Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі під створення відділення паліативної допомоги з надбудовою 4-го поверху та прибудовою сходової клітки Комунального некомерційного підприємства «4-та міська клінічна лікарня м.Львова» за адресою вул. Мушака 54. Коригування»
Очікувана вартість
35 866 492,00 UAH
UA-2019-05-23-002765-a d133d060b5f44fbe974fec25c5d56c60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуловський Ярослав Богданович

380322602103 4kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "4-а міська клінічна лікарня м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996651
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, Я. Стецька,3
Контактна особа: Чуловський Ярослав Богданович
380322602103
4kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 13:00
Очікувана вартість: 35 866 492,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 732,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реконструкція будівлі під створення відділення паліативної допомоги з надбудовою 4-го поверху та прибудовою сходової клітки Комунального некомерційного підприємства «4-та міська клінічна лікарня м.Львова» за адресою вул. Мушака 54. Коригування» відповідно до тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Джерело фінансування - місцевий бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі під створення відділення паліативної допомоги з надбудовою 4-го поверху та прибудовою сходової клітки Комунального некомерційного підприємства «4-та міська клінічна лікарня м.Львова» за адресою вул. Мушака 54. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79011, Україна, Львівська область, Львів, Мушака, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 18:01
Додаток 3 ПРОЕКТ договору.docx
23 травня 2019 17:59
Додаток 1 Технічне завдання.doc
23 травня 2019 17:55
Тендерна документація.docx
31 травня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 18:01
Додаток 3 ПРОЕКТ договору.docx
23 травня 2019 17:59
Додаток 1 Технічне завдання.doc
23 травня 2019 17:55
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-23-002765-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД, Код ЄДРПОУ:40779257
Дата подання: 27 червня 2019 17:49
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» (далі – ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД») в особі директора Дубовика Олександра Миколайовича є Учасником процедури відкритих торгів (UA-2019-05-23-002765-a) на роботи «Реконструкція будівлі під створення відділення паліативної допомоги з надбудовою 4-го поверху та прибудовою сходової клітки Комунального некомерційного підприємства «4-та міська клінічна лікарня м. Львова» за адресою вул. Мушака 54. Коригування», ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт. Замовник протоколом засідання тендерного комітету №3 від 15.02.2019 року приняв рішення обрати переможцем за результатами проведення процедури вказаних відкритих торгів Львівське комунальне підприємство "Рембуд" (далі ЛКП «Рембуд»). ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» не може погодитись із вказаним рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує законні права, інтереси та основні принципи здійснення закупівель з огляду на наступне. Пропозиція ЛКП «Рембуд» не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена Замовником з наступних підстав: 1. Відповідно до пп. 5, 6 п. 2 Розділу 3. Тендерної Пропозиції «Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття.», а також «Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, як наприклад довідка, видана банком про залишок коштів на розрахунковому рахунку, або копія депозитного договору, або копія кредитного договору або інший документ на розсуд учасника.» Відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 Банківська гарантія повинна бути безвідклична, безумовна, оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Незважаючи на зазначені вимоги Тендерної документації, учасник ЛКП «Рембуд» в складі своєї Тендерної пропозиції не подав грошове покриття та документ від банку, яким підтверджує грошове покриття, чим не виконав вимоги Тендерної Документації в цій частині. 2. Відповідно до пп. 3.1 п. 3 додатку 4 до Тендерної Документації копія Балансу підприємства за останній звітний період (за 12 місяців 2018 року). Відповідно до п. 4 Порядку подання фінансової звітності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 року № 419, датою подання фінансової звітності для підприємства вважається день фактичної її передачі за належністю, а у разі надсилання її поштою - дата одержання адресатом звітності, зазначена на штемпелі підприємства зв'язку, що обслуговує адресата. Датою подання фінансової звітності в єдиному електронному форматі вважається дата одержання електронного повідомлення про одержання центром збору фінансової звітності такої фінансової звітності. Згідно з пп. «в» п. 49.3 ПКУ, податкова декларація подається засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису. Відповідно до р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПАУ від 10.04.2008 р. № 233, платнику податків надсилаються такі квитанції: перша квитанція, що є підтвердженням платнику податків передання його податкових документів в електронному вигляді до органу доходів і зборів засобами телекомунікаційного зв’язку; друга квитанція є підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних органу доходів і зборів. Ураховуючи наведене вище, платник податків має право подати органу доходів і зборів фінансову звітність (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, баланс суб’єкта малого підприємництва) в електронній формі. У разі подання платником податків фінансової звітності в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку йому надсилатимуться квитанції: перша та друга. Учасником ЛКП «Рембуд» в складі Тендерної пропозиції подано фінансокий звіт суб’єкта малого підприємництва за останній звітний період, однак, без документального підтвердження факту прийняття такого звіту податковими органами та органами статистики, тобто без відповідних відміток про прийняття чи квитанцій про прийняття, а тому учасником фактично поданий документ невідповідної форми, що порушує вимоги Тендерної Документації в даній частині. 3. Відповідно до пп. 2.3 п. 2 додатку 2 до Тендерної Документації наявність працівників підтверджується звітом за формою 1-ДФ за останній звітній період (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал) та копією штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). Учасником ЛКП «Рембуд» у складі Тендерної Документації надано довідку про податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум отриманого з них податку Форми 1 ДФ за перший квартал 2019 року, що є проміжним періодом, проте, відповідно до умов Тедреної Документації, необхідно подати такий звіт за останній звітний період, тобто за 2018 рік, однак, вказаний учасник не подав такий звіт в Тендерній Пропозиції, чим не виконав вимоги Тендерної Документації в цій частині. Таким чином, можна зробити висновок, що визнавши учасника ЛКП «Рембуд» переможцем даних відкритих торгів, Замовник застосував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Враховуючи вищевикладене, просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити факт порушень Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2019-05-23-002765-a, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання Львівського комунального підприємства «Рембуд» переможцем за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2019-05-23-002765-a. Директор ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» Дубовик О.М. 27.06.2019
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 липня 2019 17:23
рішення від 02.07.2019 № 8679.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 17:23
рішення від 18.07.2019 № 9703.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 21:33

