Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо типу Pulls/Mustang/ENERGY/Plus або еквівалент
Очікувана вартість
11 310 000,00 UAH
UA-2019-05-23-002766-a cc0b74b9c08e479eb139a2a99ae3320d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

БУЖОВИЧ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ

380322330127 lkpsrp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району"
Код ЄДРПОУ: 03348962
Місцезнаходження: 79018, Україна , Львівська обл., Львів, Стороженка, 11
Контактна особа: БУЖОВИЧ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ
380322330127
lkpsrp@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 31 травня 2019 12:05
Очікувана вартість: 11 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 113 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


1) оскільки ЛКП “ШРП Залізничного району” не є замовником відповідно до пункту 9 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі”, закупівля здійснюється як допорогова згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 13.01.2016 № 13, в редакції рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 19.04.2019 № 374 (п.2.1. Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Львівської міської ради у системі електронних державних закупівель ProZorro); 2) вартість одиниць товару учасника-переможця (кандидата в Переможці) за результатами електронних торгів (процедури аукціону або кваліфікації переможця (за наявності лише одного учасника)) не може бути нижчою більше ніж на 2% від цін, встановлених учасником на своїх власних АЗС, або цін операторів АЗС, які Учасник подає як АЗС партнерів чи орендодавців, що діяли на дату реєстрації пропозиції Учасника на електронному майданчику в системі Prozorro; 3) учасник зобов’язаний мати дозвіл або ліцензію на провадження відповідного виду господарської діяльності (торгівля нафтопродуктами), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на момент проведення торгів передбачено чинним законодавством України; 4) учасник повинен мати цілодобові АЗС – не менше 2-х (власні/орендовані або АЗС партнерів у м. Львові), що здійснюють відпуск палива одного виробника, розташовані в радіусі не більше 5-ти км від дільниці механізації ЛКП “ШРП Залізничного району” за адресою: м. Львів, вул. І. Блажкевич, 12А (мікрорайон “Левандівка”, вул. Суботівська), для заправки важкої дорожньої і снігоприбиральної спецтехніки; 5) виключними підставами відхилення пропозицій учасників є: а) пропозиція учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, не відповідає умовам закупівлі; б) учасник, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію і визнаний Замовником Переможцем торгів, відмовився від підписання договору; 6) технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх підтвердження викладено в окремому файлі (Додаток № 1); 7) кваліфікаційні вимоги та порядок їх подання викладені у Додатку № 2; 8) проект Договору викладений у Додатку № 3; 9) форма цінової пропозиції Учасника торгів викладена у Додатку № 4; 10) форма цінової пропозиції кандидата в Переможці (за результатами Аукціону) викладена у Додатку № 5.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
368000 літр
бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо типу Pulls/Mustang/ENERGY/Plus або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79018, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стороженка,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-002766-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 05 червня 2019 12:20
Необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт»

Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Керуючись положенням протоколу засідання тендерного комітету, пропозиція ПП «ОККО Контракт» не відповідає умовам тендерної документації. Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку із наступним:
Замовником не встановлено в умовах тендерної документації нормативно-правовий документ, який повинен підтвердити відповідність цінової пропозиції Учасника цінам визначеним на АЗС. Незрозумілим є факт встановлення Замовником невідповідності цінової пропозиції цінам на АЗС. На основі якого джерела інформації ґрунтується рішення Замовника? Яку юридичну силу має дане джерело?
Один із ключових принципів закупівель є максимальна економія та ефективність. Безумовно, при витрачанні бюджетних коштів важливо усвідомлювати необхідність економії. Враховуючи вид процедури закупівлі - допорогова закупівля та відсутність врегулювання порядку оцінки на відповідність вимога документації на законодавчому рівні, Замовник повинен був врахувати факт надання Учасником найнижчої цінової пропозиції при наданні товару, який в повному обсязі відповідає технічним характеристикам, який має досвід виконання аналогічних договорів, володіє достатньою матеріально-технічною базою. Нафтопродукти, що реалізуються є високоякісним пальним, а саме: стандарту Євро-5 та не мають негативного впливу на навколишнє середовище, тобто технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством екологічним нормам щодо встановлених рівнів шкідливого фізичного та біологічного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини. Наявність в складі пропозиції формальних помилок(технічні помилки) («Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки») (а саме: незаповнення у формі даних щодо типу палива) не повинна слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника, враховуючи наявність інформації у сертифікаті відповідності. Наявність сертифікатів підтверджує відповідність товару технічним вимогам всім вимогам. Паспорти якості надаються на кожну окрему партію поставки, метою паспорта якості є надання інформації про технічні характеристика на момент поставки. Поставки за результатами тендеру не було. Надання інформації щодо поставок, які мали місце в минулому, є неактуальними.
