Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Стеблівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. І.С. Нечуя-Левицького по вул. Партизанська, 3 в смт. Стеблів, Корсунь-Шевченківського району Черкаської області (із здійсненням комплексних заходів з енергоефективності)
Очікувана вартість
9 096 800,10 UAH
UA-2019-05-23-001557-c bb2abbfe9c8d453f9cdfbb27720a6a81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Світлана Віталіївна

380473559014 selradastebliv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Стеблівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 04410976
Місцезнаходження: 19451, Україна , Черкаська обл., смт Стеблів, вул. Партизанська, 4
Контактна особа: Харченко Світлана Віталіївна
380473559014
selradastebliv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 15:24
Очікувана вартість: 9 096 800,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання визначено згідно технічного завдання до тендерної документації. Строк виконання визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку. Коефіцієнт корекції для розрахунку приведеної ціни згідно нецінових показників тендерних пропозицій визначається наступним чином: КК = 1 + (F1)/PV, де КК - коефіцієнт корекції, F1 - значення нецінового критерію, обраного учасником, а саме умов сплати авансу, PV - вага критерію “Ціна”. Тендерна пропозиція оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: PP = P/(1 + (F1)/PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1 – питома нецінового критерію, запропонованого учасником; PV – питома вага критерію “ціна”. Джерело фінансування: співфінансування за рахунок субвенції Державного бюджету України та коштів місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Стеблівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. І.С. Нечуя-Левицького по вул. Партизанська, 3 в смт. Стеблів, Корсунь-Шевченківського району Черкаської області (із здійсненням комплексних заходів з енергоефективності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт. Строк оплати визначається настанням події, що передбачена договором підряду. Джерело фінансування: співфінансування за рахунок субвенції Державного бюджету України та коштів місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Календарні 5
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Строк оплати визначається настанням події, що передбачена договором підряду. Сторони у договорі про закупівлю можуть передбачати сплату підряднику авансу та згідно змісту його тендерної пропозиції, а саме замовник має право перерахувати підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Джерело фінансування: співфінансування за рахунок субвенції Державного бюджету України та коштів місцевого бюджету. Пiсляоплата 20 Банківські 95

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Умови оплати: 10%
Учасник відмовляється від отримання авансу: 10%
Учасник передбачає отримання авансу, розмір якого у будь-якому випадку не може перевищувати 30% від річної вартості робіт: 0%
23 травня 2019 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 19:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
23 травня 2019 19:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП Експрес плюс 9 074 140,00
UAH з ПДВ
9 024 140,00
UAH з ПДВ
1.1111111111 8 121 726 Документи
ФОП "УЛЬЯНЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" 9 012 560,00
UAH з ПДВ
9 012 560,00
UAH з ПДВ
1 9 012 560 Документи

Публічні документи

19 червня 2019 16:47
довідка
19 червня 2019 16:45
довідка2
09 червня 2019 16:32
Електронний підпис
09 червня 2019 16:29
Пiдписаний_G0519-3104-GL_tender.pdf
09 червня 2019 16:29
ІНШІ ДОКУМЕНТИ ТП.pdf
09 червня 2019 16:29
ГАРАНТІЯ ТА ІНШЕ.rar
09 червня 2019 16:29
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 16.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Експрес плюс

ФОП "УЛЬЯНЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Експрес плюс
#34406222
Переможець 9 024 140,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 11:51

Документи

18 червня 2019 11:50
Електронний підпис
18 червня 2019 11:49
ПРОТОКОЛ НАМІР.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Експрес плюс
#34406222
9 024 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 11:50
Електронний підпис
18 червня 2019 11:49
ПРОТОКОЛ НАМІР.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:07
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 10:49
д_у_капрем. школа Стеблів.pdf зміни до договору
28 січня 2020 10:48
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 11:01
дод. угода 2.pdf зміни до договору
17 січня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 10:32
Додаткова угода.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 10:26
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 19:41
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.pdf укладений
03 липня 2019 19:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 25.11.2019 року. Номер додаткової угоди - 1; Сума договору після внесення змін: 9 024 140 грн. з ПДВ; Обсяг виконання робіт - згідно додатків до договору, в тому числі локальних кошторисів
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно додаткової угоди №2 від 16.01.2020. 14. Сума договору після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №3 від 27.01.2020р. 14. Сума договору після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 024 140,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 504 023,30 UAH)