Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-05-23-002111-a 33bdddc9851443258fb15b6419414552
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

СЕРГІЄВА-ШМАРКАТЮК Оксана Миколайвна

+380552343843 internat101@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Гімназія ім. Т.Г.Шевченка" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 23130722
Місцезнаходження: 73013, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Пугачова, 101
Контактна особа: СЕРГІЄВА-ШМАРКАТЮК Оксана Миколайвна
+380552343843
internat101@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 15:51
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 15:51
Початок аукціону: 13 червня 2019 15:13
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73013, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Пугачова,101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2019 20:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:47
тд.docx
23 травня 2019 15:47
тд 7.docx
23 травня 2019 15:47
додаток 6.docx
23 травня 2019 15:47
додаток 5.docx
23 травня 2019 15:47
додаток 4.docx
23 травня 2019 15:47
додаток 2.docx
23 травня 2019 15:47
додаток 1.docx
04 червня 2019 20:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:47
тд.docx
23 травня 2019 15:47
тд 7.docx
23 травня 2019 15:47
додаток 6.docx
23 травня 2019 15:47
додаток 5.docx
23 травня 2019 15:47
додаток 4.docx
23 травня 2019 15:47
додаток 2.docx
23 травня 2019 15:47
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо тендерної документації
Дата подання: 28 травня 2019 16:53
Дата відповіді: 04 червня 2019 20:04
Доброго дня, ознайомившись з вимогами до тендерної документації просимо надати роз’яснення: 1. Щодо можливості надання оригіналів, згідно з Додатком 3 до тендерної документації вимагається: п. 2.1 Оригінал ліцензії на право виконання робіт протипожежного призначення п. 2.2. Оригінал дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу або оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на проведення ремонтних, монтажних, будівельних та інших робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу. п. 3 3.1. Оригінал кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, а також документів, що підтверджують наявність трудових або договірних взаємовідносин з Учасником (копії сторінок трудової книжки, які містять прізвище працівника та інформацію про працевлаштування або копію трудового договору). Можливо Ви мали на увазі скановані оригінали документів? Чому не копії оригіналів документів? Так у Додатку №1 до тендерної документації в наступних пунктах вказано: п. 5.1 Копія ліцензії, п. 5.2 Копія кваліфікаційного сертифікату інженера – кошторисника в частині кошторисної документації 2. У п. 3.1 додатку 3 Чи правильно вказано «Оригінал кваліфікаційного сертифікату інженера - проектувальника у частині кошторисної документації...» 3. У Додатку 4 до тендерної документації: 3.1. п 1.2 Не вказано терміну на послуги по цілодобовому спостеріганню за станом протипожежної автоматики. 3.2. пункт «Передбачити проходження експертизи проектно-кошторисної документації на етапі виконання робіт» У Додатку 6 п. 2.3 «До вартості послуг включені витрати на проведення експертизи кошторисної документації.» Надайте інформацію потрібне проходження кошторисної чи проектно-кошторисної документації 3.3. Щодо пункту «Виконавець надає гарантії якості на виконані роботи, встановлене обладнання та використані матеріали терміном не менше 2 років.» непередбачено можливість ненавмисного пошкодження кабелю, механічного пошкодження сповіщувачів, гарантія на такі пошкодження не може поширюватись. 3.4. Пункт «Забезпечувати гарантійне виявлення ранніх спалахів горіння та видавати сигнал сповіщення. Обладнання, яке використовується повинно мати не менше 10% запасу шлейфів, забезпечувати можливість нарощування комплексу. Програмно-апаратний комплекс збору, обробки, відображення інформації та управління повинен забезпечувати: прийом і обробку інформації від сповіщувачів, видачу сигналів управління виконуючим приладам, постановку під охорону, захист паролем входу в систему для адміністрування.» Що мається на увазі постановку на охорону? 3.5. Пункт «Учасник повинен надати кошторисну документацію у складі: - Проектно- кошторисна документація; - Пояснювальна записка;…» Проект виготовлюється після підписання Договору, тому надати його на стадії подання пропозиції через систему Прозоро не має можливості
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми мали на увазі скановані оригінали документів.
Сканований оригінал кваліфікаційного сертифікату інженера - проектувальника у частині кошторисної документації..
термін на послуги по цілодобовому спостеріганню за станом протипожежної автоматики.выдповыдно до норм чинного законодавства.
потрібне проходження кошторисної чи проектно-кошторисної документації
гарантії якості на виконані роботи, встановлене обладнання та використані матеріали терміном не менше 2 років умови договору можуть бути доповнены на стадыъ пыдписання
Проект надаэться без проведеноъ экспертизи

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-002111-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ САЛАМАНДР, Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 24 червня 2019 11:08
оскаржння рішення про визнання переможця
Шановний замовнику , вимагаємо видхилити пропозицію ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ за наявності наступних порушень:

