Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95
Очікувана вартість
3 850 000,00 UAH
UA-2019-05-23-001235-c d1f4016f1d92463ca031049e8c139bc1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чемерис Юлия

+380432502310 ecovin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін"
Код ЄДРПОУ: 33810743
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Сабарівська, 7
Контактна особа: Чемерис Юлия
+380432502310
ecovin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 14 червня 2019 15:29
Очікувана вартість: 3 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95 згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140000 л
Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 16:29
Перелік змін у Документації-2.docx
05 червня 2019 16:29
ТД ПММ нова-2.docx
05 червня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 16:29
Перелік змін у Документації-2.docx
04 червня 2019 16:42
Перелік змін у Документації.docx
05 червня 2019 16:29
ТД ПММ нова-2.docx
04 червня 2019 16:42
ТД ПММ нова.docx
23 травня 2019 15:26
ТД ПММ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання (пропозиція)
Дата подання: 28 травня 2019 13:40
Дата відповіді: 30 травня 2019 13:28
Вимогу - "Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про наявність власного або орендованого складу паливо-мастильних матеріалів у Вінницькій області, підтвердити дану інформацію відповідним витягом про право власності або договорами оренди", пропонуємо доповнити - "або іншими договірними умовами". Адже крім договору оренди складу паливо-мастильних матеріалів може бути щонайменш договір відповідального зберігання. Щодо вимоги : "5. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про наявність не менше 3-х власних або орендованих паливовозів, підтвердити дану інформацію відповідними копіями тех. паспортів або договорами оренди". Взагалі незрозуміло, яка необхідність мати в наявності не менше 3-х власних або орендованих паливовозів для виконання договору цієї закупівлі? Чому саме не менше 3-х, хіба за допомогою одного неможливо виконати взяті на себе зобов’язання? Просимо надати роз’яснення якими саме нормами (технічними чи законодавчими) керувався замовник формуючи цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ
ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
про надання відповіді на запитання щодо закупівлі

30.05.2019. №97 м.Вінниця

Присутні:¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
голова тендерного комітету:
Квасневський Ю.С.- головний інженер;
Члени тендерного комітету:
Гриневич П.О. – директор ;
Чемерис Ю.І. – заст.головного бухгалтера;
Сімакова Н.Д. – головний бухгалтер;
Моторний С.М. - механік;

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. 1. Надання відповіді на питання, згідно з предметом закупівлі код за ДК 021:2015(CPV):код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, Дизельне паливо)
Щодо питання 1 порядку денного слухали:
Квасневського Ю.С., Моторного С.М.
Доповідачі повідомили, що згідно з частиною 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно поданої вимоги на умови тендеру UA-2019-05-23-001235-c від 28.05.2019 13:40, надати роз’яснення:
Щодо договору відповідального зберігання:
Договір зберігання ПММ ставить під загрозу надійність та добросовісність майбутнього Постачальника та своєчасність поставок товару, тому не може розглядатися як підтвердження даної вимоги.
Щодо паливововозів:
Для забезпечення надійності та безперебійності, а також строків постачання товару на період дії договору, задля уникнення недобросовісності з боку учасника (ів), Замовником вимагається відповідно до ст. 16 ЗУ "Про здійснення публічних закупівель" для підтвердження наявності матеріально-технічної бази наявність саме 3-х власних або орендованих бензовозів.
ВИСТУПИЛИ:
Квасневський Ю.С., Моторний С.М.
ВИРІШИЛИ:
1. Надати на звернення учасника відповідь. Тендерну документацію залишити без змін.
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на звернення учасника через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу .
ГОЛОСУВАЛИ:

Склад комітету: Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»):
Голова тендерного комітету Квасневський Ю.С. «За»
Член тендерного комітету Гриневич П.О. «За»
Секретар тендерного комітету Чемерис Ю.І. «За»
Член тендерного комітету Сімакова Н.Д. «За»
Член тендерного комітету Моторний С.М. «За»


Підписи:

Члени тендерного комітету
Сімакова Н.Д. _____________________
(підпис)

Гриневич П.О.. _____________________
(підпис)
Моторний С.М. _____________________
(підпис)

Голова тендерного комітету
Квасневський Ю.С. _____________________
(підпис)
М.П.
Секретар тендерного комітету
Чемерис Ю.І. _____________________
(підпис)
Питання (пропозиція)
Дата подання: 28 травня 2019 13:42
Дата відповіді: 30 травня 2019 13:28
Вимогу - "Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про наявність власного або орендованого складу паливо-мастильних матеріалів у Вінницькій області, підтвердити дану інформацію відповідним витягом про право власності або договорами оренди", пропонуємо доповнити - "або іншими договірними умовами". Адже крім договору оренди складу паливо-мастильних матеріалів може бути щонайменш договір відповідального зберігання. Щодо вимоги : "5. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про наявність не менше 3-х власних або орендованих паливовозів, підтвердити дану інформацію відповідними копіями тех. паспортів або договорами оренди". Взагалі незрозуміло, яка необхідність мати в наявності не менше 3-х власних або орендованих паливовозів для виконання договору цієї закупівлі? Чому саме не менше 3-х, хіба за допомогою одного неможливо виконати взяті на себе зобов’язання? Просимо надати роз’яснення якими саме нормами (технічними чи законодавчими) керувався замовник формуючи цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ
ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
про надання відповіді на запитання щодо закупівлі

30.05.2019. №97 м.Вінниця

Присутні:¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
голова тендерного комітету:
Квасневський Ю.С.- головний інженер;
Члени тендерного комітету:
Гриневич П.О. – директор ;
Чемерис Ю.І. – заст.головного бухгалтера;
Сімакова Н.Д. – головний бухгалтер;
Моторний С.М. - механік;

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. 1. Надання відповіді на питання, згідно з предметом закупівлі код за ДК 021:2015(CPV):код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, Дизельне паливо)
Щодо питання 1 порядку денного слухали:
Квасневського Ю.С., Моторного С.М.
Доповідачі повідомили, що згідно з частиною 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно поданої вимоги на умови тендеру UA-2019-05-23-001235-c від 28.05.2019 13:40, надати роз’яснення:
Щодо договору відповідального зберігання:
Договір зберігання ПММ ставить під загрозу надійність та добросовісність майбутнього Постачальника та своєчасність поставок товару, тому не може розглядатися як підтвердження даної вимоги.
Щодо паливововозів:
Для забезпечення надійності та безперебійності, а також строків постачання товару на період дії договору, задля уникнення недобросовісності з боку учасника (ів), Замовником вимагається відповідно до ст. 16 ЗУ "Про здійснення публічних закупівель" для підтвердження наявності матеріально-технічної бази наявність саме 3-х власних або орендованих бензовозів.
ВИСТУПИЛИ:
Квасневський Ю.С., Моторний С.М.
ВИРІШИЛИ:
1. Надати на звернення учасника відповідь. Тендерну документацію залишити без змін.
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на звернення учасника через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу .
ГОЛОСУВАЛИ:

Склад комітету: Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»):
Голова тендерного комітету Квасневський Ю.С. «За»
Член тендерного комітету Гриневич П.О. «За»
Секретар тендерного комітету Чемерис Ю.І. «За»
Член тендерного комітету Сімакова Н.Д. «За»
Член тендерного комітету Моторний С.М. «За»


Підписи:

Члени тендерного комітету
Сімакова Н.Д. _____________________
(підпис)

Гриневич П.О.. _____________________
(підпис)
Моторний С.М. _____________________
(підпис)