Документи подані скаржником

27 червня 2019 17:53
Платіжне доручення
18 липня 2019 11:28
Пояснення до доказів

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД 34 019 888,89
UAH з ПДВ
32 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Львівське комунальне підприємство "Рембуд" 35 400 204,12
UAH з ПДВ
32 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БОГДАН-БУД" 35 332 640,00
UAH з ПДВ
33 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 14:14
Електронний підпис
25 червня 2019 14:10
2019.06.25 Лист №231-19.pdf
25 червня 2019 14:10
2019.06.25 Лист №232-19.pdf
25 червня 2019 14:09
2019.06.25 Лист №232-19.pdf
19 червня 2019 20:16
Електронний підпис
19 червня 2019 20:10
10_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.pdf
19 червня 2019 20:10
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
19 червня 2019 20:10
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.pdf
19 червня 2019 20:09
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.pdf
19 червня 2019 20:09
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-8.pdf
19 червня 2019 20:09
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-13.pdf
19 червня 2019 20:09
10_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.pdf
19 червня 2019 20:09
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-11.pdf
19 червня 2019 20:09
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-9.pdf
19 червня 2019 20:09
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-10.pdf
19 червня 2019 20:09
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
19 червня 2019 20:09
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.pdf
19 червня 2019 20:09
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
19 червня 2019 20:09
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-14.pdf
19 червня 2019 20:09
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-12.pdf
19 червня 2019 17:54
Електронний підпис
19 червня 2019 17:49
10_ДЦ_ССР.pdf
19 червня 2019 17:38
ДЦ_ССР_5.pdf
19 червня 2019 17:34
10_ДЦ_ДЦ.pdf
19 червня 2019 17:34
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
19 червня 2019 17:34
10_ДЦ_ЛС1_2-1-13.pdf
19 червня 2019 17:34
10_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
19 червня 2019 17:34
10_ДЦ_ОС_7-1.pdf
19 червня 2019 17:34
10_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
19 червня 2019 17:34
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
19 червня 2019 17:34
10_ДЦ_ИВР.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-13.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОС_2-1.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОС_6-1.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-12.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-10.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-14.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-11.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
19 червня 2019 17:33
Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС2_2-1-15.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС2_2-1-4.pdf
19 червня 2019 17:33
РЗПК.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
19 червня 2019 17:33
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.pdf
19 червня 2019 17:33
Гарантійний термін.pdf
07 червня 2019 17:09
Електронний підпис
07 червня 2019 16:30
10_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
07 червня 2019 16:30
10_ДЦ_ИВР.pdf
07 червня 2019 16:30
10_ДЦ_ОС_6-1.pdf
07 червня 2019 16:30
10_ДЦ_ОС_7-1.pdf
07 червня 2019 16:30
03-01 Технічне завдання.pdf
07 червня 2019 16:30
10_ДЦ_ДЦ.pdf
07 червня 2019 16:30
10_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
07 червня 2019 16:30
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
07 червня 2019 16:30
10_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
07 червня 2019 16:30
10_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
07 червня 2019 16:30
10_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
07 червня 2019 16:30
10_ДЦ_ЛС2_2-1-15.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОС_2-1.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ЛС1_2-1-13.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-11.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-13.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-10.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-12.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-14.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ЛС2_2-1-4.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
07 червня 2019 16:29
10_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
07 червня 2019 16:29
06-10 Баланс 1 кв. 2019р.pdf
07 червня 2019 16:29
06-09 Баланс + Звіт.pdf
07 червня 2019 16:29
06-08 Свідоцтво ПДВ.pdf
07 червня 2019 16:29
06-28 Довідка Укргазбанк.pdf
07 червня 2019 16:29
06-13 Цінова пропозиція.pdf
07 червня 2019 16:29
06-16 Проект договору.pdf
07 червня 2019 16:29
06-05 Гарантійний термін.pdf
07 червня 2019 16:29
05-09 Ліцензія Ліфт-Еко.pdf
07 червня 2019 16:29
05-08 Дозвіл ПОРТАЛ.pdf
07 червня 2019 16:29
05-10 Дозвіл Ліфт-Еко.pdf
07 червня 2019 16:29
05-06 Ліцензія ПОРТАЛ .pdf
07 червня 2019 16:29
04-09 СТАТУТ.pdf
07 червня 2019 16:28
04-02 Контракт Сидорович.pdf
07 червня 2019 16:28
04-04 Наказ Директора.pdf
07 червня 2019 16:28
04-12 Витяг з ЄДР.pdf
07 червня 2019 16:28
04-01 Підписант ТД.pdf
07 червня 2019 16:28
02-01 Довідка ВПВ-17.pdf
07 червня 2019 16:28
01-03-02-2 Додаткова угода.pdf
07 червня 2019 16:28
01-03-02-3 Лист-Відгук.pdf
07 червня 2019 16:28
01-03-01-1 Договір.pdf
07 червня 2019 16:28
01-03-01-2 Акт вик робіт.pdf
07 червня 2019 16:28
01-03-01-3 Додаткова угода.pdf
07 червня 2019 16:28
01-03-01-6 Лист відгук.pdf
07 червня 2019 16:28
01-02-02 Дипломи .pdf
07 червня 2019 16:28
01-02-06 Зві 1-ДФ.pdf
07 червня 2019 16:28
01-02-07 Штатний розпис.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 12:00
041 Проект договору.pdf
07 червня 2019 12:00
039 Технічне завдання.pdf
07 червня 2019 12:00
036 Довідки ст.17.pdf
07 червня 2019 12:00
033 Документи Віола.pdf
07 червня 2019 12:00
032 Субпідрядники.pdf
07 червня 2019 12:00
031 Довідка ЄДРПОУ.pdf
07 червня 2019 12:00
027 Пропозиція.pdf
07 червня 2019 12:00
025 Оренда приміщення.pdf
07 червня 2019 12:00
024 Статут.pdf
07 червня 2019 12:00
023 Свідоцтво ПДВ.pdf
07 червня 2019 12:00
022 Ліцензія.pdf
07 червня 2019 12:00
019 Договір Липники.pdf
07 червня 2019 12:00
018 Грамота.pdf
07 червня 2019 12:00
016 Договір №227.pdf
07 червня 2019 12:00
014 Договір №174.pdf
07 червня 2019 12:00
012 Договір №113.pdf
07 червня 2019 12:00
011 Відгуки.pdf
07 червня 2019 12:00
010 Аналогічні договори.pdf
07 червня 2019 12:00
009 Штатний.pdf
07 червня 2019 12:00
008 Накази, дипломи.pdf
07 червня 2019 12:00
007 Працівники.pdf
07 червня 2019 12:00
005 Довідка обладнання.pdf
07 червня 2019 12:00
002 Достовірність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД

