Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з друком за кодом CPV за ДК 021:2015 "79820000-8" (Поліграфічні послуги з макетування, верстки та виготовлення Бюлетеня по інформуванню роботи Коломийської міської ради)
Очікувана вартість
52 900,00 UAH
UA-2019-05-23-002659-a de6b2ae9f49e4d58b01aab9a30e131de
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Поліграфічні послуги з макетування, верстки та виготовлення Бюлетеня по інформуванню роботи Коломийської міської ради - 1 послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поліграфічні послуги з макетування, верстки та виготовлення Бюлетеня по інформуванню роботи Коломийської міської ради (джерело фінансування закупівлі: міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: проспект Грушевського, 1, м. Коломия, Івано-Франківська область, 78203, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Договір вступає в дію з моменту його підписання та діє до 31.12.2019р. та повного розрахунку Сторін. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

23 травня 2019 17:14
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОМИЙСЬКА ДРУКАРНЯ ІМ. ШУХЕВИЧА"
#20540164
Переможець 52 900,00
UAH
23 травня 2019 17:14