Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (монітор для комп'ютера, клавіатура + мишка, накопичувач пам'яті, токін)
Очікувана вартість
197 880,00 UAH
UA-2019-05-23-001371-a 5c88b19012854ffb8668a2037a2f681c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колотило Тетяна Едуардівна

+380372546033 vetfin_cv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Г.У.Держпродспоживслужби
Код ЄДРПОУ: 40416813
Місцезнаходження: 58011, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Сторожинецька,115
Контактна особа: Колотило Тетяна Едуардівна
+380372546033
vetfin_cv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 16:00
Очікувана вартість: 197 880,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Для облаштування робочих місць працівників структурних підрозділів Головного управління

Тендерна документація

23 травня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:58
ТД комп. обладнання.docx
23 травня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:58
ТД комп. обладнання.docx
23 травня 2019 15:29
ТД комп. обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

лот (Монітор для комп'ютера, клавіатура + мишка)
Дата подання: 28 травня 2019 14:36
Дата відповіді: 28 травня 2019 15:59
Доброго дня. Моніторинг моніторів показує, що при зпиті всіх наведених характеристик є винятковою : споживна потужність. Просимо внести зміни до характеристик монітора п.18 Споживна потужність. Ця характеристика не може бути "не більше 15 вт", тому що тоді не співпадатимуть інші характеристики. Просимо внести зміни та замінити цю характеристику на не більше 16вт або не менше 15 вт. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Оскільки установа є бюджетною, один із пріоритетів є економія використання бюджетних коштів, в тому числі за енергоносії, тому змінювати п. 18 Споживна потужність, не будемо.
Одночасно можете надати пропозиції щодо зміни інших заявлених характеристик.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-001371-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 19 червня 2019 13:49
Дискримінаційна умова
Шановний замовнику! Відповідно до Додатку №3 тендерної документації запропонований товар повинен бути з параметрами не гіршими ніж параметри, що наведені в даному Додатку. В Додатку №3 вказано, що споживна потужність моніторів повинна бути не більше 15 Вт. Монітори Philips 21.5" 223V5LSB2/62, які запропонував ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР» мають споживну потужність 15,3 Вт про що свідчить офіційний сайт виробника даних моніторів https://www.philips.ie/c-p/223V5LSB2_62/lcd-monitor-with-smartcontrol-lite/specifications . Отже, такий параметр як споживна потужність моніторів Philips 21.5" 223V5LSB2/62 є гіршим за параметр, що вимагає замовник і не відповідає технічним характеристикам предмету закупівлі, а визнання ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР» переможцем закупівлі є дискримінацією, що суперечить ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2019 17:00
Дякуємо за повідомлення! Оскільки установа є бюджетною, один із пріоритетів є економія використання бюджетних коштів, визнання ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР» переможцем закупівлі не є дискримінаційними діями та не суперечить ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР» в своїй тендерній пропозиції Лист “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” №276 від 05 червня 2019 року зазначили споживну потужність моніторів 15 Вт, що відповідає встановленій вимозі тендерної документації Додатку №3, споживна потужність моніторів повинна бути не більше 15 Вт.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Монітор для комп'ютера, клавіатура + мишка
Опис предмету закупівлі:
Для облаштування робочих місць працівників структурних підрозділів Головного управління
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 193 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 938,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 червня 2019 12:36
Закінчення: 10 червня 2019 13:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

51 комп
Монітор для комп'ютера, клавіатура + мишка
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58004, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Сторожинецька,115
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Монітор для комп'ютера, клавіатура + мишка Пiсляоплата 7 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 травня 2019 07:48
Дата відповіді: 24 травня 2019 09:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються товари, які повинні відповідати та бути не гіршими за встановлені Замовником характеристики зазначені в технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації). 2) У зв'язку з тим, що Головне управління є неприбутковою організацією та не платник ПДВ, сума включення ПДВ до вартості товару не обов'язкова.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" 149 022,00
UAH з ПДВ
147 063,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 159 426,00
UAH з ПДВ
148 559,94
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 160 038,00
UAH з ПДВ
148 563,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 174 934,08
UAH з ПДВ
172 932,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 174 267,00
UAH з ПДВ
174 267,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 13:46
Електронний підпис
06 червня 2019 10:57
Технічний опис.pdf
06 червня 2019 10:57
Цінова_пропозиція.pdf
06 червня 2019 10:57
Проект договору.pdf
06 червня 2019 10:57
Витяг_ПДВ.pdf
06 червня 2019 10:57
Витяг_ЄДРЮОФОП.pdf
06 червня 2019 10:57
Статут.pdf
06 червня 2019 10:57
Наказ_про_призначення.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 00:51
Електронний підпис
06 червня 2019 00:48
Проект договору.pdf
06 червня 2019 00:48
Довідка щодо санкцій.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 15:43
Електронний підпис
07 червня 2019 15:40
Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 15:40
Статут.pdf
07 червня 2019 15:40
Витяг з ЄДР.pdf
07 червня 2019 15:40
Проект договору.pdf
07 червня 2019 15:40
Аналогічний договір.pdf
07 червня 2019 15:40
Висновок Genius.pdf
07 червня 2019 15:40
Відомості ЄДРПОУ.pdf
07 червня 2019 15:40
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 червня 2019 15:40
Довідки з банку.pdf
07 червня 2019 15:40
Згода на обробку даних.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 15:49
Електронний підпис
07 червня 2019 15:36
Philips_sanitarno_epidemiya_NL2.jpg
07 червня 2019 15:36
Philips_sanitarno_epidemiya_NL1.jpg
07 червня 2019 15:36
philips Certificate-170925 (1).pdf
07 червня 2019 15:36
Declaration_NV_Philips-2018-2_signed.jpg
07 червня 2019 15:35
Declaration_NV_Philips-2018-1_signed.jpg
07 червня 2019 15:35
34. Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 15:35
33. Проект договору.pdf
07 червня 2019 15:35
3. Статут.pdf
07 червня 2019 15:35
21. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
07 червня 2019 15:35
2. Витяг ПДВ оригінал.pdf
07 червня 2019 15:35
1.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 15:50
Електронний підпис
07 червня 2019 15:44
довідка санкції.pdf
07 червня 2019 15:43
проект договору.pdf
07 червня 2019 15:06
Технічна документація.pdf
07 червня 2019 15:03
Витяг ПДВ зав.pdf
07 червня 2019 15:03
Витяг_06.06.19_завір.pdf
07 червня 2019 15:03
Виписка зав.pdf
07 червня 2019 15:03
копія статуту.pdf
07 червня 2019 15:03
Наказ зав.pdf
07 червня 2019 15:03
Протокол зав.pdf
07 червня 2019 15:03
451975_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
#41675618
Переможець 147 063,60
UAH з ПДВ
13 червня 2019 17:04

Документи

13 червня 2019 17:03
Електронний підпис
13 червня 2019 16:57
Намір укласти Договір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
#41675618
147 063,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 17:03
Електронний підпис
13 червня 2019 16:57
Намір укласти Договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 10:09
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 12:48
Договір купівлі - продажу № 242 від 24.06.2019 року укладений
24 червня 2019 12:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 147 063,60
UAH (в тому числі ПДВ 24 510,60 UAH)