Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-05-23-002111-a ● 33bdddc9851443258fb15b6419414552
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Гімназія ім. Т.Г.Шевченка" Херсонської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 23130722 |
Місцезнаходження: | 73013, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Пугачова, 101 |
Контактна особа: |
СЕРГІЄВА-ШМАРКАТЮК Оксана Миколайвна +380552343843 internat101@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2019 15:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2019 15:51 |
Початок аукціону: | 13 червня 2019 15:13 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,40% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73013, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Пугачова,101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2019 20:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 15:47 |
тд.docx | |
23 травня 2019 15:47 |
тд 7.docx | |
23 травня 2019 15:47 |
додаток 6.docx | |
23 травня 2019 15:47 |
додаток 5.docx | |
23 травня 2019 15:47 |
додаток 4.docx | |
23 травня 2019 15:47 |
додаток 2.docx | |
23 травня 2019 15:47 |
додаток 1.docx |
04 червня 2019 20:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 травня 2019 15:47 |
тд.docx
|
|||
23 травня 2019 15:47 |
тд 7.docx
|
|||
23 травня 2019 15:47 |
додаток 6.docx
|
|||
23 травня 2019 15:47 |
додаток 5.docx
|
|||
23 травня 2019 15:47 |
додаток 4.docx
|
|||
23 травня 2019 15:47 |
додаток 2.docx
|
|||
23 травня 2019 15:47 |
додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо тендерної документації
Дата подання: 28 травня 2019 16:53
Дата відповіді: 04 червня 2019 20:04
Доброго дня, ознайомившись з вимогами до тендерної документації просимо надати роз’яснення:
1. Щодо можливості надання оригіналів, згідно з Додатком 3 до тендерної документації вимагається:
п. 2.1 Оригінал ліцензії на право виконання робіт протипожежного призначення
п. 2.2. Оригінал дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу або оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на проведення ремонтних, монтажних, будівельних та інших робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу.
п. 3 3.1. Оригінал кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, а також документів, що підтверджують наявність трудових або договірних взаємовідносин з Учасником (копії сторінок трудової книжки, які містять прізвище працівника та інформацію про працевлаштування або копію трудового договору).
Можливо Ви мали на увазі скановані оригінали документів? Чому не копії оригіналів документів? Так у Додатку №1 до тендерної документації в наступних пунктах вказано: п. 5.1 Копія ліцензії, п. 5.2 Копія кваліфікаційного сертифікату інженера – кошторисника в частині кошторисної документації
2. У п. 3.1 додатку 3 Чи правильно вказано «Оригінал кваліфікаційного сертифікату інженера - проектувальника у частині кошторисної документації...»
3. У Додатку 4 до тендерної документації:
3.1. п 1.2 Не вказано терміну на послуги по цілодобовому спостеріганню за станом протипожежної автоматики.
3.2. пункт «Передбачити проходження експертизи проектно-кошторисної документації на етапі виконання робіт» У Додатку 6 п. 2.3 «До вартості послуг включені витрати на проведення експертизи кошторисної документації.» Надайте інформацію потрібне проходження кошторисної чи проектно-кошторисної документації
3.3. Щодо пункту «Виконавець надає гарантії якості на виконані роботи, встановлене обладнання та використані матеріали терміном не менше 2 років.» непередбачено можливість ненавмисного пошкодження кабелю, механічного пошкодження сповіщувачів, гарантія на такі пошкодження не може поширюватись.
3.4. Пункт «Забезпечувати гарантійне виявлення ранніх спалахів горіння та видавати сигнал сповіщення. Обладнання, яке використовується повинно мати не менше 10% запасу шлейфів, забезпечувати можливість нарощування комплексу. Програмно-апаратний комплекс збору, обробки, відображення інформації та управління повинен забезпечувати: прийом і обробку інформації від сповіщувачів, видачу сигналів управління виконуючим приладам, постановку під охорону, захист паролем входу в систему для адміністрування.» Що мається на увазі постановку на охорону?
3.5. Пункт «Учасник повинен надати кошторисну документацію у складі:
- Проектно- кошторисна документація;
- Пояснювальна записка;…»
Проект виготовлюється після підписання Договору, тому надати його на стадії подання пропозиції через систему Прозоро не має можливості
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ми мали на увазі скановані оригінали документів.
Сканований оригінал кваліфікаційного сертифікату інженера - проектувальника у частині кошторисної документації..
термін на послуги по цілодобовому спостеріганню за станом протипожежної автоматики.выдповыдно до норм чинного законодавства.
потрібне проходження кошторисної чи проектно-кошторисної документації
гарантії якості на виконані роботи, встановлене обладнання та використані матеріали терміном не менше 2 років умови договору можуть бути доповнены на стадыъ пыдписання
Проект надаэться без проведеноъ экспертизи
Сканований оригінал кваліфікаційного сертифікату інженера - проектувальника у частині кошторисної документації..
термін на послуги по цілодобовому спостеріганню за станом протипожежної автоматики.выдповыдно до норм чинного законодавства.
