Бензин, дизельне паливо
Очікувана вартість
505 000,00 UAH
UA-2019-05-23-001819-a dbfcef75447842ffaa293b9d92a82cd4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Одеська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 00702972
Місцезнаходження замовника: 67667, Україна, Одеська обл., смт Хлібодарське, Біляївський район, вул. Маяцька дорога, буд. 27
Контактна особа замовника: Інна Валеріївна Любомська
+380975173685,+380487053097
odlabtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 14:30
Очікувана вартість: 505 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17000 літр
Бензин, дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67667, Україна, Одеська область, смт Хлібодарське, Біляївський район, Маяцька дорога, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти Державного бюджету України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-001819-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41166955
Дата подання: 28 травня 2019 14:45
Дискримынаційні та протиправні умови закупівлі

Вважаємо, що замовником встановлено низка дискримінаційних та протиправних вимог, а саме:

1. « - гарантійний лист, згідно якого учасник підтверджує дійсність ціни за одиницю товару, яка буде визначена за результатом аукціону та підтверджує повну та безумовну згоду з умовою незбільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю.»
Шановний замовнику, зміна істотних умов договору, у тому числі зміна ціни, передбачена Законом України «Про публічні закупівлі», тому цю вимогу вважаємо протизаконною.

2. «2.2.Термін дії смарт-карток (талонів, дозволів на відпуск), тобто можливість заправки на АЗС, повинен бути не менше ніж 12 місяців з дати активації. Номінал смарт-карток (талонів, дозволів на відпуск) повинен становити 10-20л.»
Повідомляємо, що обмежена кількість операторів АЗС має можливість надавати талони з початком перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
До речі, в ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

3. «2.4. Безпосередньо на трасі ОДЕСА-КИЇВ (Автошлях М-05) повинні бути наявні працюючі декілька АЗС (не менше двох: одна на відстані не більше 30-50 км від м. Одеса, друга - на відстані не більше 30-50 км від м. Київ).»
Просимо встановити більш конкретні кваліфікаційні критерії. АЗС повинні бути розташовані саме на відрізку дороги (Автошлях М-05) 30 – 50 км. від м. Одеса, та на відрізку 30 – 50 км. від м. Київ, чи АЗС можуть бути розташовані на меншій відстані від м. Одеса та Київ, але безпосередньо на трасі ОДЕСА-КИЇВ (Автошлях М-05) ? Якщо саме на відрізку шляху 30-50 км. від зазначених вище міст, просимо дати роз’яснення якими нормами чи технічними особливостями керувався замовник встановлюючи таку вимогу.

4. «2.5. На трасах і в райцентрах Одеської області, повинні бути наявні працюючі декілька АЗС (не включаючи АЗС, наявні на трасі ОДЕСА-КИЇВ, вказані в п.2.4.)».
Певно слід зауважити, що Одеська область — найбільша за територією область України. Тож вимагаємо конкретизувати вимогу. На яких саме трасах, в яких райцентрах Одеської області, в якій кількості (декілька – це не цифра) повинні бути наявні працюючі АЗС?

На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, та привести її відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 13:03
Надано відповідне роз'яснення.
Номер вимоги: UA-2019-05-23-001819-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 11 червня 2019 11:21
Підстава для відхилення


Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Всупереч ч. 3.1 Додатку №1 Учасник не надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наданий в складі тендерної пропозиції формат довідки унеможливлює перегляд її змісту. Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ".


