Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чорно-білий лазерний багатофункціональний пристрій – ЗА КОДОМ ДК 021:2015 – 30232100-5 «Принтери та плотери»
Очікувана вартість
107 467,20 UAH
UA-2019-05-23-001348-c 53d43a586a5e4a9f9142e8c56c611b42
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казимір Анна

380679599854 zarya2006@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42427949
Місцезнаходження: 03039, Україна , місто Київ обл., Київ, проспект Голосіївський,42
Контактна особа: Казимір Анна
380679599854
zarya2006@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 13:16
Очікувана вартість: 107 467,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 074,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Чорно-білий лазерний багатофункціональний пристрій – ЗА КОДОМ ДК 021:2015 – 30232100-5 «Принтери та плотери»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Чорно-білий лазерний багатофункціональний пристрій – ЗА КОДОМ ДК 021:2015 – 30232100-5 «Принтери та плотери»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата відбувається відповідно до видаткової накладної після поставки товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 15:25
2 - зміни.docx
23 травня 2019 15:52
4.docx
23 травня 2019 15:52
3.docx
23 травня 2019 15:52
1.docx
23 травня 2019 15:52
Тендерна документація 23.05.19..doc
30 травня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 15:25
2 - зміни.docx
23 травня 2019 15:52
2.docx
23 травня 2019 15:52
4.docx
23 травня 2019 15:52
3.docx
23 травня 2019 15:52
1.docx
23 травня 2019 15:52
Тендерна документація 23.05.19..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Лист-партнерство
Дата подання: 23 травня 2019 18:23
Дата відповіді: 24 травня 2019 17:12
Шановний Замовник! З метою запобігання закупівлі нелегальної продукції Canon, просимо Замовника закупівлі, доповнити тендерноу документацію додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Canon в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Передбачено та відображено у розділі 2 пункті 4 Технічних вимог та порядку постачання товару:
4.Учасник у складі своєї пропозиції має надати копію підтверджуючого авторизаційного листа від компанії виробника запропонованого товару або його офіційного представництва, що підтверджує, що Учасник має право здійснювати постачання на території України товару, що є предметом закупівлі із зазначенням номеру закупівлі, та назви учасника.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 травня 2019 23:07
Дата відповіді: 24 травня 2019 17:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно еквіваленту- (технічні та якісні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик запропонованого товару з технічними та якісними характеристиками товару, передбаченого умовами ТД. Закупівля оприлюднена на суму з урахуванням ПДВ.
Передбачено та відображено у розділі 5 пункті 1 Оцінка тендерної пропозиції:
1. До ціни обов’язково включається податок на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ». Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
кваліфікація
Дата подання: 29 травня 2019 16:09
Дата відповіді: 30 травня 2019 15:23
Доброго дня! Чому в додатку 2 зазначено "Аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір(ори),укладений(і) на закупівлю робочих станцій або аналогічного обладнання" якщо предмет закупівлі - мфу?
Відповідь: Абзац 2, підпункту 3.1, пункту 3 потребує корегування, а саме текст Аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір(ори),укладений(і) на закупівлю робочих станцій або аналогічного обладнання, замінити текстом Аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір(ори),укладений(і) на закупівлю чорно-білих лазерних багатофункціональних пристроїв. Додаток до тендерної документації виправлено.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-001348-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДПАК", Код ЄДРПОУ:40371245
Дата подання: 30 травня 2019 08:35
Усунення дискримінаційних вимог, у вигляді обов’язку надання Авторизаційного листа-підтвердження від виробника товару
Шановний, Замовник.
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне.
у розділі 2 пункті 4 додатку до тендерної документації №4 «Технічні (якісні) та кількісні вимоги до предмету закупівлі» та порядку постачання товару зазначено:
4.Учасник у складі своєї пропозиції має надати копію підтверджуючого авторизаційного листа від компанії виробника запропонованого товару або його офіційного представництва, що підтверджує, що Учасник має право здійснювати постачання на території України товару, що є предметом закупівлі із зазначенням номеру закупівлі, та назви учасника.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Враховуючи наведене, керуючись п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося із даною вимогою про виключення умови у розділі 2 пункті 4 додатку до тендерної документації №4 («4.Учасник у складі своєї пропозиції має надати копію підтверджуючого авторизаційного листа від компанії виробника запропонованого товару або його офіційного представництва, що підтверджує, що Учасник має право здійснювати постачання на території України товару, що є предметом закупівлі із зазначенням номеру закупівлі, та назви учасника). Внести відповідні зміни до Тендерної документації на закупівлю (UA-2019-05-23-001348-c), затвердженої Рішенням тендерного комітету Управління (Центр) надання адміністративних послуг Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (Протокол б/н від 22 травня 2019 року).
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 травня 2019 14:50
Коментар щодо відміни: на виконання вимог абзацу 3, частини 1, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
31 травня 2019 14:49
протокол.PDF