1)на вимогу вказану в Додатку 1 до тендерної документації Пункт 2 підпункт 2.1
Надати заповнену довідку за формою, викладену у таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, офісу та складу).
Звертаємо Вашу увагу що ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ надав інформацію про адміністративно- виробничу будівлю (м.Нова Каховка,вул Фаюрична 3) не всказавши в довідці чи то є складське приміщення чи то офісне, а також надавши в підтверження наявності цієї будівлі ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ надав договір оркнди від 02.01.2014 року в якому в пункті 7.Строк дії договору( пунк 7 .1.1) вказано що: « Строк дії договору набуває чинності з дня його підписання та діє з подальшою пролонгацією»
Нагадуємо : Пролонгація відбувається шляхом укладення спеціальної угоди чи доповнення,але Учасник ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ не надав цього підтвердження в складі своєї пропозиції .Тому можна вважати договір не дійсним.
2)на вимогу вказану в Додатку 1 до тендерної документації Пункт 3 підпункт
3.3. Надати копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника (копії наказів про призначення або копія трудового договору та копії трудових книжок працівників). ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ надав лише накази про призначення ,а копії трудових книжок працівників (штатних) відсутні в тендерній пропозиції ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ.
3)на вимогу Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали (Завірені Учасником), які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів. ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ не надав у складі своєї пропозиції даних сертифікатів
4)на вимогу Замовника що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами. ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ не надав у складі своєї пропозиції дану довідку в довільній формі.
5) Замовник вимагав від Учасника Оригінал дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу або оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на проведення ремонтних, монтажних, будівельних та інших робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу але учасник ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ надав Декларацію але,звертаємо увагу що Замовник наголошував що : Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. В складі пропозиції ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ такого листа надано не було.
Отже пропозиція ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ не відповідає умовам тендерної документації, а тому учасник має бути дискваліфікованим.
На підставі зазначеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», з метою об’єктивного та неупередженого розгляду пропозицій учасників, а також визначення переможця відповідно до вимог законодавства,
Вимагаємо:
-дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ 287 156,00
UAH з ПДВ
284 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САЛАМАНДР 310 137,56
UAH з ПДВ
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики 480 556,46
UAH з ПДВ
480 556,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 16:34
Пропозиція оновлена
12 червня 2019 15:26
Кошторис.PDF
12 червня 2019 13:00
Пропозиція.PDF
12 червня 2019 13:00
Декларація СПС.pdf
12 червня 2019 13:00
Паспорт.PDF
12 червня 2019 13:00
МТБ.PDF
12 червня 2019 09:12
Ліцензія.PDF
12 червня 2019 09:12
інженер - кошторисник.PDF
12 червня 2019 09:12
Договір оренди.PDF
12 червня 2019 09:12
Довідка печатка.PDF
12 червня 2019 09:12
Прпацівники.PDF
12 червня 2019 09:12
Дані підприємства.PDF
12 червня 2019 09:12
Акт огляду.PDF
12 червня 2019 09:12
Договір.PDF
12 червня 2019 09:12
Статут.PDF
12 червня 2019 09:12
Листи.PDF
12 червня 2019 09:12
Рішення засновників.PDF
12 червня 2019 09:12
Аналогічні договори.PDF
12 червня 2019 09:12
Наказ.PDF
12 червня 2019 09:12
Довідка довкілля.PDF
12 червня 2019 09:12
Витяг РПЄП.PDF
12 червня 2019 09:12
Наказ відповідального.PDF

Публічні документи

24 червня 2019 17:05
Електронний підпис
24 червня 2019 16:49
оновлена пропозиція
12 червня 2019 14:42
Електронний підпис
12 червня 2019 14:40
Статут з описом.pdf
12 червня 2019 14:40
Сертифікат Максименко.PDF
12 червня 2019 14:40
пропозиція.PDF
12 червня 2019 14:40
проект договору.PDF
12 червня 2019 14:40
Працівники 2.PDF
12 червня 2019 14:40
Працівники 1.PDF
12 червня 2019 14:40
Наказ Жепко.PDF
12 червня 2019 14:40
Наказ ДСУНС.PDF
12 червня 2019 14:39
МТБ.PDF
12 червня 2019 14:39
Ліцензія.PDF
12 червня 2019 14:39
Ліцензія АВК.PDF
12 червня 2019 14:39
Лист -гарантія.PDF
12 червня 2019 14:39
Договір оренди складу.PDF
12 червня 2019 14:39
Договір оренди авто.PDF
12 червня 2019 14:39
Довідки ст17.PDF
12 червня 2019 14:39
Гарантійні листи.PDF
12 червня 2019 14:39
відгук 2.pdf
12 червня 2019 14:39
Витяг ПДВ.PDF
12 червня 2019 14:39
Аналогічний 2.PDF
12 червня 2019 14:39
Акт огляду.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 15:17
Електронний підпис
12 червня 2019 15:14
photo_2019-06-12_15-09-19.jpg
12 червня 2019 15:14
лист-розяснення.pdf
12 червня 2019 15:14
31 Оригінал ліцензії.pdf
12 червня 2019 15:14
30 Оригінал Витяг ПДВ.pdf
12 червня 2019 15:14
29 модельний статут.pdf
12 червня 2019 15:14
27 Статут.pdf
12 червня 2019 15:14
21 проект договору.pdf
12 червня 2019 15:14
20 тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2019 15:13
13 інф необх х-ки.pdf
12 червня 2019 15:13
12 лист-гарантія ст 17.pdf
12 червня 2019 15:13
6 Наказ Цимбалюк Ю.А..pdf
12 червня 2019 15:13
6 наказ Коренська.pdf
12 червня 2019 15:13
2 довідка мат база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ

ТОВ САЛАМАНДР

ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
#35119881
Рішення скасоване 284 999,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 15:08
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
#35119881
Відхилено 284 999,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 15:39
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики
#00228602
Очікує рішення 480 556,46
UAH з ПДВ
25 червня 2019 05:37
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
Відхилено 285 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 05:37

Документи

21 червня 2019 14:39
Електронний підпис
21 червня 2019 14:36
ПРОТОКОЛ наміру.doc

Документи

25 червня 2019 05:38
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

25 червня 2019 05:37
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 червня 2019 05:53
Коментар щодо відміни: Отримав пропозиції від учасників з ціною нижче 300000 гривень Замовником скорочено видатки за даною закупівлю з метою економічного використання бюджетних коштів та Замовник прийняв рішення визнати торги такими, що не відбулися