Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95
Очікувана вартість
3 850 000,00 UAH
UA-2019-05-23-001235-c ● d1f4016f1d92463ca031049e8c139bc1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін" |
Код ЄДРПОУ: | 33810743 |
Місцезнаходження: | 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Сабарівська, 7 |
Контактна особа: |
Чемерис Юлия +380432502310 ecovin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2019 15:29 |
Очікувана вартість: | 3 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95 згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140000 л
Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2019 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2019 16:29 |
Перелік змін у Документації-2.docx | |
05 червня 2019 16:29 |
ТД ПММ нова-2.docx |
05 червня 2019 16:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 червня 2019 16:29 |
Перелік змін у Документації-2.docx
|
||||||
05 червня 2019 16:29 |
ТД ПММ нова-2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання (пропозиція)
Дата подання: 28 травня 2019 13:40
Дата відповіді: 30 травня 2019 13:28
Вимогу - "Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про наявність власного або орендованого складу паливо-мастильних матеріалів у Вінницькій області, підтвердити дану інформацію відповідним витягом про право власності або договорами оренди", пропонуємо доповнити - "або іншими договірними умовами". Адже крім договору оренди складу паливо-мастильних матеріалів може бути щонайменш договір відповідального зберігання.
Щодо вимоги : "5. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про наявність не менше 3-х власних або орендованих паливовозів, підтвердити дану інформацію відповідними копіями тех. паспортів або договорами оренди". Взагалі незрозуміло, яка необхідність мати в наявності не менше 3-х власних або орендованих паливовозів для виконання договору цієї закупівлі? Чому саме не менше 3-х, хіба за допомогою одного неможливо виконати взяті на себе зобов’язання? Просимо надати роз’яснення якими саме нормами (технічними чи законодавчими) керувався замовник формуючи цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ
ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
про надання відповіді на запитання щодо закупівлі
30.05.2019. №97 м.Вінниця
Присутні:¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
голова тендерного комітету:
Квасневський Ю.С.- головний інженер;
Члени тендерного комітету:
Гриневич П.О. – директор ;
Чемерис Ю.І. – заст.головного бухгалтера;
Сімакова Н.Д. – головний бухгалтер;
Моторний С.М. - механік;
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. 1. Надання відповіді на питання, згідно з предметом закупівлі код за ДК 021:2015(CPV):код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, Дизельне паливо)
Щодо питання 1 порядку денного слухали:
Квасневського Ю.С., Моторного С.М.
Доповідачі повідомили, що згідно з частиною 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно поданої вимоги на умови тендеру UA-2019-05-23-001235-c від 28.05.2019 13:40, надати роз’яснення:
Щодо договору відповідального зберігання:
Договір зберігання ПММ ставить під загрозу надійність та добросовісність майбутнього Постачальника та своєчасність поставок товару, тому не може розглядатися як підтвердження даної вимоги.
Щодо паливововозів:
Для забезпечення надійності та безперебійності, а також строків постачання товару на період дії договору, задля уникнення недобросовісності з боку учасника (ів), Замовником вимагається відповідно до ст. 16 ЗУ "Про здійснення публічних закупівель" для підтвердження наявності матеріально-технічної бази наявність саме 3-х власних або орендованих бензовозів.
ВИСТУПИЛИ:
Квасневський Ю.С., Моторний С.М.
ВИРІШИЛИ:
1. Надати на звернення учасника відповідь. Тендерну документацію залишити без змін.
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на звернення учасника через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу .
ГОЛОСУВАЛИ:
Склад комітету: Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»):
Голова тендерного комітету Квасневський Ю.С. «За»
Член тендерного комітету Гриневич П.О. «За»
Секретар тендерного комітету Чемерис Ю.І. «За»
Член тендерного комітету Сімакова Н.Д. «За»
Член тендерного комітету Моторний С.М. «За»
Підписи:
Члени тендерного комітету
Сімакова Н.Д. _____________________
(підпис)
Гриневич П.О.. _____________________
(підпис)
Моторний С.М. _____________________
(підпис)
Голова тендерного комітету
Квасневський Ю.С. _____________________
(підпис)
М.П.
Секретар тендерного комітету
Чемерис Ю.І. _____________________
(підпис)
ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
про надання відповіді на запитання щодо закупівлі
30.05.2019. №97 м.Вінниця
Присутні:¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
голова тендерного комітету:
Квасневський Ю.С.- головний інженер;
Члени тендерного комітету:
Гриневич П.О. – директор ;
Чемерис Ю.І. – заст.головного бухгалтера;
Сімакова Н.Д. – головний бухгалтер;
Моторний С.М. - механік;
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. 1. Надання відповіді на питання, згідно з предметом закупівлі код за ДК 021:2015(CPV):код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, Дизельне паливо)
Щодо питання 1 порядку денного слухали:
Квасневського Ю.С., Моторного С.М.
Доповідачі повідомили, що згідно з частиною 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно поданої вимоги на умови тендеру UA-2019-05-23-001235-c від 28.05.2019 13:40, надати роз’яснення:
Щодо договору відповідального зберігання:
Договір зберігання ПММ ставить під загрозу надійність та добросовісність майбутнього Постачальника та своєчасність поставок товару, тому не може розглядатися як підтвердження даної вимоги.
Щодо паливововозів:
Для забезпечення надійності та безперебійності, а також строків постачання товару на період дії договору, задля уникнення недобросовісності з боку учасника (ів), Замовником вимагається відповідно до ст. 16 ЗУ "Про здійснення публічних закупівель" для підтвердження наявності матеріально-технічної бази наявність саме 3-х власних або орендованих бензовозів.
ВИСТУПИЛИ:
Квасневський Ю.С., Моторний С.М.
ВИРІШИЛИ:
1. Надати на звернення учасника відповідь. Тендерну документацію залишити без змін.
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на звернення учасника через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу .
ГОЛОСУВАЛИ:
Склад комітету: Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»):
Голова тендерного комітету Квасневський Ю.С. «За»
Член тендерного комітету Гриневич П.О. «За»
Секретар тендерного комітету Чемерис Ю.І. «За»
Член тендерного комітету Сімакова Н.Д. «За»
Член тендерного комітету Моторний С.М. «За»
Підписи:
Члени тендерного комітету
Сімакова Н.Д. _____________________
(підпис)
Гриневич П.О.. _____________________
(підпис)
Моторний С.М. _____________________
(підпис)
Голова тендерного комітету
Квасневський Ю.С. _____________________
(підпис)
М.П.
Секретар тендерного комітету
Чемерис Ю.І. _____________________
(підпис)
Питання (пропозиція)
Дата подання: 28 травня 2019 13:42
Дата відповіді: 30 травня 2019 13:28
Вимогу - "Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про наявність власного або орендованого складу паливо-мастильних матеріалів у Вінницькій області, підтвердити дану інформацію відповідним витягом про право власності або договорами оренди", пропонуємо доповнити - "або іншими договірними умовами". Адже крім договору оренди складу паливо-мастильних матеріалів може бути щонайменш договір відповідального зберігання.
Щодо вимоги : "5. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про наявність не менше 3-х власних або орендованих паливовозів, підтвердити дану інформацію відповідними копіями тех. паспортів або договорами оренди". Взагалі незрозуміло, яка необхідність мати в наявності не менше 3-х власних або орендованих паливовозів для виконання договору цієї закупівлі? Чому саме не менше 3-х, хіба за допомогою одного неможливо виконати взяті на себе зобов’язання? Просимо надати роз’яснення якими саме нормами (технічними чи законодавчими) керувався замовник формуючи цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ
ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
про надання відповіді на запитання щодо закупівлі
30.05.2019. №97 м.Вінниця
Присутні:¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
голова тендерного комітету:
Квасневський Ю.С.- головний інженер;
Члени тендерного комітету:
Гриневич П.О. – директор ;
Чемерис Ю.І. – заст.головного бухгалтера;
Сімакова Н.Д. – головний бухгалтер;
Моторний С.М. - механік;
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. 1. Надання відповіді на питання, згідно з предметом закупівлі код за ДК 021:2015(CPV):код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, Дизельне паливо)
Щодо питання 1 порядку денного слухали:
Квасневського Ю.С., Моторного С.М.
