Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) Будинку культури за адресою: вул.Шкільна 1, с.Піски, Житомирського району, Житомирської області
Очікувана вартість
2 689 561,20 UAH
UA-2019-05-23-001987-a c1f1d76086d646279930bd5af38fa9f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Цьмох

492744 stansilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станишівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348444
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
Контактна особа: Олександр Цьмох
492744
stansilrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 14:57
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 14:57
Початок аукціону: 10 червня 2019 15:31
Очікувана вартість: 2 689 561,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 447,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) Будинку культури за адресою: вул.Шкільна 1, с.Піски, Житомирського району, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12431, Україна, Житомирська область, с.Піски, вул.Шкільна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 травня 2019  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:28
Проект договору.doc
23 травня 2019 15:28
Тендерна_документацiя.doc
23 травня 2019 15:28
технічне завдання.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" 2 471 202,00
UAH з ПДВ
2 471 202,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС" 2 599 505,82
UAH з ПДВ
2 586 058,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 2 641 023,60
UAH з ПДВ
2 599 505,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АртХаус 2 675 466,00
UAH з ПДВ
2 675 466,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 15:14
Електронний підпис
07 червня 2019 12:49
Електронний підпис
07 червня 2019 12:48
21 протокол 2019.pdf
07 червня 2019 12:48
30 договірна ціна.pdf
06 червня 2019 15:56
Електронний підпис
06 червня 2019 15:55
31 зведений кошторис.pdf
06 червня 2019 15:55
30 договірна ціна.pdf
06 червня 2019 15:55
29 по субпідряду.rar
06 червня 2019 15:55
28 статут.pdf
06 червня 2019 15:55
27 довідка статистика.pdf
06 червня 2019 15:55
26 ЛІЦЕНЗІЇ.pdf
06 червня 2019 15:55
25 ДОЗВІЛ.pdf
06 червня 2019 15:55
23 ВИТЯГ З ЄДРПОУ.rtf
06 червня 2019 15:55
22 аналог договір.pdf
06 червня 2019 15:55
20 форма 1 ДФ квитанції.pdf
06 червня 2019 15:55
19 ідентифік код.pdf
06 червня 2019 15:55
18 паспорт директора.pdf
06 червня 2019 15:55
15 дипломи.rar
06 червня 2019 15:55
1-14 довідки листи.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 08:45
Електронний підпис
09 липня 2019 08:43
Довідка ДФС.pdf
09 липня 2019 08:43
Довідка МВС Саюк.pdf
08 червня 2019 11:37
Електронний підпис
07 червня 2019 23:55
09 Кошторис.pdf
07 червня 2019 23:55
08 Документи РОС.pdf
07 червня 2019 23:55
06 Довідки, листи.pdf
07 червня 2019 23:55
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 червня 2019 13:02
Електронний підпис
08 червня 2019 13:01
32. Guarantee_19-43GR0013.rar
08 червня 2019 13:01
28. Копія Виписки.pdf
08 червня 2019 13:01
26. Проект договору.pdf
08 червня 2019 13:01
19. Розрахунок в АВК.rar
08 червня 2019 13:01
15. Відповідність.pdf
08 червня 2019 13:01
14. Копії дозволів.pdf
08 червня 2019 13:01
13. Копія ліцензії.pdf
08 червня 2019 13:01
11. Копія Статуту.pdf
08 червня 2019 13:01
7. Копія Звіту з праці.pdf
08 червня 2019 13:01
6. Копії дипломів.pdf
08 червня 2019 13:01
2. Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2019 13:01
1. Реєстр.PDF

Публічні документи

07 червня 2019 14:42
Електронний підпис
07 червня 2019 14:39
Форма пропозиція.pdf
07 червня 2019 14:39
Проект договору.pdf
07 червня 2019 14:39
Кошторис піски.pdf
07 червня 2019 14:39
Кваліфікація.pdf
07 червня 2019 14:39
Дов ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ"

ПП "КОМПАНІЯ РОС"