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 червня 2019 08:49
На Вашу вимогу від 05-06-19 (ідентифікатор вимоги UA-2019-05-23-002766-a.b1) повідомляємо наступне:
1. В першу чергу, інформуємо Вас про те, що закупівля здійснюється як допорогова згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 13.01.2016 № 13, в редакції рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 19.04.2019 № 374 (п.2.1. Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Львівської міської ради у системі електронних державних закупівель ProZorro), оскільки ЛКП “ШРП Залізничного району” не є замовником відповідно до пункту 9 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі”, що зазначено в примітках оголошення про проведення торгів, а тому у Вас немає жодних правових підстав називати відхилення Вашої цінової пропозиції “порушенням у сфері публічних закупівель”, а звідси – посилатись у вимозі на норми Закону України “Про публічні закупівлі”.
2. У Вашій вимозі містяться посилання на неіснуючі в даній закупівлі документи – “протокол засідання тендерного комітету”, “тендерна документація” – їх немає і не може бути, оскільки жодним законодавчим або нормативним актом не передбачено створення для допорогових закупівель (особливо ж якщо ці закупівлі проводять суб’єкти господарювання, які не є замовниками в розумінні Закону) ні тендерних комітетів, ні тендерної документації, ані проведення засідань тендерного комітету. Відповідно – оголошуючи закупівлю, замовник формує вимоги до учасників на власний розсуд, виходячи з доцільності та потреби найефективніших методів оцінки комерційних пропозицій потенційних учасників.
3. ЛКП “ШРП Залізничного району” не є бюджетною організацією, а тому зароблені кошти витрачає на власний розсуд.
4. В примітках оголошення про проведення торгів (п.5) Замовником встановлено підстави відхилення: “5) виключними підставами відхилення пропозицій учасників є: а) пропозиція учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, не відповідає умовам закупівлі; б) учасник, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію і визнаний Замовником Переможцем торгів, відмовився від підписання договору”.
Пропозицію ПП “ОККО КОНТРАКТ” було відхилено відповідно до підпункту а) пункту 5 оголошення про проведення торгів: а) пропозиція учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, не відповідає умовам закупівлі через наступні недоліки:
4.1. Пунктом 17 Додатку № 2 Кваліфікаційні вимоги встановлено вимогу до Учасників надати: “17. Завірені копії сертифікатів відповідності та паспортів якості на кожну партію Товару, чинних на 2019 рік – паливо не нижче стандарту Євро 5”. Така вимога стосується кожного виду палива незалежно від здійснення поставки партії Товару – головне, щоб ці сертифікати та паспорти були чинними на 2019 рік (на дату реєстрації учасником пропозиції у закупівлі). Як свідчить перегляд закупівель за участю ПП “ОККО Контракт” в системі ProZorro (зокрема - UA-2019-05-15-000572-а), у Вас такі сертифікати і паспорти якості є в наявності, причому без здійснення поставки партії Товару. Паспорти якості в цих закупівлях є чинними, оскільки гарантійний термін зберігання партій товару за цими паспортами – 1 рік з дати виготовлення.
В той же час у закупівлі UA-2019-05-23-002766-а, замовником якої є ЛКП “ШРП Залізничного району”, в документах пропозиції ПП “ОККО Контракт” паспорти якості – відсутні.
4.2. Пунктом 7 Додатку № 1 Технічні вимоги Замовником встановлено вимоги до учасників щодо відповідності ціни одиниць Товару, поданих ними у пропозиціях (Додатки №№ 4 і 5), цінам на їхніх же (власних, орендованих чи партнерських) АЗС. В цьому ж пункті подано обґрунтування такої вимоги, виходячи не з якогось недолугого акту, а з реалій ринку нафтопродуктів, коли учасники (а особливо фірми-одноденки), з метою отримання перемоги в торгах, подають завідомо нереально занижені ціни на товар, а отримавши договір поставки – одразу ж безпідставно вимагають підняття ціни одиниць товару до ринкових, тим самим ставлячи покупця у безвихідне становище: незаконно підняти ціни або ж відмовитися від договору і залишитися без палива.