Доповідачі повідомили, що згідно з частиною 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно поданої вимоги на умови тендеру UA-2019-05-23-001235-c від 28.05.2019 13:40, надати роз’яснення:
Щодо договору відповідального зберігання:
Договір зберігання ПММ ставить під загрозу надійність та добросовісність майбутнього Постачальника та своєчасність поставок товару, тому не може розглядатися як підтвердження даної вимоги.
Щодо паливововозів:
Для забезпечення надійності та безперебійності, а також строків постачання товару на період дії договору, задля уникнення недобросовісності з боку учасника (ів), Замовником вимагається відповідно до ст. 16 ЗУ "Про здійснення публічних закупівель" для підтвердження наявності матеріально-технічної бази наявність саме 3-х власних або орендованих бензовозів.
ВИСТУПИЛИ:
Квасневський Ю.С., Моторний С.М.
ВИРІШИЛИ:
1. Надати на звернення учасника відповідь. Тендерну документацію залишити без змін.
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на звернення учасника через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу .
ГОЛОСУВАЛИ:
Склад комітету: Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»):
Голова тендерного комітету Квасневський Ю.С. «За»
Член тендерного комітету Гриневич П.О. «За»
Секретар тендерного комітету Чемерис Ю.І. «За»
Член тендерного комітету Сімакова Н.Д. «За»
Член тендерного комітету Моторний С.М. «За»
Підписи:
Члени тендерного комітету
Сімакова Н.Д. _____________________
(підпис)
Гриневич П.О.. _____________________
(підпис)
Моторний С.М. _____________________
(підпис)
Голова тендерного комітету
Квасневський Ю.С. _____________________
(підпис)
М.П.
Секретар тендерного комітету
Чемерис Ю.І. _____________________
(підпис)
ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
про надання відповіді на запитання щодо закупівлі
30.05.2019. №97 м.Вінниця
Присутні:¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
голова тендерного комітету:
Квасневський Ю.С.- головний інженер;
Члени тендерного комітету:
Гриневич П.О. – директор ;
Чемерис Ю.І. – заст.головного бухгалтера;
Сімакова Н.Д. – головний бухгалтер;
Моторний С.М. - механік;
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. 1. Надання відповіді на питання, згідно з предметом закупівлі код за ДК 021:2015(CPV):код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, Дизельне паливо)
Щодо питання 1 порядку денного слухали:
Квасневського Ю.С., Моторного С.М.
Доповідачі повідомили, що згідно з частиною 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно поданої вимоги на умови тендеру UA-2019-05-23-001235-c від 28.05.2019 13:40, надати роз’яснення:
Щодо договору відповідального зберігання:
Договір зберігання ПММ ставить під загрозу надійність та добросовісність майбутнього Постачальника та своєчасність поставок товару, тому не може розглядатися як підтвердження даної вимоги.
Щодо паливововозів:
Для забезпечення надійності та безперебійності, а також строків постачання товару на період дії договору, задля уникнення недобросовісності з боку учасника (ів), Замовником вимагається відповідно до ст. 16 ЗУ "Про здійснення публічних закупівель" для підтвердження наявності матеріально-технічної бази наявність саме 3-х власних або орендованих бензовозів.
ВИСТУПИЛИ:
Квасневський Ю.С., Моторний С.М.
ВИРІШИЛИ:
1. Надати на звернення учасника відповідь. Тендерну документацію залишити без змін.
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на звернення учасника через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу .
ГОЛОСУВАЛИ:
Склад комітету: Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»):
Голова тендерного комітету Квасневський Ю.С. «За»
Член тендерного комітету Гриневич П.О. «За»
Секретар тендерного комітету Чемерис Ю.І. «За»
Член тендерного комітету Сімакова Н.Д. «За»
Член тендерного комітету Моторний С.М. «За»
Підписи:
Члени тендерного комітету
Сімакова Н.Д. _____________________
(підпис)
Гриневич П.О.. _____________________
(підпис)
Моторний С.М. _____________________
(підпис)
Голова тендерного комітету
Квасневський Ю.С. _____________________
(підпис)
М.П.
Секретар тендерного комітету
Чемерис Ю.І. _____________________
(підпис)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
3 375 150,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2019 16:23
|
Додаткова1 (1).pdf | зміни до договору |
29 липня 2019 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 14:57
|
ОККО договір.pdf | укладений |
25 червня 2019 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ВІдповідно пп5п4ст.36 Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 25/06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |