Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лазерний принтер-сканер БФП Canon
Очікувана вартість
9 500,00 UAH
UA-2019-05-23-001581-c ● e7cb4fb1f0f845b8a47f65c3be1a5075
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Романівської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143028 |
Місцезнаходження: | 13000, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Романів, вул.50-річчя Жовтня, 2 |
Контактна особа: |
Лопоха Надія Янківна +380414621156 vira_viza@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2019 16:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2019 16:59 |
Початок аукціону: | 30 травня 2019 12:15 |
Очікувана вартість: | 9 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 285,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Додаток до річного плану на 2019 рік зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Комп’ютерне обладнання(Лазерний принтер-сканер БФП Canon)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13012, Україна, Житомирська область, Романівський район, с. Биківка, вул. Нова,3, КУ РРР «Опорний навчальний заклад «Биківський ЗЗСО I-III ст.»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2019 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 16:55 |
Кваліфікаційні критерії учасників.doc | |
23 травня 2019 16:55 |
Принтер-сканер лазерний 9500.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 травня 2019 23:02
Дата відповіді: 24 травня 2019 15:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Нам потрібно закупити товари, торгова марка та модель яких вказана в технічних вимогах до предмета закупівлі.
2) Ціни надані в пропозиціях всіх учасників, незалежно від системи оподаткування, розглядатимуться як остаточні із ПДВ в тому числі.
2) Ціни надані в пропозиціях всіх учасників, незалежно від системи оподаткування, розглядатимуться як остаточні із ПДВ в тому числі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-23-001581-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3365102253
Дата подання: 06 червня 2019 23:20
Шановний тендерний комітет! Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. 3. Також відповідні листи будуть відправлені до наступних контролюючих та правоохоронних органів: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Безпідставна дискваліфікація!
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2019 16:20
Замовник прийняв рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" тому, що згідно законодавства України фізичні особи підприємці для здійснення діяльності зобов’язані в Державному реєстрі фізичних осіб-підприємців зареєструвати вид діяльності. Учасник повинен був загрузити остаточну цінову пропозицію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2019 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" |
6 760,00
UAH з ПДВ
|
5 715,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОТИК НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА |
6 356,00
UAH з ПДВ
|
5 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
6 201,00
UAH з ПДВ
|
5 916,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА |
9 466,00
UAH з ПДВ
|
9 466,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" #3365102253 |
Відхилено |
5 715,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 16:16
|
КОТИК НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА #3478902065 |
Переможець |
5 900,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
накладна | укладений |
23 серпня 2019 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 11:24
|
договір | укладений |
20 червня 2019 15:10
|