42
СКАРГА у процедурі публічної закупівлі щодо незаконного рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника Управлінням праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації Рівненської області (далі – Замовник) згідно оголошення UA- UA-2019-05-23-002811-a про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 – 55321000-6 «Послуги з готування їжі» (Послуги щодо забезпечення харчуванням за контрактом (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області)), (далі – Процедура закупівлі, Закупівля, Торги), очікувана вартість закупівлі яких перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро. В даній Процедурі закупівлі взяли участь та були допущені до аукціону (оцінки) ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі, також, – Скаржник), ТОВ «Віртуоз ЛТД» та ТОВ «УКРЕКСІМГРУП». За результатами оцінки електронною системою закупівель після проведеного 15.07.2019р. аукціону тендерна пропозиція Скаржника була визначена найбільш економічно вигідною, а 16.07.2019р. Замовником було прийнято рішення про визнання Скаржника переможцем у Торгах та про намір укласти з ним договір про закупівлю (оформлене Протоколом визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю № 6 від 16.07.2019р.). В той же час, згідно Протоколу визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю № 7 від 22.07.2019р. (далі – Протокол № 7) рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» було скасовано в зв’язку з порушенням умов тендерної документації. Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (про відхилення тендерної пропозиції Скаржника) безпідставним й протиправним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
Положеннями вищезгаданого Протоколу №7 визначено, що «…За умовами тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення має надати слідуючі документи: 1) Інформація щодо наявності в Учасника антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, у відповідності до пункту 2 частини другої статті 62 Закону України "Про запобігання корупції". Надати копії антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи (або інформація про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону); 2) Довідка уповноваженого органу державної влади про те, що службова (посадова) особа (особи) Учасника тендерних торгів та/або його представник, яку (яких) Учасником уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та/або укладання договору про закупівлю, не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з такої особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку (оригінал або нотаріально посвідчена копія). 3) Довідка уповноваженого органу державної влади про відсутність/наявність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) (оригінал або нотаріально завірена копія). Станом на даний час переможцем зазначені документи подані в електронному вигляді (розміщені на електронному майданчику). При цьому інформація щодо наявності антикорупційної програми скріплена тільки електронною печаткою, електронно-цифровий підпис відсутній. В супереч вимогам тендерної документації надано сканкопію довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів та сканкопію довідки про те, що службова особа Учасника не була засуджена. У разі подання вищевказаних довідок в електронному вигляді, вони мають містити електронний підпис автора документа,а не електронний підпис Учасника. Також довідка про те, що службова особа Учасника не була засуджена видана раніше, ніж Учасника визнано переможцем (довідка видана станом на 15.07.2019, а не станом на 16.07.2019)…» Однак з такими висновками Замовника та його рішенням про скасування рішення про визнання переможцем Скаржника (про відхилення тендерної пропозиції Скаржника) погодитись не можна, з огляду на наступне. 1. Згідно ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. З огляду на зазначене, подання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у паперовому вигляді (у паперовій формі, зокрема, шляхом передачі замовнику на паперових носіях) Законом не передбачено. В той же самий час, згідно ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому, згідно п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (в останній редакції від 26.06.2019р.) кожен документ має бути завантажений в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf, jpeg. Документи, які завантажуються Учасниками повинні бути високої якості відтворення. Документи, складені учасником у довільній формі, що подаються відповідно до умов цієї тендерної документації, повинні бути на фірмовому бланку (у разі наявності) з обов`язковим зазначенням дати та вихідного номера документа. Як зазначалось вище, пп. 4 п. 3 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою цієї статті, зокрема, інформацію щодо наявності в Учасника антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, у відповідності до пункту 2 частини другої статті 62 Закону України "Про запобігання корупції". Вищезазначені умови Тендерної документації не містять вимогу про те, що така інформація щодо наявності в Учасника антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, повинна бути подана у вигляді документу, скріпленого електронно-цифровим підписом. В той же час Скаржником у повній відповідності до вимог Закону та Тендерної документації до системи був завантажений файл «4. Довідка щодо Антикорупційної програми та уповноваженного» у форматі pdf, який містить довідку з інформацією про наявність антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, в т.ч. із зазначенням дати та вихідного номера такого документу, як це вимагається Тендерною документацією щодо документів, складених учасником у довільній формі. Враховуючи викладене вище, Скаржник жодним чином не порушив умови Тендерної документації в цій частині. 2. Щодо зауважень Замовника відносно довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів та довідки про те, що службова особа Учасника не була засуджена, слід зазначити наступне. Як зазначалось вище, Тендерною документацією передбачено, що переможець торгів надає оригінал або нотаріально посвідчену копію як довідки уповноваженого органу державної влади про те, що службова (посадова) особа (особи) Учасника тендерних торгів не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з такої особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку, так і довідки уповноваженого органу державної влади про відсутність/наявність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Відповідно до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом МВС № 1256 від 29.11.2016р., видача довідки, що містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України («повна» довідка), здійснюється у письмовій або електронній формі. Згідно Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018р., довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, надається за вибором платника у паперовій або електронній формі. Враховуючи вищевикладене Скаржник отримав вищезгадані довідки саме у письмовій формі. При цьому враховуючи, що пп. 4 п. 3 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вимагалось надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії таких довідок, зважаючи на вищезгадані положення п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, згідно якого кожен документ має бути завантажений в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf, jpeg, Скаржником у повній відповідності до вимог Закону та Тендерної документації до системи були завантажені файли «7. Довідка з ДФС про відсутність заборгованності (оригінал)» та «8. Довідка МВС (оригінал)» у форматі pdf, які містять, відповідно, оригінал Довідки уповноваженого органу державної влади (ГУ ДФС у м. Києві) про відсутність у Скаржника заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), та оригінал Довідки уповноваженого органу державної влади (МВС України) про те, що службова (посадова) особа Скаржника не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з такої особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Враховуючи викладене вище, Скаржник жодним чином не порушив умови Тендерної документації в цій частині. 3. Щодо зауважень Замовника відносно дати видачі довідки про те, що службова особа Учасника не була засуджена, слід зазначити наступне. Згідно п. 3 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі або на більш пізню дату, якщо це передбачено умовами Документації. Умовами Тендерної документації відносно подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону, інша дата видачі довідок не передбачена. Окрім того, умовами Тендерної документації жодним чином не передбачено, що довідка про те, що службова особа Учасника не була засуджена, не повинна бути видана раніше, ніж Учасника визнано переможцем. Оголошення про проведення цієї Процедури закупівлі було оприлюднено 23.05.2019р., в той час як Довідка МВС України про те, що службова (посадова) особа Скаржника не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з такої особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку, видана 15.07.2019р., тобто, в будь-якому випадку не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї Процедури закупівлі. Враховуючи викладене вище, Скаржник жодним чином не порушив умови Тендерної документації в цій частині. 4. Не зайвим буде зауважити також, що виключний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій встановлений статтею 30 Закону, при цьому для переможця такі підстави визначені п. 2 ч. 1 цієї статті. В той же час, згідно п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, оскільки Скаржник протокольним рішенням від 16.07.2019р. був визнаний переможцем цієї Процедури закупівлі, його тендерна пропозиція відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації. В той же самий час із положень вищезгаданого Протоколу №7 вбачається, що Замовником було ухвалено рішення про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» в зв’язку з порушеннями умов тендерної документації, що непросто не узгоджується, а прямо суперечить вищезгаданим положенням п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону та приписам ст. 30 Закону. Таким чином, Скаржник у повній відповідності до положень чинного законодавства та Тендерної документації належним чином виконав усі умови Тендерної документації, в т.ч. в частині подання відповідних документів як переможцем в Торгах, а отже рішення Замовника про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» в зв’язку з порушеннями умов тендерної документації та про відхилення пропозиції Скаржника, - є безпідставним та неправомірним. Крім того, враховуючи, що очікувана вартість Закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, Замовник, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника в зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації на етапі після розгляду та оцінки пропозицій (проведеного аукціону), порушив вимоги Закону, оскільки згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 5 від 09.07.2019р. тендерна пропозиція Скаржника була визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації, та була допущена до аукціону (оцінки). Виходячи з наведеного вище, рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника є незаконним, таким що порушує права та інтереси Скаржника, зокрема на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників. Окрім того, враховуючи, що за результатами оцінки електронною системою закупівель тендерна пропозиція Скаржника була визначена більш економічно вигідною, аніж пропозиція учасника, який наразі визнаний переможцем (ТОВ «УКРЕКСІМГРУП»), безпідставне та неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника, як зазначено вище, також фактично порушує право Скаржника бути визнаним переможцем Процедури закупівлі, та, відповідно, призводить до неправомірного визнання переможцем ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» (ціна пропозиції якого перевищує ціну пропозиції Скаржника більше ніж на 3 мільйони гривень!!!). Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону про закупівлі скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю, при цьому в даній Процедурі закупівлі повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 24 липня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 18:28
Рішення від 01.08.2019 № 10435 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 18:27
Рішення від 16.08.2019 № 11358.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 23:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 11 вересня 2019 16:29

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

11 вересня 2019 16:28
Протокол №11.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-11-000045 ● 93813376d1784545a6b2b4741816f170
  • Статус: вирішено ● Дата: 04 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2019 18:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2019 № 23

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління А. КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.06.2019 № 23.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-05-23-002811-a 23.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В.ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області за результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та виявленим порушенням повідомляємо про усунення порушень. Відповідні зміни внесено до тендерної документації закупівлі та оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу.

2019-06-19 12:36:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Внесено зміни до тендерної документації.

2019-12-04 16:07:01

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 липня 2019
UA-2019-05-23-002811-af8ec552736804a7e91b0c8cad63c0c85
Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03195398
Місцезнаходження: 34502, Україна, Ровенская область обл., Сарны, вул. Демократична, 46, м. Сарни, Сарненський р-н, Рівненська обл. 34500
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Віртуоз ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УКРЕКСІМГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

09 липня 2019 16:45
тендер.PDF
09 липня 2019 16:46
протокол.PDF
09 липня 2019 17:01
Електронний підпис
09 липня 2019 17:01
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2019 08:00
Електронний підпис
03 липня 2019 08:00
Електронний підпис
03 липня 2019 07:59
Віртуоз ЛТД 14166-1 p7s.zip
26 червня 2019 13:08
Електронний підпис
26 червня 2019 13:08
Електронний підпис
26 червня 2019 13:06
14166 Віртуоз p7s.rar
26 червня 2019 13:06
6.ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
26 червня 2019 13:06
1.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Документи

09 липня 2019 16:49
протокол.PDF
09 липня 2019 16:57
Електронний підпис
09 липня 2019 16:58
Електронний підпис

Публічні документи

29 липня 2019 10:54
Лист пояснення.jpg
28 липня 2019 20:09
Електронний підпис
28 липня 2019 20:05
супровідний лист
28 липня 2019 20:05
довідка дфсу
28 липня 2019 20:05
довідка умвс
28 липня 2019 20:05
Гарантійний лист ст 17
25 липня 2019 11:08
Електронний підпис
25 липня 2019 11:03
оновлена калькуляція
03 липня 2019 11:58
Електронний підпис
03 липня 2019 11:58
Електронний підпис
03 липня 2019 11:41
82.Калькуляція.JPG
03 липня 2019 11:24
60.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
59.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
26.1 банк залишок.jpg
03 липня 2019 11:24
26 Довідка з банку.JPG
03 липня 2019 11:24
23.JPG
03 липня 2019 11:24
58.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
22.JPG
03 липня 2019 11:24
57.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
21.JPG
03 липня 2019 11:24
56.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
20.JPG
03 липня 2019 11:24
19.JPG
03 липня 2019 11:24
55.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
18.JPG
03 липня 2019 11:24
54.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
53.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
17.JPG
03 липня 2019 11:24
16.JPG
03 липня 2019 11:24
52.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
15_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
51.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
50.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
14_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
49.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
13_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
48.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
12_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
47.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
11_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
46.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:23
45.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:23
10_поспорт.JPG
03 липня 2019 11:23
9_паспорт.JPG
03 липня 2019 11:23
8_паспорт.JPG
03 липня 2019 11:23
7.Лист-згода.JPG
03 липня 2019 11:23
3.Зміст.JPG
03 липня 2019 11:23
2.Зміст.JPG
03 липня 2019 11:23
1.Титульна сторінка.JPG
03 липня 2019 11:23
38.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Процедура.JPG
03 липня 2019 11:23
37.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Інструкція2.JPG
03 липня 2019 11:23
33_штатний.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Інструкція1.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Інструкція.JPG
03 липня 2019 11:23
меню.pdf
03 липня 2019 11:23
32.JPG
03 липня 2019 11:23
82.Калькуляція.JPG
03 липня 2019 11:23
31.JPG
03 липня 2019 11:23
30.JPG
03 липня 2019 11:23
65_насср_сертифiкат.JPG
03 липня 2019 11:23
39 відгук.jpg
03 липня 2019 11:23
29_договiр_суборенди.JPG

Документи

09 липня 2019 16:49
протокол.PDF
09 липня 2019 16:56
Електронний підпис
09 липня 2019 16:57
Електронний підпис

Публічні документи

27 серпня 2019 19:46
Електронний підпис
27 серпня 2019 19:46
Електронний підпис
23 серпня 2019 13:46
Електронний підпис
23 серпня 2019 13:46
Електронний підпис
18 липня 2019 11:08
Електронний підпис
18 липня 2019 11:08
Електронний підпис
18 липня 2019 11:04
3. Гарантійна довідка.pdf
17 липня 2019 17:36
Електронний підпис
17 липня 2019 17:36
Електронний підпис
16 липня 2019 15:38
Електронний підпис
16 липня 2019 15:38
Електронний підпис
03 липня 2019 14:33
Електронний підпис
03 липня 2019 14:33
Електронний підпис
03 липня 2019 14:29
31. Копія Статуту.pdf
03 липня 2019 14:29
2. Зміст документів.pdf
03 липня 2019 14:29
1. Титульна сторінка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віртуоз ЛТД"

ТОВ УКРЕКСІМГРУП

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 27 867 378,24
UAH
23 608 208,52
UAH
Документи
ТОВ "Віртуоз ЛТД" 37 487 094,84
UAH
23 699 999,96
UAH
Документи
ТОВ УКРЕКСІМГРУП 35 115 756,00
UAH
26 935 038,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 19:46
Електронний підпис
27 серпня 2019 19:46
Електронний підпис
23 серпня 2019 13:46
Електронний підпис
23 серпня 2019 13:46
Електронний підпис
18 липня 2019 11:08
Електронний підпис
18 липня 2019 11:08
Електронний підпис
18 липня 2019 11:04
3. Гарантійна довідка.pdf
17 липня 2019 17:36
Електронний підпис
17 липня 2019 17:36
Електронний підпис
16 липня 2019 15:38
Електронний підпис
16 липня 2019 15:38
Електронний підпис
03 липня 2019 14:33
Електронний підпис
03 липня 2019 14:33
Електронний підпис
03 липня 2019 14:29
31. Копія Статуту.pdf
03 липня 2019 14:29
2. Зміст документів.pdf
03 липня 2019 14:29
1. Титульна сторінка.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 08:00
Електронний підпис
03 липня 2019 08:00
Електронний підпис
03 липня 2019 07:59
Віртуоз ЛТД 14166-1 p7s.zip
26 червня 2019 13:08
Електронний підпис
26 червня 2019 13:08
Електронний підпис
26 червня 2019 13:06
14166 Віртуоз p7s.rar
26 червня 2019 13:06
6.ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
26 червня 2019 13:06
1.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 10:54
Лист пояснення.jpg
28 липня 2019 20:09
Електронний підпис
28 липня 2019 20:05
супровідний лист
28 липня 2019 20:05
довідка дфсу
28 липня 2019 20:05
довідка умвс
28 липня 2019 20:05
Гарантійний лист ст 17
25 липня 2019 11:08
Електронний підпис
25 липня 2019 11:03
оновлена калькуляція
03 липня 2019 11:58
Електронний підпис
03 липня 2019 11:58
Електронний підпис
03 липня 2019 11:41
82.Калькуляція.JPG
03 липня 2019 11:24
60.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
59.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
26.1 банк залишок.jpg
03 липня 2019 11:24
26 Довідка з банку.JPG
03 липня 2019 11:24
23.JPG
03 липня 2019 11:24
58.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
22.JPG
03 липня 2019 11:24
57.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
21.JPG
03 липня 2019 11:24
56.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
20.JPG
03 липня 2019 11:24
19.JPG
03 липня 2019 11:24
55.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
18.JPG
03 липня 2019 11:24
54.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
53.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
17.JPG
03 липня 2019 11:24
16.JPG
03 липня 2019 11:24
52.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
15_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
51.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
50.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
14_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
49.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
13_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
48.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
12_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
47.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:24
11_статут.JPG
03 липня 2019 11:24
46.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:23
45.Проект договору.JPG
03 липня 2019 11:23
10_поспорт.JPG
03 липня 2019 11:23
9_паспорт.JPG
03 липня 2019 11:23
8_паспорт.JPG
03 липня 2019 11:23
7.Лист-згода.JPG
03 липня 2019 11:23
3.Зміст.JPG
03 липня 2019 11:23
2.Зміст.JPG
03 липня 2019 11:23
1.Титульна сторінка.JPG
03 липня 2019 11:23
38.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Процедура.JPG
03 липня 2019 11:23
37.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Інструкція2.JPG
03 липня 2019 11:23
33_штатний.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Інструкція1.JPG
03 липня 2019 11:23
НАССР.Інструкція.JPG
03 липня 2019 11:23
меню.pdf
03 липня 2019 11:23
32.JPG
03 липня 2019 11:23
82.Калькуляція.JPG
03 липня 2019 11:23
31.JPG
03 липня 2019 11:23
30.JPG
03 липня 2019 11:23
65_насср_сертифiкат.JPG
03 липня 2019 11:23
39 відгук.jpg
03 липня 2019 11:23
29_договiр_суборенди.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ТОВ "Віртуоз ЛТД"

ТОВ УКРЕКСІМГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Рішення скасоване 23 608 208,52
UAH
22 липня 2019 10:50
ТОВ "Віртуоз ЛТД"
#37433458
Рішення скасоване 23 699 999,96
UAH
24 липня 2019 11:54
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Рішення скасоване 23 608 208,52
UAH
22 серпня 2019 14:21
ТОВ "Віртуоз ЛТД"
#37433458
Рішення скасоване 23 699 999,96
UAH
22 серпня 2019 14:21
ТОВ УКРЕКСІМГРУП
#42072727
Рішення скасоване 26 935 038,00
UAH
22 серпня 2019 14:21
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Переможець 23 608 208,52
UAH
22 серпня 2019 14:23

Документи

22 липня 2019 11:33
Електронний підпис
22 липня 2019 11:32
Протокол №7.PDF

Документи

22 липня 2019 11:28
Електронний підпис
22 липня 2019 11:27
Протокол №7.PDF
22 липня 2019 10:58
протокол №7.PDF

Документи

24 липня 2019 12:00
Електронний підпис
24 липня 2019 11:59
ПРОТОКОЛ №9.PDF
24 липня 2019 11:59
ПРОТОКОЛ №9.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
23 608 208,52
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 14:16
ДУ №7.PDF зміни до договору
17 лютого 2020 14:15
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 11:33
ДУ №6 від 17.01.2020.PDF зміни до договору
17 січня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:27
ДУ 5.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 10:25
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:58
ДУ 4.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 11:57
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:03
Повідомлення про внесення змін 3.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 16:02
ДУ 3.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 15:49
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 10:43
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 10:42
Повідомлення про внесення змін 2.PDF зміни до договору
28 листопада 2019 10:41
ДУ 2.PDF зміни до договору
28 листопада 2019 10:38
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 17:26
повідомлення.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 17:22
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 16:22
Звіт.PDF укладений
11 вересня 2019 16:20
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 14:59
Договір №1 від 10.09.2019.PDF укладений
11 вересня 2019 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до пункту 3.1 розділу III Договору. Розрахункова ціна цього Договору становить 19523577,66 (дев’ятнадцять мільйонів п’ятсот двадцять три тисячі п’ятсот сімдесят сім гривень 66 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до пункту 3.1 розділу III Договору. Розрахункова ціна цього Договору становить 19072473,72 (дев’ятнадцять мільйонів сімдесят дві тисячі чотириста сімдесят три гривні 72 копійки) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до пункту 3.1 розділу III Договору. Розрахункова ціна цього Договору становить 17565597,48 (сімнадцять мільйонів п'ятсот шістдесят п'ять тисяч п'ятсот дев'яносто сім гривень 48 копійок ) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укладена додаткова угода до Договору про закупівлю послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області, за державні кошти від 10 вересня 2019 року №1 на встановлення розрахункової ціни угоди в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укладена додаткова угода до Договору про закупівлю послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області, за державні кошти від 10 вересня 2019 року №1 щодо набрання чинності та терміну дії
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розрахункова ціна даної додаткової угоди становить 3 513 119,00 грн. (три мільйони п’ятсот тринадцять тисяч сто дев’ятнадцять грн. 00 коп.), без ПДВ, що не перевищує 20% від ціни Договору. Розрахунок ціни додаткової угоди наведено у Додатку 1 до даної угоди.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розрахункова ціна даної додаткової угоди становить 3 472 647 грн. 24 коп. (три мільйони чотириста сімдесят дві тисячі шістсот сорок сім грн. 24 коп.), без ПДВ, що не перевищує 20% від ціни Договору. Розрахунок ціни додаткової угоди наведено у Додатку 1 до даної угоди.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 15 лютого 2020
Сума оплати за договором: 21 038 244,72
UAH