Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання для оснащення кабінету хімії
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-05-23-001391-a fa520c562c614f648057dcb626ec5895
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кононевич

+380502783901 chuguyevskylyceum19@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чугуївський професійний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02547791
Вебсайт: http://chpl.com.ua
Місцезнаходження: 63506, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Героїв Чорнобильців, 56
Контактна особа: Ольга Кононевич
+380502783901
chuguyevskylyceum19@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 13:50
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 13:50
Початок аукціону: 11 червня 2019 13:17
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Навчальне обладнання для оснащення кабінету хімії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, Героїв Чорнобильців, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 13:58
Тендерная документация Химия.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-27-000005 ● 1053459c214242d599023aa64b9d5c9e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.05.2019 № 146
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 27.05.2019 № 146

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

3 UA-2019-05-23-001391-a 23.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Е. ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-04 13:27:00

ЧУГУЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ, ЄДРПОУ 02547791 Харківська обл.м.Чугуїв вул.Героїв Чорнобильців,56

Помилки закупівлі :1.У річному плані закупівлі компьютерного обладнання визначено помилково код по 3 класу, відповідно законодавства визначення по 4 класу.
2. В тендерній документації закупівлі критерій товару в додатку 2 не повністю відображені вимоги товару.

Дана процедура закупівлі буде скасована та проведена без порушень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедуру скасовано.

2019-06-04 15:18:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог статті чотири Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Скаргу до суду не подавали.
Дата публікації: 10 червня 2019

Документи:

11 червня 2019 09:10
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 червня 2019 14:54
Коментар щодо відміни: У зв’язку із неможливістю усунення порушення статті 31 Закону.
Документи:
04 червня 2019 14:54
Електронний підпис
04 червня 2019 14:51
протокол.pdf