Невідповідність цін, поданих Вами у пропозиціях (Додатки №№ 4 і 5), цінам на АЗС, була встановлена шляхом моніторингу цін за даними інтернет-ресурсу, зокрема на сайтах: https://finance.i.ua/azs/12/, https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/, https://avtomaniya.com/site/fuel-lviv, за даними яких вартість палива на АЗС мережі ОККО у Львівській області та м. Львові станом на 31.05.2019 року становила: бензин А-92 – 29,99 грн./л; бензин А-95 – 30,99 грн./л; бензин А-95+ – 31,99 грн./л; дизпаливо ДТ – 29,99 грн./л; дизпаливо ДТ+ - 31,99 грн./л, в той час як у поданих Вами пропозиціях встановлено наступні ціни (з ПДВ): бензин А-92 – 28,8 грн./л; бензин А-95 – 29,7 грн./л;
дизпаливо – 28,8 грн./л, які є нижчими на 4% від цін на АЗС, а не на 2%, які допускав Замовник у своїх вимогах.
4.3. Документація торгів не містить положень про формальні помилки, а вимоги щодо оформлення документів пропозиції – чітко регламентовані Замовником. Тому невиконання цих вимог – підстава для відхилення пропозиції.
4.4. Що стосується Вашого зауваження щодо “незрозумілості” певних положень документації торгів, то у Вас була можливість в період уточнень (з 23.05.2019 по 17:00 год. 28.05.2019) звернутись через систему торгів до Замовника із запитанням, пропозицією, зрештою – з вимогою щодо внесення змін до вимог документації, проте жодних звернень, в тому числі й від Вас не було. Звідси – для отримання цілком законної перемоги в торгах Вам необхідно було виконати в повному обсязі всі вимоги Замовника.
Враховуючи вищенаведене, в ЛКП «ШРП Залізничного району» відсутні підстави щодо задоволення вимоги учасника – ПП «ОККО Контракт».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 10 605 600,00
UAH з ПДВ
10 605 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 10 940 000,00
UAH з ПДВ
10 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 15:01
Цінова пропозиція 31.05.pdf
30 травня 2019 17:25
Цінова пропозиція.pdf
30 травня 2019 17:25
Технічне завдання.pdf
30 травня 2019 17:25
оригінали.7z
30 травня 2019 17:25
Кваліфікаційні вимоги.pdf
30 травня 2019 17:25
Відгук Яворівська РДА.pdf
30 травня 2019 17:25
Відгук Львівтрансгаз.pdf
30 травня 2019 17:25
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 11:08
3пропозиція переможця.pdf
30 травня 2019 14:41
проект договору.pdf
30 травня 2019 14:41
4технічні вимоги.7z
30 травня 2019 14:41
3інші документи.7z
30 травня 2019 14:41
2кваліф. критерії.7z
30 травня 2019 14:41
1цінова пропозиція.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Відхилено 10 605 600,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 12:30
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 10 940 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 11:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
10 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 15:34
ДУ 2 Лівайн Торг.pdf зміни до договору
22 червня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:07
ДУ 1 Лівайн Торг.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:41
Договір ШРП-Лівайн.pdf укладений
27 червня 2019 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.5. Договору поставки № 60/СК103-01256 від 27.06.2019р., Сторони домовились продовжити дію Договору по 31 грудня 2021 року, виклавши п.10.1. Договору в редакції: “10.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє по 31 грудня 2021 року, але не пізніше повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за даним Договором”.
Номер договору про закупівлю: 60/СК103-01256
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 3.2. і 11.5. Договору поставки № 60/СК103-01256 від 27.06.2019р., Сторони домовились внести наступні зміни до Договору поставки: 1.1. З метою забезпечення Покупця паливом до укладення нового договору постачання за результатами процедури допорогових торгів збільшити суму договору на 160 000,00 грн. виклавши п.3.1. Договору в редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить: 11 100 000,00 грн. (одинадцять мільйонів сто тисяч гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ (20%) – 1 850 000,00 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.)”. 1.2. Встановити строк дії Договору поставки по 30 червня 2021 року, але не пізніше укладення нового договору поставки за результатами електронних допорогових торгів, виклавши п.10.1. Договору в редакції: “10.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє по 30 червня 2021 року, але не пізніше укладення нового договору поставки за результатами електронних допорогових торгів, а в частині розрахунків – не пізніше повного виконання Сторонами своїх зобов’язань”. 2. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, Сторони встановили, що умови цієї Додаткової угоди № 2 до Договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення. 3. Інші умови Договору поставки № 60/СК103-01256 від 27.06.2019р. залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода № 2 являється невід‘ємною частиною Договору поставки №60/СК103-01256 від 27.06.2019р.
Номер договору про закупівлю: 60/СК103-01256
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML