Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі ( парти, стільці, шафи)
Очікувана вартість
455 827,00 UAH
UA-2019-05-23-002461-a a880c36d5a004305904eaec63e34266b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулак Ірина Миколаївна

+380536321553 reset_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04382895
Місцезнаходження: 38400, Україна , Полтавська обл., м Решетилівка, вул Покровська,14
Контактна особа: Кулак Ірина Миколаївна
+380536321553
reset_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 15:34
Очікувана вартість: 455 827,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 558,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 шт
Стіл учнівський 1-місний з полицею та регулюванням висоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, м.Решетилівка, ДНЗ та ЗНЗ виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
380 шт
Стілець Т-подібний, з регулюванням висоти на квадратній трубі, лакований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, м.Решетилівка, ДНЗ та ЗНЗ виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
125 шт
Стіл двомісний з регулюванням висоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, м.Решетилівка, ДНЗ та ЗНЗ виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
26 шт
Шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, м.Решетилівка, ДНЗ та ЗНЗ виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 15:59
Протокол про внесення змін.PDF
24 травня 2019 15:59
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019.doc
23 травня 2019 16:33
ПРОЕКТ ДОГОВІРУ.doc
24 травня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 15:59
Протокол про внесення змін.PDF
24 травня 2019 15:59
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019.doc
23 травня 2019 16:33
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019.doc
23 травня 2019 16:33
ПРОЕКТ ДОГОВІРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Збір меблів
Дата подання: 28 травня 2019 10:16
Дата відповіді: 28 травня 2019 16:51
Доброго дня! Чи є обов"язковою умовою збір меблів при поставці?
Відповідь: За досвідом минулих років тендерним комітетом було прийнято рішення при оголошенні тендеру обовязковою умовою вказати - поставку меблів у зібраному вигляді.
оформлення документів
Дата подання: 29 травня 2019 12:07
Дата відповіді: 29 травня 2019 13:49
Добрий день, в тендерній документації Ви бажаєте нумерацію сторінок. Документи потрібно подавати одним файлом? Нумерація повинна бути підряд по всім документам, навіть копій оригіналів виданих документів іншими органами?
Відповідь: Добрий день! Файли бажано завантажувати блоками так як зазначено у тендерній документації. Всі сторінки пропозиції повинні бути пронумеровані, враховуючи і копії документів!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-002461-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мірошник Галина Вікторівна, Код ЄДРПОУ:2792511709
Дата подання: 18 червня 2019 15:21
Вимога на рішення замовника
Шановний Замовнику. На якій підставі Ви прийняли таке рішення? Технічний опис вибраного Вами переможця не відповідає технічним вимогам Замовника.
Згідно додатку 4( зміненого Вами не випадково) Ви закупляєте шафи 26ш з розмірами 600*320мм-420мм*1570-1600 мм. А приймаєте рішення на користь ФОП Кучеренка С.А. з розмірами шафи 600*320мм*1570мм.
Згідно цього ж додатку для підтвердження наявності договірних відносин із компанією виробником необхідно надати копії документів. ФОП Кучеренко С.А. надає сертифікат відповідності від іншого підприємства та надає довідку , що вони є виробниками.
При розгляді вибраного Вами підприємства виробником ми не бачимо сертифікатів відповідності на ФОП Кучеренко С.А. які вимагаються Замовником, не відповідність технічних розмірів меблів.
При розгляді вибраного Вами підприємства дилером.... не має доказів договорних відносин з виробником, які вимагаються Замовником. Замовник сліпо приймає рішення на користь постачальника документи та розміри товару якого не відповідають тендерній документації. Виробник не може виробляти меблі(а особливо для школи) під сертифікатами іншого виробника. Постачальник може надати товар від іншого виробника за наявності договірних відносин на підтвердження чого надає копії документів згідно тендерної документації Замовника. Вимагаємо скасувати рішення про Переможця та перейти до розгляду інших постачальників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 12:04
Відповідь на звернення
18.06.2019, 15:21 ID: UA-2019-05-23-002461-a.a1
по процедурі відкритих торгів по предмету закупівлі Шкільні меблі (парти, стільці, шафи) по ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі

Стосовно вимоги, з якою звернувся учасник по предмету закупівлі згідно Шкільні меблі (парти, стільці, шафи) по ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі
повідомляємо наступне:
Керуючись п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому, тендерною документацією і було передбачено вимогу відповідності товару ДСТУ 3143-2013.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про стандартизацію» техні́чні умо́ви (ТУ) — нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. ТУ встановлюють вимоги до продукції, призначеної до самостійного постачання (виконання, надавання) та регулюють відносини між виробником (постачальником) та споживачем (користувачем). Правила та вимоги до перевірки ТУ визначаються в СОУ КЗПС 74.9-02568182-002:2014 «Головний фонд технічних умов України та база даних «Технічні умови України». Загальні вимоги». Перевірка ТУ проводиться на відповідність вимогам законодавства України, технічних регламентів, інших нормативно-правових актів та національних стандартів на конкретні види продукції. У разі позитивних результатів перевірки ТУ вносяться до бази даних «Технічні Умови України». Утримувачем Головного фонду технічних умов України та бази даних «ТУ України» є ДП «Укрметртестстандарт». До бази даних «Технічні умови України» вносяться технічні умови, які відповідають законодавству України, технічним регламентам, іншим нормативно-правовим актам та національним стандартам і кодексам усталеної практики; містять необхідні технічні вимоги для забезпечення безпечності і якості продукції, що виробляється за ними; містять необхідні і достатні вимоги до процедур, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані технічні вимоги до продукції. Керуючись ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При перевірці інформації поданої Учасником ТОВ «ТК «Світ продуктів» було встановлено, що ТУ У 15.1-25522107-004-2011 та ТУ У 15.1-00419880-040-2003 містяться в реєстрі «Технічні умови України» тому, є такими, що відповідають законодавству України, технічним регламентам, іншим нормативно-правовим актам та національним стандартам та містять необхідні технічні вимоги для забезпечення безпечності і якості продукції.
Крім того, на зауваження щодо нумерації сторінок пропозиції Учасника ТОВ «ТК «Світ продуктів», повідомляємо, що відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.


Голова тендерного комітету Ю.С. Шинкарчук
Номер вимоги: UA-2019-05-23-002461-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мірошник Галина Вікторівна, Код ЄДРПОУ:2792511709
Дата подання: 20 червня 2019 13:09
Вимога на рішення замовника
Шановні, прокинтеся. Що Ви пишете. Яке відношення до цього тендеру має підприємство ТОВ "ТК Світ продуктів"? Не намагайтеся запутати учасників та громадський контроль у сфері публічних закупівель. Ми змушені звернутися за справедливістю в антимонопольний комітет , до суду. Відповідальність за порушення вимог Закону України Про публічні закупівлі несуть члени тендерного комітету замовника. Питаємо, невже ні одна посадова особа підписавша протокол про переможця не бачила невідповідність тендерної документації? Вимагаємо відмінити рішення про переможця та перейти до розгляду інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 13:50
У звязку з технічною помилкою було скопійовано не правильну відповідь просимо вибачення!!!
Стосовно вимоги, з якою звернувся учасник по предмету закупівлі згідно ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, повідомляємо наступне:
Керуючись ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 2 Додатку 4 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі пропозиції повинен подати: копію документу (наприклад: сертифікат відповідності, та/або паспорт якості, та/або декларація про якість, та/або інший документ, виданий компетентним органом), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам. Згідно ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» терміни вживаються в такому значенні: товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані. Учасником ФОП Кучеренко С.А. у складі пропозиції було подано сертифікати відповідності на комплектуючі, які використовуються при виготовленні товару, що відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При перевірці інформації поданої Учасником ФОП Кучеренко С.А. було встановлено, що ФОП Кучеренко С.А. дійсно перебуває у співпраці з ТОВ «СВИСПАН ЛІМІТЕД» та ТОВ «АНТ ПРОМ» продукція яких має сертифікати відповідності.
Крім того, керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників –юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги найбільш економічно вигідну пропозицію підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-05-23-002461-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мірошник Галина Вікторівна, Код ЄДРПОУ:2792511709
Дата подання: 24 червня 2019 12:51
скарга на рішення замовника
Згідно тендерної документації, необхідно лист виробника на підтвердження співпраці з учасникомє. У вибраного Вами учасника не має доказів співпраці оприлюднених в тендерній документації.Не одноразові звернення до Замовника оцінити справедливо документи вибраного переможця, призвели до нуля. Замовник навмисне сіє правопорушення в Публічних закупівлях. Цим листом привертаємо увагу громадські обєднання з контролю публічних закупівель. Документи до Антимонопольного комітету готуються. І дуже хочеться , щоб серед тендерного комітету Замовника знайшовся хоч один грамодянин якийвникне , шо підписує.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2019 11:16
Відповідь на вимогу (№ ID: UA-2019-05-23-002461-a.c3 від 24.06.2019) по процедурі відкритих торгів по предмету закупівлі згідно ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі. Стосовно вимоги, з якою звернувся учасник по предмету закупівлі згідно ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, повідомляємо наступне:
Керуючись ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Крім того, нормами статті 11 вищевказаного Закону чітко передбачено повноваження тендерного комітету щодо об’єктивного вибору переможця торгів.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 2 Додатку 4 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі пропозиції повинен подати: копію документу (наприклад: сертифікат відповідності, та/або паспорт якості, та/або декларація про якість, та/або інший документ, виданий компетентним органом), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам. Згідно ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» терміни вживаються в такому значенні: товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані. Учасником ФОП Кучеренко С.А. у складі пропозиції було подано сертифікати відповідності на комплектуючі, які використовуються при виготовленні товару, що відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників –юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги найбільш економічно вигідну пропозицію підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.

Документи

20 червня 2019 12:04
Протокол

Документи

20 червня 2019 13:50
Протокол

Документи

27 червня 2019 11:16
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кучеренко Сергій Анатолійович 392 360,00
UAH з ПДВ
369 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мірошник Галина Вікторівна 399 000,00
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Савіцький Андрій Йосипович 435 000,00
UAH з ПДВ
435 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 440 465,00
UAH з ПДВ
440 465,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Соболь Л.І. 450 990,00
UAH з ПДВ
450 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2019 19:40
Документи для переможця
08 червня 2019 12:14
32. Довідка щодо звіту-1.pdf
08 червня 2019 12:14
28. Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2019 12:14
25. Висновок СЕС.pdf
08 червня 2019 12:14
24. Сертифікати.zip
08 червня 2019 12:14
20. Технічне завдання.pdf
08 червня 2019 12:14
17. Довідка довкілля-1.pdf
08 червня 2019 12:14
15. Витяг ЄП.pdf
08 червня 2019 12:14
13. Технічнии_ опис.pdf
08 червня 2019 12:14
12. Паспорт_ код.pdf
08 червня 2019 12:14
11. Витяг з ЄДР.pdf
08 червня 2019 12:14
9. 4ОПП та Витяг з ЄП.pdf
08 червня 2019 12:14
8. Ст.17.pdf
08 червня 2019 12:14
7. Довідка мат тех-1.pdf
08 червня 2019 12:14
6. Аналогічнии_ договір.pdf
08 червня 2019 12:14
5. Санкціі_ -1.pdf
08 червня 2019 12:14
4. Тех. довкілля-1.pdf
08 червня 2019 12:14
3. Лист санкціі_-1.pdf
08 червня 2019 12:14
2.проект договору.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 09:13
технічний опис.pdf
06 червня 2019 14:47
блок 2.pdf
06 червня 2019 14:47
блок 1.pdf
06 червня 2019 14:47
блок 3.pdf
06 червня 2019 14:47
технічний опис.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 14:45
Електронний підпис
07 червня 2019 14:34
Блок 3 ЦП Тех. хар-ки....PDF

Публічні документи

07 червня 2019 17:07
Електронний підпис
07 червня 2019 16:02
Блок 3-1.zip
07 червня 2019 16:02
БЛОК 3 .zip
07 червня 2019 16:02
БЛОК 2.zip
07 червня 2019 16:02
БЛОК 1.zip

Публічні документи

07 червня 2019 16:07
Гарантійний лист.pdf
07 червня 2019 16:07
Інформація ст 17.pdf
07 червня 2019 16:07
Інформація ст. 16.pdf
07 червня 2019 16:07
Лист про сертифікацію.pdf
07 червня 2019 16:07
Проект договору.pdf
07 червня 2019 16:07
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кучеренко Сергій Анатолійович

ФОП Мірошник Галина Вікторівна

ФОП Савіцький Андрій Йосипович

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ФОП Соболь Л.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кучеренко Сергій Анатолійович
#2974817432
Переможець 369 900,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 14:23

Документи

18 червня 2019 14:23
Електронний підпис
18 червня 2019 14:16
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кучеренко Сергій Анатолійович
#2974817432
369 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 14:23
Електронний підпис
18 червня 2019 14:16
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 16:29
Звіт про виконання договору укладений
17 січня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 16:57
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
13 листопада 2019 16:54
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 16:26
Договір зміни до договору
05 липня 2019 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 200/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 369 844,00
UAH