потрібне проходження кошторисної чи проектно-кошторисної документації
гарантії якості на виконані роботи, встановлене обладнання та використані матеріали терміном не менше 2 років умови договору можуть бути доповнены на стадыъ пыдписання
Проект надаэться без проведеноъ экспертизи
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-23-002111-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ САЛАМАНДР, Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 24 червня 2019 11:08
оскаржння рішення про визнання переможця
Шановний замовнику , вимагаємо видхилити пропозицію ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ за наявності наступних порушень:
1)на вимогу вказану в Додатку 1 до тендерної документації Пункт 2 підпункт 2.1
Надати заповнену довідку за формою, викладену у таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, офісу та складу).
Звертаємо Вашу увагу що ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ надав інформацію про адміністративно- виробничу будівлю (м.Нова Каховка,вул Фаюрична 3) не всказавши в довідці чи то є складське приміщення чи то офісне, а також надавши в підтверження наявності цієї будівлі ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ надав договір оркнди від 02.01.2014 року в якому в пункті 7.Строк дії договору( пунк 7 .1.1) вказано що: « Строк дії договору набуває чинності з дня його підписання та діє з подальшою пролонгацією»
Нагадуємо : Пролонгація відбувається шляхом укладення спеціальної угоди чи доповнення,але Учасник ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ не надав цього підтвердження в складі своєї пропозиції .Тому можна вважати договір не дійсним.
2)на вимогу вказану в Додатку 1 до тендерної документації Пункт 3 підпункт
3.3. Надати копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника (копії наказів про призначення або копія трудового договору та копії трудових книжок працівників). ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ надав лише накази про призначення ,а копії трудових книжок працівників (штатних) відсутні в тендерній пропозиції ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ.
3)на вимогу Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали (Завірені Учасником), які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів. ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ не надав у складі своєї пропозиції даних сертифікатів
4)на вимогу Замовника що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами. ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ не надав у складі своєї пропозиції дану довідку в довільній формі.
5) Замовник вимагав від Учасника Оригінал дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу або оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на проведення ремонтних, монтажних, будівельних та інших робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу але учасник ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ надав Декларацію але,звертаємо увагу що Замовник наголошував що : Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. В складі пропозиції ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ такого листа надано не було.
Отже пропозиція ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ не відповідає умовам тендерної документації, а тому учасник має бути дискваліфікованим.
На підставі зазначеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», з метою об’єктивного та неупередженого розгляду пропозицій учасників, а також визначення переможця відповідно до вимог законодавства,
Вимагаємо:
-дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
Розгорнути
Згорнути
1)на вимогу вказану в Додатку 1 до тендерної документації Пункт 2 підпункт 2.1
Надати заповнену довідку за формою, викладену у таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, офісу та складу).
Звертаємо Вашу увагу що ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ надав інформацію про адміністративно- виробничу будівлю (м.Нова Каховка,вул Фаюрична 3) не всказавши в довідці чи то є складське приміщення чи то офісне, а також надавши в підтверження наявності цієї будівлі ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ надав договір оркнди від 02.01.2014 року в якому в пункті 7.Строк дії договору( пунк 7 .1.1) вказано що: « Строк дії договору набуває чинності з дня його підписання та діє з подальшою пролонгацією»
Нагадуємо : Пролонгація відбувається шляхом укладення спеціальної угоди чи доповнення,але Учасник ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ не надав цього підтвердження в складі своєї пропозиції .Тому можна вважати договір не дійсним.
2)на вимогу вказану в Додатку 1 до тендерної документації Пункт 3 підпункт
3.3. Надати копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника (копії наказів про призначення або копія трудового договору та копії трудових книжок працівників). ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ надав лише накази про призначення ,а копії трудових книжок працівників (штатних) відсутні в тендерній пропозиції ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ.
3)на вимогу Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали (Завірені Учасником), які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів. ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ не надав у складі своєї пропозиції даних сертифікатів
4)на вимогу Замовника що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами. ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ не надав у складі своєї пропозиції дану довідку в довільній формі.
5) Замовник вимагав від Учасника Оригінал дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу або оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на проведення ремонтних, монтажних, будівельних та інших робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу але учасник ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ надав Декларацію але,звертаємо увагу що Замовник наголошував що : Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. В складі пропозиції ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ такого листа надано не було.
Отже пропозиція ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ не відповідає умовам тендерної документації, а тому учасник має бути дискваліфікованим.
На підставі зазначеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», з метою об’єктивного та неупередженого розгляду пропозицій учасників, а також визначення переможця відповідно до вимог законодавства,
Вимагаємо:
-дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2019 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ |
287 156,00
UAH з ПДВ
|
284 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ САЛАМАНДР |
310 137,56
UAH з ПДВ
|
285 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики |
480 556,46
UAH з ПДВ
|
480 556,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ #35119881 |
Рішення скасоване |
284 999,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 15:08
|
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ #35119881 |
Відхилено |
284 999,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 15:39
|
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики #00228602 |
Очікує рішення |
480 556,46
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 05:37
|
ТОВ САЛАМАНДР #41320741 |
Відхилено |
285 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 05:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 червня 2019 05:53 |
Коментар щодо відміни: | Отримав пропозиції від учасників з ціною нижче 300000 гривень Замовником скорочено видатки за даною закупівлю з метою економічного використання бюджетних коштів та Замовник прийняв рішення визнати торги такими, що не відбулися |
Документи:
25 червня 2019 05:53
|
протокол визнання процедури такою, що невідбулася |