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

ТОВ АртХаус

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ"
#40258463
Відхилено 2 471 202,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 14:38
ПП "КОМПАНІЯ РОС"
#36104970
Переможець 2 586 058,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 14:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС"
#36104970
2 586 058,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:50
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:50
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 15:08
дод.уг. №4 до дог. №226 від 24.07.2019.pdf зміни до договору
01 червня 2021 15:02
додатки до дод. уг. №4.pdf зміни до договору
01 червня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 13:05
дод. угода №3 до дог. №226 від 24.07.19.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 13:03
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 12:54
дод. уг. №2.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 15:32
kyoScan-‎7‎.‎24‎.‎2019-‎15‎.‎14‎.‎16.pdf укладений
24 липня 2019 15:30
kyoScan-‎7‎.‎24‎.‎2019-‎14‎.‎07‎.‎20.pdf укладений
24 липня 2019 15:30
kyoScan-‎7‎.‎24‎.‎2019-‎15‎.‎02‎.‎34.pdf укладений
24 липня 2019 15:30
Нова папка (2).pdf укладений
24 липня 2019 15:30
kyoScan-‎7‎.‎24‎.‎2019-‎15‎.‎15‎.‎20.pdf укладений
24 липня 2019 15:30
kyoScan-‎7‎.‎24‎.‎2019-‎14‎.‎10‎.‎35.pdf укладений
24 липня 2019 15:30
kyoScan-‎7‎.‎24‎.‎2019-‎14‎.‎06‎.‎18.pdf укладений
24 липня 2019 15:30
kyoScan-‎7‎.‎24‎.‎2019-‎15‎.‎13‎.‎03.pdf укладений
24 липня 2019 15:30
kyoScan-‎7‎.‎24‎.‎2019-‎14‎.‎08‎.‎30.pdf укладений
24 липня 2019 15:30
kyoScan-‎7‎.‎24‎.‎2019-‎14‎.‎09‎.‎31.pdf укладений
24 липня 2019 15:30
kyoScan-‎7‎.‎24‎.‎2019-‎15‎.‎16‎.‎53.pdf укладений
24 липня 2019 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження фінансування, виконання робіт та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з відсутністю фінансування в повному обсязі та враховуючи фактичні обсяги видатків замовника на 2020 рік по об’єкту: «Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) Будинку культури за адресою: вул.Шкільна 1, с.Піски, Житомирського району, Житомирської області, необхідно внести зміни до договору з ПП «Компанія РОС» (36104970) № 226 від 24.07.2019 про закупівлю робіт «Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) Будинку культури за адресою: вул.Шкільна 1, с.Піски, Житомирського району, Житомирської області», а саме: Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна сума, що визначена у Договорі становить 2 586 058,00 грн. (Два мільйони п’ятсот вісімдесят шість тисяч п’ятдесят вісім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 431 009,67 грн (Чотириста тридцять одна тисяча дев’ять гривень 67 копійок). Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік становить 1 000 000,00 грн (Один мільйон гривень 00 копійок) в т.ч ПДВ – 166 666,67 грн (Сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 161 456,56 грн. (Сто шістдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят шість гривень 56 копійок) в т.ч. ПДВ – 26 909,43 грн (Двадцчть шість тисяч дев’ятсот дев’ять гривень 43 копійки) Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 1 424 601,44 грн. (Один мільйон чотириста сорок тисяч шістсот одна гривня 44 копійки) в т.ч. ПДВ – 237 433,57 грн (Двісті тридцять сім тисяч чотириста тридцять три гривні 57 копійок). Фінансування робіт буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів».
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1У звязку з коригуванням та затвердженням проектно-кошторисної документації на обєкт «Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) Будинку культури за адресою вул. Шкільна 1, с. Піски, Житомирського району, Житомирської області» (код ДК 021-2015-45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація») з урахуванням вимог Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 та Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року N 668 сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до Додатку № 1 до Договору та викласти його в новій редакції, що додається. Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна сума, що визначена у Договорі становить 2 586 058,00 грн. (Два мільйони п’ятсот вісімдесят шість тисяч п’ятдесят вісім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 431 009,67 грн (Чотириста тридцять одна тисяча дев’ять гривень 67 копійок). Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік становить 1 000 000,00 грн (Один мільйон гривень 00 копійок) в т.ч ПДВ – 166 666,67 грн (Сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 161 456,56 грн. (Сто шістдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят шість гривень 56 копійок) в т.ч. ПДВ – 26 909,43 грн (Двадцчть шість тисяч дев’ятсот дев’ять гривень 43 копійки) Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 1 424 601,44 грн. (Один мільйон чотириста сорок тисяч шістсот одна гривня 44 копійки) в т.ч. ПДВ – 237 433,57 грн (Двісті тридцять сім тисяч чотириста тридцять три гривні 57 копійок). Фінансування робіт буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів». Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни в п.5.1. Договору та викласти його в редакції:«5.1. Строк виконання робіт – до 30.06.2021 року
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 557 082,12
UAH (в тому числі ПДВ 426 180,35 UAH)