Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станишівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348444 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Контактна особа: |
Олександр Цьмох 492744 stansilrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2019 16:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2019 16:56 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 12:25 |
Очікувана вартість: | 5 515 099,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 575,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2019 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 17:01 |
Проект договору.doc | |
23 травня 2019 17:01 |
технічне завдання.xls | |
23 травня 2019 17:01 |
Тендерна_документацiя.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-01-000017 ● 61aeb7614cf54926855adcd4345e0dfb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.07.2019
№ 37
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л.КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.07.2019 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-05-23-002626-a від 23.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відкриті торги «Капітальний ремонт нежитлової будівлі в с. Туровець, Житомирського району» (Жимирська область, Житомирський район, с. Туровець, вул. Канарських, 19) (код ДК 021-2015 – 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація»)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-23-002626-a) відмінено. Зауваження Держаудитслужби прийнято до уваги і буде враховано в подальшій роботі.
2019-07-12 14:57:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
2019-07-15 11:52:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
4 997 514,00
UAH з ПДВ
|
4 841 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП РЕАЛБУД |
5 323 180,57
UAH з ПДВ
|
4 842 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР" |
5 515 099,10
UAH з ПДВ
|
5 515 099,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Відхилено |
4 841 999,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 09:19
|
ПП РЕАЛБУД #31888933 |
Відхилено |
4 842 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 09:21
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР" #34649956 |
Відхилено |
5 515 099,10
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 09:23
|