Львівське комунальне підприємство "Рембуд"

ПП "БОГДАН-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД
#40779257
Відхилено 32 350 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 14:44
Львівське комунальне підприємство "Рембуд"
#20775826
Переможець 32 400 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 14:47

Документи

14 червня 2019 14:37
Електронний підпис
14 червня 2019 14:36
протокол 14.06.pdf

Документи

21 червня 2019 14:45
Електронний підпис
21 червня 2019 14:44
протокол .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство "Рембуд"
#20775826
32 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 14:45
Електронний підпис
21 червня 2019 14:44
протокол .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 13:24
додаткова угода 8.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 13:21
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 12:06
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 11:26
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 11:19
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:07
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:06
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 16:22
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2020 18:48
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
18 березня 2020 18:46
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 17:52
Додаткові угоди.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 17:45
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 18:09
Додатки до договору.pdf укладений
30 липня 2019 18:01
Договір РБЧ-3142.pdf укладений
30 липня 2019 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору у зв'язку з поступовим виділенням коштів, обсягом фінансувань на 2019-2020 роки. Обрано пункт "Продовження строку дії договору на наступний рік" , у зв'язку з обмеженим типом причин додання змін до договору та технічною неможливістю вносити інші зміни.
Номер договору про закупівлю: РБЧ-3142
Договір:
Номер додаткової угоди: 1; 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору у зв'язку з поступовим виділенням коштів, обсягом фінансувань на 2020 роки. Обрано пункт "Продовження строку дії договору на наступний рік" , у зв'язку з обмеженим типом причин додання змін до договору та технічною неможливістю вносити інші зміни.
Номер договору про закупівлю: РБЧ-3142
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору у зв'язку з поступовим виділенням коштів, обсягом фінансувань на 2020 роки. Обрано пункт "Продовження строку дії договору на наступний рік" , у зв'язку з обмеженим типом причин додання змін до договору та технічною неможливістю вносити інші зміни.
Номер договору про закупівлю: РБЧ-3142
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору у зв'язку з поступовим виділенням коштів, обсягом фінансувань на 2020 роки. Обрано пункт "Продовження строку дії договору на наступний рік" , у зв'язку з обмеженим типом причин додання змін до договору та технічною неможливістю вносити інші зміни.
Номер договору про закупівлю: РБЧ-3142
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: РБЧ-3142
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: РБЧ-3142
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт по даному Договору на 2021 становить 8631634 грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: РБЧ-3142
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML