Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний комплекс, портативний комп’ютер вчителя (ноутбук)
Очікувана вартість
704 000,00 UAH
UA-2019-05-23-001472-a 7d1f0abf0f134b6ea22145cb640ca20b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Володимирівна Франко

+380989459782 uomsskrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38076390
Місцезнаходження: 31127, Україна , Хмельницька обл., село Радківці, Вул. Радісна, 1
Контактна особа: Тетяна Володимирівна Франко
+380989459782
uomsskrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 14:03
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 14:03
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:49
Очікувана вартість: 704 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
Інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31127, Україна, Хмельницька область, вул.Радісна, 1, с.Радківці, Старокостянтинівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
27 штука
портативний комп’ютер вчителя (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31127, Україна, Хмельницька область, вул.Радісна, 1, с.Радківці, Старокостянтинівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі акту приймання - передавання Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 17:02
Таблиця ЗМІН ДО ТД 2019.doc
28 травня 2019 17:00
4 ТД на оприл.doc
28 травня 2019 17:00
4.1 Додаток 1.docx
28 травня 2019 17:00
4.2 Додаток 2 Тех. хар на оприл.docx
28 травня 2019 17:00
4.3 Додаток 3.docx
23 травня 2019 14:13
4 ТД на оприл.doc
23 травня 2019 14:13
4.1 Додаток 1.docx
23 травня 2019 14:13
4.2 Додаток 2 Тех. хар на оприл.docx
23 травня 2019 14:13
4.3 Додаток 3.docx
28 травня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 17:02
Таблиця ЗМІН ДО ТД 2019.doc
28 травня 2019 17:00
4 ТД на оприл.doc
28 травня 2019 17:00
4.1 Додаток 1.docx
28 травня 2019 17:00
4.2 Додаток 2 Тех. хар на оприл.docx
28 травня 2019 17:00
4.3 Додаток 3.docx
23 травня 2019 14:13
4 ТД на оприл.doc
23 травня 2019 14:13
4.1 Додаток 1.docx
23 травня 2019 14:13
4.2 Додаток 2 Тех. хар на оприл.docx
23 травня 2019 14:13
4.3 Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 травня 2019 07:46
Дата відповіді: 27 травня 2019 15:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку 2 до тендерної документації вимогам та технічним характеристикам або бути еквівалентом товару визначеному в технічному завданні.

2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Інтерактивний комплекс
Дата подання: 28 травня 2019 11:05
Дата відповіді: 30 травня 2019 16:47
Шановний тендерний комітет просимо вказати документ, який регламентує виготовлення iнтерактивних комплексів (ІАК) відповідно до ТУ. Також вимагаємо надати текст даного документа (ОБОВ'ЯЗКОВО) в якому буде чітко зазначено що виготовлення інтерактивних комплексів (ІАК) (саме така формуліровка повинна бути в тексті) обов’язково повинно здійснюватися на підставі ТУ. Замовник ОБОВ'ЯЗКОВО повинен спиратися на Законодавство України. Тому вимагаємо вказати документ, або Закон України, та навести текст цього документа/закону (ОБОВ’ЯЗКОВО), в якому буде чітко зазначені вказані документи, а саме ТУ на ІАК. У разі відсутності у відповіді посилання на Закон України та наведеного тексту даного закону в якому будуть перераховані/зазначені вказані документи будемо вважати вимогу Замовника про обов’язкове надання цих документів не обгрунтованою, та такою що обмежує конкуренцію та порушує вимоги п.4 ст22 Закону України "Про публічні закупівлі". У даному випадку ми змушені будемо звернутися до державних органів та громадських формувань, які займаються перевіркою державних закупівель з метою надання правової оцінки діям Замовника. В частині 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
В Додатку 2 до тендерної документації визначено цілий ряд документів які учасники мають надати в складі своєї пропозиції на підтвердження якості товару та вимогам учасника тендерній документації.
Враховуючи вище викладене, необхідності вказувати ТУ на ІАК тендерний комітет не вбачає необхідності.
Також повідомляємо Вас, що Закон України "Про здійснення державних закупівель" втратив чинність 01.08.2016 року.
Про надання зразку обладнання
Дата подання: 29 травня 2019 08:51
Дата відповіді: 03 червня 2019 16:09
Шановний тендерний комітет Згідно Додатку 2 п. 3. Вами зазначено, що Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати зразок обладнання на вибір Замовника. Дана вимога є дискримінаційною і обмежує конкуренцію, оскільки учасники які проживають не в Вашому місці не зможуть надати дані зразки. Згідно, частини 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації "Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати зразок обладнання на вибір Замовника. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х робочих днів, у разі вимоги Замовника. В разі відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена.
У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється".
Вразі надання достатньої кількості документів в складі пропозиції учасника для детального вивчення технічних характеристик товару, зразок обладнання може і не бути витребуваний замовником. Разом з тим, повідомляємо що згідно вимог тендерної документації замовник може (а не в обов"язковому порядку) запросити надати зразок обладнання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Інтер Системс 554 040,00
UAH з ПДВ
554 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є. 645 000,00
UAH з ПДВ
645 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 681 360,00
UAH з ПДВ
681 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 16:59
Довідка податкова.pdf
05 червня 2019 14:27
Електронний підпис
05 червня 2019 14:27
Статут завірений.pdf
05 червня 2019 14:27
Витяг ПДВ.pdf
05 червня 2019 14:27
Витяг з ЄДР.pdf
05 червня 2019 14:27
Виписка з ЄДР.pdf
05 червня 2019 14:27
Протокол кріплення.pdf
05 червня 2019 14:27
Інформаційний лист MTI.pdf
05 червня 2019 14:27
Висновок СЕС ViewSonic.pdf
05 червня 2019 14:27
ISO9001 Intech.pdf
05 червня 2019 14:27
ISO14001 Intech.pdf
05 червня 2019 14:26
Свідоцтво МОН К-80.pdf
05 червня 2019 14:26
Уповноважена особа.pdf
05 червня 2019 14:26
Технічні вимоги згода.pdf
05 червня 2019 14:26
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2019 14:26
Таблиця відповідності.pdf
05 червня 2019 14:26
Проект договору.pdf
05 червня 2019 14:26
Пояснювальна записка.pdf
05 червня 2019 14:26
Лист істотні умови.pdf
05 червня 2019 14:26
Згода на обробку ПД.pdf
05 червня 2019 14:26
Довідка субпідрядник.pdf
05 червня 2019 14:26
Довідка працівники.pdf
05 червня 2019 14:26
Довідка МТБ.pdf
05 червня 2019 14:26
Довідка ліцензування.pdf
05 червня 2019 14:26
Довідка код доступу.pdf
05 червня 2019 14:26
Довідка досвід.pdf
05 червня 2019 14:26
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

09 червня 2019 11:00
Електронний підпис
09 червня 2019 01:11
Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2019 01:11
Таблиця відповідності.pdf
09 червня 2019 01:11
Сертифікат завір.pdf
09 червня 2019 01:11
Проект договору.pdf
09 червня 2019 01:11
Пояснювальна записка.pdf
09 червня 2019 01:11
Погодження тех вимоги.pdf
09 червня 2019 01:11
Наказ.pdf
09 червня 2019 01:11
Лист-пояснення.pdf
09 червня 2019 01:11
Лист-ліцензування.pdf
09 червня 2019 01:11
Лист проект договору.pdf
09 червня 2019 01:11
Лист зразок.pdf
09 червня 2019 01:11
Копія ІПН учасника.pdf
09 червня 2019 01:11
Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2019 01:11
Довідка працівники.pdf
09 червня 2019 01:11
Довідка повноваження.pdf
09 червня 2019 01:11
Довідка МТБ.pdf
09 червня 2019 01:11
Довідка без ПДВ.pdf
09 червня 2019 01:11
Гарантійний лист ст 17.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 08:48
Установчі документи.pdf
06 червня 2019 08:48
Статут.pdf
06 червня 2019 08:48
Проект договору.pdf
06 червня 2019 08:48
Довідка ліцензування.pdf
06 червня 2019 08:48
Порівняльна таблиця.pdf
06 червня 2019 08:48
Гарантійний-лист ст17.pdf
06 червня 2019 08:48
Досвід.pdf
06 червня 2019 08:48
договір.pdf
06 червня 2019 08:48
Договір з Комел.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Інтер Системс

ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Інтер Системс
#37653216
Переможець 554 040,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 14:45

Документи

12 червня 2019 14:45
Електронний підпис
12 червня 2019 14:44
НАМІР.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Інтер Системс
#37653216
554 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 14:45
Електронний підпис
12 червня 2019 14:44
НАМІР.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 14:50
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 14:47
ДУ 24.09.2019.PDF зміни до договору
25 вересня 2019 14:43
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 12:28
скан дог.310.zip укладений
27 червня 2019 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 310
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 335 340,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 890,00 UAH)