Голова тендерного комітету
Квасневський Ю.С. _____________________
(підпис)
М.П.
Секретар тендерного комітету
Чемерис Ю.І. _____________________
(підпис)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 375 150,00
UAH з ПДВ
3 375 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Нафтогруппа-2005" 3 407 400,00
UAH з ПДВ
3 407 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 16:56
МВС Гордієнко.pdf
14 червня 2019 16:56
ДФС до 19 червня.pdf
14 червня 2019 16:56
док. переможця 1.pdf
12 червня 2019 18:05
щодо санкцій.pdf
12 червня 2019 18:05
щоді ліцензії.pdf
12 червня 2019 18:05
ф2.pdf
12 червня 2019 18:05
ф1.pdf
12 червня 2019 18:05
тех.паспорта.pdf
12 червня 2019 18:05
тех.вимоги.pdf
12 червня 2019 18:05
талони(терм.дії).pdf
12 червня 2019 18:05
Статут (підписаний).pdf
12 червня 2019 18:05
ст.17.pdf
12 червня 2019 18:05
проект договору.pdf
12 червня 2019 18:05
працівники.pdf
12 червня 2019 18:05
персон.дані.pdf
12 червня 2019 18:05
паспорти якості.pdf
12 червня 2019 18:05
паспорт Іванов В.Ф,.pdf
12 червня 2019 18:05
Наказ_директор_ОК.pdf
12 червня 2019 18:05
мат.тех.база 2.pdf
12 червня 2019 18:05
мат.тех база (довідка).pdf
12 червня 2019 18:05
лист-відгук Ековін.pdf
12 червня 2019 18:05
комерц.пропозиція.pdf
12 червня 2019 18:05
код, паспорт Кучабська.pdf
12 червня 2019 18:05
код, паспорт Гордієнко.pdf
12 червня 2019 18:05
захист довкілля.pdf
12 червня 2019 18:05
дсту.pdf
12 червня 2019 18:05
Договір.PDF
12 червня 2019 18:05
Договір(аналогічний).PDF
12 червня 2019 18:05
договір СШНМД.pdf
12 червня 2019 18:05
договір Ековін.pdf
12 червня 2019 18:05
Відгук.pdf
12 червня 2019 18:05
відгук СШНМД.pdf
12 червня 2019 18:05
Відгук ОККО КОНТРАКТ.pdf
12 червня 2019 18:05
витяг ПДВ.pdf
12 червня 2019 18:05
витяг ЄДРПОУ.pdf
12 червня 2019 18:05
БО 3800 Ф3. рік 2018 п.pdf
12 червня 2019 18:05
азс.pdf
12 червня 2019 18:05
3800 Ф2 1кв.19 Квитанція №2.pdf
12 червня 2019 18:05
3800 1кв.19 Квитанція №2.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 16:31
Талони.pdf
12 червня 2019 16:31
АЗС 11 15.01.19.pdf
12 червня 2019 16:31
Ст.17 Закону 25.12.2015.pdf
12 червня 2019 16:31
Лист відгук 150119.pdf
12 червня 2019 16:31
ЕкоВін.pdf
12 червня 2019 16:31
Довідка про МТБ 2019.pdf
12 червня 2019 16:31
ДП С нот. 19.pdf
12 червня 2019 16:31
А-92 нот.19.pdf
12 червня 2019 16:31
А-95 нот.19.pdf
12 червня 2019 16:31
Статут 2012.pdf
12 червня 2019 16:31
Протокол 79.pdf
12 червня 2019 16:31
Наказ про пр. дир.pdf
12 червня 2019 16:31
Прот. -19.pdf
12 червня 2019 16:31
Паспорт Соя С.О13.12.2017..pdf
12 червня 2019 16:31
Ц . пр листи ековін pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "Нафтогруппа-2005"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 3 375 150,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
3 375 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 16:23
Додаткова1 (1).pdf зміни до договору
29 липня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 14:57
ОККО договір.pdf укладений
25 червня 2019 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ВІдповідно пп5п4ст.36 Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 25/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 268 263,43
UAH (в тому числі ПДВ 544 710,57 UAH)