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2019 11:35
Дякуємо за звернення. Відповідно до ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. В прикріпленому файлі зазначені всі файли тендерної пропозиції ТОВ"УКРПРОМТРЕЙДІНГ", доступні і недоступні до перегляду.
Номер вимоги: UA-2019-05-23-001819-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41967948
Дата подання: 12 червня 2019 09:12
Шановний Замовнику! Згідно протоколу засідання тендерного комітету Одеської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів №71 від 11.06.2019 Учасника закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-05-23-001819-a ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", тендерна пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, було неправомірно дискваліфіковано. Так, 07.06.2019 Учасником ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" через електронний майданчик zakupki.prom.ua у відповідності до вимог тендерної документації Замовника було завантажено документи тендерної пропозиції у форматі PDF. Проте, 07.06.2019 на вказаному електронному майданчику мав місце збій процесу синхронізації даних у системі Prozorro при реєстрації тендерної пропозиції в Центральній базі даних системи Prozorro, внаслідок чого завантажені ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" файли були пошкоджено і вони стали недоступні для перегляду та завантаження. Наявність зазначеного технічного збою підтверджується листом ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.ЮА» за вих. №718/06 від 07.06.2019 (копія листа додається). Окрім того, даним листом підтверджено факт того, що всі завантажені ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" файли були цілісними з вірним форматом, доступними для ознайомлення і завантаження, а також підтверджено відсутність вини ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" у пошкодженні завантажених файлів. Враховуючи викладене, дискваліфікація учасника ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" є неправомірною, а тому ми вимушені звернутися з вимогою про відміну закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
дискваліфікація учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 10:07
Шановний Учасник! Повідомляємо, що порядок оскарження процедур закупівель визначено статтею 18 Закона «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-05-23-001819-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41967948
Дата подання: 12 червня 2019 10:18
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Замовника
Проаналізувавши тендерну пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. В Додатку № 1 зазначено надання Учасником довідки про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Додатково надається копія документів, на підтвердження відповідної інформації в довідці про наявність відповідного обладнання та матеріально - технічної бази. Учасником в довідці з інформацією про матеріально-технічну базу (вих. № 7 від 05.06.2019 р.) зазначено, що ПП "ОККО КОНТРАКТ" використовує в своїй діяльності орендоване приміщення та зазначає його адресу, проте в складі тендерної пропозиції не надано копії договору оренди. Також в документах Учасника відсутня копія договору з ПП «Нафтотермінал» № НТ/1-2-17/1, на якій зберігаються нафтопродукти.
2. В документі «Анкета Учасника» Учасником вказано неповну інформацію, а саме – на зазначення юридичного статусу Учасника зазначено лише «зареєстровано» без вказання, що Учасник є юридичною особою.
3. В листі-згоді Учасника відсутній зразок підпису особи. Яка надає згоду на обробку персональних даних Замовником під час аналізу тенедрної пропозиції, що є порушенням умов закупівлі.
Враховуючи викладене, вимагаємо дискваліфікувати Учасника тендерної закупівлі «Бензин, дизельне паливо код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистилляти» ПП "ОККО КОНТРАКТ". У випадку незадоволення даної вимоги, ми, ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» будемо змушенні звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 13:07
1.Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічну базу» (вих. № 7 від 05.06.2019р.) на підтвердження наявності у учасника відповідного обладнання та матеріально- технічної бази (власне/орендоване/інше) , в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального з посиланням на укладені договори між ПП «ОККО Контракт» та ТзОВ «ОККО-Рітейл», ТзОВ «ОККО-Схід» № ОК/2-2-18/1, № ОК/2-2-18/2. Копії вищеперелічених договорів наявні в складі тендерної пропозиції.
Інша інформація, зазначена в «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу» (вих. № 7 від 05.06.2019р.), а саме інформація про використання під час здійснення господарської діяльності обладнання (таблиця), інформація при використання орендованого приміщення та про підстави зберігання нафтопродуктів, інформація щодо лабораторного контролю якості нафтопродуктів має узагальнюючі ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ про Учасника.
2. Тендерною документацією не передбачено надання документа «Анкета учасника».
3. Тендерною документацією не передбачено надання «Листа-згоди учасника» на обробку персональних даних.

Документи

30 травня 2019 13:03
роз'яснення.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" 476 340,00
UAH з ПДВ
456 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 468 180,00
UAH з ПДВ
456 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 501 420,00
UAH з ПДВ
467 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 13:16
sign.p7s
07 червня 2019 13:15
Цінова пропозиція.pdf
07 червня 2019 13:15
Технічне завдання.pdf
07 червня 2019 13:15
Статут.pdf
07 червня 2019 13:15
Санкції.pdf
07 червня 2019 13:15
Працівники.pdf
07 червня 2019 13:15
Посилання на Статут.pdf
07 червня 2019 13:15
Перелік АЗС СанОйл.pdf
07 червня 2019 13:15
паспорт ДП Укрпетроль.pdf
07 червня 2019 13:15
паспорт А-95 Укрпетроль.pdf
07 червня 2019 13:15
Мережа АЗС УКР-ПЕТРОЛЬ.pdf
07 червня 2019 13:15
Ліцензування.pdf
07 червня 2019 13:15
-__~1.PDF
07 червня 2019 13:15
Копія договору Сан Оіл.pdf
07 червня 2019 13:15
(-95_)~1.PDF
07 червня 2019 13:15
Істотні умови.pdf
07 червня 2019 13:15
договір УКР-ПЕТРОЛЬ.pdf
07 червня 2019 13:15
Довкілля_Довідка.pdf
07 червня 2019 13:15
Довіреність.pdf
07 червня 2019 13:15
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 червня 2019 13:15
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 16:07
sign.p7s
12 червня 2019 16:07
Переможця Документи.pdf
11 червня 2019 15:03
sign.p7s
11 червня 2019 15:02
оновлена пропозиція.pdf
05 червня 2019 18:09
sign.p7s
05 червня 2019 18:08
тендерна документація.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 15:10
копiя статута-вог кард.pdf
06 червня 2019 15:10
Копiя паспорта усова.pdf
06 червня 2019 15:10
Інші документи.pdf
06 червня 2019 15:10
Протокол створення.pdf
06 червня 2019 15:10
Лист.pdf
06 червня 2019 15:10
Копія Витягу з ЄДР.pdf
06 червня 2019 15:10
Специфікація.pdf
06 червня 2019 15:10
Лист- гарантія по ст.17.pdf
06 червня 2019 15:10
Копія витягу ПДВ.pdf
06 червня 2019 15:10
Наказ Йоржик оригінал.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ"
#41967948
Відхилено 456 900,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 14:23
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 456 960,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 14:26

Документи

11 червня 2019 14:22
sign.p7s
11 червня 2019 14:22
протокол 71.pdf

Документи

12 червня 2019 14:26
sign.p7s
12 червня 2019 14:25
протокол 72.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
456 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 14:26
sign.p7s
12 червня 2019 14:25
протокол 72.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 липня 2019 16:24
Договір 75 від 01.07.2019р..pdf укладений
01 липня 2019 16:22
sign.p7s зміни до договору
13 вересня 2019 14:14
Дод.угода 1 Договор 75.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.2. Термін поставки до 25.12.2019р. Строки поставки окремих партій Товару узгоджуються Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку