Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин, дизельне паливо
Очікувана вартість
505 000,00 UAH
UA-2019-05-23-001819-a ● dbfcef75447842ffaa293b9d92a82cd4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
Код ЄДРПОУ: | 00702972 |
Місцезнаходження: | 67667, Україна , Одеська обл., смт Хлібодарське, Біляївський район, вул. Маяцька дорога, буд. 27 |
Контактна особа: |
Інна Валеріївна Любомська +380975173685,+380487053097 odlabtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 14:30 |
Очікувана вартість: | 505 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17000 літр
Бензин, дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67667, Україна, Одеська область, смт Хлібодарське, Біляївський район, Маяцька дорога, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти Державного бюджету України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2019 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 15:04 |
09130000-9 Бензин, дизельне паливо проект договору.doc | |
23 травня 2019 15:04 |
09130000-9 Бензин, дизельне паливо ТД — 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-23-001819-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41166955
Дата подання: 28 травня 2019 14:45
Дискримынаційні та протиправні умови закупівлі
Вважаємо, що замовником встановлено низка дискримінаційних та протиправних вимог, а саме:
1. « - гарантійний лист, згідно якого учасник підтверджує дійсність ціни за одиницю товару, яка буде визначена за результатом аукціону та підтверджує повну та безумовну згоду з умовою незбільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю.»
Шановний замовнику, зміна істотних умов договору, у тому числі зміна ціни, передбачена Законом України «Про публічні закупівлі», тому цю вимогу вважаємо протизаконною.
2. «2.2.Термін дії смарт-карток (талонів, дозволів на відпуск), тобто можливість заправки на АЗС, повинен бути не менше ніж 12 місяців з дати активації. Номінал смарт-карток (талонів, дозволів на відпуск) повинен становити 10-20л.»
Повідомляємо, що обмежена кількість операторів АЗС має можливість надавати талони з початком перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
До речі, в ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
3. «2.4. Безпосередньо на трасі ОДЕСА-КИЇВ (Автошлях М-05) повинні бути наявні працюючі декілька АЗС (не менше двох: одна на відстані не більше 30-50 км від м. Одеса, друга - на відстані не більше 30-50 км від м. Київ).»
Просимо встановити більш конкретні кваліфікаційні критерії. АЗС повинні бути розташовані саме на відрізку дороги (Автошлях М-05) 30 – 50 км. від м. Одеса, та на відрізку 30 – 50 км. від м. Київ, чи АЗС можуть бути розташовані на меншій відстані від м. Одеса та Київ, але безпосередньо на трасі ОДЕСА-КИЇВ (Автошлях М-05) ? Якщо саме на відрізку шляху 30-50 км. від зазначених вище міст, просимо дати роз’яснення якими нормами чи технічними особливостями керувався замовник встановлюючи таку вимогу.
4. «2.5. На трасах і в райцентрах Одеської області, повинні бути наявні працюючі декілька АЗС (не включаючи АЗС, наявні на трасі ОДЕСА-КИЇВ, вказані в п.2.4.)».
Певно слід зауважити, що Одеська область — найбільша за територією область України. Тож вимагаємо конкретизувати вимогу. На яких саме трасах, в яких райцентрах Одеської області, в якій кількості (декілька – це не цифра) повинні бути наявні працюючі АЗС?
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, та привести її відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 13:03
Надано відповідне роз'яснення.
Номер вимоги: UA-2019-05-23-001819-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 11 червня 2019 11:21
Підстава для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Всупереч ч. 3.1 Додатку №1 Учасник не надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наданий в складі тендерної пропозиції формат довідки унеможливлює перегляд її змісту. Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ".
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2019 11:35
Дякуємо за звернення. Відповідно до ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. В прикріпленому файлі зазначені всі файли тендерної пропозиції ТОВ"УКРПРОМТРЕЙДІНГ", доступні і недоступні до перегляду.
Номер вимоги: UA-2019-05-23-001819-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41967948
Дата подання: 12 червня 2019 09:12
Шановний Замовнику!
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Одеської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів №71 від 11.06.2019 Учасника закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-05-23-001819-a ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", тендерна пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, було неправомірно дискваліфіковано.
Так, 07.06.2019 Учасником ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" через електронний майданчик zakupki.prom.ua у відповідності до вимог тендерної документації Замовника було завантажено документи тендерної пропозиції у форматі PDF. Проте, 07.06.2019 на вказаному електронному майданчику мав місце збій процесу синхронізації даних у системі Prozorro при реєстрації тендерної пропозиції в Центральній базі даних системи Prozorro, внаслідок чого завантажені ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" файли були пошкоджено і вони стали недоступні для перегляду та завантаження.
Наявність зазначеного технічного збою підтверджується листом ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.ЮА» за вих. №718/06 від 07.06.2019 (копія листа додається). Окрім того, даним листом підтверджено факт того, що всі завантажені ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" файли були цілісними з вірним форматом, доступними для ознайомлення і завантаження, а також підтверджено відсутність вини ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" у пошкодженні завантажених файлів.
Враховуючи викладене, дискваліфікація учасника ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" є неправомірною, а тому ми вимушені звернутися з вимогою про відміну закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
дискваліфікація учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 10:07
Шановний Учасник! Повідомляємо, що порядок оскарження процедур закупівель визначено статтею 18 Закона «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-05-23-001819-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41967948
Дата подання: 12 червня 2019 10:18
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Замовника
Проаналізувавши тендерну пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. В Додатку № 1 зазначено надання Учасником довідки про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Додатково надається копія документів, на підтвердження відповідної інформації в довідці про наявність відповідного обладнання та матеріально - технічної бази. Учасником в довідці з інформацією про матеріально-технічну базу (вих. № 7 від 05.06.2019 р.) зазначено, що ПП "ОККО КОНТРАКТ" використовує в своїй діяльності орендоване приміщення та зазначає його адресу, проте в складі тендерної пропозиції не надано копії договору оренди. Також в документах Учасника відсутня копія договору з ПП «Нафтотермінал» № НТ/1-2-17/1, на якій зберігаються нафтопродукти.
2. В документі «Анкета Учасника» Учасником вказано неповну інформацію, а саме – на зазначення юридичного статусу Учасника зазначено лише «зареєстровано» без вказання, що Учасник є юридичною особою.
3. В листі-згоді Учасника відсутній зразок підпису особи. Яка надає згоду на обробку персональних даних Замовником під час аналізу тенедрної пропозиції, що є порушенням умов закупівлі.
Враховуючи викладене, вимагаємо дискваліфікувати Учасника тендерної закупівлі «Бензин, дизельне паливо код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистилляти» ПП "ОККО КОНТРАКТ". У випадку незадоволення даної вимоги, ми, ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» будемо змушенні звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
1. В Додатку № 1 зазначено надання Учасником довідки про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Додатково надається копія документів, на підтвердження відповідної інформації в довідці про наявність відповідного обладнання та матеріально - технічної бази. Учасником в довідці з інформацією про матеріально-технічну базу (вих. № 7 від 05.06.2019 р.) зазначено, що ПП "ОККО КОНТРАКТ" використовує в своїй діяльності орендоване приміщення та зазначає його адресу, проте в складі тендерної пропозиції не надано копії договору оренди. Також в документах Учасника відсутня копія договору з ПП «Нафтотермінал» № НТ/1-2-17/1, на якій зберігаються нафтопродукти.
2. В документі «Анкета Учасника» Учасником вказано неповну інформацію, а саме – на зазначення юридичного статусу Учасника зазначено лише «зареєстровано» без вказання, що Учасник є юридичною особою.
3. В листі-згоді Учасника відсутній зразок підпису особи. Яка надає згоду на обробку персональних даних Замовником під час аналізу тенедрної пропозиції, що є порушенням умов закупівлі.
Враховуючи викладене, вимагаємо дискваліфікувати Учасника тендерної закупівлі «Бензин, дизельне паливо код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистилляти» ПП "ОККО КОНТРАКТ". У випадку незадоволення даної вимоги, ми, ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» будемо змушенні звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 13:07
1.Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічну базу» (вих. № 7 від 05.06.2019р.) на підтвердження наявності у учасника відповідного обладнання та матеріально- технічної бази (власне/орендоване/інше) , в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального з посиланням на укладені договори між ПП «ОККО Контракт» та ТзОВ «ОККО-Рітейл», ТзОВ «ОККО-Схід» № ОК/2-2-18/1, № ОК/2-2-18/2. Копії вищеперелічених договорів наявні в складі тендерної пропозиції.
Інша інформація, зазначена в «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу» (вих. № 7 від 05.06.2019р.), а саме інформація про використання під час здійснення господарської діяльності обладнання (таблиця), інформація при використання орендованого приміщення та про підстави зберігання нафтопродуктів, інформація щодо лабораторного контролю якості нафтопродуктів має узагальнюючі ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ про Учасника.
2. Тендерною документацією не передбачено надання документа «Анкета учасника».
3. Тендерною документацією не передбачено надання «Листа-згоди учасника» на обробку персональних даних.
Інша інформація, зазначена в «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу» (вих. № 7 від 05.06.2019р.), а саме інформація про використання під час здійснення господарської діяльності обладнання (таблиця), інформація при використання орендованого приміщення та про підстави зберігання нафтопродуктів, інформація щодо лабораторного контролю якості нафтопродуктів має узагальнюючі ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ про Учасника.
2. Тендерною документацією не передбачено надання документа «Анкета учасника».
3. Тендерною документацією не передбачено надання «Листа-згоди учасника» на обробку персональних даних.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2019 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" |
476 340,00
UAH з ПДВ
|
456 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
468 180,00
UAH з ПДВ
|
456 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
501 420,00
UAH з ПДВ
|
467 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" #41967948 |
Відхилено |
456 900,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 14:23
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
456 960,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2019 14:14
|
Дод.угода 1 Договор 75.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2019 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 16:24
|
Договір 75 від 01.07.2019р..pdf | укладений |
01 липня 2019 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 3.2. Термін поставки до 25.12.2019р. Строки поставки окремих партій Товару узгоджуються Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |